Judas Iscariot Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 - la ulei eu as baga Yamalube ce zice si manualul pretul e cam la fel ca la motul si stai si tu linistit - motorul a fost fabricat si testat cu uleiul acesta !multi au distrus motorul bagand alt ulei deci aveti grija Vrei za zici ca de fapt multi au distrus motorul ca au bagat 15w55, 20w40 sau ulei de ricin cu aroma de forja in loc de ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 r6 2005 2300 euro negociabil http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...005-311129.html r6 2005 la 2600 euro: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...005-309906.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rallu_bikes Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Etrieri + placute de frina Noi la pret de Placute Vind 2 etrieri fata de yahama r6 2005 Impecabili cu placute noi de frina Pret 100 lei / etrier cu placute cu tot tel 0761435601- silviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Caut sa cumpar oglinzi pt yamaha r6 2002 , alea cu bratul subtire . Urgent ! Valabil pana pe 20.07! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Dedicatie speciala pentru baietii carora le-a cazut treapta a doua : The notorious second gear problem in the transmission is something Yamaha did wrong. There's a spacer in the wrong place. This puts the second gear wheel too far from the fifth gear wheel that engages it to make second gear shift. In normal driving there's never a problem, however when drag racing and snap shifting with this big power plant making nearly 100 horsepower at 66 ft pounds of torque, second gear needs to lock in as far as possible. Unfortunately with the factory spacer it can't.. If the spacer is put on the shaft first, then the gear afterwards, it will allow second to fully seat and the transmission problem will cease to exist. Since all the books and microfiche show it wrong, everyone has always put it back on wrong. If you're a regular rider, this presents no real problem, but for power racing/riders it will cause second gear to wear out. I have the original in mine. Cred ca merita incercat, nu este prima oara cand aud varianta asta. Mesaj completat Mai exista o varianta, pinioane de 2003-2004 . se potrivesc perfect si se schimba destul de usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 cumpar releu de incarcare pt r6 2003, urgent ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 cumpar releu de incarcare pt r6 2003, urgent ! Încearcă la băieții de la motovip.ro, eu de la ei l-am luat relativ recent și la preț bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 Mda...se pare ca topicul asta s-a transformat intr-unul de mica publicitate. Pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Parca era vorba de o intalnire a picat ... sau cum sta treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Iulie 24, 2010 Share Postat Iulie 24, 2010 (editat) Salutari. Cu toate ca e cam tarziu, va prezint si eu mobra (o am din ian. 2009, insa nu m-am obosit sa ii fac poze,iar acum fiind inca in lucru,am prins momentul): An 2000, 31mii km,monopost si evacuare modificata.Am vopsit-o pt ca vreau sa ii schimb desenele cu unele de SBK. Ce vreau sa ii mai fac, in afara de ceva colante ne-originale ar fi : crashpad-uri,scarite racing,plus frane si furtune racing pt fata.Mai are si monopostul,insa nu apare in poza...Tobele au fost opera mea, caci mi-a placut ideea. Editat Iulie 24, 2010 de cry_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dope_starz Postat Iulie 24, 2010 Share Postat Iulie 24, 2010 salut. are cineva r6 din 2006,2007 sau 2008? sunt foarte interesat de acest model . daca da vreau si eu cateva opinii. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vity-46 Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Are cineva monopost ptr model 2001-2002 de vanzare ? ? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 salut Sa incep cu inceputul, ieri ora 20:00 sa furat o casca Lazer vertigo albastra cu dragon negru pe ea si o perechie de manusi VANUCCI COMPETIZIONE rosu cu alb si negru din zona militari cora mai exact str. Timonierului de catre doi pusti de 17-18 ani cei care ma pot ajuta sa le gasesc rog contact tel. 0722.35.68.73 Pentru doritorii de intilniri pe data de 14.08.2010 se va face un traseu: - bucuresti - balea lac - sibiu - valea oltului - bucuresti Va astept Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 salut. are cineva r6 din 2006,2007 sau 2008? sunt foarte interesat de acest model . daca da vreau si eu cateva opinii. va multumesc ce te-ar interesa mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Are cineva monopost ptr model 2001-2002 de vanzare ? ? Mersi este unul chiar acum pe bikeshop, nu stiu daca e chiar exact, caci e de R1, poate ti se potriveste...Pretul insa , mi se pare cam exagerat, sincer... http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...nou-106476.html bafta la cautari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dope_starz Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 ce te-ar interesa mai exact? pai in primul rand m-ar interesa daca e ok pt inaltimea mea , eu am 1,90 m si nu stiu cat de comfortabila e. in al 2lea rand as vrea sa stiu cam de la ce rpm incepe puterea? e ok pt plimbari prin oras? sau trebuie sa o turezi tare? consumul cum este? ( stiu ca ar fi mai ok o moto de strada si nu sport, dar sincer nu imi plac ) . e vorba de o investitie in viitor si n-as vrea sa regret. cineva mi-a recomandat r1 dar ma gandesc ca e mai grea si prea puternica ....... merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 pai in primul rand m-ar interesa daca e ok pt inaltimea mea , eu am 1,90 m si nu stiu cat de comfortabila e. in al 2lea rand as vrea sa stiu cam de la ce rpm incepe puterea? e ok pt plimbari prin oras? sau trebuie sa o turezi tare? consumul cum este? ( stiu ca ar fi mai ok o moto de strada si nu sport, dar sincer nu imi plac ) . e vorba de o investitie in viitor si n-as vrea sa regret. cineva mi-a recomandat r1 dar ma gandesc ca e mai grea si prea puternica ....... merci NU! nu e ok pentru inaltimea ta(cu cat esti mai scund cu atat e mai bine) nu e confortabila(mai ales cu si pentru pasager) nu e ok pt plimbari in oras(nu a fost proiectata pentru asa ceva, te rupe la inchieturi, la spate si mai mori si de cald pe ea) consumul(sa nu mai vb de intretinere) nu este mic nu ti-as recomanda r1(toate motivele de mai sus la patrat) ps: faza cu "sa o turezi tare" in ideea ca vrei sa decolezi sau ce? nicusor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dope_starz Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 (editat) NU! nu e ok pentru inaltimea ta(cu cat esti mai scund cu atat e mai bine) nu e confortabila(mai ales cu si pentru pasager) nu e ok pt plimbari in oras(nu a fost proiectata pentru asa ceva, te rupe la inchieturi, la spate si mai mori si de cald pe ea) consumul(sa nu mai vb de intretinere) nu este mic nu ti-as recomanda r1(toate motivele de mai sus la patrat) ps: faza cu "sa o turezi tare" in ideea ca vrei sa decolezi sau ce? nicusor ms pt informatii jinx. dar ce supersport as putea sa aleg sa fie mai confortabil pt inaltimea mea? re ps: vroiam doar sa stiu cam de la ce rpm incepe sa decoleze :lol: Editat August 7, 2010 de dope_starz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 La 1.90m+ niciun SS nu te va multumii. Probabil vei ajunge pe Supermoto Asta daca tot cauti adrenalina. Revenind la super sport, probabil si la R6 se simte puterea pe la 8000+ Bafta multa in alegerea ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 ms pt informatii jinx. dar ce supersport as putea sa aleg sa fie mai confortabil pt inaltimea mea? re ps: vroiam doar sa stiu cam de la ce rpm incepe sa decoleze :lol: R6! de ce?are saua cea mai inalta(e de asemenea si mai lata)comparativ cu cele din clasa si anul ei(de exemplu tu la inaltimea de 190 daca te urci pe un 600 rr o sa te simti ca pe un poket bike) si mai pot sa punctez ca ai si un rezervor ceva mai lat pe care sa il tii intre picioare(aici si zx6-le are un mic plus), are sasiul destul de rigid ceea ce o face mai stabila la viteze mici, de asemenea si greutatea e ceva mai redusa, puterea o dezvolta in ture mari si o sa iti fie mai usor sa te obisnuiesti cu ea(mentionez ca nu am luat in calcul gixer-ul). ps: tot ce am zis mai sus e doar parerea mea si m-am referit strict din punctul de vedere al "confortului" la mersul prin oras. nicusor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 eu am 1.87 si am un r6 din 2005, mi se pare cam mic pe langa mine de aceea vreau sa-mi iau un cbr 1000 (preferabil repsol), am dat o tura cu un repsol, mi se pare mai lata, mai mare, usor de manevrat. apropro, dezmembreaza careva r6 2003-2005? am nevoie de una alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) pai asta pentru ca e mai joasa cu vreo 3 cm.el intreba de modelul '06-'07 Editat August 9, 2010 de @jinx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Salut Pentru cei interesati de plimbarea pe transfagarasan din perioada 14.08.2010 : Bucuresti-Pitesti-Curtea de Argesi-Balea Lac-Sibiu- Valea oltului-Bucuresti Intilnirea se face in parcare la Plaza Moll (CORA Lujerului) la ora 6:30 cu plecare la 7:00 Cu oprire Pitesti intilnire cu alti motociclisti restul opririlor le stabilim impreuna Pentru cei interesati va rog confirmati venirea Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 pai asta pentru ca e mai joasa cu vreo 3 cm.el intreba de modelul '06-'07 pai asta vroiam sa zic, au facut r6 din ce in ce mai usoare si mai mici. am avut r6 model diainte, parca se aseza altfel pe sosea, simteai motorul sub tine, asta zici ca e fulg sub mine... aia din 2006 in sus e si mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amygo Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 De 2 saptamani sunt posesor de Yamaha R6 model 2000,motocicleta are toba stock,deci CUMPAR TOBA SPORT CARBON scurta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.