Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

Stiu ca s-a discutat mult pe tema asta dar, din criza de timp , ma adresez unui binevoitor cu intrebarea ...

cat ulei si de care se pune in R6/2005? In afara de ulei si filtru, mai necesita si altceva la 14.000 km?

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si mai adaugi si un filtru de aer.....dupa care verifici placute frana , lichid frana, suspensii...si cam atat pt 14k

PS bujiile daca nu "stranuta" lasa-le

Editat de Edgji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6-8 euro/cuzinet, manopera minim 200euro, mai trebuie si suruburile care string bielele de carter, sa fie noi, garnitura de chiulasa. sint 18 cuzineti. mai bine cauti un motor functional, e mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mai adaugi si un filtru de aer.....dupa care verifici placute frana , lichid frana, suspensii...si cam atat pt 14k

PS bujiile daca nu "stranuta" lasa-le

 

scrie pe motor chiar unde bagi uleiu 2400cm3 + daca schimbi filtrul de ulei mai adaugi putin cam 100ml sau ceva mai mult

 

Multumesc la amnadoi de sfaturi.

Motul suna ok? 10w40 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa pui lejer si 5100 Motul ...daca nu o ti 70% din timp aproape de rosu nu ai nevoie de 300V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

05 are up-side-down.

 

Se regleaza foarte usor ...

 

Si poti si tu acasa ...

 

Dar sunt anumite combinatii prestabilite. Nu poti sa o faci tu de capul tau ...

 

De exemplu ... pornim de la setarea stock ...

 

O vrei mai hard ... daca dai bound 2 click uri .. trebuie sa dai si rebound x clicuri.

 

Nu se regleaza dupa ureche.

 

Sunt anumite grafice .. in functie de necesitati/greutate.

 

Si numaratoarea incepe de la soft. Dai click pana cand nu mai merge ... dar nu impingi in continuare ca desfaci surubul ..

 

Apoi ... 6 click bound .... 8 rebound. Mai e si tensionarea arcului ... e un domeniu complicat ... de aia sunt ingineri anume ptr ramura asta.

 

Dar daca gasesti "harta" care iti trebuie tie ... poti sa o faci si tu .. in 3 minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna din nou,as vrea sa va intreb un lucru,stand motoru pe loc,cand ridic de ghidon in sus mi se aude putin telescopul din dreapta tacane asa usor,in mers pe un drum mai cu gropi iara se aude acel tacanit,nu stiu care ar fi problema,tin sa mentionez,nu curge ulei din telescop,nu blocheaza,vreau doar sa stiu din ce cauza se aude tacanitu ala ...am auzit k din cauza arcului sau nu stiu...nu am desfacut niciodata asa ceva :) va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6-8 euro/cuzinet, manopera minim 200euro, mai trebuie si suruburile care string bielele de carter, sa fie noi, garnitura de chiulasa. sint 18 cuzineti. mai bine cauti un motor functional, e mai ieftin.

sa rezolvat treaba cu,cuzinetii,a iesit chiar ieftin prietenul meu,nu prea e cu internetul si de aceea am intrebat eu mersi inca odata :) asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o nelamurire cum se regleaza furca fata la un r6 din 2004 este furca up-down. multumesc anticipat

De ce nu te uiti in manual sa vezi toate detaliile si procedura corecta.

Este cea mai buna explicatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa rezolvat treaba cu,cuzinetii,a iesit chiar ieftin prietenul meu,nu prea e cu internetul si de aceea am intrebat eu mersi inca odata :) asfalt uscat

Ne spui si noua te rugam cand s-a busit motorul iar si cat a tinut.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

05 are up-side-down.

 

Se regleaza foarte usor ...

 

Si poti si tu acasa ...

 

Dar sunt anumite combinatii prestabilite. Nu poti sa o faci tu de capul tau ...

 

De exemplu ... pornim de la setarea stock ...

 

O vrei mai hard ... daca dai bound 2 click uri .. trebuie sa dai si rebound x clicuri.

 

Nu se regleaza dupa ureche.

 

Sunt anumite grafice .. in functie de necesitati/greutate.

 

Si numaratoarea incepe de la soft. Dai click pana cand nu mai merge ... dar nu impingi in continuare ca desfaci surubul ..

 

Apoi ... 6 click bound .... 8 rebound. Mai e si tensionarea arcului ... e un domeniu complicat ... de aia sunt ingineri anume ptr ramura asta.

 

Dar daca gasesti "harta" care iti trebuie tie ... poti sa o faci si tu .. in 3 minute.

in manual spune doar valoarea standard , valoarea soft si cea hard, dar un reglaj in functie de greutate nu spune nimic, asta vreau sa stiu si eu cum reglez in functie de greutate mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in manual spune doar valoarea standard , valoarea soft si cea hard, dar un reglaj in functie de greutate nu spune nimic, asta vreau sa stiu si eu cum reglez in functie de greutate mea.

da stiu ca upside-down este de dupa 2005 dar la mine in acte este 2004, dar asta conteaza mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in manual spune doar valoarea standard , valoarea soft si cea hard, dar un reglaj in functie de greutate nu spune nimic, asta vreau sa stiu si eu cum reglez in functie de greutate mea.

Este greu sa-ti spuna cineva cum sa faci toti pasi..static sag,rider sag,preload,compresie.....eu unul m-as plictisi sa scriu atat si nu am certitudinea ca ai inteles.

Sunt o gramada de filmulete,explicatii pe net cum sa faci,eu zic ca ai intelege foarte bine de acolo.

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in manual spune doar valoarea standard , valoarea soft si cea hard, dar un reglaj in functie de greutate nu spune nimic, asta vreau sa stiu si eu cum reglez in functie de greutate mea.

Un tabel clar nu exista ... saucel putin eu nu am gasit ...

 

Cum gasesti acele harti ptr PC ... sa gasesti si aici ptr suspensie .. impropiru spus dar ma intelegi.

 

Ptr suspensia asta de R6 05 ... era un doctor ... am vb cu el ptr o reglare ... dar s-a dus ...

 

Vezi la TNG ca a mai facut de astea ... Te urci pe ea ... si incepi .. un pic mai tare ... si mai tare ... pana iti convine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este greu sa-ti spuna cineva cum sa faci toti pasi..static sag,rider sag,preload,compresie.....eu unul m-as plictisi sa scriu atat si nu am certitudinea ca ai inteles.

Sunt o gramada de filmulete,explicatii pe net cum sa faci,eu zic ca ai intelege foarte bine de acolo.

Cu respect TNG!

ce am inteles din filmulete este ca trebuie masurata suspensia pt SAG dar nu stiu care este valoarea acceptata adica limita de minim si maxim, daca mai putea ajuta cu niste sfaturi as fi foarte recunoscator. multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai patit cineva, sau se poate programa situatia asta in care sa dau exemplu exact

am motorul rece, il pornesc cresc turatiile poate putin ca se trage socul automat dar daca acelerez in gol se tureaza automat dupaia la vreo 3-4k si dupa cateva secunde scade inapoi la idle normal

asa face pana cand se incalzeste, adica trece de 42grade si dupaia cred ca dupa vreo 10 secunde nu mai face deloc asa

se poate face din ecu asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai patit cineva, sau se poate programa situatia asta in care sa dau exemplu exact

am motorul rece, il pornesc cresc turatiile poate putin ca se trage socul automat dar daca acelerez in gol se tureaza automat dupaia la vreo 3-4k si dupa cateva secunde scade inapoi la idle normal

asa face pana cand se incalzeste, adica trece de 42grade si dupaia cred ca dupa vreo 10 secunde nu mai face deloc asa

se poate face din ecu asa ceva?

E normal ... soculautomat o tureaza un pic.

 

Nu accelera deloc pana la 50 grade. Nu ai de ce.

 

Si daca accelerezi .. fiind activ socul automat ... o retina la 3-4k cateva secunde ... asa e .

 

Nu o tura. In rest e ok.

 

De modificat se poate ... dar las-o asa cum e ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa pui lejer si 5100 Motul ...daca nu o ti 70% din timp aproape de rosu nu ai nevoie de 300V

CRed ca 7000 sau 7100 motul 10w40 am gasit. Schimbat deja. Maine o plimb :D

Multumesc de ponturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...