Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Dreamaster
Eu zic ca nu are rost sa umbli la amortizor, in cel mai rau caz daca stai pe ea ca o balerina in virfuri, ia-ti un lowering kit, altfel daca ajungi dar nu cu toata talpa, o sa obisnuiesti. Nici eu nu ajung cu toata talpa si n-am nicio problema.

 

Ce e acela "lowering kit" si eu stau ca o balerina,,, :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kit de coborare ! Baga un ochi pe Ebay si o sa vezi despre ce e vorba . Practic iti lasa motorul mai jos de poponeata , si nu sunt sigur dar e triunghiul ala de jos de sub amortizor si tija aia . Repet nu sunt sigur , daca a avut cineva pe mana asa ceva sa zica aici .

Mie mi-ar trebui un kit de ridicare , inca vreo 4 cm :laugh: ca sa stau lejer . Am picioare lungi , dar ma ddescurc si fara. :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e acela "lowering kit" si eu stau ca o balerina,,, :)

 

http://www.sportrider.com/tech/146_0210_lower/index.html

 

Vezi ca daca o cobori, trebuie sa-i schimbi si cricul

 

Kit de coborare ! Baga un ochi pe Ebay si o sa vezi despre ce e vorba . Practic iti lasa motorul mai jos de poponeata , si nu sunt sigur dar e triunghiul ala de jos de sub amortizor si tija aia . Repet nu sunt sigur , daca a avut cineva pe mana asa ceva sa zica aici .

Mie mi-ar trebui un kit de ridicare , inca vreo 4 cm :laugh: ca sa stau lejer . Am picioare lungi , dar ma ddescurc si fara. :angry:

 

Degeaba o ridici ca tot esti cu genunchii in coarne :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu genunchii in coarne sunt problema la mine , stau chiar foarte bine cu picioarele pe scarite!

Cand pun picioarele jos stau cu ei putin indoiti , dar asta nu ar fi o mare problema si am specificat doar asa... nu ca ar fi o urgenta . :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Dreamaster
Ce înălțime ai de zici că ajungi jos ca din pod?

 

hallo,

Am inaltime 170 cu detenta cu tot :), si mi-a lasat mecanicul meu mai moale arcul pe spate si un pic a mai lasat-o in jos din telescoapele din fata

Pe cric sta bine fiindca nu e mare diferenta

Eram asa de happy ca azi am pus kit lant cu pinioane noi si carenele lipite frumos si vroiam sa o scot la plimbare de Valentine Day :hurt: dar toata ziua a plouat si a nins si iar a plouat si a nins tooooaaaata ziua :angry:

Merge careva la Bike on Ice acum in 19-21.02.2010? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca daca o lasi mai jos din telescoape se va inclina mult mai rapid si ar fi neplacut sa te surprinda intr-o curba mai stransa . eu am lasat-o cam 2 cm si e ok deja cu cat o lasi mai mult devine mai scary ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Dreamaster
vezi ca daca o lasi mai jos din telescoape se va inclina mult mai rapid si ar fi neplacut sa te surprinda intr-o curba mai stransa . eu am lasat-o cam 2 cm si e ok deja cu cat o lasi mai mult devine mai scary ...

 

Multumesc de grija Bau-Bau :laugh: nu mi-a lasat-o decat 1 max 2 cm mai jos din telescoape si eu cum sunt incepator nu ma inclin decat putin la curbe fiindca le iau incet,,, deocamdata :angry: ca sa nu ma vars :hurt:

Pana la urma de unde esti ca aveai nr de cluj dar in profil esti din Constanta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din Constanta! Motocicleta cand am luat-o avea numar de CJ acum are de CT :angry:

Nici eu nu sunt vre`un maestru pe curbe , dar indiferent de "gradul de stiinta" poti fi surprins de motor mai ales daca ai mers cu ea setata intr-un fel iar apoi ai schimbat setarile...

Eu m-am proptit odata in parapet , incepator fiind , m-am aruncat cam tare pe o curba , m-am panicat , si in loc sa inclin m-am urcat pe frane , am prins si putin pietris si m-am sters de balustrada unpic. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Dreamaster
vezi ca daca o lasi mai jos din telescoape se va inclina mult mai rapid si ar fi neplacut sa te surprinda intr-o curba mai stransa . eu am lasat-o cam 2 cm si e ok deja cu cat o lasi mai mult devine mai scary ...

 

uite cat e de lasata,,, aproape insesizabil

 

Mesaj completat

uite cat e de lasata,,, aproape insesizabil si am condus-o asa de cand am cumpart-o (din Timisoara)

post-54200-1266107446_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mai scoti burete din sa mai cistigi poate 1 cm

 

cu ocazia asta as vrea sa va prezint si Rsexy al meu

 

Foarte frumos, sa-l stapanesti sanatos si cat mai multi km iar legat de tobe, "laser" rules

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VREAU SA COMAND SI EU UM AMORTIZOR DE GHIDON ' g v r' VA SPUNE CEVA ACEASTA FIRMA.????. . VREAU SA IL MONTEZ P UN R6 -07...ARATA CAM ASA ..... STIE CINEVA CUM IL POT PROCURA ..SI DE UNDE? ?.....

 

 

Nu cunosc si nici nu am auzit de "GVR", dar de "GPR" :-) si te costa cam la 450€ nou, ce pot sa iti mai recomand este "Ăhlins" si "Matris" dar nici astea nu sit mai ieftine

Daca vrei dute pe ebay si o sa gaseti Amortisoare folosite la niste preturi rezonabile

 

CU Many

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VREAU SA COMAND SI EU UM AMORTIZOR DE GHIDON ' g v r' VA SPUNE CEVA ACEASTA FIRMA.????. . VREAU SA IL MONTEZ P UN R6 -07...ARATA CAM ASA ..... STIE CINEVA CUM IL POT PROCURA ..SI DE UNDE? ?.....

 

Pot eu sa-ti aduc cam orice piesa de R6, originala sau aftermarket, inclusiv amortizorul cu pricina. Da-mi un mesaj pe privat daca esti interesat.

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine este interesat, am o pereche de discuri racing majorate de 320 noi noute de la BRAKING pentru R1 SAU R6 dupa 2005. De obicei comanda dureaza pana la 90 zile, mi-au ramas pe stock perechea asta. Cine este interesat sa lase PM.

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...amp;zoom=1#foto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care ati schimbat toba stock (de la 2006 in sus), ce ati facut cu exup-ul ? ati lasat sa va apara eroarea aia? sau si tobele aftermarket au power valve ? :rolleyes:

Am vazut pe net niste solutii, dar mi se par cam tiganie ...

 

 

Nu stiu exact cum e la R6 insa la R1 nu ramane exup-ul decat daca schimbi doar finalele. Daca ai traseu full, exup-ul e out la orice producator.

3 variante de ametit ECU:

-60$ Graves Motorsport - am inteles ca noua generatie e ok (cea veche inca pastra erorile);

-pastrezi partea de comanda de la exup (motorasul) - eu asa am facut pana la urma;

-te chinui si faci schema pe care o dau baietii pe forumul de afara, te costa cam 50 ron toata dracia, dar tot o sa-ti apara eroare pe bord - la mine nu aparea #17 ca in cazul in care scoteam complet motorasul, ci aparea #18 complet aleatoriu si puteam s-o scot doar daca ii puneam la loc jucaria originala dupa care la ceva timp aparea iar #18....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari R6-istilor.... de curand mi-am luat si eu un R6 1999 si permis categoria A,sunt din Fundulea,aproape de bucuresti(25 km)...si am o problema...se apasa ambreiajul cam greu si din aceasta cauza s-a cam rupt cablu de la maner. de la ce ar putea fii? o fi fost cablul prost pe interior?! si dak tot am deschis subiectul poate stie cnv sau a mai cumparat cablu de ambreiaj la un pret accesibil,am gasit undeva la 170 lei, parerea mea ca e cam mult. va multumesc si astept raspuns :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care ati schimbat toba stock (de la 2006 in sus), ce ati facut cu exup-ul ? ati lasat sa va apara eroarea aia? sau si tobele aftermarket au power valve ? :rolleyes:

Am vazut pe net niste solutii, dar mi se par cam tiganie ...

 

 

foarte simplu ;-) scoate cablurie de-pe servomotor si de la toba, terbuie sa lasi motrul la curent daca il scoti de-la curent vei primi eroare in Display.

Eu am facut exact asa la a mea si nu am nici o problema cu eroare, servomotorul lucra dar asta nu ma deranjeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte simplu ;-) scoate cablurie de-pe servomotor si de la toba, terbuie sa lasi motrul la curent daca il scoti de-la curent vei primi eroare in Display.

Eu am facut exact asa la a mea si nu am nici o problema cu eroare, servomotorul lucra dar asta nu ma deranjeaza.

 

pai daca apare eroare pe bord, atunci ce faci daca schimbi evacuarea cap-coada (de exemplu un sistem racing Akrapovic)? ca alea nu mai au exupul. eu zic ca cel mai bine faci amaratu ala de integrat si stii o treaba. dand jos exupul mai economisesti niste kile ;-) lighter is faster

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca apare eroare pe bord, atunci ce faci daca schimbi evacuarea cap-coada (de exemplu un sistem racing Akrapovic)? ca alea nu mai au exupul. eu zic ca cel mai bine faci amaratu ala de integrat si stii o treaba. dand jos exupul mai economisesti niste kile ;-) lighter is faster

 

 

tu l-ai facut si merge fara erori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...