bau-bau Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Kit de coborare ! Baga un ochi pe Ebay si o sa vezi despre ce e vorba . Practic iti lasa motorul mai jos de poponeata , si nu sunt sigur dar e triunghiul ala de jos de sub amortizor si tija aia . Repet nu sunt sigur , daca a avut cineva pe mana asa ceva sa zica aici . Mie mi-ar trebui un kit de ridicare , inca vreo 4 cm ca sa stau lejer . Am picioare lungi , dar ma ddescurc si fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 Ce e acela "lowering kit" si eu stau ca o balerina,,, Ce înălțime ai de zici că ajungi jos ca din pod? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 Ce e acela "lowering kit" si eu stau ca o balerina,,, http://www.sportrider.com/tech/146_0210_lower/index.html Vezi ca daca o cobori, trebuie sa-i schimbi si cricul Kit de coborare ! Baga un ochi pe Ebay si o sa vezi despre ce e vorba . Practic iti lasa motorul mai jos de poponeata , si nu sunt sigur dar e triunghiul ala de jos de sub amortizor si tija aia . Repet nu sunt sigur , daca a avut cineva pe mana asa ceva sa zica aici . Mie mi-ar trebui un kit de ridicare , inca vreo 4 cm ca sa stau lejer . Am picioare lungi , dar ma ddescurc si fara. Degeaba o ridici ca tot esti cu genunchii in coarne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Many25 Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 (editat) daca mai scoti burete din sa mai cistigi poate 1 cm cu ocazia asta as vrea sa va prezint si Rsexy al meu Editat Februarie 13, 2010 de Many25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 nu genunchii in coarne sunt problema la mine , stau chiar foarte bine cu picioarele pe scarite! Cand pun picioarele jos stau cu ei putin indoiti , dar asta nu ar fi o mare problema si am specificat doar asa... nu ca ar fi o urgenta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dreamaster Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 Ce înălțime ai de zici că ajungi jos ca din pod? hallo, Am inaltime 170 cu detenta cu tot , si mi-a lasat mecanicul meu mai moale arcul pe spate si un pic a mai lasat-o in jos din telescoapele din fata Pe cric sta bine fiindca nu e mare diferenta Eram asa de happy ca azi am pus kit lant cu pinioane noi si carenele lipite frumos si vroiam sa o scot la plimbare de Valentine Day dar toata ziua a plouat si a nins si iar a plouat si a nins tooooaaaata ziua Merge careva la Bike on Ice acum in 19-21.02.2010? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 vezi ca daca o lasi mai jos din telescoape se va inclina mult mai rapid si ar fi neplacut sa te surprinda intr-o curba mai stransa . eu am lasat-o cam 2 cm si e ok deja cu cat o lasi mai mult devine mai scary ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dreamaster Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 vezi ca daca o lasi mai jos din telescoape se va inclina mult mai rapid si ar fi neplacut sa te surprinda intr-o curba mai stransa . eu am lasat-o cam 2 cm si e ok deja cu cat o lasi mai mult devine mai scary ... Multumesc de grija Bau-Bau nu mi-a lasat-o decat 1 max 2 cm mai jos din telescoape si eu cum sunt incepator nu ma inclin decat putin la curbe fiindca le iau incet,,, deocamdata ca sa nu ma vars Pana la urma de unde esti ca aveai nr de cluj dar in profil esti din Constanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Din Constanta! Motocicleta cand am luat-o avea numar de CJ acum are de CT Nici eu nu sunt vre`un maestru pe curbe , dar indiferent de "gradul de stiinta" poti fi surprins de motor mai ales daca ai mers cu ea setata intr-un fel iar apoi ai schimbat setarile... Eu m-am proptit odata in parapet , incepator fiind , m-am aruncat cam tare pe o curba , m-am panicat , si in loc sa inclin m-am urcat pe frane , am prins si putin pietris si m-am sters de balustrada unpic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dreamaster Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 vezi ca daca o lasi mai jos din telescoape se va inclina mult mai rapid si ar fi neplacut sa te surprinda intr-o curba mai stransa . eu am lasat-o cam 2 cm si e ok deja cu cat o lasi mai mult devine mai scary ... uite cat e de lasata,,, aproape insesizabil Mesaj completat uite cat e de lasata,,, aproape insesizabil si am condus-o asa de cand am cumpart-o (din Timisoara) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 daca mai scoti burete din sa mai cistigi poate 1 cm cu ocazia asta as vrea sa va prezint si Rsexy al meu Foarte frumos, sa-l stapanesti sanatos si cat mai multi km iar legat de tobe, "laser" rules Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxey Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 VREAU SA COMAND SI EU UM AMORTIZOR DE GHIDON ' g v r' VA SPUNE CEVA ACEASTA FIRMA.????. . VREAU SA IL MONTEZ P UN R6 -07...ARATA CAM ASA ..... STIE CINEVA CUM IL POT PROCURA ..SI DE UNDE? ?..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Many25 Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 VREAU SA COMAND SI EU UM AMORTIZOR DE GHIDON ' g v r' VA SPUNE CEVA ACEASTA FIRMA.????. . VREAU SA IL MONTEZ P UN R6 -07...ARATA CAM ASA ..... STIE CINEVA CUM IL POT PROCURA ..SI DE UNDE? ?..... Nu cunosc si nici nu am auzit de "GVR", dar de "GPR" :-) si te costa cam la 450€ nou, ce pot sa iti mai recomand este "Ăhlins" si "Matris" dar nici astea nu sit mai ieftine Daca vrei dute pe ebay si o sa gaseti Amortisoare folosite la niste preturi rezonabile CU Many Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 VREAU SA COMAND SI EU UM AMORTIZOR DE GHIDON ' g v r' VA SPUNE CEVA ACEASTA FIRMA.????. . VREAU SA IL MONTEZ P UN R6 -07...ARATA CAM ASA ..... STIE CINEVA CUM IL POT PROCURA ..SI DE UNDE? ?..... Pot eu sa-ti aduc cam orice piesa de R6, originala sau aftermarket, inclusiv amortizorul cu pricina. Da-mi un mesaj pe privat daca esti interesat. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
idealbike Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Cine este interesat, am o pereche de discuri racing majorate de 320 noi noute de la BRAKING pentru R1 SAU R6 dupa 2005. De obicei comanda dureaza pana la 90 zile, mi-au ramas pe stock perechea asta. Cine este interesat sa lase PM. http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...amp;zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giokatore Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 stii pe cineva care vinde un parbrig negru fumuriu, dar nu opac pentr un r6 2005 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Cei care ati schimbat toba stock (de la 2006 in sus), ce ati facut cu exup-ul ? ati lasat sa va apara eroarea aia? sau si tobele aftermarket au power valve ? Am vazut pe net niste solutii, dar mi se par cam tiganie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Cei care ati schimbat toba stock (de la 2006 in sus), ce ati facut cu exup-ul ? ati lasat sa va apara eroarea aia? sau si tobele aftermarket au power valve ? Am vazut pe net niste solutii, dar mi se par cam tiganie ... Nu stiu exact cum e la R6 insa la R1 nu ramane exup-ul decat daca schimbi doar finalele. Daca ai traseu full, exup-ul e out la orice producator. 3 variante de ametit ECU: -60$ Graves Motorsport - am inteles ca noua generatie e ok (cea veche inca pastra erorile); -pastrezi partea de comanda de la exup (motorasul) - eu asa am facut pana la urma; -te chinui si faci schema pe care o dau baietii pe forumul de afara, te costa cam 50 ron toata dracia, dar tot o sa-ti apara eroare pe bord - la mine nu aparea #17 ca in cazul in care scoteam complet motorasul, ci aparea #18 complet aleatoriu si puteam s-o scot doar daca ii puneam la loc jucaria originala dupa care la ceva timp aparea iar #18.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasku Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 salutari R6-istilor.... de curand mi-am luat si eu un R6 1999 si permis categoria A,sunt din Fundulea,aproape de bucuresti(25 km)...si am o problema...se apasa ambreiajul cam greu si din aceasta cauza s-a cam rupt cablu de la maner. de la ce ar putea fii? o fi fost cablul prost pe interior?! si dak tot am deschis subiectul poate stie cnv sau a mai cumparat cablu de ambreiaj la un pret accesibil,am gasit undeva la 170 lei, parerea mea ca e cam mult. va multumesc si astept raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Many25 Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Cei care ati schimbat toba stock (de la 2006 in sus), ce ati facut cu exup-ul ? ati lasat sa va apara eroarea aia? sau si tobele aftermarket au power valve ? Am vazut pe net niste solutii, dar mi se par cam tiganie ... foarte simplu ;-) scoate cablurie de-pe servomotor si de la toba, terbuie sa lasi motrul la curent daca il scoti de-la curent vei primi eroare in Display. Eu am facut exact asa la a mea si nu am nici o problema cu eroare, servomotorul lucra dar asta nu ma deranjeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 foarte simplu ;-) scoate cablurie de-pe servomotor si de la toba, terbuie sa lasi motrul la curent daca il scoti de-la curent vei primi eroare in Display.Eu am facut exact asa la a mea si nu am nici o problema cu eroare, servomotorul lucra dar asta nu ma deranjeaza. pai daca apare eroare pe bord, atunci ce faci daca schimbi evacuarea cap-coada (de exemplu un sistem racing Akrapovic)? ca alea nu mai au exupul. eu zic ca cel mai bine faci amaratu ala de integrat si stii o treaba. dand jos exupul mai economisesti niste kile ;-) lighter is faster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 pai daca apare eroare pe bord, atunci ce faci daca schimbi evacuarea cap-coada (de exemplu un sistem racing Akrapovic)? ca alea nu mai au exupul. eu zic ca cel mai bine faci amaratu ala de integrat si stii o treaba. dand jos exupul mai economisesti niste kile ;-) lighter is faster tu l-ai facut si merge fara erori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 tu l-ai facut si merge fara erori? eu am '99... doar imi dadeam cu parerea ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 ....aham.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 salutari R6-istilor.... de curand mi-am luat si eu un R6 1999 si permis categoria A,sunt din Fundulea,aproape de bucuresti(25 km)...si am o problema...se apasa ambreiajul cam greu si din aceasta cauza s-a cam rupt cablu de la maner. de la ce ar putea fii? o fi fost cablul prost pe interior?! si dak tot am deschis subiectul poate stie cnv sau a mai cumparat cablu de ambreiaj la un pret accesibil,am gasit undeva la 170 lei, parerea mea ca e cam mult. va multumesc si astept raspuns cablul ala trebuie gresat odata pe luna sau chiar mai rar daca esti delasator... dureaza 15 minute dar te tine mai mult plus ca se apasa ambreiajul muuult mai usor . Cand am apasat ambreiajul dupa ce a stat toata iarna am zis ca nu e adevarat , abea il apasam cu 2 maini ... am scos cablul l-am uns bine cu ulei si cu o seringa cu ac si acum il apas cu 2 degete . La reglaj cand l-ai pus maneta trebuie sa aiba cam 1cm joc la capat sau 3-4 mm la baza , ca sa nu ramana ambreiat si sa mergi asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.