TNG Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 (editat) Putin probabil(dar nu imposibil) ca ambele tuburi sa se strambe egal. Daca ar fi doar furca,99% din cazuri, jugul superior sa stea stramb cand mergi cu moto si sunt sigur ca asta ar fi observat. O alta chestie care am vazut in timp la acest model, cadrul se deformeaza pe curburi ,nu din partea cu rulmenti de la jug. AICI: Editat August 11, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 ouch ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Am priceput, desi la prima vedere, un cadru pare mai rezistent la forte de comprimare decat o furca, avand in vedere ca prima care face contactul cu un obiect este roata...bine...ansamblul furca poate actiona ca o parghie in cazul de fata si ar transmite tensiunile catre cadru. Pana acum am vazut furci strambe si cadre intacte (la ochiul liber) insa nu am vazut cadre rupte/strambe dar furci intacte (ma refer in cazul unui impact frontal si nu din cauza unei probleme precum a avut cadrul de k6 1000). Nu a spus nimeni ca furca nu se poate deforma. Dar cine poate spune ca furca nu s-a schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Stiu ca motocicleta mea a avut accident. Cineva a cumparat-o ieftin , i-a schimbat telescoapele, roata, aripa, galerii, radiator, carenele de jos (cele negre) si am cumparat-o eu. Jugurile au ramas aceleasi, sper sa fie din juguri, ochiometric nu pare nimic stramb. Voi schimba si cauciucul pe fata cu unul pe 60, care teoretic ar trebui sa fie cu 12mm mai mic decat cel pe 70 care il am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 vai de capu` tau prietene ai stiut in ce te bagi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 (editat) Stiu ca motocicleta mea a avut accident. Cineva a cumparat-o ieftin , i-a schimbat telescoapele, roata, aripa, galerii, radiator, carenele de jos (cele negre) si am cumparat-o eu. Jugurile au ramas aceleasi, sper sa fie din juguri, ochiometric nu pare nimic stramb. Voi schimba si cauciucul pe fata cu unul pe 60, care teoretic ar trebui sa fie cu 12mm mai mic decat cel pe 70 care il am. Ai cadrul stramb! 12mm pe diametrul total,dar la tine o sa fie doar 6 mm pe raza,ceea ce este un nimic. Problema ta nu este ca loveste roata de carene,problema este ca s-au modificat unghiurile furci ceea ce afecteaza manevrabilitatea. TRAIL Trail’ul este unul dintre cei mai importanti factori in cadrul dinamicii motocicletei, ce influenteaza cat de usor sau greu o motocicleta va fi de controlat pe viraje. Valoarea sa este data de distanta dintre punctul de contact al rotii fata cu suprafata pamantului si proiectia furcii fata pe planul de rulaj. In constructia traditionala de moto-bi-ciclete, furca fata este inclinata fata de verticala, “trail”ul cauzand ca roata din fata sa se miste singura catre directia de inclinare, independent de viteza de inaintare. Acest fapt poate fi usor observat la inclinarea stationara a unei moto-bi-ciclete cand furca fata se va indrepta spre partea de inclinare, raspunzatoare de aceasta fiind fortele de atractie gravitationala. Cu cat “trail”ul este mai mare, cu atat senzatia de stabilitate este mai pronuntata. Bicicluri cu “trail” negativ, chiar daca inca posibil de strunit, vor creea o senzatie de foarte mare instabilitate. Prea mult “trail” pe de alta parte vor duce la “prea” multa stabilitate ce se transforma deja in greutate de manevrare. In cazul motocicletelor mai vorbim despre un alt factor ce contribuie la diminuarea “trail”ului si anume “RAKE”ul – distanta dintre planul furcii fata si punctul sau de prindere sau rotire. “TRAIL”ul este asadar o rezultanta a unghiului, offset’ului si “RAKE”ului furcii fata si diametrul rotii fata. “TRAIL”ul poate fi marit prin marirea diametrului rotii fata, descresterea unghiului furcii sau “rake”ului. Asta este distanta corecta la un cadru normal chiar si cu anvelopa pe 70.... Editat August 12, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 rylalex ai grija de sanatatea ta si dezmembreaza motocicleta , macar atat poti face pt viata ta,esti un pericol pe drumurile publice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 multumesc, esti foarte amabil ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Apare in curind un R6 la vinzare? Impecabil intretinut si la bani putini?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Draguska Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Salutare,detin un yamaha r6 din 2001,as vrea sa va intreb cu ce forta trebe strans rulmentii de la jug,nu vreau sa ii stric de aceea intreb au fost proaspat schimbati dar totusi cand franez de la o viteza mare simt un mic joc in ghidon...multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Ca orice rulment conic se strange pana se blokeaza cu un cuplu "omenesc" dupa care se slabeste putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 doar pe al meu il recomand la vanzare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 care sta de ceva timp ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 sincer sta de 1 luna jumate aproape in parcare, N-am mai pornit-o saraca ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Ma refeream la cea care cauta un cauciuc de 120/60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cerbuu Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 intereseaza vreun posesor de r6 un schimb cu suzuki sv650 n? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Astazi am desenat, decupat si lipit stickere pe motocicleta, era cam simpla si nu imi placea. Pentru carena fata inca ma mai gandesc daca ramane asa sau nu. Voi ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Micul Printz Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 (editat) super,arata foarte frumos,cum ai reusit sa lipesti stickerele pe carena de mijloc? ca io m-am tot chinuit si le-am stricat Editat August 17, 2013 de Micul Printz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 pai intai am lipit o bucata mare de autocolant alb, cu ajutorul unei poze (model) pe laptop langa mine am trasat linii cu marker apoi cu rigla si un cutter am taiat. Bineinteles ca s-au format zeci de bule de aer, pe care le-am scos prin mai multe metode. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Micul Printz Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 aha...am incercat si io dar mi-a iesit ca naiba si era si autocolantul taiat deja la forma dar au curbele carenei prea curbe si nu am reusit sa il mulez bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttk72 Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Buna. Oare stie cineva sa spuna care sunt cauzele ca intre 12500 si 14000 de ture se comporta ca si cum ar fi la capatul zonei rosii a turometrului iar de la 14000 de ture se comporta normal pina la intrarea pe zona rosie adica 15500 .Asta am sesizat in treptele 3-4-5-6 .Am curatat pompa de alimentare ca avea ceva mizerie pe sorb dar nu s-a modificat nimic .Daca ma poate indruma careva as fi foarte recunoscator. Este vorba de un r6 din 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 Incearca sa verifici bujiile, daca nu e asta ar putea fi din alimentare... stiu pe cineva care avea problema pe la clapeti a avut cineva probleme cu senzorul de neutru? A mea iese pe liber dar nu ramane aprins martorul in bord ci doar pulseaza in acel moment. Asta imi afecteaza si Assy Relay, deci nu mai pot porni motorul pe cric. Voi demonta senzorul sa vad ce pot sa-i fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttk72 Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 Problema s-a rezolvat cu ajutorul userului TNG caruia ii multumesc pe aceeasta cale . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 Problema s-a rezolvat cu ajutorul userului TNG caruia ii multumesc pe aceeasta cale .Cu placere,sa fii sanatos!Cum a fost pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttk72 Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 Cu placere,sa fii sanatos! Cum a fost pana la urma? Am pus bobine (pipe) noi (toate 4) si merge ca una noua.Multumesc inca odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.