Lordgrec Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Salut...si eu aveam aceeasi pb singura solutie a fost sa schimb bujia destul de repede si sa prind tehnica+bordura P.S. imbraca si tu furca aia cu un ciorap daca nu ai altceva ca o sa plangi ca si ea in scurt timp. Why orange? Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MADHEAD_HUSKY88 Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Am luat chiar ieri o bujie care are electrozi dubli pt k am mai folosit inainte de a reface motoru si pornea f bine........cat despre decompresorul manual ii prevazut cu asa ceva dar nu am montat sistemul de decompresare ......cablu si maneta dar mi-am propus sa-l instalez pt k ma omoara decompresarea. VA MULTUMESC TARE MULT PT SFATURI!!! Portocaliu mi-a placut f mult chit k este culoarea KTM-ului dar in fond este HUSQVARNA doar....... NUMAI BINE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Citeste si: /index.php?/topic/649999-de-compresorul-manual-monocilindru/ /index.php?/topic/662592-husqvarna-vs-japoneze/ /index.php?/topic/663327-bujii-decalibrate/page__p__2869032#entry2869032 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MADHEAD_HUSKY88 Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Salutare, Stefan e numele meu si am o Husqvarna Te 610 full cross si as avea cateva neclaritati daca m-ati putea ajuta...... 1. am bagat o groaza de bani in ea vreo 3000 RON si nici cu motoru nou nu-mi porneste deloc usor. 2. referitor la modul de pornire are decompresor automat iar k sa o decompresez i-mi i-a 5min deoarece merge f f f greu intradevar n-am decat 78kg dar nu m-i se pare deloc normal. In rest motorul trage excelent inca ii in rodaj iar sunetul ii bestial avand Leo Vince evacuarea, peransamblu eu sunt f multumit de ea si de ce poate dar ma omoara pornitul asta in rest doar de f bine despre Husqvarna ..........precizez k sun la prima Husky. AM PUS SI NISTE POZE CU HUSKY A MEA DUPA RESTAURAREA GENERALA SI INAINTE. Astept pareri si va multumesc anticipat. Toate cele bune. MS tare mult de ajutor, intradevar are decompresor manual si porneeste f bine asa doar k trebuie sa-i pun cablu si maneta pe ghidon.....in rest am schimbat bujai merge f bine. Salutare... Salut din pacate dupa iesirea de azi, am vrut sa mai fac o ultima tura k nu m-am putut nicicum abtine si se pare k nu am pornit-o bine iar din acel soc nefiind decompresata bine mi-am fisurat capacul de la cutia de viteze noroc k nu a fost piciorul. Ce parere avetii .se poate suda sau va trebuii inlocuita, precizez k fisura are decat un centimetru lungime iar cand vreau sa pornesc imi scuipa ulei dinauntru prin aceea fisura. Salutare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 MS tare mult de ajutor, intradevar are decompresor manual si porneeste f bine asa doar k trebuie sa-i pun cablu si maneta pe ghidon.....in rest am schimbat bujai merge f bine. Salutare... Salut din pacate dupa iesirea de azi, am vrut sa mai fac o ultima tura k nu m-am putut nicicum abtine si se pare k nu am pornit-o bine iar din acel soc nefiind decompresata bine mi-am fisurat capacul de la cutia de viteze noroc k nu a fost piciorul. Ce parere avetii .se poate suda sau va trebuii inlocuita, precizez k fisura are decat un centimetru lungime iar cand vreau sa pornesc imi scuipa ulei dinauntru prin aceea fisura. Salutare. daca e din aluminiu ai scapat ieftin dar daca e magneziu cumva,atunci este mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Mie-mi pare din aluminiu. Totusi, mai citeste odata topicul: /index.php?/topic/649999-de-compresorul-manual-monocilindru/ Nu cred ca ai inteles prea bine care e treaba cu decompresorul, de ii tot dai inainte cu motorul decompresat, etc. Mi-e si mila sa ma gandesc la cum il pornesti, poti sa-ti fracturezi piciorul. Referitor la capac, orice se poate suda pe lumea asta, mai ales daca nu trebuie sa fie " la aspect". Depinzand de materialul din care e facut, poate sa fie doar mai scump sau mai ieftin. Pedala la Husky se loveste jos in scarita, iar sus, la revenire, da intr-o bucata de cauciuc prinsa pe motor, astfel incat sa nu fisureze nimic. La tine nu cumva lipseste acea bucata de cauciuc? Ca, altfel, nu vad cum ai reusit sa o fisurezi. Si ultima intrebare: in ce ai bagat 3000 lei? Ca eu am dat 3200 lei pe a mea, in stare buna, acum 1,5 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MADHEAD_HUSKY88 Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Salut....m-am prins cum se porneste pt k reusesc sa o pornesc f repede dupa ce mi-ai explicat cum se face am bagat 3000 ron in ea pt f multe piese, vopsit, mecanic, transport pt k am facut-o in Alba Iulia si toate adunate mi-a dat suma asta. Gandeste-te k motorul tot este nou in ea lant pinoane, cauciucuri, pompe de frana, semeringuri, sablat supape si o gramada cu alte cuvinte ii facuta de la 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 MS tare mult de ajutor, intradevar are decompresor manual si porneeste f bine asa doar k trebuie sa-i pun cablu si maneta pe ghidon.....in rest am schimbat bujai merge f bine. Salutare... Salut din pacate dupa iesirea de azi, am vrut sa mai fac o ultima tura k nu m-am putut nicicum abtine si se pare k nu am pornit-o bine iar din acel soc nefiind decompresata bine mi-am fisurat capacul de la cutia de viteze noroc k nu a fost piciorul. Ce parere avetii .se poate suda sau va trebuii inlocuita, precizez k fisura are decat un centimetru lungime iar cand vreau sa pornesc imi scuipa ulei dinauntru prin aceea fisura. Salutare. Ce nu dai un telefon la cel care a facut la moto reparatie capitala?Are un capac si cred ca ti-l da!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MADHEAD_HUSKY88 Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Salutare Edy dap cred ca se poate remedia ca are decat un cm fisura nu l-am spart complet dar o sa te sun maine pt k mai vreau ceva de la el si daca-l mai ai si anume sistemul prin carea se oprea inainte pt k ala ii si decompresorul manual pt k mi-a aratat cineva cum se decompreseaza numai k am folosit o surubelnita si porneste f bine asa te rog f frumos sa te uiti pe maine k o sa te sun. Te salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu.moto Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Salutari tuturor!! As vrea si eu sami iau un Husky wr de 125 Ce parere aveti despre el , e bun e rau , orice e binevenit ROG detinatorii sau cei care stiu ca imi raspunda NUMAI BINE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Salutari tuturor!! As vrea si eu sami iau un Husky wr de 125 Ce parere aveti despre el , e bun e rau , orice e binevenit ROG detinatorii sau cei care stiu ca imi raspunda NUMAI BINE ti-ai dat seama ca e prea mare TT-u intr-un final? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu.moto Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 DELOC dar vreau ceva mai mic in locul scuterului pe care il am acum( vreau sa trec peste jucariile astea ) si de aceea vreau si un 125 dar numai 2 t pt ca imi place puterea din plin NUMAI BINE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free3ady89 Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Salutari tuturor!! As vrea si eu sami iau un Husky wr de 125 Ce parere aveti despre el , e bun e rau , orice e binevenit ROG detinatorii sau cei care stiu ca imi raspunda NUMAI BINE Recomand....m'am dat tot sezonul cu el, foarte bun pentru enduro, foarte usor,foarte jos....usor de manevrat. Singurul lucru care mi'a facut probleme a fost carburatorul, este Dellorto ,necesita un set nou de jiglere si nu am de unde sa iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu.moto Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Frumos motorul . Apropo e devanzare sau doar poza informativa . oricum ma bucur sa aud lucruri bune despre el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 (editat) Salut detinatori de Husqvarna, nu stiti careva motor complet bun de Te din 95. Cred ca ar potrivi 350, 410, 610. Asptept oferte, pun o poza cu motocicleta cu care nu stiu ce sa fac, sa o dau sau sa o repar. Editat Octombrie 27, 2011 de secbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 (editat) Salut detinatori de Husqvarna, nu stiti careva motor complet bun de Te din 95. Cred ca ar potrivi 350, 410, 610. Asptept oferte, pun o poza cu motocicleta cu care nu stiu ce sa fac, sa o dau sau sa o repar. Pai de ce vrei alt motor?Ce are al tau? Cauta-l pe madhead ca are unul care rupe lantzu si spitele Si asta nu va place? Editat Octombrie 27, 2011 de edysson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Pai de ce vrei alt motor?Ce are al tau? Cauta-l pe madhead ca are unul care rupe lantzu si spitele Si asta nu va place? Cred ca nu ma intelegeti, eu am drz 400 si nu ma despart de el pentru nimic un lume. Motorul care este in poza este defect (nu mai are compresie), nu este al meu, este a unui prieten foarte bun. Anul trecut l-am reconditionat si acum iar a ajuns cum a fost, ar necesita probabil un set motor. Dorin sa cumparam un bloc motor complet sa nu-l mai facem pe asta. Intram si in combinatii cu 2t dar nu Husqvarna. Astept oferte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Cred ca nu ma intelegeti, eu am drz 400 si nu ma despart de el pentru nimic un lume. Motorul care este in poza este defect (nu mai are compresie), nu este al meu, este a unui prieten foarte bun. Anul trecut l-am reconditionat si acum iar a ajuns cum a fost, ar necesita probabil un set motor. Dorin sa cumparam un bloc motor complet sa nu-l mai facem pe asta. Intram si in combinatii cu 2t dar nu Husqvarna. Astept oferte. Salut detinatori de Husqvarna, nu stiti careva motor complet bun de Te din 95. Cred ca ar potrivi 350, 410, 610. Asptept oferte, pun o poza cu motocicleta cu care nu stiu ce sa fac, sa o dau sau sa o repar. Tu ai scris asta.Te contrazici singur!Nu stii ce sa faci cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 (editat) Si totusi.......am TE610/95, am schimbat segmentii si distributia acum un an jumate, cand am luat-o, si atat... Nu consuma gram de ulei, porneste repede, per total e OK, e o motocicleta fiabila. Cum reusete cineva sa "nu mai aiba compresie" la un an dupa ce, banuiesc eu, a facut aceleasi operatiuni ca si mine? Am auzit eu de unul de a reusit sa mearga fara ulei si a facut praf un motor de Transalp, deci orice e posibil. Si,daca prietenul tau intentioneaza sa mearga la fel ca si pana acum, probabil fara sa se uite o singura data la nivelul de ulei sau de apa intr-un an,mai bine o vinde. Editat Octombrie 28, 2011 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Si totusi.......am TE610/95, am schimbat segmentii si distributia acum un an jumate, cand am luat-o, si atat... Nu consuma gram de ulei, porneste repede, per total e OK, e o motocicleta fiabila. Cum reusete cineva sa "nu mai aiba compresie" la un an dupa ce, banuiesc eu, a facut aceleasi operatiuni ca si mine? Am auzit eu de unul de a reusit sa mearga fara ulei si a facut praf un motor de Transalp, deci orice e posibil. Si,daca prietenul tau intentioneaza sa mearga la fel ca si pana acum, probabil fara sa se uite o singura data la nivelul de ulei sau de apa intr-un an,mai bine o vinde. Am vrut sa intreb si eu acelasi lucru...ma gandem ca singura explicatie este ca s-a folosit undelemn de la bunica sau motorul a fost montat pe schimbul 3 si de meseriasi de muzica usoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 (editat) O dam sau schimbam motorul pe ea, de reparat nu vrem ca asta n-are noroc. Data trecuta a fost facut ambielaju, set Wossner, lant de distributie, simeringuri supape, garnituri etc. Inca odata nu se va repara, dorin sa schimbam marca. De vandut se vinde pe bani marunti. Editat Octombrie 31, 2011 de secbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Informativ, ce inseamna bani marunti? Stiu pe cineva care s-a indragostit de suspensia fata a motoretei mele, vrea sa o adapteze la un Transalp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grigore07 Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Cine ma poate ajuta macar cu informatii despre unde gasesc patina de la distributie pentru o Husqvarna TE 410 din 96 ? Nou sau daca e ceva bun poa sa fie SH. Aici sau la mess id - grigore07 Recunostinta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grigore07 Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 In caz ca va este de folos: Link catre anunt vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_inu Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 va salut! cam liniste pe aici, de curand am devenit si eu posesor de husqvarna sm 610s din 2000, din ce am citit pe diverse forumuri e destul de fiabila si usor de intretinut. inainte am avut un zzr de 600 deci nu sunt obijnuit cu sm/enduro. ceva sfaturi de la veterani sau lucruri "bine de stiut"? am inteles ca lantul de distributie se schimba la 10 000 la modelul meu, iar motoreta are 23 000 si nu cred ca cineva a schimbat lantul, e cazul sa il schimb? cum imi dau seama cand trebuie schimbat si mai ales de unde cumpar piese? un site din romania cu piese avem? stie cineva un site cu piese husqvarna din ro? un manual de intretinere/reparatie de unde descarc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.