SabinRace Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 6000 este defapt claritate-albastreala cea de serie folosita de BMW, Mercedes etc. Eu personal am folosit si 3000 pe un BMW urs si dadea o culoare galbuie-clasica care vedea extrem de bine dar in cazul tau iti recomand un 6000 sau daca vreimai albastra 8000. Sa vina Doctorasu sa rezolve ce nu-i bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Eu drosserele le am sub ram-air, unul pe stanga, unul pe dreapta, legate cu soricei cum am reusit si eu, nu deranjeaza, nu incomodeaza, nu sunt la vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 O sa le pun sub parbriz, e mai ascuns si nu cred ca ajunge apa la ele. Multumesc de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Sunt facute sa reziste totusi, le am de 2 ani de zile si nu am avut probleme deloc . Oricum daca stiam dinainte de locul ala, acolo le puneam si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 O sa le pun sub parbriz, e mai ascuns si nu cred ca ajunge apa la ele. Multumesc de sfaturi. Sunt facute sa reziste totusi, le am de 2 ani de zile si nu am avut probleme deloc . Oricum daca stiam dinainte de locul ala, acolo le puneam si eu Cu placere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Cu placere ! Da, sunt un nesimtit, scuze Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Da, sunt un nesimtit, scuze Multumesc! "Thunderlight" scuzat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Super, n.am putut sa dorm zilele astea, imi faceam griji ca te.am suparat ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Eu zic sa flirtati pe PM si lasati topicul liber ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Esti invidios, nu-mi spune, te rog!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 salut ,mi-am facut si eu un stander dupa masuratorile lui ctrad(MS) ...mai trebuie cosmetizat si facute talpile, o sa mai revin cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 flubber26, imi place toba ta, arata "EXACT" ca a mea, un mic tunning after market Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 salut ,mi-am facut si eu un stander dupa masuratorile lui ctrad(MS) ...mai trebuie cosmetizat si facute talpile, o sa mai revin cu poze Cu placere . Interesanta adaptare a standerului , in loc de padele ai pus bara filetata de 8 ce trece prin ax . Mai putina munca la confectionat , mai sigur ca si stabilitate , dar mai greu la montat ptr ridicarea motorului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Cu placere . Interesanta adaptare a standerului , in loc de padele ai pus bara filetata de 8 ce trece prin ax . Mai putina munca la confectionat , mai sigur ca si stabilitate , dar mai greu la montat ptr ridicarea motorului . Exact la acelasi lucru m-am uitat si eu, totusi ... ii pune ceva sub cric sa stea motorul drept si pune standerul (cred ca o sa dea de cateva ori cu picioarele in bara filetata pana se obisnuieste cu standerul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 (editat) Exact la acelasi lucru m-am uitat si eu, totusi ... ii pune ceva sub cric sa stea motorul drept si pune standerul (cred ca o sa dea de cateva ori cu picioarele in bara filetata pana se obisnuieste cu standerul ) Ca sa nu se loveasca in bara filetata , o poti scurta , dar cred ca e cam riscant sa indrepti motorul punand ceva sub cric , iar ca sa treaca bara prin ax motorul trebuie sa stea destul de drept . Oricum , ideea nu e rea in lipsa de altceva . Editat Noiembrie 15, 2012 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Mi-am format o dexteritate in a o pune pe stander ,mai greau cu datu jos...o pun destul de usor ,bara respectiva nu are joc in teava pe care intra si pe toata perioda cand am sudat la el ,bara a fost pusa mereu ,si a ramas centrat destul de bn si imi vine usor cand bag bara prin bascula sa o nimiresc la fix...sper sa nu dau cu picioru in ea. oricum intentionez sa ii fac si talpile ptr bascula ca cel original... -azi l-am si vopsit o sa revin cu poze, poate mai inspir pe cineva :transport-040: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 O sa pun si eu poze cu ce am confectionat ( standerul fata ) si ce am pe spate. Oricum ai avut o idee f ok Flubber. PS Ce discuri de frana fata se potrivesc pe R6 2004? Aici ma refer daca cele de la R6 2002 pana la un R6 2006-07 sau poate vreun R1. Ma puteti ajuta? Sau echivalent, nu stiu daca in momentul asta imi pot cumpara noi. Va multumesc. PS 2 Ca sa mai spun si problema mea ar fi ca discul are un joc stanga dreapta, un zanganit in momentul cand as lua o groapa. Nu cred ca e ok si as dori sa rezolv problema asta prin a cumpara altele, dar renituirea discului e SAFE? Garantata? A facut cineva asa ceva? Va multumesc inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Pai discul la R6 2004 este de 298 mm. Diametru. La R1 98-03 si R6 99-04 a fost folosit discul. Apoi la Fz6 din 03-08. Renituirea ... si eu sunt curios. Dar eu unul n-as incerca. Sh unele in stare buna gasesti foarte usor. Si franezi linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Salut posesorilor de R6! Imi poate insira si mie lista de diferente intre r6 2003-2004 si r6 2005? Diferentele legate de furca si colorit le cunosc deja. Si o intrebare despre funcionarea motorului unui R6 2003 de 20.350 km: De ce atunci cand e frig afara merge in 3? Mai exact sunetul este asemenea unui motor cu 2 cilindri in linie, face asta pana pe la 6000-7000 rpm, si scade o data cu incalzirea motorului, dar oricat de cald ar fi nu isi revine niciodata mai devreme de 2500-3000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 (editat) Diferente R6 04-04 si 05. -colorit -furca usd -etriere radiale -discuri de frana de 310 fata de 298mm. -pompa frana radiala -3 Cp in plus -ax cu came imbunatatit -injectia putin modificata/imbunatatita -marit cu 2mm de la 38 la 40 mm, carburile. Cam atat imi trece acum prin cap. De ce merge in 3 ... vezi bobinele de inductie ... asta e o hiba a lor de fabricatie,care special a fost lasata ca sa traiasca service urile. Dar se remediaza usor. Asteptam alte pareri ptr problema tehnica. Poti posta la sectiunea service/reparatii mai multe sanse sa afli ce si cum. Editat Noiembrie 21, 2012 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Rylalex asa face si a mea pana la 3000 e moarta merge in 3 problema comuna la r6 2003-2005 sunt bobinele sau tps-ul,cumpara bobine noi eventual tps si problema dispare,sa nu cumperi bobine second nu se merita si pot pica oricand ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 (editat) Pai si au bobinele sau tps`ul legatura cu temperatura de afara? Editat Noiembrie 21, 2012 de rylalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 (editat) Umezeala da ... Exista la bobine o metoda ... quick fix ... dar pfff ..daca poti incerca sa infirmi acest mit. Demonteaza jumatate de motocicleta sa ajungi la bobine. Scoatele. Rupe-le in doua ... se desfac de cauciucul care acopera bujia. Infasoara cu putina banda adeziva neagra mata, gen tesatura, daca nu si cea normala e buna ... apoi incalzeste sa adere bine. Apoi fixeaza acel cauciuc. Sa intre super fortat. Fa astfel la toate 4. Eventual masoara-le inainte si dupa. Primar-secundar. Logica acestei metode spune ca: ... e crapat acel cauciuc si face arc cu blocul motor in loc sa transfere tot curentul unde trebuie. Am vazut si eu pe cateva topice straine. Incearca ... e gratis ... dar timpul e cum e.... Daca te bagi ... iti dau un pdf mai detaliat. Cat de TPS ... se curatata si sincronizeaza. Daca faci amandoua operatiuni ... si problema tot persista .... dar macar sa o ameliorezi. Editat Noiembrie 21, 2012 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 din cate stiu eu o bobina cu infasurarea stranpunsa ,nu va mai merge niciodata ,nici in relanti nici in turatie...... in schimb tps...e posibil sa iti faca figuri..el are un mare rol in functionarea injectiei .el cordoneaza depitu lde de combustibil .. dece nu incerci si prin schimbarea bujiilor ,este doar o parere neavizata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.