SirFaq Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Fratilor...help me!!! Aseara a pornit printesa dar azi de dimineatza knd am dat la automat parca nu mai invarte rotorul...da la automat in gol..am incercat sa o imping dar nici asa nu vrea sa o ia din loc... Sugestii? Plz help! Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 (editat) ia curent de la o baterie buna, verifica starea bujiilor, daca porneste verifica incarcarea,etc etc... Editat Septembrie 4, 2009 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SirFaq Postat Septembrie 4, 2009 Autor Share Postat Septembrie 4, 2009 Adica cum? Se invarte electromotorul dar motorul nu se invarte? Nu se intampla nimic? Se invarte motorul dar e ca si cum nu ar da scanteie? Fii mai precisa! am sa incerc sa fiu mai preciS nu mai precisa:P...asa..deci aseara a pornit normal....azi de dimineatza knd am vrut sa ponesc am pus contactu, am scos alarma (se aude pompa de benzina cu porneste, se stinge HISS-ul), apas butonul de bobina, pe urma dau la automat... Nu se intampla nimic...suna exact la fel k pana acuma dar nu porneste! Nu invarte electromotorul rotorul...mai precis de atat nuj dak pot sa fiu....sincer nu cred k e de la baterie...pt k xenonul porneste, computerul de bord e ok, claxon are la fel de puternic...bujiile nici alea nu cred k ar avea ceva...e k la masina knd dai la automat si nu porneste din cauza electromotorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 cati v si cati a are bateria ? ai masurat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SirFaq Postat Septembrie 4, 2009 Autor Share Postat Septembrie 4, 2009 nu am masurat batt k am venit direct la lucru... nu stiu...am sa incerc sa o imping si sa vad dak porneste...oare sa fie de la batt?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 nu am masurat batt k am venit direct la lucru...nu stiu...am sa incerc sa o imping si sa vad dak porneste...oare sa fie de la batt?? bag-o in a 2 a si da-i la impins, daca o ia sigur e bat daca nu...trebuie vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SirFaq Postat Septembrie 4, 2009 Autor Share Postat Septembrie 4, 2009 si aici e o problema...am mai avut un RR inainte...si pe ala l-am putut porni impingand-ul...asta am incercat dar nu vrea...am sa incerc sa ma impinga cineva sa vead....sper sa reusesc Mesaj completat Eu marti dimineata dupa o noapte mai rece am vrut s'o pornesc si s'a impiedicat, a dat sa moara, a sunat si alarma (deci clar a scazut dramatic voltajul). Eu zic ca e simptom de baterie obosita, care nu mai tine sarcina. Vezi maine dimineata cum se mainfesta. Daca la fel face, pune pe ea niste cabluri de la o masina. Daca e de vina bateria ta, ar trebui s'o rupa bateria de la masina. Daca tot nu porneste => broblem! => further research.. Sper sa te auda Domnul:P sa fie de la batt...o imping azi de imi sar capacele numai sa ajung akas... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 (editat) daca se aude pompa de benzina, atunci totul e ok in fata (senzor inclinare, cuple) daca zici ca invarte ca pana inainte, nu e de la baterie, eu zic sa verifici daca mai ai benzina, serios acum eu tot n-am inteles faza cu "rotorul" , adica spui ca nu cupleaza electromotorul si nu angreneaza motorul ? Editat Septembrie 4, 2009 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 verifica releul de pornire, da-i cu niste spray de contact pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SirFaq Postat Septembrie 4, 2009 Autor Share Postat Septembrie 4, 2009 daca se aude pompa de benzina, atunci totul e ok in fata (senzor inclinare, cuple) daca zici ca invarte ca pana inainte, nu e de la baterie, eu zic sa verifici daca mai ai benzina, serios acum eu tot n-am inteles faza cu "rotorul" , adica spui ca nu cupleaza electromotorul si nu angreneaza motorul ? DA. asa mi se pare...mi se pare k nu angreneaza cu roate libera..cu baladorul...ca si cum ar invarti in gol si nu ar angrena...asa suna! benzina cred k mai am in ea:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 (editat) benzina cred k mai am in ea:P Stop switch-ul de la motor pe off? Nu rade, se mai intampla si chestii din astea ... Oricat mi-as zice ca e primul lucru care il verific, e ultimul lucru care imi trece prin cap Editat Septembrie 4, 2009 de Judas Iscariot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SirFaq Postat Septembrie 4, 2009 Autor Share Postat Septembrie 4, 2009 stai nitel ca nu inteleg. deci electromotorul se invarte dar motorul nu se invarte? daca e asa electromotorul ar trebui sa urce mult in turatie, iar defectul e clar pe la bendix (nu arunca pinionul - asta daca e ca la masina, la motor habar n'am, dar cred ca e la fel).daca motorul se invarte cu aceeasi turatie ca si pana acum dar nu porneste, nu stiu ce sa zic. ai alarma? ai montat pe ea vreun modul (releu) care sa taie aprinderea cand e armata? PS: daca motorul se invarte normal nu e de vina bateria. daca ar fi bateria ar da sa moara. Mesaj completat daca ar fi pe off nu ar mai auzi pompa de benzen. Drept ii cu pompa de benzina:P dak la asta ma gandesc si eu...k nu e de la batt pt k electromotorul (la cum suna functioneaza la capacitate maxima) undeva nu cred k angreneaza...nu am schimbat nik pe ea...alarma originala si cam atat...fara power comander si chestii din astea... Multumesc pana acum de help...ma duc sa incerc sa o imping si revin cu noutati mai incolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 daca ar fi pe off nu ar mai invarti nimic saracul electromotor intr-adevar, daca se aude electromotorul ca se invarte muuuult mai tare ca inainte, el nu mai cupleaza daca se aude la fel si nu porneste nici impinsa si releul ala de pornire e ok, e de nashpa ti-as recomanda sa verifici bujiile dar RR-ul vine OEM cu iridium,asta e un chin la care nu ar trebui supus nici un om, schimbatul bujiilor la 600rr este cea mai pacatoasa treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 daca ar fi pe off nu ar mai invarti nimic saracul electromotor La Transalpurile mai vechi, de exemplu, comutatorul de engine kill e doar pt. aprindere. Cu el pe OFF electromotorul invirte foarte bine, numai ca nu porneste. Pe testate. Un lucru pot sa-ti zic sigur: nu e de la baterie. O baterie dusa pur si simplu nu poate invirti motorul. Cel mult ii da 2-3 ture si moare complet. Daca s-ar invirti "bendix-ul" in gol (btw, motocicletele nu au bendix electromagnetic, ci un sistem simplu asemanator cu cel de la bicicletele vechi cu torpedo, care permite ca la oprirea pedalelor roata se invirta libera). Din cite stiu se mai intimpla sa se defecteze, dar daca rotatia nu s-ar transmite la vilbrochen s-ar simti la sunetul electromotorului, turatia e mult mai mare. Daca nici una din cele de mai sus, cu siguranta e o problema de aprindere sau de alimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SirFaq Postat Septembrie 4, 2009 Autor Share Postat Septembrie 4, 2009 La Transalpurile mai vechi, de exemplu, comutatorul de engine kill e doar pt. aprindere. Cu el pe OFF electromotorul invirte foarte bine, numai ca nu porneste. Pe testate.Un lucru pot sa-ti zic sigur: nu e de la baterie. O baterie dusa pur si simplu nu poate invirti motorul. Cel mult ii da 2-3 ture si moare complet. Daca s-ar invirti "bendix-ul" in gol (btw, motocicletele nu au bendix electromagnetic, ci un sistem simplu asemanator cu cel de la bicicletele vechi cu torpedo, care permite ca la oprirea pedalelor roata se invirta libera). Din cite stiu se mai intimpla sa se defecteze, dar daca rotatia nu s-ar transmite la vilbrochen s-ar simti la sunetul electromotorului, turatia e mult mai mare. Daca nici una din cele de mai sus, cu siguranta e o problema de aprindere sau de alimentare. Pai da..turatia e mai mare akuma...se aude si parca cu o octava mai sus...adika e un sunet mai intzepator..dak intelegi.. Nu cred k mai angreneaza..sa presupunem k asta ar fi problema...costa mult reparatu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 \poti sa presupui ca nu e stricat si nu te mai costa nimic.... daca e sa o iei pe presupus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Pai da..turatia e mai mare akuma...se aude si parca cu o octava mai sus...adika e un sunet mai intzepator..dak intelegi..Nu cred k mai angreneaza..sa presupunem k asta ar fi problema...costa mult reparatu? Pai daca e s-o luam asa inginereste, o octava mai sus ar insemna dublarea frecventei, implicit a turatiei, so... Nush cit costa de schimbat treaba aia da' prima data tre' sa fii sigur ca e de acolo. Elimina intii cauzele mai simplu de verificat si dupa aia demonteaza acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SirFaq Postat Septembrie 4, 2009 Autor Share Postat Septembrie 4, 2009 Buna ziua lume! nu stiu cum sa pun problema sa nu par un idiot complet:D deci....treaba e in felul urmator...am ajuns akas de la munca si cu ajutorul lui ThrashRider (2 minti luminate care au terminat politehnica=))) am ajuns la urmatoarea concluzie...am luat incet cu inceputul...am verificat bateria...OK...pe urma am trecut la verificatul de carburant...aici o mica problema! Se pare ca mi sa defectat senzorul care indica volumul de benzina..asa k saraca motocicleta incerca sa porneasca dar nu prea avea cu CE:D Asa k dupa multe ture de impins..si de dat la automat si de impins iar, putin fum albastru pe coada a luato (asta dupa ce am mai completat 2L de cherosen:D) Va multumesc tuturor pt pareri si pt ajutorul acordat si dak vedeti prin trafic un RR negru cu nr de MM 39 ADE puteti sa ma aratati cu degetul...ala e boul vagon care a ramas fara benzina si a crezut k i sa stricat electromotorul,statorul,rotorul si multe altele:P Va urez o zii magnifica k eu sigur o sa am una!! Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzza Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Buna ziua lume! nu stiu cum sa pun problema sa nu par un idiot complet deci....treaba e in felul urmator...am ajuns akas de la munca si cu ajutorul lui ThrashRider (2 minti luminate care au terminat politehnica=))) am ajuns la urmatoarea concluzie...am luat incet cu inceputul...am verificat bateria...OK...pe urma am trecut la verificatul de carburant...aici o mica problema! Se pare ca mi sa defectat senzorul care indica volumul de benzina..asa k saraca motocicleta incerca sa porneasca dar nu prea avea cu CE Asa k dupa multe ture de impins..si de dat la automat si de impins iar, putin fum albastru pe coada a luato (asta dupa ce am mai completat 2L de cherosen) Va multumesc tuturor pt pareri si pt ajutorul acordat si dak vedeti prin trafic un RR negru cu nr de MM 39 ADE puteti sa ma aratati cu degetul...ala e boul vagon care a ramas fara benzina si a crezut k i sa stricat electromotorul,statorul,rotorul si multe altele Va urez o zii magnifica k eu sigur o sa am una!! Respect! Manca-te-ar mama de ungur ce esti tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SirFaq Postat Septembrie 4, 2009 Autor Share Postat Septembrie 4, 2009 stiu!! Doamne ce emotii am avut:P da macar am aflat un milion de lucruri care se pot strica la RR =)) Pup U2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 stiu!! Doamne ce emotii am avut:P da macar am aflat un milion de lucruri care se pot strica la RR =)) Pup U2 Lasa ca nu esti primul. eu stiu unu care a mers pe rezerva si a facut pana prostului...mare buba e ca i s-a auzit lui ceva cand s-a oprit motoru...si a desfacut juma de motor sa vada ce naiba e...cand a repus totu la loc a observat ca nu mai avea benzina deloc in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SirFaq Postat Septembrie 4, 2009 Autor Share Postat Septembrie 4, 2009 atunci se intampla toate....knd ti se pare k ceva nu e bine ) Toata chestia e k akuma la mine a luat toate mizeriile de pe fundul rezervorului..si a trebuit sa insist putin pana sa porneasca...a scos si ceva fum dar pana la urma e OK. Bine k nu am apucat sa ma duc cu ea la Honda ) k ma costa 2 mil transportul dus-intors si 2,5 mil diagnosticul...si oare ce scria pe foaia de diagnostic ?? "Unguru bulan a facut pana boului" si atunci chiar k ma ofticam...dar cum zice proverbu : tot ii bine de sa termina cu bine:P Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Se mai intimpla. Eu odata am dat drumu' la motor dimineata si dupa ce-a mers ok citeva secunde a inceput sa sune ca un chopper (mergeau clar 2 cilindri sau poate chiar numai unul). Iau si vad mufele la CDI, iau si vad mufele la bobinele de inductie si la bujii. Dupa aia m-am uitat in rezervor. N-am indicator de benzina. Era gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Toata chestia e k akuma la mine a luat toate mizeriile de pe fundul rezervorului..si a trebuit sa insist putin pana sa porneasca...a scos si ceva fum dar pana la urma e OK. Bine k nu am apucat sa ma duc cu ea la Honda ) k ma costa 2 mil transportul dus-intors si 2,5 mil diagnosticul...si oare ce scria pe foaia de diagnostic ?? "Unguru bulan a facut pana boului" si atunci chiar k ma ofticam...dar cum zice proverbu : tot ii bine de sa termina cu bine:P Respect! Las ca e bine ca fost doar "pana boului" si ca nu a fost ceva mai grav ...Si eu era sa o comit dimineata dar am ajuns la fix la benzinarie(s-a oprit motorul la 15 m) de se mirau aia de ce nu se aude toba sau ceva Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SirFaq Postat Septembrie 4, 2009 Autor Share Postat Septembrie 4, 2009 Las ca e bine ca fost doar "pana boului" si ca nu a fost ceva mai grav ...Si eu era sa o comit dimineata dar am ajuns la fix la benzinarie(s-a oprit motorul la 15 m) de se mirau aia de ce nu se aude toba sau ceva Bafta Ravemaker am vb si cu TrashRider si se pare k dak duminica e vreme ok mergem unde am planuit! Apropo....dak mai vrea cineva sa ne insoteasca mergem duminica pe Cheia sa ne dam putin!! Va asteptam cu cea mai mare placere pe toti Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.