dezu_ro Postat Aprilie 10, 2006 Share Postat Aprilie 10, 2006 Salut Am si eu un kawasaki zzr 250 caruia vreau sa ii rectific arborele deoarece sa mers fara ulei sa sa clat. Astept urgent ajutorul vostru. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Aprilie 10, 2006 Share Postat Aprilie 10, 2006 incearca sa gasesti alte solutii. (dezmembrari: germania, italia, ungaria)sigur poti gasi arbore pt el. asta sa fie chiar ultima solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat Aprilie 10, 2006 Autor Share Postat Aprilie 10, 2006 deci .. uite care e povestea ... Din Octombrie am facut comanda la Tomina sa imi aduca motor .. sa zis ok 400$ ... se pare ca nici pana astazi nu a ajuns .. am incercat sa comand piesele noi ... pret intre 1200 si 1600 Euro ... deci piesele se ajung aproape la valoarea motorului.... am incercat sa postez pe forum disperat ca vreau motor / piese sh pt el ... mai nimeni nu a sarit sa ma ajute ... asa ca a ramas varianta cu rectificarea arborelui .. ( din pacate ... cam asta e povestea zzr`ului deoarece am zis ca fac o treaba daca il iau cu motorul calat si il fac eu ... asta este .. e primul meu motor si sincer numai eu stiu cat mam zbatut sa il obtin si cate rate mai am de platit la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 Pe ebay ai destule piese! Eu am luat 15% din motocicleta de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 mai cauta. nu te grabi caci nu are rost. aca rectifici o sa arunci motorul la gunoi. crede-ma ca stiu ce vb. un prieten tocmai a facut prostia asta. gandeste-te ca suntem in Romanaia, tara in care nimeni nu se pricepe la nimic!!!! mai bine dai dublu, triplu si inlocuiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 Daca faci rectificarea la Caprita nu arunci nik, dar te costa ceva banuti... Cuzinetii de unde ii iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat Aprilie 11, 2006 Autor Share Postat Aprilie 11, 2006 (editat) mai cauta. nu te grabi caci nu are rost. aca rectifici o sa arunci motorul la gunoi. crede-ma ca stiu ce vb. un prieten tocmai a facut prostia asta. gandeste-te ca suntem in Romanaia, tara in care nimeni nu se pricepe la nimic!!!! mai bine dai dublu, triplu si inlocuiesti. De ce zici ca arunc motorul ??? care sunt consecintele acestei operatii de rectificare ??? Daca faci rectificarea la Caprita nu arunci nik, dar te costa ceva banuti... Cuzinetii de unde ii iei? Cuzinetii sper sa ii iau de la general motors dupa ce voi face rectificarea .. Editat Aprilie 11, 2006 de dezu_ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 problema e ca nu ai unde sa faci o asemenea operatie, intr-un mod profesional! la noi nu ai unde. asta e realitatea. din ce mi-au spus o gramada de oameni care au legatura cu fenomenul moto, pe vreamea lui Ceausescu puteai sa faci sau sa repari orice. acum crede-ma, iti spun din experienta nu ai unde sa faci asa ceva si sa se termine cu bine. moshulik, vad ca te uiti peste acest topic, te rog ajute-l pe om cu niste sfaturi, caci eu nu prea ma fac inteles. ...calitatea celor care s-ar putea ocupa de o asememnea operatie este f f scazuta. calitatea morala dar si cea profesionala. gandeste-te ca este vorba de o operatie pe creier, care s-ar putea face dpdv tehnic in Romania, dar nici un doctor nu se baga. pana la urma sigur vei ajunge sa o faci in italia sau in alta tara. un doctor are bunul simt sa nu se bage la o peratie pe care nu o poate duce la bun sfarsit. un mecanic insa nu va face asta. eu am intalnit f f f f f putini mecanici care sa-mi spuna, "eu nu te pot ajuta, legat de cea ce-mi ceri tu". si crede-ma ca am incercat sa tunez, sa modific, etc. doar am incercat. cand m-am lovit de realitate m-am lasat pagubas. ceea ce vrei tu sa faci implica un atelier specializat in asa ceva, atelier care din pacate nu exista. exista in schimb oameni "priceputi" care ori improvizeaza o masinarie, ori il rectifica ei. si eu siu cum s-ar putea rectifica un astfel de arbore, fara nici un fel de masina, doar cu smirghel. dar nu as putea face o asemenea tiganie nici daca sunt obligat sa fac asta! acei mecanici care s-ar baga la asa ceva dpmdv ar trebui impuscati. o sa mai pun si pe altcineva sa-ti dea o explicatie legata de ceea ce implica o astfel de rectificare, caci si el s-a lovit o data de o asemenea problema. mult succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 Asa este man.. sorry pt tine. Am discutat cu un mecanic "adevarat" despre o problema de genul asta (bataie la cuzineti.. motorul merge deocamdata) Situatia este cam asa: nu se poate sti exact dimensiunea necesara pentru fiecare cuzinet; avand in vedere uzura inegala care a aparut in timpul functionarii motorului. Este foarte greu de determinat cu precizie, daca nu imposibil cu scule normale (trebuie o presa speciala..etc...) Si daca nu se pun cuzineti de marime exact cat trebuie, degeaba... la un moment dat o sa pice, presiunea acolo e prea mare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat Aprilie 11, 2006 Autor Share Postat Aprilie 11, 2006 (editat) ( Fratilor sunt diperatt ... poate macar sa imi aduca si mie cineva de pe e-bay piesele necesare .. le gasii dar nu am cum sa ma bag sa le aduc .. sunt in Florida, United States... (( pls help .. a dat caldura .. vreau sa fac si eu motorul .. Arbore ... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...bayphotohosting Cuzineti ... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2000-KAWASA...itemZ4629169037 plssss HEELLPPP Editat Aprilie 11, 2006 de dezu_ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat Aprilie 11, 2006 Autor Share Postat Aprilie 11, 2006 Heheheh am gasiitt pe e-bay si am si om care sa imi aduca .. tot ce am nevoie de la voi acum sunt cateva raspunsuri referitoare la piese.... deci pe talon/cartea motorului am trecuta seria EX250H002405 care EX250 e modelul motorului ... am gasit pe e-bay pentru kawasaki ninja / kawasaki EX250 piesele care imi trebuiesc ... Vreau sa stiu sigura daca se potrivesc cele de kawa ninja 2002 cu cele de EX250 (ZZR 250) 1990 pentru a nu le cumpara degeaba. Toata smecheria (arbore + biele + cuzineti) ma costa cam 400 - 500 $ ... deci .. astept raspunsul / sfatul vostru in ceia ce priveste compatibilitatea motoarelor. Multumesc pentru sfaturile de pana acum Cu respect Grossu Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R_i_d_e_r Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 Eu ma ocup de rectificare, fac cuzineti, iar in cazul in care uzura a trecut de stratul de cementare am si unde sa tratez suprafata lagarelor. CU GARANTIE. Am mai facut si chiar si acum am o lucrare. Asteptati sa fac motorul si apoi va dau numarul baiatului ptr care am facut sa va zica daca e multumit sau nu. Rectificarea si cuzinetii se fac la Brasov (pe masinarii performante) iar cementarea la Bacau (pana acum nu am cementat nici un arbore ptr ca nu a fost necesar). si spuneti ca nu sunt oameni si aparate in Romania. FALS Firma la care rectific arborii mi-a si redresat un arbore (care avea bataie de 8 zecimi) daca nu trebuie cementate suprafetele la arborele tau iti pot face rectificarea cu tot cu cuzineti la aprox 1.500.000. Daca sunt dusi si cuzinetii din palier te costa ceva mai mult. Dar de obicei la mers fara ulei se duc doar cuzinetii din biele, nu si cei din palier. 0723.563.967 Heheheh am gasiitt pe e-bay si am si om care sa imi aduca .. tot ce am nevoie de la voi acum sunt cateva raspunsuri referitoare la piese.... deci pe talon/cartea motorului am trecuta seria EX250H002405 care EX250 e modelul motorului ... am gasit pe e-bay pentru kawasaki ninja / kawasaki EX250 piesele care imi trebuiesc ... Vreau sa stiu sigura daca se potrivesc cele de kawa ninja 2002 cu cele de EX250 (ZZR 250) 1990 pentru a nu le cumpara degeaba. Toata smecheria (arbore + biele + cuzineti) ma costa cam 400 - 500 $ ... deci .. astept raspunsul / sfatul vostru in ceia ce priveste compatibilitatea motoarelor. Multumesc pentru sfaturile de pana acum Cu respect Grossu Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat Aprilie 12, 2006 Autor Share Postat Aprilie 12, 2006 (editat) Eu ma ocup de rectificare, fac cuzineti, iar in cazul in care uzura a trecut de stratul de cementare am si unde sa tratez suprafata lagarelor. CU GARANTIE. Am mai facut si chiar si acum am o lucrare. Asteptati sa fac motorul si apoi va dau numarul baiatului ptr care am facut sa va zica daca e multumit sau nu. Rectificarea si cuzinetii se fac la Brasov (pe masinarii performante) iar cementarea la Bacau (pana acum nu am cementat nici un arbore ptr ca nu a fost necesar). si spuneti ca nu sunt oameni si aparate in Romania. FALS Firma la care rectific arborii mi-a si redresat un arbore (care avea bataie de 8 zecimi) daca nu trebuie cementate suprafetele la arborele tau iti pot face rectificarea cu tot cu cuzineti la aprox 1.500.000. Daca sunt dusi si cuzinetii din palier te costa ceva mai mult. Dar de obicei la mers fara ulei se duc doar cuzinetii din biele, nu si cei din palier. 0723.563.967 Salut. Multumesc pentru raspunsul tau. Momentan astept pana pe data de 5 Mai pt ca am o comanda de la TOMINA MOTORS care o astept din Noiembrie 2005 si care mi sa promis telefonic ca pe 5 va fi in Buc (Sper ca asa sa fie deoarece vreau sa trec peste problema cu motorul). In cazul in care motorul nu apare asa cum a promis omul de la tomina o sa ma retrag de la comanda si am sa aleg pana la urma rectificarea lui. Pretul care lai dat tu pentru rectificare este super bun dar trebuie sa ti cont ca busit la el am urmatoarele: 1) Arborele (doar la o biela e busit) 2) Biela 3) Cuzinetii de biela 4) Cuzinetii de palier Oricum astept sa vad ce se intampla pt ca raspunsul pozitiv referitor la motor lam primit la 2 zile dupa ce am postat. Oricum am de dat o bere celor care au sarit sa ma ajute fice ca voi apela la ei fie ca nu. Multumesc pentru ajutorul acordat in privinta motorului/rectificarii, sincer credeam ca fiecare e pentru el pe aici dar vad ca mai sunt si oameni care sar in ajutorul altora. Pozele referitor la modelul EX250 / KAWASAKI ZZR 250 le gasiti aici Editat Aprilie 12, 2006 de dezu_ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 bafta, ai mare grija si sa nu permiti nimanui care are de-a face cu reparatia motorului, sa zica celebra fraza: "lasa ca merge si asa" !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R_i_d_e_r Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Cum adica e busita biela? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 un prieten o rectificat axa cu came (pt un motor de Z400) parca in germania, la un pret de nimik pt calitatea lucrari(70E) aici in tara nu o gasit nicari sa o faca k lumea cand zicea ca motorul mere peste 10000 RPM o zis ca einu se ocupa cu asa ceva. daca mai esti interesat il intreb ce si cum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat Aprilie 13, 2006 Autor Share Postat Aprilie 13, 2006 Fratilor am o nelamurire totala in ceeia ce priveste aceasta rectificare .... unii zic ca se poate .. altii ca nu se merita ... am gasit destui in RO care zic ca merge facut si chiar bine .. nu de mantuiala... Deci ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 deci nu o face...asta e opinia mea. cat timp poti inlocui acel arbore nu pot sa te sfatuiesc altfel. prietene. motorul tau e unul sport. el ar trebui sa functioneze in ture f f mari. vezi si tu, ca aia care au facut rectificari si nu au probleme, ami toti au comuniste!!! ce legatura are motorul tau cu motarele lor??? imi pare rau ca aici vb doar eu si un mecanic..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 deci nu o face...asta e opinia mea. cat timp poti inlocui acel arbore nu pot sa te sfatuiesc altfel. prietene. motorul tau e unul sport. el ar trebui sa functioneze in ture f f mari. vezi si tu, ca aia care au facut rectificari si nu au probleme, ami toti au comuniste!!! ce legatura are motorul tau cu motarele lor??? imi pare rau ca aici vb doar eu si un mecanic..... Sfatul meu este sa schimbi cu original chiar dac este si second dar se incadreaza in cote decat sa incarci si sa rectifici .Asta ci incarcatul poate te duce mai ieftin insa dac se crapa dai banii de doua ori la manopera si in plus se poate crapa si altceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R_i_d_e_r Postat Aprilie 19, 2006 Share Postat Aprilie 19, 2006 Am facut rectificare+cuzineti si pentru motor de 13000rot/min si inca merge (si bine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 19, 2006 Share Postat Aprilie 19, 2006 Asa este man.. sorry pt tine. Situatia este cam asa: nu se poate sti exact dimensiunea necesara pentru fiecare cuzinet; avand in vedere uzura inegala care a aparut in timpul functionarii motorului. Este foarte greu de determinat cu precizie, daca nu imposibil cu scule normale (trebuie o presa speciala..etc...) Si daca nu se pun cuzineti de marime exact cat trebuie, degeaba... la un moment dat o sa pice, presiunea acolo e prea mare.. rectificarea se face pe toate palierele la aceasi cota si asa se elimina problema uzurii inegale, preferabil sa nu intri sub stratul de cementare sau daca o faci atunci sa tratezi la loc materialul (lucru extrem de dificil, fiecare otel cu proprietatile lui, totusi nu e imposibil de facut) daca cuzinetii sunt de fabrica si abuzul nu a fost foarte mare atunci au cedat doar ei, de aia sunt acolo Fratilor am o nelamurire totala in ceeia ce priveste aceasta rectificare .... unii zic ca se poate .. altii ca nu se merita ... am gasit destui in RO care zic ca merge facut si chiar bine .. nu de mantuiala... Deci ... depinde ce noroc ai tehnologie e, scule sunt, meseriasi sunt, dar tre sa ii gasesti pe toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.