Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

6000 este defapt claritate-albastreala cea de serie folosita de BMW, Mercedes etc. Eu personal am folosit si 3000 pe un BMW urs si dadea o culoare galbuie-clasica care vedea extrem de bine dar in cazul tau iti recomand un 6000 sau daca vreimai albastra 8000.

 

Sa vina Doctorasu sa rezolve ce nu-i bine.

post-11347-0-40688800-1351838216_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O sa le pun sub parbriz, e mai ascuns si nu cred ca ajunge apa la ele. Multumesc de sfaturi.

Sunt facute sa reziste totusi, le am de 2 ani de zile si nu am avut probleme deloc . Oricum daca stiam dinainte de locul ala, acolo le puneam si eu :)

Cu placere ! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ,mi-am facut si eu un stander dupa masuratorile lui ctrad(MS) ...mai trebuie cosmetizat si facute talpile, o sa mai revin cu poze

Cu placere .

Interesanta adaptare a standerului , in loc de padele ai pus bara filetata de 8 ce trece prin ax . Mai putina munca la confectionat , mai sigur ca si stabilitate , dar mai greu la montat ptr ridicarea motorului .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere .

Interesanta adaptare a standerului , in loc de padele ai pus bara filetata de 8 ce trece prin ax . Mai putina munca la confectionat , mai sigur ca si stabilitate , dar mai greu la montat ptr ridicarea motorului .

 

Exact la acelasi lucru m-am uitat si eu, totusi ... ii pune ceva sub cric sa stea motorul drept si pune standerul (cred ca o sa dea de cateva ori cu picioarele in bara filetata pana se obisnuieste cu standerul :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact la acelasi lucru m-am uitat si eu, totusi ... ii pune ceva sub cric sa stea motorul drept si pune standerul (cred ca o sa dea de cateva ori cu picioarele in bara filetata pana se obisnuieste cu standerul :) )

Ca sa nu se loveasca in bara filetata , o poti scurta , dar cred ca e cam riscant sa indrepti motorul punand ceva sub cric , iar ca sa treaca bara prin ax motorul trebuie sa stea destul de drept .

Oricum , ideea nu e rea in lipsa de altceva .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am format o dexteritate in a o pune pe stander ,mai greau cu datu jos...o pun destul de usor ,bara respectiva nu are joc in teava pe care intra si pe toata perioda cand am sudat la el ,bara a fost pusa mereu ,si a ramas centrat destul de bn si imi vine usor cand bag bara prin bascula sa o nimiresc la fix...sper sa nu dau cu picioru in ea. oricum intentionez sa ii fac si talpile ptr bascula ca cel original...

-azi l-am si vopsit o sa revin cu poze, poate mai inspir pe cineva :transport-040: :transport-040: :transport-040:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa pun si eu poze cu ce am confectionat ( standerul fata ) si ce am pe spate. Oricum ai avut o idee f ok Flubber.

 

PS Ce discuri de frana fata se potrivesc pe R6 2004? Aici ma refer daca cele de la R6 2002 pana la un R6 2006-07 sau poate vreun R1. Ma puteti ajuta? Sau echivalent, nu stiu daca in momentul asta imi pot cumpara noi.

 

Va multumesc.

 

PS 2 Ca sa mai spun si problema mea ar fi ca discul are un joc stanga dreapta, un zanganit in momentul cand as lua o groapa. Nu cred ca e ok si as dori sa rezolv problema asta prin a cumpara altele, dar renituirea discului e SAFE? Garantata? A facut cineva asa ceva?

 

Va multumesc inca o data :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai discul la R6 2004 este de 298 mm. Diametru.

 

La R1 98-03 si R6 99-04 a fost folosit discul.

 

Apoi la Fz6 din 03-08.

 

Renituirea ... si eu sunt curios.

 

Dar eu unul n-as incerca.

 

Sh unele in stare buna gasesti foarte usor. Si franezi linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesorilor de R6!

Imi poate insira si mie lista de diferente intre r6 2003-2004 si r6 2005? Diferentele legate de furca si colorit le cunosc deja.

 

Si o intrebare despre funcionarea motorului unui R6 2003 de 20.350 km: De ce atunci cand e frig afara merge in 3?

Mai exact sunetul este asemenea unui motor cu 2 cilindri in linie, face asta pana pe la 6000-7000 rpm, si scade o data cu incalzirea motorului, dar oricat de cald ar fi nu isi revine niciodata mai devreme de 2500-3000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferente R6 04-04 si 05.

 

-colorit

-furca usd

-etriere radiale

-discuri de frana de 310 fata de 298mm.

-pompa frana radiala

-3 Cp in plus

-ax cu came imbunatatit

-injectia putin modificata/imbunatatita

-marit cu 2mm de la 38 la 40 mm, carburile.

 

Cam atat imi trece acum prin cap.

 

De ce merge in 3 ... vezi bobinele de inductie ... asta e o hiba a lor de fabricatie,care special a fost lasata ca sa traiasca service urile. Dar se remediaza usor.

 

Asteptam alte pareri ptr problema tehnica.

 

Poti posta la sectiunea service/reparatii mai multe sanse sa afli ce si cum.

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rylalex asa face si a mea pana la 3000 e moarta merge in 3 problema comuna la r6 2003-2005 sunt bobinele sau tps-ul,cumpara bobine noi eventual tps si problema dispare,sa nu cumperi bobine second nu se merita si pot pica oricand !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Umezeala da ...

 

Exista la bobine o metoda ... quick fix ... dar pfff ..daca poti incerca sa infirmi acest mit.

 

Demonteaza jumatate de motocicleta sa ajungi la bobine.

 

Scoatele.

 

Rupe-le in doua ... se desfac de cauciucul care acopera bujia.

 

Infasoara cu putina banda adeziva neagra mata, gen tesatura, daca nu si cea normala e buna ... apoi incalzeste sa adere bine. Apoi fixeaza acel cauciuc. Sa intre super fortat.

 

Fa astfel la toate 4.

 

Eventual masoara-le inainte si dupa. Primar-secundar.

 

Logica acestei metode spune ca: ... e crapat acel cauciuc si face arc cu blocul motor in loc sa transfere tot curentul unde trebuie.

 

Am vazut si eu pe cateva topice straine.

 

Incearca ... e gratis ... dar timpul e cum e....

 

Daca te bagi ... iti dau un pdf mai detaliat.

 

Cat de TPS ... se curatata si sincronizeaza.

 

Daca faci amandoua operatiuni ... si problema tot persista .... dar macar sa o ameliorezi.

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu o bobina cu infasurarea stranpunsa ,nu va mai merge niciodata ,nici in relanti nici in turatie......

in schimb tps...e posibil sa iti faca figuri..el are un mare rol in functionarea injectiei .el cordoneaza depitu lde de combustibil ..

 

dece nu incerci si prin schimbarea bujiilor ,este doar o parere neavizata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...