Sari la conținut

Caut enduro 4T usor si nu foarte puternic


MensSana
 Share

Postări Recomandate

Pai de ce nu ar fi inmatriculabile? Cand pt ele exista kit de strada cu limini, semnale si oglinzi iar motoarele sunt euro 3? Era vreun dubiu ca pt modelele crf-x exista probleme la inmatriculare? :cheers:

 

Dubiu nu era.

Am vorbit si eu la Honda, pentru CRF450X. Si au zis ca nu e inmatriculabil sub nicio forma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CRF250X - oficial nu se inmatriculeaza noi in UE. Chit ca au si kitul de strada inclus in pret. Neoficial se mai, de aia zic ca trebuie cautate variantele cu COC/Brief de Germania. Pentru ca e o mobra care merita (varianta 2009) si dupa care si eu ma orientez ca a doua mobra, de teren.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitandu-ma la biciclete am "descoperit" si 400EXC-ul. Identic cu 450-ul (acelasi diametru dar o cursa mai scurta a pistonului - de unde si o compresie mai mica), are "avantajul" ca nu e tot atat de naravas. In teorie, compresia e invers proportionala cu fiabilitatea, adica am tradus eu: 400-le e numai bun pt un endurist "de duminica" care nu doreste sa stoarca ultima picatura de putere din fier (si nici ultima letzcaie din buzunar :D ).

De fapt, in 2010 toate sculele sunt si misto, si fiabile, si inmatriculabile, etc. Conteaza mai mult ca niciodata dealerul si oferta pe care o face. De ex BMW are acum oferta cu un pret mai mic la g450x cu kit race (akrapovic). Husabergul vine si ea la niste preturi f bune. Motoboom, KTM-ul din sibiu... iarasi oferte OK. Ramane sa mai faca si bancile o oferta mai rezonabila, sau - de ce nu - chiar dealerul sa propuna niste "rate in magazin" convenabile pentru ambele parti (vezi userul morissonxxx care vinde GasGas-uri noi in felul asta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

    Nu stiu ce va tot faceti pb cu inmatricularea asta... ca nu-i un capat de tara mai ales la motocross sau enduro pur off road. Eu l-am inmatriculat pe al meu avand numai cartea de fabrica si nefiind pregatit de strada, decat cu far (a costat mai mult cu 100 lei si gata). Dar singurul avantaj bun e ca nu mai am "morcovul cu frunze si iepurele in c*&", ca nr sta in vitrina, talonul nici nu a mai vazut lumina...

 

   Revenind eu te sfatuiesc la un 400 exc. Are tot ce ai tu nevoie, si putin mai mult cand iti trebuie. Mie asta mi se potriveste cel mai bine, am facut teste cu o groaza inainte sa-l iau si m-am dat cu multe alte modele/marci si dupa. Pe de alta parte te sfatuiesc sa tii cont si de posibilitatea intretinerii, referindu-ma aici la cat de repede gasesti consumabile si piese pt el. Ca doar nu vrei sa iei un motor care sa stea mai mult in garaj. 

 

   Toate au nevoie de intretinere, chiar si cele noi, si discutia ca la 2t e mai scumpa ca la 4t nu-si are rostul, pt ca asta difera de la un rider la altul.

 

   Ordinea pt care as opta ar fi:

 

1.KTM 400 EXC (am dealer-ul langa mine si ma inteleg foarte bine cu cei de acolo)

 

2.YAMAHA YZ 450F (noul model de motor, cand va iesi si enduro)

 

3.HUSABERG (mi se pare foarte tare inovatia cu cilindrul inclinat)

 

4.acum nu ma mai gandesc la altul...

 

 

 

  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitandu-ma la biciclete am "descoperit" si 400EXC-ul. Identic cu 450-ul (acelasi diametru dar o cursa mai scurta a pistonului - de unde si o compresie mai mica), are "avantajul" ca nu e tot atat de naravas. In teorie, compresia e invers proportionala cu fiabilitatea, adica am tradus eu: 400-le e numai bun pt un endurist "de duminica" care nu doreste sa stoarca ultima picatura de putere din fier (si nici ultima letzcaie din buzunar :rose: ).

De fapt, in 2010 toate sculele sunt si misto, si fiabile, si inmatriculabile, etc. Conteaza mai mult ca niciodata dealerul si oferta pe care o face. De ex BMW are acum oferta cu un pret mai mic la g450x cu kit race (akrapovic). Husabergul vine si ea la niste preturi f bune. Motoboom, KTM-ul din sibiu... iarasi oferte OK. Ramane sa mai faca si bancile o oferta mai rezonabila, sau - de ce nu - chiar dealerul sa propuna niste "rate in magazin" convenabile pentru ambele parti (vezi userul morissonxxx care vinde GasGas-uri noi in felul asta)

Eu nu pricep d ce ai dat Husabergul pe care l-ai avut,este mai usor decat majoritatea motocicletelor actuale chiar si decat Husabergul nou.Problema cu puterea este o chestie controlabila,iar daca vrei sa te dai,te dai si cu ea puternica si cu ea mai slabuta.Eu nu cred ca schimband motorul o sa te dai mai bine.Nu exista motocicleta care merge singura.Husabergul vechi cu niste mici ajustari ale suspensiei este o motocicleta perfecta(nu zic ca nu-s bune si altele) si mai ales ca deja o aveai era nevoie numai de un pic de rabdare si de mai multe iesiri

Editat de cetateanulx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am maritat Husabergu 550 fiindca era muuult peste puterile si stiinta mea. Am invatat insa destule cu ea, dar nu mai mult decat se poate in 2000 km de endureala, uneori soft, alteori foarte hard (pt mine).

Vreau ceva mai mic, 4timpi (pentru fiabilitate si cuplu), eventual inmatriculabil ca mai ajung accidental si pe sosea si nu vreau sa ma loveasca ghinionul albastru cu sapca alba fix atunci. Ah.. si eventual cu electrostarter, ca am picioare scurte. Am si cateva intrebari, dar intai optiunile la care m-am oprit eu:

 

- Husaberg 390 - 114kg uda (imi place f mult dealerul din Bucuresti, are piese si consumabile pe stoc, mecanicul stie meserie.. am avut o relatie misto si spre deosebire de honda sau suzuki, au preturi bune, disponibilitate, kef de treaba, etc)

- Husqvarna TE250 - 106kg uscata

- Honda CRF250X - 106kg uscata

- Yamaha wr250f - 118kg uda

- KTM EXC250F - 106kg uscata

- Kawasaki KX250f - 105kg uscata

- ar mai fi si altele, precum DRZ400E (cam greu si slabe sanse sa mai gasesc NOU si inmatricula-t/bil)

 

Din toate informatiile mele, PRESUPUN ca folosite de aceeasi persoana, in acelasi ritm si facand abstractie de "noroc", cea mai fiabila e CRF-ul si cea mai "servisata" e KTM-ul. Ma abtin la Husa pt ca nici nu cred ca a iesit pe piata modelul nou, insa daca seamana cu surorile ei de dupa 2004, sau asta mai tinere din 2009... trece pe primul loc. Totusi diferentele intre toate modelele de mai sus nu sunt foarte mari si un rol important joaca si norocul.

Legat de inmatriculare. Merita? Ca daca nu trebuie sa inmatriculez as lua in calcul crosuri care sunt mai usoare si mai ieftine, precum un RM250Z.

Alta intrebare ar fi despre 2T vs 4T.. de ce multi baieti care parasesc grupa mica trec la 2T? Ce stiu ei si noi nu stim? Sunt mai usoare si mai puternice (la aceeasi capacitate cu un 4T) dar au cuplu sus de tot, scot prea mult fum :blink: , le faci setul mult mai repede, ai si grija uleiului de amestec, etc.. Merita?

Si sa nu uit.. orientarea mea sexuala e mai catre motocros decat catre enduro. Dupa toate circuitele unde am fost, de motocros sau endurocros, parca e mai fun, mai eficient si mai practic la motocros :rose: dar voi iesi la padure de cate ori voi avea ocazia, ca am niste amici la izvoranu de care deja mi-e dor :blink:

 

 

pai la husqvarna ai 3 moto de ales TE 250 modelul cel mai nou si cu cel mai mic motor din lume care merge in campionatu de mondial de enduro E1 si bate tot, TE 310 care e apoape ca modelul 2009 mici dif, sau daca vrei sa te duci si la cross at ai modelul TXC 250 care are motorul si supensia de cross si cutia de viteze (6 trepte) si rapoarte de enduro si e un mix ideal - dar modelul asta nu se inmatriculeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la husqvarna ai 3 moto de ales TE 250 modelul cel mai nou si cu cel mai mic motor din lume care merge in campionatu de mondial de enduro E1 si bate tot, TE 310 care e apoape ca modelul 2009 mici dif, sau daca vrei sa te duci si la cross at ai modelul TXC 250 care are motorul si supensia de cross si cutia de viteze (6 trepte) si rapoarte de enduro si e un mix ideal - dar modelul asta nu se inmatriculeaza.

Cate kg are te 250,modelul asta nou 2010???????????????

Dar 310-le?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc acum ca Husabergul era PERFECT, mai ales ca avea si rotile de SM pt ocazii speciale... :laugh:

Dar m-a speriat putin puterea lui si desi era mai usor decat celelalte surori, tot era putin cam greu pt mine. Poate la senzatia asta a contribuit si rezervorul de 10L mai lat, nu stiu.

Oferte bune si fiare pricepute au in 2010 cam toti producatorii consacrati. Insa nimeni nu se inghesuie cu oferte de finantare simple si rapide, tot la banci ajungi care te jecmanesc cu actele in regula. Nu inainte de a te perpeli pe toate partile pentru a-ti cauta si ultima picatura de venit posibila ca s-o adune la socoteala, sa le iasa lor un calcul perfect, fara riscuri. Iar angajatorii inca mai platesc pe cartea de munca un salariu si in realitate altul.. In RO va castiga dealerul care va veni si cu o oferta de finantare BETON, nu doar cu o motocicleta aurita de mii de victorii in cele mai prestigioase intreceri sportive!

Editat de MensSana
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc acum ca Husabergul era PERFECT, mai ales ca avea si rotile de SM pt ocazii speciale... :laugh:

Dar m-a speriat putin puterea lui si desi era mai usor decat celelalte surori, tot era putin cam greu pt mine. Poate la senzatia asta a contribuit si rezervorul de 10L mai lat, nu stiu.

Oferte bune si fiare pricepute au in 2010 cam toti producatorii consacrati. Insa nimeni nu se inghesuie cu oferte de finantare simple si rapide, tot la banci ajungi care te jecmanesc cu actele in regula. Nu inainte de a te perpeli pe toate partile pentru a-ti cauta si ultima picatura de venit posibila ca s-o adune la socoteala, sa le iasa lor un calcul perfect, fara riscuri. Iar angajatorii inca mai platesc pe cartea de munca un salariu si in realitate altul.. In RO va castiga dealerul care va veni si cu o oferta de finantare BETON, nu doar cu o motocicleta aurita de mii de victorii in cele mai prestigioase intreceri sportive!

109 gol avea Husabergul taude 550,in 2010 se chinuie fabricantii sa faca motocicleta perfecta care are motor de 250 si cantareste tot atata.......nu mai am nimic de zis Husqvarna (este numai un exemplu,mai sunt si altele)are modelul ala care zic ei ca este cel mai usor din lume si are 107 kg la un motor de 250.Eu cred ca este enorm de greu avad in vedere ca Husabergul pe care l-ai avut din 2007 avea 109 kg la un motor de 550.

Iar cu finantarea stiu ca este f greu tocmai din cauza asta nu trebuia sa o vinzi

Motorul este ultimul pe care l-ai vandut dupa de ai terminat de vandut casa,masina.........:laugh: si poate nici atunci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

109 gol avea Husabergul taude 550,in 2010 se chinuie fabricantii sa faca motocicleta perfecta care are motor de 250 si cantareste tot atata.......nu mai am nimic de zis Husqvarna (este numai un exemplu,mai sunt si altele)are modelul ala care zic ei ca este cel mai usor din lume si are 107 kg la un motor de 250.Eu cred ca este enorm de greu avad in vedere ca Husabergul pe care l-ai avut din 2007 avea 109 kg la un motor de 550.

Iar cu finantarea stiu ca este f greu tocmai din cauza asta nu trebuia sa o vinzi

Motorul este ultimul pe care l-ai vandut dupa de ai terminat de vandut casa,masina.........:laugh: si poate nici atunci

 

Te rog, din primul moment cand am vandut-o am simtit un nod in gat. Nu mai pune paie pe foc... Cand am luat husa m-am gandit mult, am rasfoit netul si am probat tot ce am putut. Husabergul mi s-a parut si atunci, ca si acum, cea mai buna afacere greutate/putere/mentenanta. Si asa si este, ia uite, crf 250x cere in carte sa-i schimbi pistonul si segmentii la 15 ore :laugh: Si totusi husa asta noua pe hartie e una, dar in realitate se simte mai usoara si mai agila, poate un 390 sa fie raspunsul corect, asta daca voi rezolva vreodata problema finantarii. Pana atunci mai studiem problema, ca nici 400exc nu e de neglijat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...