smokefield Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 La o jawa de 350 - am schimbat bujiile ca era cea mai simpla cauza de remediat (daca era si cea reala) - dar se pare ca tot asa face - adica - la pornire scoate mai mult fum pe toba de la unul dn pistoane - acu - vazand ca nu e bujia de vina - ma gandesc cu suparare ca e posibil sa fie segmentii...am dreptate sau mai pot sa ma uit si la alte cauze ? merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 cauta in carburatoare prima oara, lasa segmentii in pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Aprilie 16, 2006 Autor Share Postat Aprilie 16, 2006 ? - ce carburatoare ca e unu singur - pe ala l-am curatat oricum - da nu vad cum ar influenta carburatoru un singur piston ..?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 (editat) pai ai zis fum mai mult la un piston.... am presupus ca ai 2 si la unul iti iese mai mult fum :angryfire:) eu am patit chestia asta cu fum mai mult la un piston si de-asta ti-am spus sa te uiti la carburatoare Editat Aprilie 16, 2006 de parly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 poate scapa vreun semering . daca exista asa ceva a jawa. la etz asta e posibil sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 Nu te panica, asa fac toate. Si Jawa, si Jupiter, si aici am acoperit comunistele in 2t-2 cilindri, orice i-ai face din 2 cilindri care sug dintr-un singur carburator intodeauna unul va suge mai mult amestec, unul va mai lua ceva aer sau ulei din carter. E NORMAL, daca trage bine si fuge bine, ai grija sa ai aprinderea trasa la punct mereu si DUNGA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Aprilie 17, 2006 Autor Share Postat Aprilie 17, 2006 Nu ma panichez...da am si eu pe chelie chestia asta..daca ceva nu merge cum trebuie sa il fac...si cand nu pot...ma impac pana la urma cu ideea..da greu Oricum - merci de sfaturi...in general merge bine (zic eu ).Chiar asa Axa - niste sfaturi legate de aprindere ? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 http://www.motorlife.ro/motociclete/jawa/cum_sa_iii.htm Prcedura de reglaj completa, in caz ca iti "scapa" ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 La o jawa de 350 - am schimbat bujiile ca era cea mai simpla cauza de remediat (daca era si cea reala) - dar se pare ca tot asa face - adica - la pornire scoate mai mult fum pe toba de la unul dn pistoane - acu - vazand ca nu e bujia de vina - ma gandesc cu suparare ca e posibil sa fie segmentii...am dreptate sau mai pot sa ma uit si la alte cauze ? merci. uite, curata platinile BINE de tot si o sa scoata intr-un fel mai putin fum pe unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 Mai fratilor care nu sunteti in tema nu mai induceti omul in eroare cu doua carb la Jawa????? si alte alea. Eu zic ca tot de la aprindere este vezi sa fie reglata la micron sa deschida identic paltinile si la un moment identic fata de PMS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Aprilie 17, 2006 Autor Share Postat Aprilie 17, 2006 stai linistit ca nu ma induc in eroare - da sunt dispus la orice sfaturi care fac sa mearga mai bine motoru meu ....o sa verific si aprinderea si o sa vad ... merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 stai linistit ca nu ma induc in eroare - da sunt dispus la orice sfaturi care fac sa mearga mai bine motoru meu ....o sa verific si aprinderea si o sa vad ... merci. Pai dupa sfaturile alea nemaipomenite rezulta ca ai lipsa un carburator aia se baga in seama si ei dar habar nu au despre ce este vorba nici macar nu stiu cum arata o Jawa! Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Aprilie 18, 2006 Autor Share Postat Aprilie 18, 2006 - lasa oamenii ca toti avem de invatat...mai stii - poate ar merge mai bine cu 2 carburatoare...da cine le sincronizeaza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 DCSAN20: stiu foarte bine cum arata o jawa.nuamai ca neavand asa ceva am presupus ca are la fel ca si mine cate un carburator pe cilindru.atata tot. in plus nu vad de ce ai sarit in halul acesta in sus daca am gresit. toti suntem oameni si gresim. multumesc ca m-ai pus la categoria "aia". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Aprilie 18, 2006 Autor Share Postat Aprilie 18, 2006 hmm - tocmai vin de la motor si am observat o chestie - la unul din pistoane se vede curs un pic de amestec - deci dau vina pe garnitura de chiulasa - are cineva idee de unde sa cumpar una ? Am uitat sa spun ca motorul e model 638 din 1997 - ca parca mai e un model (639). Si inca o chestie - nu am acu manualul in fata da parca aprinderea e electronica - so - nema platini . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 - lasa oamenii ca toti avem de invatat...mai stii - poate ar merge mai bine cu 2 carburatoare...da cine le sincronizeaza ? merge mai bine si nu sunt deloc greu de sincronizat! nu e ca la japoneze, te ghidezi dupa culoarea bujiilor! hmm - tocmai vin de la motor si am observat o chestie - la unul din pistoane se vede curs un pic de amestec - deci dau vina pe garnitura de chiulasa - are cineva idee de unde sa cumpar una ? Am uitat sa spun ca motorul e model 638 din 1997 - ca parca mai e un model (639). Si inca o chestie - nu am acu manualul in fata da parca aprinderea e electronica - so - nema platini . strange mai bine chiulasa! daca nu merge nici asa poti sa renunti la garnitura si sa rectifici suprafetele, mai castigi un pic de putere! ca sa vezi ce aprindere ai desfaci 2 suruburi si dai jos capacul din dreapta (cum stai pe motor, ala de langa pedala de frana) si o sa vezi ce si cum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KATANA Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 (editat) hmm - tocmai vin de la motor si am observat o chestie - la unul din pistoane se vede curs un pic de amestec - deci dau vina pe garnitura de chiulasa - are cineva idee de unde sa cumpar una ? Salut, Iti pot da eu un set de garnituri, dar sunt pentru o JAWA 350 TS din 92 (primul meu motor ). Daca te ajuta cu ceva spune-mi si vedem cum facem, trimite un PM. PS Si a mea facea la fel, e mai mult ca sigur din aprindere. later edit: nu cred sa difere garniturile de la chiulasa. Editat Aprilie 18, 2006 de KATANA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 DCSAN20: stiu foarte bine cum arata o jawa.nuamai ca neavand asa ceva am presupus ca are la fel ca si mine cate un carburator pe cilindru.atata tot. in plus nu vad de ce ai sarit in halul acesta in sus daca am gresit. toti suntem oameni si gresim. multumesc ca m-ai pus la categoria "aia". Care categorie? Sa tii ca sunt chesti ipe care nici eu nu le stiu dar nu ma dau destept ci urmaresc topicul sa vad ce zice lumea poate mai invat si eu ceva nu stiu stau in banka mea cuminte pan ama documentez si apoi dac ma tine postez dac nu sunt spectator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 Si eu am Jawa,si in special la rece scoate mai mult fum pe cilindru din dreapta M-am obisnuit cu ideea si am aflat ca toate fac la fel,ba chiar am vazut. Cand se incalzeste parca se mai regleaza fumaraia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Aprilie 18, 2006 Autor Share Postat Aprilie 18, 2006 am strans chiulasa dar tot face - cred ca e garnitura "daca nu merge nici asa poti sa renunti la garnitura si sa rectifici suprafetele, mai castigi un pic de putere!" adica fara nici un fel de garnitura ? nu cred ca etanseizeaza asa bine ca sa nu scape nimic...dar mai stii - poate detaliezi ce ai vrut sa zici. ma uit maine sa vad ce e cu aprinderea - am mai dat capacu ala ca sa schimb cablu de ambreiaj da uite ca nu m-am uitat la aprindere Katana - ai un pm mic Si va rog eu sa nu va certati pe topicu meu - ca nu e nimeni nascut cu motoru in buzunar ca sa stie tot...si se poate invata de peste tot cate ceva..asa ca ...1 BRRC (de fiecare ) si let`s be friends Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 19, 2006 Share Postat Aprilie 19, 2006 am strans chiulasa dar tot face - cred ca e garnitura "daca nu merge nici asa poti sa renunti la garnitura si sa rectifici suprafetele, mai castigi un pic de putere!" adica fara nici un fel de garnitura ? nu cred ca etanseizeaza asa bine ca sa nu scape nimic...dar mai stii - poate detaliezi ce ai vrut sa zici. ma uit maine sa vad ce e cu aprinderea - am mai dat capacu ala ca sa schimb cablu de ambreiaj da uite ca nu m-am uitat la aprindere Katana - ai un pm mic Si va rog eu sa nu va certati pe topicu meu - ca nu e nimeni nascut cu motoru in buzunar ca sa stie tot...si se poate invata de peste tot cate ceva..asa ca ...1 BRRC (de fiecare ) si let`s be friends da, etanseaza foarte bine si fara garnitura daca suprafetele sunt drepte pe scurt: iei doua bucati de geam de geam, lipesti pe una o bucata de smirghel de granulatie mare si pe una o bucata de smirghel de granulatie mai fina! dar atentie: trebuie sa faci ambele chiulase la fel ca sa ai compresie egala intre cilindrii! maresti compresia in felul asta si ai randament mai bun la motor! acum sa nu dai in alta extrema si sa iei prea mult ca dupa aia trebuie sa faci mai multe chestii la motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Aprilie 19, 2006 Autor Share Postat Aprilie 19, 2006 (editat) hehe - tu vrei sa faci overlapping ca la rediatoarele de procesor - daca aveam de rezerva un motor cred ca incercam Editat Aprilie 19, 2006 de smokefield Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Aprilie 20, 2006 Share Postat Aprilie 20, 2006 (editat) hehe - tu vrei sa faci overlapping ca la rediatoarele de procesor - daca aveam de rezerva un motor cred ca incercam la calculatoare se numeste "overclocking", sau nu te referi la marirea puterii (~frecventei) ? Editat Aprilie 20, 2006 de cristian78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Aprilie 20, 2006 Autor Share Postat Aprilie 20, 2006 - hehe - ma refeream exact la ce am zis - ca sunt oarecum in domeniu http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware/Guides/lapping/ poate ai fost indus in eroare de over din fata - aia inseamna un lapping extrem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Aprilie 20, 2006 Autor Share Postat Aprilie 20, 2006 well - tin sa-i multumesc si public lui Katana pt setul de garnituri - sper sa se potriveasca - daca nu - le fac si eu cadou la altu pt care sunt bune (asa cum le-am primit si eu... ) - merci Katana. Be safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.