gogy Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 ok....ms daca ma poate ajuta si cu un alt sfat e binevenit sau daca a m.ai intampinat cineva aceasta problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 ok....ms daca ma poate ajuta si cu un alt sfat e binevenit sau daca a m.ai intampinat cineva aceasta problema Yamaha nu are senzor de presiune de ulei.,are senzor de NIVEL de ulei. Deci, asigura-te ca ai nivelul uleiului la max.si daca tot face asa, sa-l demontezi,cureti si vezi daca s-a remediat problema. Daca nici asa trebuie inlocuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Salut de unde as putea sa achizitionez si eu placutze de frana :am nevoie de 2 seturi pe fatza si un set pe spate pentru YAMAHA YZF R6S 2006 daca stiti pe cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Salut de unde as putea sa achizitionez si eu placutze de frana :am nevoie de 2 seturi pe fatza si un set pe spate pentru YAMAHA YZF R6S 2006 daca stiti pe cineva Motonetro.ro XBK5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 se potriveste undertail-ul + lampa spate de la model 2001-2002 pe model 99-2000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Micul Printz Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Salut de unde as putea sa achizitionez si eu placutze de frana :am nevoie de 2 seturi pe fatza si un set pe spate pentru YAMAHA YZF R6S 2006 daca stiti pe cineva Te pot ajuta. PM sau 0722 620 397. Am placutele pe stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Draguska Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Salutare,daca intereseaza pe cineva o casca AGV stealth,pretul este de 220 de euro negociabil,pentru mai multe informatii 0741226519 poze puteti vedea aici : http://imgur.com/BF5WXNx,BvebS62,r0E1cVS,bsCAAZW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Sau poate intereseaza pe cineva ) http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-r6-din-2004-530302.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogy Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 salut.....azi dimineata am vrut sa duc mobra la service pt schimbat ulei si curatat,sincronizat carburatoare,am scoso din garaj si cand am pornit-o nu am tras soc-ul si a murit motorul,nefiind pornita de 3 zile,cand am incercat sa o pornesc din nou se auzea un zgomot ca si cum s-ar invarti ceva dar fara sa porneasca deloc,care ar putea fi problema...mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 (editat) Starter clutch. Editat August 4, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogy Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 e ceva grav sau se poate remedia cu costuri minime?nu prea ma pricep la partea mecanica si m.ai ales cum l.am stricat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Se poate remedia prin inlocuire. Nu l-ai stricat tu,asta i-a fost viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogy Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 am inteles,unde pot gasi piesa si cam cat ar costa,am cautat pe net dar fara nici un rezultat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 (editat) In primul rand trebuie sa demontezi acolo sa vezi daca ,sau ce este defect. Dupa care ai nevoie de o sursa de piese OEM pentru ca nu gasesti asa ceva la consumabile. Ca sunt site-uri din afara, ebay,sau reprezentanta Yamaha de la noi va fi nevoie de comanda. PS Nu am stiut ce model de r6 ai, asa ca am pus un starter clutch de r6 2003... ATENTIE! Daca te apuci singur ,o sa ai nevoie de presa pentru demontarea volantei. Bafta ! Editat August 4, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogy Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 imi poti spune te rog in ce parte a motorului este amplasat acest disc de ambreiaj unisens,vreau sa il iau de pe o mobra aflata la dezmembrari si nici cel care o are nu stie de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Stanga sub capacul de la alternator. Din cate " vad" nu prea te pricepi cu mecanica moto asa ca alege pe cineva mai competent sa inlocuiasca piesa. PS.In postul anterior am spus ceva de ATENTIE! Daca ai fost atent ai fi inteles ca piesa se afla in spatele alternatorului ..asta inseamna ca ai nevoie de o presa sa scoti volanta, Deci Volanta,alternatorul,starter clutch ...sunt pe stanga motorului. Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogy Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 mersi mult de indicatii,nu ma pricep la mecanica dar trebuie sa explic si eu altuia care dezmembreaza un motor,piesa noua ma ajunge cam 10 mil,momentan nu am de unde sa ii dau Multumesc mult de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Buna seara! De cateva ore sunt posesorul unui R6 din 2000. Sunt destul de multumit de el si sper sa nu avem probleme. Am mai mers cu modelul 99-02, dar asta parca trage mai bine decat tot ce am mai incercat. Avand in vedere ca la mers constant are o usoara tendinta de a se ineca iar in frana de motor da rateuri banuiesc ca are montat dyno-jet. Porneste bine, merge drept, ma inteleg cu el pe curbe, ma simt comod pe el... pana acum toate bune si frumoase. Cateva poze din anuntul de pe bikeshop, nu am apucat sa ii fac poze. O seara buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Posibil sa nu ai raportul de transmisie stoc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 (editat) Are cineva cauciuc 120/70 pe fata la r6 99-02 ? Eu am cumparat-o asa dar acum am observat ca distanta dintre cauciuc si plasticul ce acopera galeriile e incredibil de mica. Editat August 11, 2013 de rylalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Are cineva cauciuc 120/70 pe fata la r6 99-02 ? Eu am cumparat-o asa dar acum am observat ca distanta dintre cauciuc si plasticul ce acopera galeriile e incredibil de mica. Ai cadrul stramb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 (editat) Putin probabil(dar nu imposibil) ca ambele tuburi sa se strambe egal. Daca ar fi doar furca,99% din cazuri, jugul superior sa stea stramb cand mergi cu moto si sunt sigur ca asta ar fi observat. O alta chestie care am vazut in timp la acest model, cadrul se deformeaza pe curburi ,nu din partea cu rulmenti de la jug. AICI: Editat August 11, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 ouch ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Am priceput, desi la prima vedere, un cadru pare mai rezistent la forte de comprimare decat o furca, avand in vedere ca prima care face contactul cu un obiect este roata...bine...ansamblul furca poate actiona ca o parghie in cazul de fata si ar transmite tensiunile catre cadru. Pana acum am vazut furci strambe si cadre intacte (la ochiul liber) insa nu am vazut cadre rupte/strambe dar furci intacte (ma refer in cazul unui impact frontal si nu din cauza unei probleme precum a avut cadrul de k6 1000). Nu a spus nimeni ca furca nu se poate deforma. Dar cine poate spune ca furca nu s-a schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.