eti_radu Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Urgent am nevoie de o cheie pt filtru ulei - Bucuresti, un prieten a incercat sa desfaca filtru la un suzuki SV 650 si s a gaurit filtrul, nu l mai poate desface. Care aveti pe acasa fie si de Dacie ma deplasez la domiciliu sa o imprumut si dam o bere in bikers in seara asta pt eforturi astept raspunsuri, multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 nu merge sa infigi surubelnita in filtru si sa rotesti? asa am schimbat filtrul la un fazer ca nu-l puteam desuruba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 27, 2009 Autor Share Postat August 27, 2009 nu are sculele aici iar io nu am nimik pe acasa ca m am mutat din RO ....combinatia nefericita....o sa ma duc intr o benzinarie sa cumpar o surubelnita zdravana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 (editat) Urgent am nevoie de o cheie pt filtru ulei - Bucuresti, un prieten a incercat sa desfaca filtru la un suzuki SV 650 si s a gaurit filtrul, nu l mai poate desface. Care aveti pe acasa fie si de Dacie ma deplasez la domiciliu sa o imprumut si dam o bere in bikers in seara asta pt eforturi astept raspunsuri, multzam La orice amarat de magazin de piese auto sunt chei ptr filtre de ulei reglabile,ori cu colier ori cu lant,la vre-o 10 lei buc. Daca ti s-a intepenit filtrul merge si cu o surubelnita infipta sa-l dai joos,iar daca nu ai cheie,eu l-am strans odata cu un mox mai maricel si e ok. Editat August 27, 2009 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 cu mana oameni buni, cu mana se strange. pe filtre scrie ceva de genul 10 nm. treci usor de 10 nm cu mana. sau 2 rotatii. de dat jos se da cu surubelnita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 27, 2009 Autor Share Postat August 27, 2009 se pare ca fusese strans prea tare am reusit cu surubelnitza pana la urma, multumiri de sfaturi. noroc ca astia de la K&N au piulitza pe el, la urmatoru schimb nu mai sunt probleme.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Oameni buni, filtrul are forma aia ca sa fie strans cu mana. Scrie si pe el "a nu se strange prea tare pentru ca poti strica garnitura". De desfacut se desface cu surubelnita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 uite ca nu stiam ca se desface surubelnita... am mai aflat ceva... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 (editat) Oameni buni, filtrul are forma aia ca sa fie strans cu mana. Scrie si pe el "a nu se strange prea tare pentru ca poti strica garnitura".De desfacut se desface cu surubelnita. daca ala care l-o strans a aplicat principiul "scoala multa nu se cere, prost sa fi sa ai putere". Am auzit la unu ca surubelnita infipta si rotita in filtru a spintecat carcasa filtrului si a ramas "beleaua" infipta in motor... au scos pana la urma dar au fredonat putin si filetul din bloc . Adica la prostie, au raspuns tot cu prostie Cred ca varianta cea mai sigura este o cheie cumparata de la benzinarie care mai e si non-stop Mesaj completat cu mana oameni buni, cu mana se strange. pe filtre scrie ceva de genul 10 nm. treci usor de 10 nm cu mana. sau 2 rotatii. de dat jos se da cu surubelnita. eu stiam ca dupa ce il strangi normal (nu il rogi pe Arnold sa te ajute) cu mana mai trebuie infilatat 3/4 cursa cu cheia - ca regula generala Editat August 29, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 eu il strang cu mana atat cat pot de mult, nefiind fortos de fel. de desfacut cu o curea de transmisie, o dai de 2 ori in jurul filtrului, tragi numai dintr-o parte dar tii si de capatul celalat astfel incat se se pastreze tensiunea si sa aiba aderenta pe filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 Cati useri sunt pe topicul tot atatea pareri gasesti. Halal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Apropo de desfacut filtrul- ulei cu cheia. Stiu pe un nene de vreo 40 si ceva de ani care avea o Honda de 1000 cc de prin 1990 si tinea un filtru la 2 schimburi de ulei. Uneori desfacea cand schimba uleiul filtrul cu atentie sa nu-l turteasca si il lasa sa se scurga bine apoi il refolosea. Ce sa faci...asa sunt romanii... economi... parca prevestea criza economica ce s-a abatut asupra noastra. Vai de c.u.r.ul nostru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 (editat) Apropo de desfacut filtrul- ulei cu cheia. Stiu pe un nene de vreo 40 si ceva de ani care avea o Honda de 1000 cc de prin 1990 si tinea un filtru la 2 schimburi de ulei. Uneori desfacea cand schimba uleiul filtrul cu atentie sa nu-l turteasca si il lasa sa se scurga bine apoi il refolosea. Ce sa faci...asa sunt romanii... economi... parca prevestea criza economica ce s-a abatut asupra noastra. Vai de c.u.r.ul nostru mi se pare cea mai mare prostie sa refolosesti filtrul... e ca si cum ai spala vasele cu mopul Editat Septembrie 2, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 8 lei o cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 mi se pare cea mai mare prostie sa refolosesti filtrul... e ca si cum ai spala vasele cu mopul Si asta nu e tot...tot aici, in magnificul sat - municipiu zis Tecuci mai e unu cu un Suzuki chopperizat de 1100 cc ,an 1989 care cere pe la baietii care isi schimba uleiul, inclusiv lui nenea care refoloseste filtrul... le cere uleiul uzat, dar nu pentru a-l da pe gard impotriva intemperiilor ci pentru a-si baga in motorul lui pe care il tine numai turat si care ii papa cam 500 ml de ulei la 1000 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Intreprinzator omul.... si probail uleil folosit si de el apoi il baga la scuterul first-bike... (bine, daca mai ramane ceva...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Intreprinzator omul.... si probail uleil folosit si de el apoi il baga la scuterul first-bike... (bine, daca mai ramane ceva...) Nu are scuter first bike... de ala am eu, si ii bag ulei calumea, cu toate ca e un rahat. Acu tipul vad ca si-a scos pe bike shop motorul, (Suzuki de 1100 cc) de vanzare la 1000 e. Cine o fi fraierul sa il cumpere........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 (editat) Cheie my ass. Filtrul il refolosesti? Nu. Cel putin sper ca nu. Deci: 1. Se ia surubelnita. 2. Se ia ciocanul. 3. Se bate surubelnita in filtru pana iese pe partea ailalta 4. Ta da! Cheie de filtru! l.e. si-acu am vazut restul lumii care zice acelasi lucru. My bad Editat Septembrie 3, 2009 de Oryon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Eu nu ma obosesc sa trec cu surubelnita prin el. Bat intr-o margine mai solida (pe cant) in sensul de desfacere pana incepe sa se roteasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 se mai poate foloi si o cheie franceza mai de neam prost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 De coma. Eu zic ca nu are rost nici sa cumparam tubulare, combinate si alte aberatii. Ce crom vanadiu, ce prostii... Ni le facem cu dalta din lemn de nuc. Treaba cu scosul filtrului cu surubelnita e o dovada de barbatie sau ceva de genul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 (editat) De coma. Eu zic ca nu are rost nici sa cumparam tubulare, combinate si alte aberatii. Ce crom vanadiu, ce prostii... Ni le facem cu dalta din lemn de nuc. Treaba cu scosul filtrului cu surubelnita e o dovada de barbatie sau ceva de genul? Iar dai exemple care nu au nici o legatura.... E o nenorocita de cheie de filtru pe care NU o poti folosi la altceva si care oricum nu are nici o utilitate. Tubularele si alte unelte le folosesti in multe locuri, sunt universale. Daca tot esti asa de riguros, spune de ce sa risipim banii pe acea cheie cand se poate folosi o surubelnita? Si, by the way, exista filtre care au in cap un loc pe care intra perfect cheia de 17 (astia o fi certati cu producatorii de chei de filtre ) Ia uite: Editat Septembrie 5, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 mi se pare cea mai mare prostie sa refolosesti filtrul... e ca si cum ai spala vasele cu mopul sau ca si cum ai duce prezervativul la ... Vulcanizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Stai ca mi-a mai venit una: Sa schimbi uleiul si sa pastrezi filtrul vechi e ca si cum ai face dus si te-ai imbraca tot cu aceeasi chiloti murdari... Mesaj completat Si asta nu e tot...tot aici, in magnificul sat - municipiu zis Tecuci mai e unu cu un Suzuki chopperizat de 1100 cc ,an 1989 care cere pe la baietii care isi schimba uleiul, inclusiv lui nenea care refoloseste filtrul... le cere uleiul uzat, dar nu pentru a-l da pe gard impotriva intemperiilor ci pentru a-si baga in motorul lui pe care il tine numai turat si care ii papa cam 500 ml de ulei la 1000 de km. Zi-i ca am de curand vreo 4L de Valvoline SynPower 5W30, eu zic ca merge la troasca lui, eu nu l-am folosit decat... 20000km. Il fac pachet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Stai ca mi-a mai venit una: Sa schimbi uleiul si sa pastrezi filtrul vechi e ca si cum ai face dus si te-ai imbraca tot cu aceeasi chiloti murdari... :cheers: Mesaj completat Zi-i ca am de curand vreo 4L de Valvoline SynPower 5W30, eu zic ca merge la troasca lui, eu nu l-am folosit decat... 20000km. Il fac pachet? esti tare in aforisme... o sa ii spun tipului...acu vad ca are un scuter...probabil s-o fi saturat sa faca mereu alimentare la motor, ca ii ia la drum lung 8 la suta. Si in fiecare dimineata trebuie sa ii dea rezervorul jos ca sa schimbe bujiile intre ele ca merge in 3. Asta o pot confirma si baietii acre au fost sambata trecuta la intrunirea de la Rasnov si se adunasera ca la urs sa vada ce mestereste handicapatu ala p-acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.