Razorbladed Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Stie cineva pe unde as gasi amortizor ghidon pentru R6 - 2000. cam scumpe amortizoarele astea dar eu chiar n am simtit nevoia. buloane tre sa i pun insa nu as vrea de la louis. am auzit ceva de un baiat care le face cu cap pentru a se rupe din prindere si sa nu se strambe cadrul. alt mod de prindere nu am vazut . cred ca trebuie neaparat sa i dai gaura n carene, cu toate ca e un pic de tiganie insa e benefic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clonky Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Buloanele nu merg montate altfel decat prin gaurirea carenei. Eu personal nu am auzit de o alta solutie dar.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MUSASHI R6 Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 salut, Mai am o problema, de data asta un la cap. Mi-am comandat crashpaduri si ma doare sufletul sa tai carenele pentru a le monta. Nu exista alta varianta cu o alta prindere/adaosuri ceva in care sa nu mai fie necesara gaurirea carenelor? Si-a pus cineva? As vrea sa vad niste poze pentru a ma mai linisti un pic. P.S - super motor, e mai mult decat ma asteptam. numai bine! Alex la r6 2003-2005 nu tre' sa dai gauri in carene,eu am Puig si pe langa faptul ca nu am dat gauri in carene ,sunt facute si dintr-un material mai "moale" pt. a nu indoi cadrul sau blocul (in functie de ce e prins bulonul) le poti gasi la Motorteam pe Bulev. Timisoara (280 lei setul parca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 salut , esti singurul care imi zice asta. M-am uitat si nu gasit alta prindere pentru ele. Daca poti sa-mi faci cateva poze cu a ta sa vad exact ce imi trebuie, dau o bere Ar fi bine sa se poata si in alt fel. Nu prea vreau sa-i fac ciparteli. Merci, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 niste poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 la r6 2003-2005 nu tre' sa dai gauri in carene,eu am Puig si pe langa faptul ca nu am dat gauri in carene ,sunt facute si dintr-un material mai "moale" pt. a nu indoi cadrul sau blocul (in functie de ce e prins bulonul)le poti gasi la Motorteam pe Bulev. Timisoara (280 lei setul parca ) salut, Am sunat, dar nu mai aveau de 2003. Nu au stiut sa-mi zica daca trebiue gaurita sau nu carena. Daca poti sa ma ajuti cu un model exact, un cod ceva dupa care sa caut, ca tot incerc si nu gasesc. Numai bine! alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AxL_FzR_ Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 buna!! o problema nu chiar majora ...dar nah ... am fost sambata cu motorul prin tzari si m-a prin ploi noroaie si de toate, revenind cu el acasa ...l-am bagat la vanutza la spalat cand am dat jetul pe el ....a zburat un buton de la afisajul electronic (select de la kilometraj) pot sa il cumpar sa il iau de undeva ?. doar butonul de cauciuc. multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 nu e nici o tiganie!!! nici nu se vede carena gaurita cu LSL de la louis. plus de asta sunt in blocul motor si nu in cadru. si daca va puneti sa mariti gaurile cu 1cm ca in caz de o dati pe jos sa nu va zmulga carena din suruburi cand se indoaie cuiul de la crash pad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allronin Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 daca ai R6 2003-2005 cum am vazut in poza la tine acolo nu trebuie sa dai nici o gaura ca si eu am crash-paduri si nu sunt date gauri ci au niste suporti de metal pe care se monteaza. Mai multe detalii nu pot sati dau ca eu asa am cumparato dar cred ca de la LSL sunt ca tot de la ei erau si crash-padurile (erau ca acum leam schimbat dupa un acc).Hai ca o sa ma uit si iti fac niste poze mai detaliate daca pot ca acum e in service si decarenata. Uite o poza mai veche ca sa vezi cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 daca ai R6 2003-2005 cum am vazut in poza la tine acolo nu trebuie sa dai nici o gaura ca si eu am crash-paduri si nu sunt date gauri ci au niste suporti de metal pe care se monteaza. Mai multe detalii nu pot sati dau ca eu asa am cumparato dar cred ca de la LSL sunt ca tot de la ei erau si crash-padurile (erau ca acum leam schimbat dupa un acc).Hai ca o sa ma uit si iti fac niste poze mai detaliate daca pot ca acum e in service si decarenata. Uite o poza mai veche ca sa vezi cum arata. Salut, Asa vreau si eu. O sa vad la LSL daca au, din cate am inteles eu, numai la PUIG se gasesc fara sa dai gauri. Acum sunt in cautari. merci, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Salut, Asa vreau si eu. O sa vad la LSL daca au, din cate am inteles eu, numai la PUIG se gasesc fara sa dai gauri. Acum sunt in cautari. merci, daca vrei sa iti pui crash pad macar pune'le sa isi faca treaba adica sa nu fie din alea mici sau doar de dragul de a fi crash pad... sa fie cat mai lungi si in blocul motor. se poate sparge blocul motor dar destul de greu ,adica la o viteza mare sa dai cu ea de pamant... riscul e destul de mic fata de cele din cadru zic eu. plus ca unele sunt facute pt a nu distruge partea mecanica carenele nefiind protejate (de ex LSL). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AxL_FzR_ Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 de asta ar fi bine sa-l speli usor tu...nu cu jetul de apa. SA fii fericit. Exista oameni care au patit-o mai rau ca tine. Sistem electric compromis (becuri/semnalizare) si mai pot aparea o gramada de probleme. Totul in functie de cat de veche este si cate modificari au fas facute la ea. Improvizatiile niciodata nu sunt prinse bine si nici izolate cum trebuie. Jetul de apa..acolo ajunge si rupe, distruge sau pur si simplu oxideaza ai grija. Daca o iei usor la mana poti sa vezi si aventualele probleme (taieturi/ crapaturi sau suruburi slabite/lipsa) O sa intreb in stanga si in dreapta poate iti fac rost. Ai o poza cu bordul , poate imi este mai usor sa identific "objectul lipsa" buna! de obicei spalam la mana tot, dar acuma nu am putut scoate praful sa namolul de peste tot. butonul de care vorbesc e butonu de cauciuc de la afisajul electronic. sunt 2 butoane acolo sub afisaj de cauciuc cu care setezi trip-urile si ceasul . ununl din ele l-am pierdut. am mai cautat dar nu am gasit . nici pe louis nu am gasit. iar cei cu dezmembrari imi ofera tot bordul. nu are rost sa iau bordul daca imi lipseste doar un buton. mersi de ajutor . Asfalte Astupate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 Si cum tot am cautat si nu am gasit, m-am hotarat sa-mi pun crashpaduri la care va trebui sa gauresc carenele. Nu am gasit altele, asta e. Am vrut telescop de voblaj si cum nu am gasit unu accepatbil mi-am comandat de pe LOUIS de la LSL si telescop si crash paduri. Astept sa-mi vina si sa vad cum sunt. De telescop nu stiu nimic, doar ca are 8 pozitii de reglaj si costa vreo 250 euro. Nu-l vreau pentru competitii ci doar pentru siguranta, am patit-o odata si m-am speriat putin. Sper ca am facut o alegere buna. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 intrebare-pornesc motorul,trag ambreiajul,bag in viteza,accelerez eliberand ambreiajul in acelasi timp(cunosc procedeul,am permis de 19 ani.. )dar motorul nu pleaca de pe loc,doar se ambaleaza dupa cum accelerez...motivul?e vorba de un R6 din 2002...sa fie ambreiajul de vina?a functionat perfect pana anul trecut in octombrie,cand a fost tras pe dreapta..acum ,insa nu mai vrea sa mearga.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 (editat) adica bagi in viteza si accelerezi in timp ce lasi ambreajul pana eliberezi de tot ambreajul?daca e asa si motocicleta nu se misca si nici nu se opreste motorul inseamna ca nu intra in viteza.Incearca in viteza a II-a Editat Iulie 27, 2008 de paduche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 nu merge... alta intrebare..care e principiul de functionare al ambreiajului la r6?e pe ulei?si daca da,ce fel de ulei e nevoie?cat intra?sau e uscat...pentru mine,motorul asta e ceva nou..nu cunosc multe despre el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupdesign Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Intrebare pentru cunoscatori intr-ale r6-lor se poate pune pe un 2006 codita (upertail si under tail )de la un r6 2008 si daca ar trebui schimbata subcadrul spate s-ar potrivi? nu e o curiozitate e un viitor proiect.Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allronin Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Gata miam scos si eu iubita din service dupa 3 luni de stat pe bara si daca tot a tebuit sa o bag in service iam facut cateva modificari cu ajutorul baetilor de la Bardak, super service Bardak daca aveti nevoie recomand cu placere, si angel eyes si bliturile leam luat de la www.torelo.ro si sunt super si tipul serios si promt.Mai am de munca umpic la ea dar bien macar ca am cu ce sa merg.O parere ceva ca nu prea am vazut moto tunate in buc si am zis ca de ce numai sorefii de masina sa-si faca asa ceva - http://www.bardakmotor.com/ service-ul care a facut totul posibil - http://www.torelo.ro/ (angel eyes si blituri ) - http://www.bikemovies.com/movie/008813/ filmul cu blituire P.S o parere ceva :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allronin Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 pai cerc complet nu are cum sa fie ,sau cel putin eu nu am vazut cerc complet decat la BMW unde e facut din fabrica tot farul ai alea au cerc complet dat are pe el striatii care reflecta decat lumina de la pozitii sau de la becul farului dar in rest angel eyes montabili aftermarket eu nu am vazut cerc complet, poate ma insel. O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul_R1 Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Nu se baga careva ? AICI !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allronin Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 sigur sunt cercuri complete,din cate vad eu sunt ep leduri si si ale au in capete ledurile puse. Si inca o intrebare ziua se vad??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torelo Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 iuliane...crek ne cunoastem de pe messenger... nu ti o iau in nume de rau dar hai sa tzi spun cum e trebaa "produsele lui sunt de 2 bani ci tehnologia in parte.. " - as vrea sa dai ochi cu R6 le lui si sa le vezi seara angelurile....CU OCHII TAI si dupa astept o parare cu "tehnologia" , sunt angel eyes pe neane de vreo 3 feluri 2 le am avut eu, astea ce le are ronin au cam 5000K si crede ma ca FAC PRAF ANGELURILE CARE LE AI PUS TUH ACOLO(LEDURI) , facem o proba dak ai asa ceva. am avut si eu pe led... si pot sa confirme MULTIIII care au avut pe led... la un moment dat se topesc 1 la mana si 2 LED nu se vede ziua (practic e ca ledul de bricheta) "daca te uiti cu atentie nu ai cum sa-ti instalezi un cerc complet "nu are cum sa fie cerc complet ca e neon tot timpu are cap coada doar ledu e cerc ca are 2 leduri intrun cerc de bagheta dinaia de plexic ... asta pe neon are cap si coada nu are cum sa fie lipit cercul si in legatura cu compatibilitatea e adevarat , nu sunt pentru anumite modele producatorul a facut dimensinile pentru multe masini , motoare, etc.... 75 85 108 125 140 mm crek ai de unde alege... DAR CEL MAI MULT IMI DORESC SA LE VEZI CU OCHII TAI CA POZELE NU SPUN MULTE , dar realitatea e cea mai clara. ms BAFTA www.torelo.ro si vezi si pozele cu R1 lu bibi din severin dak l stii si poate satzi confirme si el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 am vazut aseara R6-le lui allronin cand am iesit de la munca.arata demential .desi era lumina multa afara se vedeau foarte bine angel ayes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allronin Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 O sa fiu si eu acolo duminica sper sa ne vedem cati mai multi. Multam "paduche" da unde lucrezi tot in sema ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torelo Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 interesant mod de a ma cita ? "produsele lui sunt de 2 bani" unde este " nu" pentru ca era si un nu pe acolo "nu sunt de 2 bani". produsele sunt ok, dar se poate si mai bine. Neonul nu-ti ofera perfectiunea PS: daca le ei de la cine trebuie vei vedea ca vin kit cu transformator ..si pt fiecare model in parte..nu sub denumirea "merg la orice motor". Se topesc cand adaugi prostii, nu lucruri originale. sunt ok, nu te stresa...sunt belea..dar sincer eu vreau mai mult SINCER ZIM MI UN MODEL DE ANGEL LA MOM. ASTA CARE SA FACA CCFL(NEONUL), EU NU CRED CA ESTE. "Se topesc cand adaugi prostii, nu lucruri originale" - alea de care vorbesc eu ca se topeau ...erau cat se poate de originale si cum vrei tuh sa le zici aduse dp site din afara special pt modelul de moto si etc... si culmea MULTTT MAI SCUMPE , si totusi se topeau. DA HAI SA O LASAM AICI CA SA N`O MAI LUNGIM AIUREA .nu vreau sa ne certam aiurea. fiecare face ce stie cu banu "vb lu ala". dak i place ia dak nu nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.