Sari la conținut

15 aprilie 2006 - Tico Vs. Motocicleta


Vizitator <-BlacK_Killer->
 Share

Postări Recomandate

DA... incredibil dar cat se poate de adevarat! :angryfire:

Am un vecin care poseda un service auto si cam acum 2 ani de zile era vorba sa-mi cumpar un Tico. Am urmat sfatul vecinului in cauza si nu am mai facut-o: masina are sasiul din doua bucati si mijlocul cedeaza intotdeauna, plus ca se rastoarna la greu daca nu esti atent! Din punct de vedere al sigurantei in trafic, cel putin, este criminala la propriu masina!! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator <-BlacK_Killer->

pai daca tico e asa , sa ne gandim la damas care la o adiere de vant plonjeaza , sau smartul care la un impact ca asta cred ca ramanea din el doar sigla...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tico... da. Damas, se rastoarna mai repede ca un atv pe asfalt daca iei viraj la viteza mai mare cu el. Dar SMART-ul... ai fi SUPRPINS sa afli cat de sigur e (la accidente vorbind). Si nici la stabilitate nu sta rau-dar aici nu pot zice sigur pt ca vorbesc (ca si tine probabil) din auzite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In caz ca nu stiati, Damas si Tico au acelasi sasiu; normal ca Damasul fiind mult mai inalt, are centrul de greutate mai sus si e mai instabil (si da, Damas se rastoarna la viraje luate la viteza mare; partea buna e ca de obicei e folosit la carat marfa si nu ajunge la viteze prea mari).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA... incredibil dar cat se poate de adevarat! :angryfire:

Am un vecin care poseda un service auto si cam acum 2 ani de zile era vorba sa-mi cumpar un Tico. Am urmat sfatul vecinului in cauza si nu am mai facut-o: masina are sasiul din doua bucati si mijlocul cedeaza intotdeauna, plus ca se rastoarna la greu daca nu esti atent! Din punct de vedere al sigurantei in trafic, cel putin, este criminala la propriu masina!! :angryfire:

 

 

what? lupule tradezi cauza? :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu cite o poveste pentru fiecare dintre cele doua creaturi coreene.

Un prieten bun a fost implicat intr-un accident pe autostrada buc -pit pe iarna dar care nu a constat dect intr-un microbuz care la atins usor si, din cauza poleiului a iesit de pe sosea si s-a infit cu botul in jos intr-un sant de 1-2m adancime (viteza foarte mica pentru ca oprise ca sa nu intre intr-un alt carambolaj format din cauza altui accident. Rezultatul dauna totala la Tico care sub greutatea proprie s-a facut armonica si zile de internare pentru el si sotie care au luat volanul si respectiv bordul in brate pentru ca scanuele iesisera din fixari.

 

Iar cu damas am vazut o frumusete de stoppie la intersectia agricultori cu bd Carol (linga ProTV). Incerca sa intre pe rosu, a vazut ca venea o masina cu viteza, a pus frina (blocat roti) iar in momentul in care a alunecat in sina de tramvai (care pe atunci era cu 1cm deasupra asfaltului) s-a ridicat de fundulet si s-a oprit o secunda in bara din fata dupa care a cazul la loc pe 4 roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am vazut topicul acesta si pot sa vad dau eu mai multe detalii deoarece cel implicat in accident, Doru (Nocturnus - aici pe forum), este prieten cu mine si am fost si acolo la locul accidentului. Doru are Suzuki GS500 la fel ca al meu. Intradevar Nici el nici pasagera nu au patit mare lucru (el are mana dreapta in gips iar pasagera chiar nu are nimic). Viteza lui era undeva sub 50 km/h (asa era blocat acul de la kilometraj dupa impact). El se deplasa pe drum cu prioritate si din sens opus venea acel Tico (kamikaze) care a virat brusc la stanga chiar in fata lui (in maxim 10 metri)... Doru nu a mai putut evita impactul si a intrat in plin in Tico (care arata asa cum ati vazut in poze). Motocicleta are partea din fatza distrusa dar speram sa o facem cat mai repede. Inca odata s-a confirmat vorba cu taximetristii " :) " . Soferul ala chiar era inconstient, in masina in partea dreapta era sotia lui si in spate copilul. Sotia am inteles ca a fost operata cu fractura de bazin sau ceva de genul asta. Inca odata pentru sofer :)

post-6714-1145955381_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

ce tare.. io i-am spus unui prieten care are matiz k daca intru cu motorul in partea lui la sofer eu am sanse sa scap daca ma arunc peste masina si el are sanse sa moara mai mari decat mine... si a ras de mine. o sa ii arat topicul :D) :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dry Weight: 173kg (la GS500) http://gstwin.com/gs500_specs.htm

 

Ma intreb ce s-ar fi intamplat daca intra unu cu o Nipra in el (245Kg-nemodificat), sau alt motor mai greu...

 

Oricum, inconstient boul cu Tico, MAI ALES ca avea si copilul dupa el. Dar ce vb? Eu am avut un accident cu masina (aveam Moskwich 408, un mini tanc, iar celalat o Dacie) in care boul avea copilul de vreo max 6 ani, pe scaunul din fata si alerga destul de tare si mai era si politist. Noroc ca copilul a alunecat la impact sub bord si nu s-a lovit in el (centura? ce e aia?)...

Editat de legionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce tare.. io i-am spus unui prieten care are matiz k daca intru cu motorul in partea lui la sofer eu am sanse sa scap daca ma arunc peste masina si el are sanse sa moara mai mari decat mine... si a ras de mine. o sa ii arat topicul :D) :banana:

 

nu compara matizul cu tico-ul. matizul are 300kg in plus, care sunt bagati in majoritate in tabla si structura de rezistenta.

pe de alta parte, orice masina lovesti in portiera de la sofer ala are sanse foarte mari s-o fure rau de tot.

 

- una la mana, centura nu-l protejeaza. asta combinat cu socul lateral puternic, da sanse foarte mari sa-si rupa gatul.

- doi la mana, pe sofer il despart doar 10-20cm de impact (roata motocicletei). asa ca nu conteaza cat de mare e motorul, cat de mare e masina si alte chestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul pe care l-am relatat eu, cu accidentul meu, impactul a fost la mine in aripa stanga fata (intorceam), iar la Dacie in dreapta fata, deci dinamica a fost proximativ a unui acrosaj, nicidecum impact lateral, ca altfel era alta mancare de peste. Si conteaza usa, crede-ma. Putea sa fie 5 cm distanta, daca masina e grea, nu are cum sa o dea peste cap, iar daca e facuta" cu simt de raspundere", nici prin usa nu iti patrunde. Gandeste-te ca Moskwich-ul avea tabla de 0.5 pe ea, plus ca avea o forma ce ii conferea rezistenta sporita. Gandeste-te ca Dacia avea aripa, faruri, pompa apa, radiator, contraripa, etc varza, pe cand eu DOAR aripa si capul de bara la directie, iar aripa am schimbat-o, ca imi lua 2 zile sa o indrept. Asta ca sa nu mai vb ca la masinile de generatie noua, usile sunt facute sa se deformeze controlat, astfel incat sa protejeze soferul / pasagerii, deci ar avea mai putin de suferit in cazul impactului lateral.

Asta ca sa discutam la viteza din cazul asta, ca la viteza mai mare, se schimba radical datele ecuatiei...

Era vb DOAR de inconstienta unor "participanti" la trafic, altfel o dam in diverse si in masuri de siguranta aplicate sau nu de producatorii de autoturisme si deja intram in off-topic.

Editat de legionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...