Sari la conținut

Motor 2t - Fum Mai Mult La Un Piston


Postări Recomandate

La o jawa de 350 - am schimbat bujiile ca era cea mai simpla cauza de remediat (daca era si cea reala) - dar se pare ca tot asa face - adica - la pornire scoate mai mult fum pe toba de la unul dn pistoane - acu - vazand ca nu e bujia de vina - ma gandesc cu suparare ca e posibil sa fie segmentii...am dreptate sau mai pot sa ma uit si la alte cauze ?

 

merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ai zis fum mai mult la un piston.... am presupus ca ai 2 si la unul iti iese mai mult fum :angryfire: :angryfire:)

 

 

eu am patit chestia asta cu fum mai mult la un piston si de-asta ti-am spus sa te uiti la carburatoare

Editat de parly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te panica, asa fac toate. Si Jawa, si Jupiter, si aici am acoperit comunistele in 2t-2 cilindri, orice i-ai face din 2 cilindri care sug dintr-un singur carburator intodeauna unul va suge mai mult amestec, unul va mai lua ceva aer sau ulei din carter. E NORMAL, daca trage bine si fuge bine, ai grija sa ai aprinderea trasa la punct mereu si DUNGA ! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma panichez...da am si eu pe chelie chestia asta..daca ceva nu merge cum trebuie sa il fac...si cand nu pot...ma impac pana la urma cu ideea..da greu :angryfire:

 

Oricum - merci de sfaturi...in general merge bine (zic eu :hurt:).Chiar asa Axa - niste sfaturi legate de aprindere :angryfire: ?

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

La o jawa de 350 - am schimbat bujiile ca era cea mai simpla cauza de remediat (daca era si cea reala) - dar se pare ca tot asa face - adica - la pornire scoate mai mult fum pe toba de la unul dn pistoane - acu - vazand ca nu e bujia de vina - ma gandesc cu suparare ca e posibil sa fie segmentii...am dreptate sau mai pot sa ma uit si la alte cauze ?

 

merci.

 

 

uite, curata platinile BINE de tot si o sa scoata intr-un fel mai putin fum pe unul :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai fratilor care nu sunteti in tema nu mai induceti omul in eroare cu doua carb la Jawa????? si alte alea.

Eu zic ca tot de la aprindere este vezi sa fie reglata la micron sa deschida identic paltinile si la un moment identic fata de PMS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit ca nu ma induc in eroare :angryfire: - da sunt dispus la orice sfaturi care fac sa mearga mai bine motoru meu :angryfire:....o sa verific si aprinderea si o sa vad ...

 

merci.

Pai dupa sfaturile alea nemaipomenite rezulta ca ai lipsa un carburator aia se baga in seama si ei dar habar nu au despre ce este vorba nici macar nu stiu cum arata o Jawa!

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DCSAN20: stiu foarte bine cum arata o jawa.nuamai ca neavand asa ceva am presupus ca are la fel ca si mine cate un carburator pe cilindru.atata tot. in plus nu vad de ce ai sarit in halul acesta in sus daca am gresit. toti suntem oameni si gresim.

multumesc ca m-ai pus la categoria "aia".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm - tocmai vin de la motor si am observat o chestie - la unul din pistoane se vede curs un pic de amestec - deci dau vina pe garnitura de chiulasa - are cineva idee de unde sa cumpar una ? :angryfire:

 

Am uitat sa spun ca motorul e model 638 din 1997 - ca parca mai e un model (639).

 

Si inca o chestie - nu am acu manualul in fata da parca aprinderea e electronica - so - nema platini :angryfire:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

:lol: - lasa oamenii ca toti avem de invatat...mai stii - poate ar merge mai bine cu 2 carburatoare...da cine le sincronizeaza ? :lol:

 

merge mai bine si nu sunt deloc greu de sincronizat! nu e ca la japoneze, te ghidezi dupa culoarea bujiilor! :angryfire:

 

hmm - tocmai vin de la motor si am observat o chestie - la unul din pistoane se vede curs un pic de amestec - deci dau vina pe garnitura de chiulasa - are cineva idee de unde sa cumpar una ? :angryfire:

 

Am uitat sa spun ca motorul e model 638 din 1997 - ca parca mai e un model (639).

 

Si inca o chestie - nu am acu manualul in fata da parca aprinderea e electronica - so - nema platini :hurt:.

 

strange mai bine chiulasa! :eek: daca nu merge nici asa poti sa renunti la garnitura si sa rectifici suprafetele, mai castigi un pic de putere!

 

ca sa vezi ce aprindere ai desfaci 2 suruburi si dai jos capacul din dreapta (cum stai pe motor, ala de langa pedala de frana) si o sa vezi ce si cum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm - tocmai vin de la motor si am observat o chestie - la unul din pistoane se vede curs un pic de amestec - deci dau vina pe garnitura de chiulasa - are cineva idee de unde sa cumpar una ? :angryfire:

 

Salut,

 

Iti pot da eu un set de garnituri, dar sunt pentru o JAWA 350 TS din 92 (primul meu motor :angryfire: ).

Daca te ajuta cu ceva spune-mi si vedem cum facem, trimite un PM.

 

:hurt:

 

PS Si a mea facea la fel, e mai mult ca sigur din aprindere.

 

later edit: nu cred sa difere garniturile de la chiulasa.

Editat de KATANA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DCSAN20: stiu foarte bine cum arata o jawa.nuamai ca neavand asa ceva am presupus ca are la fel ca si mine cate un carburator pe cilindru.atata tot. in plus nu vad de ce ai sarit in halul acesta in sus daca am gresit. toti suntem oameni si gresim.

multumesc ca m-ai pus la categoria "aia".

Care categorie? Sa tii ca sunt chesti ipe care nici eu nu le stiu dar nu ma dau destept ci urmaresc topicul sa vad ce zice lumea poate mai invat si eu ceva nu stiu stau in banka mea cuminte pan ama documentez si apoi dac ma tine postez dac nu sunt spectator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am strans chiulasa dar tot face - cred ca e garnitura

 

"daca nu merge nici asa poti sa renunti la garnitura si sa rectifici suprafetele, mai castigi un pic de putere!"

 

adica fara nici un fel de garnitura ? nu cred ca etanseizeaza asa bine ca sa nu scape nimic...dar mai stii :angryfire: - poate detaliezi ce ai vrut sa zici.

 

ma uit maine sa vad ce e cu aprinderea - am mai dat capacu ala ca sa schimb cablu de ambreiaj da uite ca nu m-am uitat la aprindere :angryfire:

 

Katana - ai un pm mic :hurt:

 

Si va rog eu sa nu va certati pe topicu meu - ca nu e nimeni nascut cu motoru in buzunar ca sa stie tot...si se poate invata de peste tot cate ceva..asa ca ...1 BRRC (de fiecare :lol: ) si let`s be friends :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

am strans chiulasa dar tot face - cred ca e garnitura

 

"daca nu merge nici asa poti sa renunti la garnitura si sa rectifici suprafetele, mai castigi un pic de putere!"

 

adica fara nici un fel de garnitura ? nu cred ca etanseizeaza asa bine ca sa nu scape nimic...dar mai stii :angryfire: - poate detaliezi ce ai vrut sa zici.

 

ma uit maine sa vad ce e cu aprinderea - am mai dat capacu ala ca sa schimb cablu de ambreiaj da uite ca nu m-am uitat la aprindere :angryfire:

 

Katana - ai un pm mic :hurt:

 

Si va rog eu sa nu va certati pe topicu meu - ca nu e nimeni nascut cu motoru in buzunar ca sa stie tot...si se poate invata de peste tot cate ceva..asa ca ...1 BRRC (de fiecare :lol: ) si let`s be friends :eek:

 

 

da, etanseaza foarte bine si fara garnitura daca suprafetele sunt drepte :lol:

 

pe scurt: iei doua bucati de geam de geam, lipesti pe una o bucata de smirghel de granulatie mare si pe una o bucata de smirghel de granulatie mai fina! dar atentie: trebuie sa faci ambele chiulase la fel ca sa ai compresie egala intre cilindrii! maresti compresia in felul asta si ai randament mai bun la motor! acum sa nu dai in alta extrema si sa iei prea mult ca dupa aia trebuie sa faci mai multe chestii la motor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe - tu vrei sa faci overlapping ca la rediatoarele de procesor :angryfire: - daca aveam de rezerva un motor cred ca incercam :angryfire:

 

la calculatoare se numeste "overclocking", sau nu te referi la marirea puterii (~frecventei) ?

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...