MensSana Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Parca jucam telefonul fara fir. Am recitit ce am scris... de unde le scoateti prieteni?? Nu cred ca acel drz era stoc si neservisat de 8000 de km si chiar daca e posibil ca eu personal pe Husaberg sa nu trec pe unde trece omu cu DRZ-ul, nu dovedesti cu asta ca e mai capabil DRZul decat Husa ci doar ca eu sunt varza. E clar, v-a ofensat cuvantul beshina, dar era in contextul unei comparatii cu un motor dedicat curselor, mult mai puternic si mai usor. Nu va place husa.. am inteles si asta; luati crf-ul, wr-ul sau exc-ul in calcul, nu tot acolo ajungem? E o bijuterie mica, economica, echilibrata, dar totusi DRZul nu are motor de curse, deci nu poate juca in aceeasi liga, in ciuda omului care o face la amatori fara probleme, for fun si care e un tip destul de bunicel (daca a iesit pe 2). Si probabil este DRZ400E, ii schimba uleiul si filtrele foarte des (de aici plecase discutia) si eu zic ca daca o tine de curse si da in ea tare o sa-i schimbe cuzinetii mai rapid decat ar putea acoperi cuvantul "fiabil". Mai ales daca ii face in continuare schimburile ca in manual Deci, nu am fost de acord cu sintagma "mai fiabil" intr-o comparatie imposibila si am incercat cumva sa le dau un reper comun ca sa pot judeca "fiabilitatea" de pe un oarecare picior de egalitate. Poti face cu fiecare treaba celuilalt, dar neprofesionist si chinuit, fara mari pretentii. Atat am vrut sa spun, habarnam ce ati inteles voi.. dar daca toti ziceti ca sunt beat, ma duc sa ma culc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 8, 2009 Autor Share Postat Septembrie 8, 2009 Ma doare capu cand vad unde ajung intrebarile mele de om normal O sa ma apuc sa fac mici recenzii la tot ce-i pe la 250-450 prin bucuresti de probabt, cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 (editat) E clar, v-a ofensat cuvantul beshina, dar era in contextul unei comparatii cu un motor dedicat curselor, mult mai puternic si mai usor. Nu va place husa.. am inteles si asta; luati crf-ul, wr-ul sau exc-ul in calcul, nu tot acolo ajungem? drz400e-ul meu are 119 kg si 37 cp, uleiul din motor se schimba la 60 ore functionare ( in regim de competitie! ), in rest revizie inseamna: inspect and clean, adjust, replace or lubricate as necessary - si asta tot la 60 ore. pentru drz400s citeste aici comparativ si pentru informare doar, husa ta "dedicata curselor, mult mai puternica si mai usoara" cum se prezinta? dar alte modele "dedicate curselor, mult mai puternice si mai usoare" ? sunt de acord cu tine ca acelasi traseu "eu" pe drz il fac cu "doua ore " mai mult decat "tu" pe "motor dedicat " dar din cate am vazut pana acum la finele mansei "tu" te apuci sa faci revizia la "motorul tau dedicat " in timp ce eu imi aprind o tigara si astept mansa urmatoare...si urmatoare...si urmatoare. in general nu suntem noi in stare sa mergem cum pot fiarele de sub noi. cinste exceptiei! Mesaj completat LE: scuze are 29 kw adica chiar mai multi caluti! vreo 40! Editat Septembrie 8, 2009 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 apropo de drz: un pretin de-al meu a avut unul, de nou, in urma cu 3 sezoane (parca). A fost super pana l-a bagat in cursa si a cazut de cateva ori cu el: i-a indoit ghidonul de fo 2 ori, alta data i l-a rupt, iar alta data i-a spart capacul de la pompa de apa. Ultima in timpul unei curse (EAd), cand am stat fo cinci ore in ploaie si frig sa vina sa-l recupereze organizatorii. Dupa aia l-a vandut. Concluzia: o fi drz-ul bun, da' numa pe strada si forestiere. So: daca faci numa' d-astea ia-ti drz. Sau orice alta vaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Ai drz si esti subiectiv. Altfel ai remarca prapastia enorma dintre motoarele pe care le compari (din nou). Husa e cu 80% mai puternica si cu 30% mai usoara (folosind cifrele tale si modelul DRZ400S - ca de el era vorba) si nu e facuta pentru dualsport ci pentru hard enduro si pentru profesionisti. Daca o cumpar eu, ca e la liber pe piata, vom merge la soft impreuna si nu vom simti diferenta, doar ca eu servisez de 5 ori pana servisezi tu 1 data. Husaberg nu a facut fierul asta pt soft. Daca o cumpara Blazusiak pt Erzberg .. e nasol pt competitori daca le dai DRZ400S-uri, nasol de tot! Mai mult, chinuind la greu DRZ-ul ca macar sa termine o asemenea cursa in timpi rezonabili, il vor servisa imediat, la fel ca pe Husaberg si va avea probabil cam aceleasi uzuri. Pt ca suzuki nu a facut fierul asta pt hard. Si gata, e stupida comparatia, daca nu observam asta vom continua la infinit si nu doresc sa discutam in contradictoriu pe teme puerile cu exemple si mai copilaresti... LONG LIVE DRZ!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 completare: si si-a luat HUSABERG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 8, 2009 Autor Share Postat Septembrie 8, 2009 sunteti criminali! Deci, recapitulare: pana acu am FE450 07 si G450X 09 la activ. Urmeaza sa ma duc sa ma milogesc de baietii de la honda si yamaha pt drive-test-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 apropo de drz: un pretin de-al meu a avut unul, de nou, in urma cu 3 sezoane (parca). A fost super pana l-a bagat in cursa si a cazut de cateva ori cu el: i-a indoit ghidonul de fo 2 ori, alta data i l-a rupt, iar alta data i-a spart capacul de la pompa de apa. Ultima in timpul unei curse (EAd), cand am stat fo cinci ore in ploaie si frig sa vina sa-l recupereze organizatorii. Dupa aia l-a vandut.Concluzia: o fi drz-ul bun, da' numa pe strada si forestiere. So: daca faci numa' d-astea ia-ti drz. Sau orice alta vaca. nu e vina motocicletei ca pilotul nu stie. ia vedeti pe aici ce poate drz: /index.php?...3625&st=160 /index.php?...3625&st=120 + mai cautati si voi. parca switch vroia ceva: "De mers, regim de competitie nu va vedea. Doar plimbari prin oras, trafic peste trafic, semafoare. Si coclauri. Coclauri, unde nu prea va fi forjat decat foarte ocazional." parca nu zice nimic de forjat in competitii cu turometrul in zona rosie, este? switch stie exact ce vrea si cati bani are. noi doar ne spunem parerea - subiectiva - despre motoare. ca nu avem pretentia ca detinem adevarul absolut. sau...?!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 8, 2009 Autor Share Postat Septembrie 8, 2009 Oamen i buni, terminati si voi cu atacurile. Fiecare are dreptate in felu lui. DRZu e cu mult mai soft decat Husa, iar in regim de competitie paleste clar in fata suedezei amintite. In cauza sunt bune de avut in vedere amandoua. Satisfacuti? Amandoi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 (editat) Satisfacuti? Amandoi? eu mai vreau o data! mai mult... Editat Septembrie 8, 2009 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 (editat) Mai Dorian,da si Dominatorul tau e enduro.Un enduro/touring ce-i drept.Nu faci mare cascadorie daca-l schimbi cu un DRZ.Stiu eu ca de fapt tu vrei un cross ca sa faci cu el ce ai facut pe la Ciolpani cu KTM-urile.Asa ca macar daca o schimbi ,fa-o ca sa simti diferenta. Altfel,prin trafic si endureala de care am facut noi pe la Sibiu-Gatul berbecului, ai vazut ca se poate si cu Domi. Editat Septembrie 8, 2009 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 8, 2009 Autor Share Postat Septembrie 8, 2009 Mai Dorian,da si Dominatorul tau e enduro.Un enduro/touring ce-i drept.Nu faci mare cascadorie daca-l schimbi cu un DRZ.Stiu eu ca de fapt tu vrei un cross ca sa faci cu el ce ai facut pe la Ciolpani cu KTM-urile.Asa ca macar daca o schimbi ,fa-o ca sa simti diferenta. Altfel,prin trafic si endureala de care am facut noi pe la Sibiu-Gatul berbecului, ai vazut ca se poate si cu Domi. Ma dau zilnic prin Bucuresti dar asta nu inseamna ca-mi place! Endureala de camp sau de munte si strecuratu prin trafic si pe unde ma taie capu sunt doua chestii pe care nu le pot face cu placere cu ditai tancu meu. MERGE, dar nu place la baiatu. DR-Zu, mama lui, nu-i tocmai sus printre preferinte. Pentru ca e maricel si greutz pentru ce face. Nu stiu daca ai observat ca ma tin departe de el sau nu dar asta e adevarul: e cam la coada listei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Ma dau zilnic prin Bucuresti dar asta nu inseamna ca-mi place! Endureala de camp sau de munte si strecuratu prin trafic si pe unde ma taie capu sunt doua chestii pe care nu le pot face cu placere cu ditai tancu meu. MERGE, dar nu place la baiatu. DR-Zu, mama lui, nu-i tocmai sus printre preferinte. Pentru ca e maricel si greutz pentru ce face. Nu stiu daca ai observat ca ma tin departe de el sau nu dar asta e adevarul: e cam la coada listei. Pai atunci ia-ti un cross cu kitt de supermoto,dar o sa faci hemoroizi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 9, 2009 Autor Share Postat Septembrie 9, 2009 Si mi-l inmatriculezi tu? Si asa la varstea mea nu am probleme la fundulet. Mai incolo, asa, o sa ma gandesc la un 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Si mi-l inmatriculezi tu? De ce? Se pot inmatricula si cross-urile daca au semnale ,far si stop...si acte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 9, 2009 Autor Share Postat Septembrie 9, 2009 Deci daca imi iau un CRF450R sau un FC450, cu semnale, far, stop, becuri frana, oglinzi si acte, mi-l treci tu de RAR pt ITP & numere, da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 ma gandeam ca daca vreunu de pe la noi din tara ar sti sa construiasca motoare (motociclete) cu o anumita destinatie, poate laudam acum mobra sau mai stiu eu ce marca romaneasca de motorete. defapt e atat de complexa treaba incat nici marii producatori nu reusesc sa faca motoreta perfecta din cauza proprietatilor limitate ale aliajelor, a sculelor care au marja de eroare etc etc. poate habar n-am.... un motor de curse e facut in asa fel ca sa funtioneze bine atunci cand materialele se dilata la temperaturile mai mari la care ajunge( deci poate ca daca nu-l incingi apar frecari mai mari)...altul care e gandit sa mearga in regim mai lent functioneaza bine la o temperatura mai scazuta( iar daca-l incingi poate capata jocuri). e o parere de neavizat si oricum nu cred ca e vreunu care intelege exact ce se intampla. un lucru e cert insa, cred ca toate motoarele sunt pe acolo la capitolul fiabilitate si nu e mare chestie daca unu merge cu 10-20 miii mai mult decat altul pana se strica. depinde de fiecare ce vrea si e normal: senzatii mai tari- bani mai multi. important e sa iesi din casa si sa-ti faci damblaua (amator sau profesionist), nu sa stai sa studiezi date tehnice. iaca sezonul asta am facut 16000 de km mai cu dureri de fund, mai cu impins si tras de motor dar mereu a fost fain. Hai la drum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Deci daca imi iau un CRF450R sau un FC450, cu semnale, far, stop, becuri frana, oglinzi si acte, mi-l treci tu de RAR pt ITP & numere, da? De ce nu? Care e problema? Bine,tu acum visezi frumos cum visez eu la BMW 1200 GS Adventure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pshul Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Oamen i buni, terminati si voi cu atacurile. Fiecare are dreptate in felu lui. DRZu e cu mult mai soft decat Husa, iar in regim de competitie paleste clar in fata suedezei amintite. In cauza sunt bune de avut in vedere amandoua. Satisfacuti? Amandoi? Imi cer scuze daca sunt un pic off topic dar am o husaberg de 380 cu care am participat "partial" la concursul de 7 zile de la buzau. Pe o ploaie infernala, pe seara, cu inca o gramada de traseu de parcurs pana la finish husa a ajuns in tabara pe roti, cu motorul pornit dar: fara 1 gram de apa din cauzau unui furtun rupt, fara ambreiaj din cauza unui cablu rupt, cu busonul de ulei efectiv TOPIT din cauza lipsei de antigel (uleiul era la limita gemuletului). Cand am ajuns, Lorenzo, dealerul de husabergi mi-a zis ca nu are ce sa-i faca acolo in creierul muntilor, tb sa ma retrag. A doua zi, zi de pauza in concurs, i-am schimbat furtunul rupt, ambreiajul (multumesc inca o data lui SOMO), i-am completat uleiul si antigelul si surpriza.... husa a plecat de la prima apasare de buton. Si inca merge..... Pt mine husa de 380 mi se pare fiabila.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 ...Pt mine husa de 380 mi se pare fiabila.... Dupa cum spuneam mai sus, fiabilitatea e ceva relativ, de la endurist la endurist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Dupa cum spuneam mai sus, fiabilitatea e ceva relativ, de la endurist la endurist. la fel si greutatea si puterea motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Imi cer scuze daca sunt un pic off topic dar am o husaberg de 380 cu care am participat "partial" la concursul de 7 zile de la buzau. Pe o ploaie infernala, pe seara, cu inca o gramada de traseu de parcurs pana la finish husa a ajuns in tabara pe roti, cu motorul pornit dar: fara 1 gram de apa din cauzau unui furtun rupt, fara ambreiaj din cauza unui cablu rupt, cu busonul de ulei efectiv TOPIT din cauza lipsei de antigel (uleiul era la limita gemuletului).Cand am ajuns, Lorenzo, dealerul de husabergi mi-a zis ca nu are ce sa-i faca acolo in creierul muntilor, tb sa ma retrag. A doua zi, zi de pauza in concurs, i-am schimbat furtunul rupt, ambreiajul (multumesc inca o data lui SOMO), i-am completat uleiul si antigelul si surpriza.... husa a plecat de la prima apasare de buton. Si inca merge..... Pt mine husa de 380 mi se pare fiabila.... Toate astea intr-o singura zi? Eu n-am avut atatea probleme in 5 zile de concurs. Nu stiu despre ce fiabilitate poate fi vorba. Oricum, cand cumperi o motoreta cu 0 km, fiabilitatea e ultimul lucru la care ar trebui sa te gandesti. Daca vrei sa o tii 15 ani .... poate, dar nu cred ca e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.