Phoenix78 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Salutare, Stiu ca s-a discutat mult pe tema asta dar, din criza de timp , ma adresez unui binevoitor cu intrebarea ... cat ulei si de care se pune in R6/2005? In afara de ulei si filtru, mai necesita si altceva la 14.000 km? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 scrie pe motor chiar unde bagi uleiu 2400cm3 + daca schimbi filtrul de ulei mai adaugi putin cam 100ml sau ceva mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) si mai adaugi si un filtru de aer.....dupa care verifici placute frana , lichid frana, suspensii...si cam atat pt 14k PS bujiile daca nu "stranuta" lasa-le Editat Iunie 17, 2013 de Edgji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Draguska Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Imi poate spune cineva cam cat ar costa un set de cuzineti pentru un r6 din 2000?? va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 6-8 euro/cuzinet, manopera minim 200euro, mai trebuie si suruburile care string bielele de carter, sa fie noi, garnitura de chiulasa. sint 18 cuzineti. mai bine cauti un motor functional, e mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 si mai adaugi si un filtru de aer.....dupa care verifici placute frana , lichid frana, suspensii...si cam atat pt 14k PS bujiile daca nu "stranuta" lasa-le scrie pe motor chiar unde bagi uleiu 2400cm3 + daca schimbi filtrul de ulei mai adaugi putin cam 100ml sau ceva mai mult Multumesc la amnadoi de sfaturi. Motul suna ok? 10w40 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Motul 300V 10w40 ... suna bine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Poti sa pui lejer si 5100 Motul ...daca nu o ti 70% din timp aproape de rosu nu ai nevoie de 300V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onylui Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 am si eu o nelamurire cum se regleaza furca fata la un r6 din 2004 este furca up-down. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Nu umbla tu la ea, du-te la un mecanic care stie despre ce e vorba si te va ajuta. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 eu stiam ca din 2005 ii up-side-down la R6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 05 are up-side-down. Se regleaza foarte usor ... Si poti si tu acasa ... Dar sunt anumite combinatii prestabilite. Nu poti sa o faci tu de capul tau ... De exemplu ... pornim de la setarea stock ... O vrei mai hard ... daca dai bound 2 click uri .. trebuie sa dai si rebound x clicuri. Nu se regleaza dupa ureche. Sunt anumite grafice .. in functie de necesitati/greutate. Si numaratoarea incepe de la soft. Dai click pana cand nu mai merge ... dar nu impingi in continuare ca desfaci surubul .. Apoi ... 6 click bound .... 8 rebound. Mai e si tensionarea arcului ... e un domeniu complicat ... de aia sunt ingineri anume ptr ramura asta. Dar daca gasesti "harta" care iti trebuie tie ... poti sa o faci si tu .. in 3 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Draguska Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Buna din nou,as vrea sa va intreb un lucru,stand motoru pe loc,cand ridic de ghidon in sus mi se aude putin telescopul din dreapta tacane asa usor,in mers pe un drum mai cu gropi iara se aude acel tacanit,nu stiu care ar fi problema,tin sa mentionez,nu curge ulei din telescop,nu blocheaza,vreau doar sa stiu din ce cauza se aude tacanitu ala ...am auzit k din cauza arcului sau nu stiu...nu am desfacut niciodata asa ceva va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Draguska Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 6-8 euro/cuzinet, manopera minim 200euro, mai trebuie si suruburile care string bielele de carter, sa fie noi, garnitura de chiulasa. sint 18 cuzineti. mai bine cauti un motor functional, e mai ieftin. sa rezolvat treaba cu,cuzinetii,a iesit chiar ieftin prietenul meu,nu prea e cu internetul si de aceea am intrebat eu mersi inca odata asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 am si eu o nelamurire cum se regleaza furca fata la un r6 din 2004 este furca up-down. multumesc anticipatDe ce nu te uiti in manual sa vezi toate detaliile si procedura corecta.Este cea mai buna explicatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 sa rezolvat treaba cu,cuzinetii,a iesit chiar ieftin prietenul meu,nu prea e cu internetul si de aceea am intrebat eu mersi inca odata asfalt uscatNe spui si noua te rugam cand s-a busit motorul iar si cat a tinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onylui Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 05 are up-side-down. Se regleaza foarte usor ... Si poti si tu acasa ... Dar sunt anumite combinatii prestabilite. Nu poti sa o faci tu de capul tau ... De exemplu ... pornim de la setarea stock ... O vrei mai hard ... daca dai bound 2 click uri .. trebuie sa dai si rebound x clicuri. Nu se regleaza dupa ureche. Sunt anumite grafice .. in functie de necesitati/greutate. Si numaratoarea incepe de la soft. Dai click pana cand nu mai merge ... dar nu impingi in continuare ca desfaci surubul .. Apoi ... 6 click bound .... 8 rebound. Mai e si tensionarea arcului ... e un domeniu complicat ... de aia sunt ingineri anume ptr ramura asta. Dar daca gasesti "harta" care iti trebuie tie ... poti sa o faci si tu .. in 3 minute. in manual spune doar valoarea standard , valoarea soft si cea hard, dar un reglaj in functie de greutate nu spune nimic, asta vreau sa stiu si eu cum reglez in functie de greutate mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onylui Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 in manual spune doar valoarea standard , valoarea soft si cea hard, dar un reglaj in functie de greutate nu spune nimic, asta vreau sa stiu si eu cum reglez in functie de greutate mea. da stiu ca upside-down este de dupa 2005 dar la mine in acte este 2004, dar asta conteaza mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 in manual spune doar valoarea standard , valoarea soft si cea hard, dar un reglaj in functie de greutate nu spune nimic, asta vreau sa stiu si eu cum reglez in functie de greutate mea.Este greu sa-ti spuna cineva cum sa faci toti pasi..static sag,rider sag,preload,compresie.....eu unul m-as plictisi sa scriu atat si nu am certitudinea ca ai inteles.Sunt o gramada de filmulete,explicatii pe net cum sa faci,eu zic ca ai intelege foarte bine de acolo. Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 in manual spune doar valoarea standard , valoarea soft si cea hard, dar un reglaj in functie de greutate nu spune nimic, asta vreau sa stiu si eu cum reglez in functie de greutate mea. Un tabel clar nu exista ... saucel putin eu nu am gasit ... Cum gasesti acele harti ptr PC ... sa gasesti si aici ptr suspensie .. impropiru spus dar ma intelegi. Ptr suspensia asta de R6 05 ... era un doctor ... am vb cu el ptr o reglare ... dar s-a dus ... Vezi la TNG ca a mai facut de astea ... Te urci pe ea ... si incepi .. un pic mai tare ... si mai tare ... pana iti convine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onylui Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Este greu sa-ti spuna cineva cum sa faci toti pasi..static sag,rider sag,preload,compresie.....eu unul m-as plictisi sa scriu atat si nu am certitudinea ca ai inteles. Sunt o gramada de filmulete,explicatii pe net cum sa faci,eu zic ca ai intelege foarte bine de acolo. Cu respect TNG! ce am inteles din filmulete este ca trebuie masurata suspensia pt SAG dar nu stiu care este valoarea acceptata adica limita de minim si maxim, daca mai putea ajuta cu niste sfaturi as fi foarte recunoscator. multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 a mai patit cineva, sau se poate programa situatia asta in care sa dau exemplu exact am motorul rece, il pornesc cresc turatiile poate putin ca se trage socul automat dar daca acelerez in gol se tureaza automat dupaia la vreo 3-4k si dupa cateva secunde scade inapoi la idle normal asa face pana cand se incalzeste, adica trece de 42grade si dupaia cred ca dupa vreo 10 secunde nu mai face deloc asa se poate face din ecu asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 a mai patit cineva, sau se poate programa situatia asta in care sa dau exemplu exact am motorul rece, il pornesc cresc turatiile poate putin ca se trage socul automat dar daca acelerez in gol se tureaza automat dupaia la vreo 3-4k si dupa cateva secunde scade inapoi la idle normal asa face pana cand se incalzeste, adica trece de 42grade si dupaia cred ca dupa vreo 10 secunde nu mai face deloc asa se poate face din ecu asa ceva? E normal ... soculautomat o tureaza un pic. Nu accelera deloc pana la 50 grade. Nu ai de ce. Si daca accelerezi .. fiind activ socul automat ... o retina la 3-4k cateva secunde ... asa e . Nu o tura. In rest e ok. De modificat se poate ... dar las-o asa cum e ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Poti sa pui lejer si 5100 Motul ...daca nu o ti 70% din timp aproape de rosu nu ai nevoie de 300V CRed ca 7000 sau 7100 motul 10w40 am gasit. Schimbat deja. Maine o plimb Multumesc de ponturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 intrebam pt ca am detinut un model mai vechi, fabricatie 2004 model 2003 si la ala socul era pana in 2k care se ridica automat cand o porneam la modelul acesta sta in idle normal si daca o turez numa urca in 3-4k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.