Rainmaker Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 pt circuit ? pt strada ? Yamaha recomanda dunlop sau michelin pilot power. Daca te uiti cateva pagini mai in urma o sa vezi ca s-a vorbit mai mult despre cauciucuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dreamaster Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 @ dreamaster : cand am luat motorul aveam CJ 26 MIG )) Ha, Ha, foarte tare, e poveste mai lunga de ce am "MIG", eu vroiam altul, dar n-a mai fost disponibil Am sa-ti povestesc la vara cand vin prin Constangeles Toate bune Mesaj completat VREAU SA SCHIMB SI EU GUMELE...CE IMI RECOMANDATI..VOI CU CE GUME RULATZII??? SAU DK EXISTA UN SITE UNDE SUNT FACUTE COMPARATII SAU RECOMAND In manual Yamaha recomanda Michelin Pilot Sport (The ideal balance of sport performance, durability and handling) si Dunlop D207 (ultra high performance street) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 (editat) Sal sunt fff nou aici ... imi place R6 ... mi se pare cea mai frumoasa dintre tot ce are 600cmc. Insa intrebarea mea pt posesorii de R6 este urmatoarea:Un incepator poate tzine pe sosea un R6 din 2000-2002 (atat imi permit) ... multi spun ca e prea SS pt un incepator insa... eu vreau sa shtiu daca o pot tzine fara incidente in conditziile in care nu ii dau mai mult de 5-6000 de ture??? Astept raspuns de la posesori! Ms mult si numa bine! Mesaj completat Sal... si eu sunt incepator insa nu am nici macar anul ala pe care il ai tu... Ai putut tzine ushor cbr ul de 600cmc??? Imi permit sa iti raspund eu pentru ca am trecut prin aceeasi dilema la inceputul anului trecut, aceeasi experienta, acelasi model de motocicleta, acelasi an de fabricatie. 1. e prea SS pentru un incepator ? astanu am inteles-o 2. nu te baza pe faptul ca nu ii dai mai mult de 6 mii de ture pentru ca te inseli, exact asa spuneam si eu dar nu cred ca au trecut doua saptamani pana am inceput sa schimb la 10.000+ 3. o poti tine fara incidente (aici ma refer la incidente majore) dar de dat pe jos o sa o dai sigur indiferent de marca sau modelul motocicletei. 4. este o motocicleta frumoasa dar nu asta ar trebui sa conteze in decizia pe care vrei sa o iei, sau ma rog daca o iei sa agati... probabil conteaza . 5. daca iti iei R6 modelul 98-02, are urmatoarele bube : explozii de putere in turatii mari iar la unele modele pica cutia de viteze (treapta 2-a sau a 6-a) Nu e recomandata incepatorilor dar acum depinde si de tine si intr-o oarecare masura de bafta pe care o ai. Mesaj completat Daca schimbi la 5 mii e ok, fii calculat si cumpatat fiindca te fura si vrei sa-i dai tot mai tare si mai tare cand vezi ce poate, insa trebuie sa te stapanesti Curiozitate personala, cat ai reusit sa te stapanesti si sa schimbi sub 5.000 ? sunt doar curios. Editat Februarie 8, 2010 de Weeman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dreamaster Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Imi permit sa iti raspund eu pentru ca am trecut prin aceeasi dilema la inceputul anului trecut, aceeasi experienta, acelasi model de motocicleta, acelasi an de fabricatie. 1. e prea SS pentru un incepator ? astanu am inteles-o 2. nu te baza pe faptul ca nu ii dai mai mult de 6 mii de ture pentru ca te inseli, exact asa spuneam si eu dar nu cred ca au trecut doua saptamani pana am inceput sa schimb la 10.000+ 3. o poti tine fara incidente (aici ma refer la incidente majore) dar de dat pe jos o sa o dai sigur indiferent de marca sau modelul motocicletei. 4. este o motocicleta frumoasa dar nu asta ar trebui sa conteze in decizia pe care vrei sa o iei, sau ma rog daca o iei sa agati... probabil conteaza 5. daca iti iei R6 modelul 98-02, are urmatoarele bube : explozii de putere in turatii mari iar la unele modele pica cutia de viteze (treapta 2-a sau a 6-a) Nu e recomandata incepatorilor dar acum depinde si de tine si intr-o oarecare masura de bafta pe care o ai. Mesaj completat Curiozitate personala, cat ai reusit sa te stapanesti si sa schimbi sub 5.000 ? sunt doar curios. Buna Weeman, Cu mine e altfel, eu am 38 de ani si de 18 ani conduc incontinuu masina si cum spuneam am peste 1 milion de km facuti cu masina si stiu sa adaptez viteza la conditiile de trafic, sa anticipez miscarile colegilor din trafic, stiu sa spun "ajunge" si sa iau piciorul de pe acceleratie cand nu ma mai simt in siguranta, etc Intr-adevar pt un tanar de aprox 20 de ani care nu are experienta de nici un fel in trafic aceasta motocicleta e moarte sigura pt ca asa cum spuneam te fura si vrei tot mai mult cand vezi ce poate, insa la un moment dat nu o mai poti controla fiindca e mult mai puternica decat tine si atunci bucuria se transforma in tragedie Referitor la schimbatul la 5000, la mine in Cluj e o catastrofa traficul si nu avem bulevarde largi ca in Bucuresti cu cate 3-4 benzi pe sens si cand ai plecat de la semafor daca schimbi la 5mii nu apuci sa-i dai a 3-a si esti deja la alt semafor ca sa nu mai spun de masinile care circula bara la bara In afara insa e altfel si poti sa te intinzi pe unele portiuni scurte pana la un 130-150 sau pt experimentati mai mult Iar la faza cumparat moto pt agatat,,, consider ca acela nu e motociclist care face asa ceva eu unu mi-am luat-o pt sufletul meu si sa ma dau cu ea,,, mi se rupe cine se uita la mine sau la motorul meu,,, si s-o vezi mititica e toata zgariata de la fostul proprietar, chiar saptamana aceasta imi vin carenele de la lipit ca trebuia sa le lipesc, dar nu le vopsesc, va ramane asa zgariata, pt mine motorul sa mearga brici,, cum arata, nevermind Toate bune si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 (editat) Multi inainte. La 38 de ani banuiesc ca ai familie , nu iti mai arde de smecherii cu motorul... Apropo.. pentru toti posesorii de r6 98-02 , in special pentru cei care se lauda ca nu li s-a aprins niciodata becul la ulei . Am obiceiul ca , tot ce mesteresc eu la motor sa fac cu manualul de reparatii in fata si , desi l-am rasfoit de atatea ori (pe cel in format electronic) mare mi-a fost mirarea sa observ ca cei de la Yamaha spun ca e normal sa se aprinda becul de la ulei din cand in cand , atunci cand accelerezi sau franezi puterinc deoarce senzorul e foarte sensibil. Acum... fac legatura cu una din situatiile mele cand am plecat de acasa si la prima accelerare brusca mi s-a aprins becul... deci aia nu bat campii . Daca e nevoie fac si dovada... desi sper sa nu fie , ca sa ma apuc iar de cautat prin manual. Editat Februarie 8, 2010 de bau-bau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Toate bune si asfalt uscat Sa o stapanesti sanatos si sa ne vedem pe sosea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxey Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 ms pt sfat....dar diferentele intre michelin pilot power si dunlop????? nu ma intereseaza care rezista mai mult.... ma int care e mai moale....si care Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 daca vrei ceva moale cred ca pirelli dragon supercorsa e ceea ce cauti... dar nu te tin prea mult sa stii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 (editat) Apropo.. pentru toti posesorii de r6 98-02 , in special pentru cei care se lauda ca nu li s-a aprins niciodata becul la ulei . Am obiceiul ca , tot ce mesteresc eu la motor sa fac cu manualul de reparatii in fata si , desi l-am rasfoit de atatea ori (pe cel in format electronic) mare mi-a fost mirarea sa observ ca cei de la Yamaha spun ca e normal sa se aprinda becul de la ulei din cand in cand , atunci cand accelerezi sau franezi puterinc deoarce senzorul e foarte sensibil. Acum... fac legatura cu una din situatiile mele cand am plecat de acasa si la prima accelerare brusca mi s-a aprins becul... deci aia nu bat campii . Daca e nevoie fac si dovada... desi sper sa nu fie , ca sa ma apuc iar de cautat prin manual. Si mie mi s a aprins becul toamna trecuta, imediat dupa ce o porneam si se stingea dupa 5 min, dar banuiesc ca e de la nivelul de ulei. A avut cineva probleme grave sau alte hibe? Editat Februarie 10, 2010 de Razorbladed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 la R6 aprinderea becului de ulei este asociat ori cu scaderea nivelului de ulei ori cu lipasa presiunii uleiului, dar cea din urma este putin probabil sa se intample... si atunci ramane scaderea nivelului de ulei si nu va mirati ca va mananca ulei. hai sa fim seriori, e motor de 10 ani. dupa 10 ani este practic imposibil sa mai functioneze in parametrii optimi, deci nu va mai mirati ca vi se aprinde becu este logic: daca mergi incet, relaxat la drum lung, fara sa fortezi motorul poate nici nu o sa se aprinda becu de ulei, dar daca i dai in gura este inevitabil sa nu consume ulei. deci cand se mai aprinde becu de ulei completezi cu un 50-100g de ulei si dai sa mearga in continuare. si nu se intampla nimic daca nu completezi ulei ca motorul stie sa mearga si fara 50g de ulei. aceasta problema apare pt ca senzorul de nivel este la nivelul maxim de ulei, deci la cea mai mica variatie a nivelului de ulei logic ca se aprinde... ca ce sa faca si el saracu. iar daca becul se aprinde este foarte bine pt ca ai certitudinea ca becul functioneaza pt cei care zic ca motorul lor nu consuma ulei si e the ultimate of the ultimate faceti un test de compresie. trebuie sa iasa 12.4 iar cu cat acest numar e mai mic, cu atat va manca mai mult ulei, iar intr-un final va manca atat de mult ulei ca o sa trebuiasca sa pui ulei nu numa in motor ci si in benzina... sau sa schimbi motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 e corect ceea ce zici tu acolo dar producatorul zice ca si in conditii de 12.4 compresie (ca el cand a scris cartea nu a luat in calcul nici un grad de uzura) e probabil sa se aprinda becul la ulei la accelerari sau franari bruste , ca motorul ala are si el ulei pana la un nivel , nu e plin ochi ... si cand o ia intr-o parte sau alta e ca si cum ar scadea nivelul... mie personal imi consuma ulei cam 300 ml la un schimb iar daca ii dau pe rosu si mai mult 400 500 ml... dar mi s-a intamplat ca la primii 50 km dupa schimb sa mi se aprinda becul si presiune aveam , nivelul uleiului era ok, deci pana sa citesc in manual mi-era sa nu fie senzorul defect , dar acum m-am linistit . Oricum e bine sa verificati uleiul odata la 2-3 zile ca dureaza 2 minute . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Ca veni vorba de evacuari . mi-a ajuns si mie mivv-ul. intradevar tobele mivv au printre cele mai groase si puternice sunete, din pacate catalizatorul isi face treaba si ,,sparge" sunetul, deci trebuie sa-i iau si galerii sau sa le modific pe acestea. si poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 S-o asculti sanatos ! Arata bine , as fi curios sa o aud , poate pui un video mic dupa ce rezolvi cu catalizatorul sa o auzim in toata splendoarea ei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Dar fratii Timisoara doar de mivv au auzit? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dreamaster Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Si mie mi s a aprins becul toamna trecuta, imediat dupa ce o porneam si se stingea dupa 5 min, dar banuiesc ca e de la nivelul de ulei.A avut cineva probleme grave sau alte hibe? Si mie in toamna cateva zile la rand mi se aprindea becul la ulei cand era mai rece cand era apa intre 60 si 80 grade, apoi se stingea I-am schimbat uleiul si nu a mai facut figuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxey Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 mai am si eu cateva intrebari pt voi cei mai experimentati.. am un r6-07..si e putin km inalt pt mine... am intrebat si se mai poate ajusta inaltimea.... intrebarea rar fi--- influenteaza asta cu ceva ciclistica-sau alt factor? se mai poat lajusta si din fata(furca-ghidon-sau altcumva)..??? sper k nu e tampita intrebarea mea...dar..sunt incepator..am citit cam tot ce s-a scris la detinatorii de r6 si am obs ca unii chiar stiu despre ce vorbesc.. si ink o intrebare: sa imi pun amortizor de ghidon? modelul asta din 07 are nevoie??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dreamaster Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 mai am si eu cateva intrebari pt voi cei mai experimentati.. am un r6-07..si e putin km inalt pt mine... am intrebat si se mai poate ajusta inaltimea.... intrebarea rar fi--- influenteaza asta cu ceva ciclistica-sau alt factor? se mai poat lajusta si din fata(furca-ghidon-sau altcumva)..??? sper k nu e tampita intrebarea mea...dar..sunt incepator..am citit cam tot ce s-a scris la detinatorii de r6 si am obs ca unii chiar stiu despre ce vorbesc.. si ink o intrebare: sa imi pun amortizor de ghidon? modelul asta din 07 are nevoie??? Si eu mi-am lasat-o mai jos, se regleaza mai moale arcul de pe spate si cand te asezi se lasa mai jos si telescoapele din fata se mai pot regla putin in jos Cum influenteaza aici ii las pe cei mai experimentati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 mai am si eu cateva intrebari pt voi cei mai experimentati.. am un r6-07..si e putin km inalt pt mine... am intrebat si se mai poate ajusta inaltimea.... intrebarea rar fi--- influenteaza asta cu ceva ciclistica-sau alt factor? se mai poat lajusta si din fata(furca-ghidon-sau altcumva)..??? sper k nu e tampita intrebarea mea...dar..sunt incepator..am citit cam tot ce s-a scris la detinatorii de r6 si am obs ca unii chiar stiu despre ce vorbesc.. si ink o intrebare: sa imi pun amortizor de ghidon? modelul asta din 07 are nevoie??? Poti obtine scaderea inaltimii prin reglajul de preload pe spate sau din reglarea inalatimii telescoapelor din triple tree. Daca cea din urma e mai usor de realizat, nu recomand sa te bagi in reglajul suspensiei pe spate daca nu stii ce faci. Reboundul este litera B din poza. Mai esti interesat de toba aia? Poate facem o afacere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Poti obtine scaderea inaltimii prin reglajul de preload pe spate sau din reglarea inalatimii telescoapelor din triple tree. Daca cea din urma e mai usor de realizat, nu recomand sa te bagi in reglajul suspensiei pe spate daca nu stii ce faci. Reboundul este litera B din poza. Nu tati litera B din poza este preload-ul, nu rebound-ul, si nu e gandit sa regleze inaltimea. Controleaza cat se lasa de mult motorul cand te asezi pe el, ceea ce se regleaza in functie de greutatea riderului nu in functie de cum ajungi cu varfurile jos. In mod normal codita trebuie sa se lase cam 3 cm cand te asezi pe motor. Daca preload-ul este un reglaj al arcului, compression si rebound sunt reglajele amortizorului si controleaza cat de usor se comprima respectiv cat de usor se destinde amortizorul. In nici un caz nu au legatura cu inaltimea. Pe scurt: nici preload-ul, nici compression-ul si nici rebound-ul nu inalta sau cobora motorul. Unele motoare au un tirant care ridica sau coboara spatele fara a afecta suspensia, deci trebuie vazut manualul motorului. Daca nu, mai e varianta de sa mai groasa sau mai subtire. Asta e tot. E clar la cat te-ai pregatit tot nu stai in acelasi tur cu mine pe amc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 mai am si eu cateva intrebari pt voi cei mai experimentati.. am un r6-07..si e putin km inalt pt mine... am intrebat si se mai poate ajusta inaltimea.... intrebarea rar fi--- influenteaza asta cu ceva ciclistica-sau alt factor? se mai poat lajusta si din fata(furca-ghidon-sau altcumva)..??? sper k nu e tampita intrebarea mea...dar..sunt incepator..am citit cam tot ce s-a scris la detinatorii de r6 si am obs ca unii chiar stiu despre ce vorbesc.. si ink o intrebare: sa imi pun amortizor de ghidon? modelul asta din 07 are nevoie??? Se poate "cobora" cu niste kit-uri care fac acest lucru. Mi se pare ca firma Lucas face asa ceva si gasesti pe louis.de sau la kawamotors. Functia search si google sunt prietenii tai /index.php?showtopic=40058 http://www.kawamotors.ro/product_info.php?...5c2e55a007f8ba1 O alta solutie e o sa mai subtire...daca ai pe cineva care se pricepe la tapitat sei (vezi k gasesti si pe forum baieti care fac asta) pur si simplu "jupoi" seaua....barbieresti putin buretele...si o reimbraci ...dar te avertizezi k fundul tau o sa resimta schimbarea. Sa le "cobori" din reglajele suspensiilor afecteaza cam multicel ciclistica. Suspensiile nu ar trebui sa se regleze pentru inaltime ci pentru greutatea pilotului si stilul de condus. Sau cel putin asa am mai auzit si eu pe ici pe colo. Si oricum cat de inalt e r6 ala?...Daca ajungi bine si safe cu varfurile nu e prea inalt. Nu trebuie sa pui toata talpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 E clar la cat te-ai pregatit tot nu stai in acelasi tur cu mine pe amc. Nici nu-ti inchipui cat astept sa ne vedem la primavara ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varulmaftei Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 bai dar nu mai trece iarna asta? m-am saturat de atata zapada...de 3 nopti visez ca merg pe motocicleta si nu mai am rabdare!!!! sa vina caldura!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxey Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Poti obtine scaderea inaltimii prin reglajul de preload pe spate sau din reglarea inalatimii telescoapelor din triple tree. Daca cea din urma e mai usor de realizat, nu recomand sa te bagi in reglajul suspensiei pe spate daca nu stii ce faci. Reboundul este litera B din poza. Mai esti interesat de toba aia? Poate facem o afacere da vreau o toba...astazi am fost la cineva care imi poate modifik o "toba" ...de fapt nu e o toba , este terminatia unei tobe de masina, nu stiu exact cum se numeste dar mi-a placut, eu imi vreau una fffff. mika.sa nu se observe de la un km...dar sa se A U D A DA-MI NISTE POZE SI DIMENSIUNI CU TOBA PE CARE O AI... Mesaj completat VA MLTUMESSC MULT...PT SFATURII . O SA TIN CONT DE ELE... AJUNG CU VARFURILE..DAR CU PICIORUL KM INTINS.. DUPA CE O SA DAU CATEVA TURE O MA GANDESC DK MAI AJUZTEZ POZITIA.. ABIA AST SA SE USUCE SA DAU O TURAAA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Eu zic ca nu are rost sa umbli la amortizor, in cel mai rau caz daca stai pe ea ca o balerina in virfuri, ia-ti un lowering kit, altfel daca ajungi dar nu cu toata talpa, o sa obisnuiesti. Nici eu nu ajung cu toata talpa si n-am nicio problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dreamaster Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Eu zic ca nu are rost sa umbli la amortizor, in cel mai rau caz daca stai pe ea ca o balerina in virfuri, ia-ti un lowering kit, altfel daca ajungi dar nu cu toata talpa, o sa obisnuiesti. Nici eu nu ajung cu toata talpa si n-am nicio problema. Ce e acela "lowering kit" si eu stau ca o balerina,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.