Giany Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 voi de unde cumparati baterii pt R6? cred ca va trebui sa o schimb si as merge pe o recomandare.. ultima data (la 929) am cumparat de la un tip, dar nu vreau sa apelez din nou la el.. http://m.compari.ro/ Eu am cumparat pt aprilia rs de la http://www.magazinuldebaterii.ro/ Livrare prin posta sau fan. Sper sa iti fie de folos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi29 Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 BATERIMOTO.RO ,volton 12v x 8,6Ah, 213 ron sau pe LOUIS.DE ,delo ,124 euro ..... alex.alexey , ....stai linistit in legatura cu r6,eu am avut trei modele .2001,2004 si acum 2007 ,am fost multumit de ele,am avut si f2 dar nu se compara si oricum toate marcile si modelele au problemele lor ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 merci merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Mai baieti ce se intampla cu preturile la R6? Am vazut in ultimul timp niste preturi extrem de joase pt modele de la 2006 in sus, preturi de la 3500E mi se par foarte mici si nu a fost doar o oferta de genul in ultima vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 se intampla ca traim in romania... iar romanul e un om special din mai toate punctele de vedere; ideal ar fi sa fie totu' moca, tzipla, la cutie, fara zgarieturi etc. plm de mocangii urmeaza sa imi pun motoreta la vanzare in curand, cu greu o sa ma abtin sa nu scuip in fata un fraier ca o sa vina sa o vada si sa zica, iti dau 3500 mai bine tai bucati R6-le si il fac KTM, sa ma dau pe coclauri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) Mai baieti ce se intampla cu preturile la R6? Am vazut in ultimul timp niste preturi extrem de joase pt modele de la 2006 in sus, preturi de la 3500E mi se par foarte mici si nu a fost doar o oferta de genul in ultima vreme. eu am sunat la toate anunturile cu r6 dupa 2006 care au fost la un pret cuprins intre 3500....4000e,si am constatat ca numerele de tel nu ereau alocate , ereau puse la vrajeala anunturile ,cu gandu de a scadea nivelu de pret la modele respective... exhttp://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-r6-din-2007-491378.html http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-r6-din-2007-491688.html au acelas email si lista poate continua... Editat Februarie 1, 2013 de flubber26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) SUNT PUSE "FANTOMA" de x O y SA SCADA PRETUL UNEI MOTOCICLETE PE CARE SUNT CU GANDUL SA O ACHIZITIONEZE SA DETERMINE VANZATORII SA MAI LASE DIN PRET faza e veche,se practica in Franta de ceva ani am o lista in calc,pot adauga linkuri pt anunturi unde spune clar "numarul alocat are restrictionate apelurile de primire" sau nu se conecteaza neam etc "citeste o carte" sa vinzi in RO e foarte greu,trebuie scoala multa si nu glumesc,putin reusesc sa vanda chiar daca au motociclete cat de cat bune sa vrei sa cumperi si sa gasesti o motocicleta buna trebuie timp timp timp + nervi de otel OTEL CALIT,daca mai esti si pretentios ai de asteptat caut pt cineva de luni de zile un suzuki up de 2006 sau o honda up de 2007 cum au iesit din fabrica si nu gasim nimic eu pt mine am cautat 8-9 luni ... Editat Februarie 1, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 eu am avut bafta acum 2 saptamani mi-am vandut r6 2003 cu 2500e .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Daca e ala albastru cu negru . . . . . . da , poti spune ca ai avut bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Eu am un 2004, cred ca mi-ar fi greu sa-l dau cu 2500, mi s-ar parea bataie de joc...depinde totusi si cum se prezinta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) Eu am un 2004, cred ca mi-ar fi greu sa-l dau cu 2500, mi s-ar parea bataie de joc...depinde totusi si cum se prezinta... Exact , . . . . ai pus punctul pe i . Daca faci acum o comparatie cu cat l-am vandut pe al meu , asa cum era dupa accident , ti s-ar parea bataie de joc si la 3000 . Editat Februarie 2, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Da, nu stiu ce sa spun, se prezinta excelent mecanic + vizual si doream sa schimb categoria la un moment dat...dar in stilul asta mai bine-l tin si fac rost de alti bani sa-mi cumpar altceva decat sa-l vand pe 2 chiftele, sa ma bucur doar eu de el, nu stiu daca altcineva l-ar ingriji cum ar trebui sau ar crede ca arata bine dar e muci pe interior si il scad la pret doar, doar sa il dau. Mi se pare un compromis pe care nu l-as accepta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) eu am un r6 din 99 de 4 ani si inafara de schimburile care trebuie facute(uleiuri filtre si toate cele), nu am schimbat nimic in anii astia... si nu face nici o probl treapta a 2. Si eu am una din 2002....si o am de 2 ani imediat...inafara de schimb ulei nici un fel de problema... Editat Februarie 2, 2013 de O_Stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) corect, nu le vindeti la preturi de nimic! ma rog, asta daca nu cumva sunteti constransi de situatie.. ma uitam de curiozitate la preturi, la motorete, in germania... cu 30-40% mai mari ca la noi (in unele cazuri mai mult), practic pretul real. io pur si simplu nu inteleg, daca ai 2000 de eur, de ce plm cauti un motor care valoreaza 6000?! adica inteleg visele, e normal, dar la noi e tiganeala curata, trist.. Editat Februarie 2, 2013 de Roberte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) eu am investit multi bani inprimul meu r6...am vrut sa il vand dar imi luam aceeasi bani pe el cu sau fara investitie....asa ca l-am mai tinut 2 sezoane in care am mers eu unu si tov meu al 2-lea....nu mi-a parut rau cand l-am dat la pretul pietii cu toate consumabilele terminate.... pt. ca am bubuit un r1 pana imi iese de la facut mi-am luat un r6 din 2005 la 2450e....carene originala stoc,mecanica perfecta si are nevoie de cauciucuri daor ca sunt pretentios eu ca ele sunt inca bune. asta e pretul...ai o motocicleta de 7-12 ani...ce mai vrei de la ea....treci de 40000mii tre sa incepi sa scoti bani sau sa te murdaresti pe maini. degeaba zici ca mecanic nu are nimik....40mii in cazurile bune incep probleme si in 50-60 mii deja cauti motoare de schimb. supraevaluarea apare atunci cand te atasezi de fier...dar daca tragi linie cat are de investi viitorul prop. iti gasesti valoarea reala. ex: pt. r6-le meu trebuia sa vin cu bani de acasa !!! eu am un r6 din 99 de 4 ani si inafara de schimburile care trebuie facute(uleiuri filtre si toate cele), nu am schimbat nimic in anii astia... si nu face nici o probl treapta a 2. mai asteapta cateva mii km....problemele incep sa apara intre 30/40mii km depinde cum s-a mers cu ea Editat Februarie 2, 2013 de jhn05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 ..si asta se intampla doar la motoarele din romania, sau cum?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 se intampla ca traim in romania... iar romanul e un om special din mai toate punctele de vedere; ideal ar fi sa fie totu' moca, tzipla, la cutie, fara zgarieturi etc. plm de mocangii urmeaza sa imi pun motoreta la vanzare in curand, cu greu o sa ma abtin sa nu scuip in fata un fraier ca o sa vina sa o vada si sa zica, iti dau 3500 mai bine tai bucati R6-le si il fac KTM, sa ma dau pe coclauri pai si cat vrei pe ea ???0 investitie +toba+amortizor+cauciucuri noi,exterior impecabil,fara circuit si sub 15mii e 4700-5000e...... din 5000 scade tot ce ai nevoie si vezi cat valoreaza motocicleta ta...cauciucuri 300e,vopsea 350e,amortizor 300e,placute+ulei+filtru+plus frane inca 150e,toba 400e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 bun, si daca motoreta este pregatita de sezon, ce argumente valide mai ai? iti zic io, nici unul!! cu asta am incheiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) Ce vorbiti aici sunt calcule la rece , dar cand o scoti la vanzare si pe deasupra mai esti si constrans de o oarecare problema , ai sa vezi ce te aliniezi la pretul pietei . Asta daca chiar vrei s-o vinzi . Exemplu clar am vazut in perioada cand cautam sa-mi schimb motorul . Ninja 636 din "05 sau "06 ( este acelasi drac ) , cu investitii pe masura , cu intretinere ca la carte , ce sa mai ........cu tot ce trebuie , se vedea si stiam ca-si merita banii , cu peste 1000 euro fata de "piata" , dar estimata la valoarea reala . Dar ( exista mereu un "dar" ) cand toate celelalte 636 din aceeasi categorie erau aliniate la un pret dupa cum am precizat , mult mai jos , nu prea te facea sa arunci in plus pe el "doar ca merita" , te facea sa te simti pacalit , cu toate ca nu era asa. Si utite asa cumperi ce se incadreaza "in normal" . P.S. : inca mai este la vanzare de mai bine de un sezon . A mai lasat la ea , dar nu suficient cu deprecierea pietei si mereu ramane "scump" . Editat Februarie 2, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Sunt si bisnitari printre R6 isisti. Auzi ... trece de 40k trebuie alt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Sunt si bisnitari printre R6 isisti. Auzi ... trece de 40k trebuie alt motor. primul meu r6 cumparat in 2008 avea 39mii km reali si era ca an 1999. pe 2 supape deja pierdea compresie si sarea din trepta pe la 10 mii km....la 54mii motorul parca era laxat cu mixerul si cutia de viteze era un fel de conserva cu peste mort si distributia era atat de praf ca facea precum o masina cu conserve legata de brara spate in stiulul ''just merried'' la americani. intradevat te atasezi de fier dar pana la o limita... bun, si daca motoreta este pregatita de sezon, ce argumente valide mai ai? iti zic io, nici unul!! cu asta am incheiat. investitie 0 +toba+cauciucuri+toba = 4700-5000 ......e putin??? a dat un baiat la cluj un r6 2008 comlet stoc 3900 la sfarrsit de sezon...motoreta avea 20000reali ca am vrut sa o iau eu in primavara cand avea 13mii si avea cauciucurile din fabrica si a stat mai bine de 1 luna cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) a dat un baiat la cluj un r6 2008 comlet stoc 3900 la sfarrsit de sezon...motoreta avea 20000reali ca am vrut sa o iau eu in primavara cand avea 13mii si avea cauciucurile din fabrica si a stat mai bine de 1 luna cu ea. Cel alb cu rosu , cu o infundatura cat degetul mare pe rezervor si un colt de far dreapta slefuit un pic ? Daca de ala e vb , era cat pe ce sa ajung la el , dar intre timp s-a ivit ceva mai bun . Editat Februarie 2, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 (editat) primul meu r6 cumparat in 2008 avea 39mii km reali si era ca an 1999. pe 2 supape deja pierdea compresie si sarea din trepta pe la 10 mii km....la 54mii motorul parca era laxat cu mixerul si cutia de viteze era un fel de conserva cu peste mort si distributia era atat de praf ca facea precum o masina cu conserve legata de brara spate in stiulul ''just merried'' la americani. intradevat te atasezi de fier dar pana la o limita... prima generatie a avut bube, dar stiu 2 R6 99-02 cu peste 65000 si merg f bine! au fost intretinute pe masura...... intradevar, stiu si alte cazuri cand pe la 50000 nu au compresie, dar proprietarii nu au verificat jocul la supape niciodata si ulei schimbat cand isi aminteau de el, plus multa forja.... Editat Februarie 3, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TdKu' Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Va salut! Proaspat proprietar de R6 din '99.(prima motocicleta) La cat ar trebui sa stea temperatura motorului in idle si eventual in timpul deplasarii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 intre 40 si 120 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.