Sari la conținut

Pe unde am mai fugit de acasa...


ggobi
 Share

Postări Recomandate

Lutzifer,las'ca ne-om reveni,turele astea ale mele-s toate cu bugete max 100 lei;la vara va ispitesc la o tura pe Negoiu cu baza in zona (saua Podeanu) si traseu prin strunga Doamnei si strunga Dracului.

1 dec 09

Am plecat cu Angi(I am doomed :) ) spre Surani(PH) cu ideea de a face traseul spre Valeni de aici

Alte cateva poze:

http://s658.photobucket.com/albums/uu307/g...%20ph%201dec09/

 

Da, pana la vara sper sa ne revenim financiar , asta in cazul ca nu v-a fi mai rau si decat acuma :)

 

Apropo , super tura atzi tras :D ! Bravo voua ... sper sa apara mai multe poze ! :P

Intre timp am gasit pe TransALP.ro filmuletul postat de Angi... inca nu l-am vizionat! Acuma ma pun :P

 

Mesaj completat

Gata , am terminat de vizionat ! Super locuri :crack:

As fi foarte dezamagit sa nu fie si partea a doua ... :(

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

[@ svgobi :Am plecat cu Angi(I am doomed :) ) spre Surani(PH) cu ideea de a face traseul spre Valeni de aici

/index.php?showtopic=457501. La Ploiesti ne-am intalnit si cu Romi si am pornit in cautarea trecerii peste deal Surani- Valeni. Se pare ca am nimerit cu totul alt deal, dar n-a avut de ce sa ne para rau.

Poate bietelor mobre...."]

 

 

 

 

parca eu v-am zis sa o luati la stanga ,acolo dupa valea aia, iar dupa primul palc de copaci trebuia dreapta ,voi ati mers :D inainte........ :(

 

uite unde ati ajuns :crack:

 

cam kamikaze tura , dar misto :)

Editat de MihaiM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

RT 9ian2010,prima tura anu' asta.

O zi incredibila .

Planul era o tura la cabana Leaota,dupa model.Dupa oarecare evaluare a pozelor cu beemere adormite pe urcarea din Runcu,am decis sa incerc sa fac traseul invers,urcarea din Valea Badenilor fiind pe un drum cat de cat mai bun,plus ca daca ajungeam sus era de mers la vale spre cabana.(tot dileala,da' in forma atenuata :rock: )

Pana-n Racari a fost chinuiala cu ceata,dupa a iesit soarele si cred ca au fost lejer vreo 15 grade maxima zilei .Am mai prins un norisor aproape de Campulung.

DSCN1176Large.jpg

Stie multe mobra mea,da' inca nu stie sa urce pe munte pe zapada,asa ca planul cu Leaota s-a dovedit imposibil.

DSCN1181Large.jpg

DSCN1184Large.jpg

DSCN1182Large.jpg

De consolare am luat la rand toate curbele pe Campulung-Rucar-Bran-Paraul Rece-Sinaia-B.Si peisajele aferente.

Iezer-Papusa

DSCN1195Large.jpg

Crai

DSCN1201Large.jpg

Panorama4Large.jpg

Bucegi

DSCN1198Large.jpg

DSCN1210Large.jpg

 

 

Pauza de gustare pe la 15.30 in Cheile Rasnoavei.

 

DSCN1235Large.jpg

DSCN1241Large.jpg

Panorama8Large.jpg

Panorama11Large.jpg

Panorama9Large.jpg

 

Frustrant sa faci poze cu sapuniera,da'... .

 

Si spre Paraul Rece,pe la 4:

DSCN1250Large.jpg

 

Recapitulare:9IAN,15grade C,soare,curbe pe munte cu mobra in loc de sanie: e clar,vine sfarsitu' lumii,sa profitam de ce ne-a mai ramas!!! :crack:

 

 

 

alte cateva tentative de poze pe aici http://s658.photobucket.com/albums/uu307/g...10badenirucarb/

Mesaj completat

25.02.10 Pecineagu revizitat

 

 

DSCN1345Large.jpg

DSCN1346Large.jpg

Panorama2Large.jpg

Panorama5Large.jpg

Panorama1Large.jpg

 

din pacate nu am avut timp pentru turul lacului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator _Raul_

Respectele mele pentru ceea ce faci !

Cum printre problemele mele recente a aparut si pasiunea pentru anumite scramblere, astazi am tot stat si am studiat pe toate partile Moto Morini-ul Scrambler. Si cum ma tot uitam la preturile ce le are pe moto.it mi-am dat seama ca singura varianta ok ar fi sa il confectionez dintr-un SV sau Ducati.

Nu stiu, poate te intereseaza si pe tine:

post-3763-1267233362_thumb.jpgpost-3763-1267233357_thumb.jpgpost-3763-1267233351_thumb.jpg

 

P.s. - Cele mai bune impotriva ursilor sunt petardele. Cand ieseam pe munte mai des (fara motor) aveam mereu cateva + o cutie de chibrituri pentru a le aprinde mai repede de la scaparici.

Mesaj completat

 

P.s. 2 - Parerea mea. Pune Metzeler Karoo T sau Continental TKC80 pe motor si vei trece lejer prin namoale si vei urca si pe zapada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea initiala a fost gen "locuri de top in Romania,la nasu' nostru",unde poti evada intr-un weekend.Acum sper ca 'manelistilor' sa le fie in continuare lene sa calce pe acolo. "Echipamentul" aparent neadecvat e un plus de aventura.

 

Inyr-adevar,Scrambler de la Moto Morini are o silueta identica SV-ului,inainte sa ma uit pe site-ul lor am crezut ca au pus chiar motorul de SV(cum au facut si altii).

Totusi cred ca motorul de pe Morini este prea mare pentru nazdravanii d'astea cum am comis anul trecut.Zic asta pentru ca am putut compara direct in actiune sv-ul meu--aprox 70cp,62Nm/7200rpm cu BMW 650 Dakar-50cp,60Nm/4800 rpm !!!!!(conform Bikez.com) si cu Transalp.Pe o urcare ceva mai crancena,cum a fost la Surani,beemerul urca aproape in relanti,se auzea ca un motor de tractor,roata nu rupea aderenta, a mea trebuia turata,destul de dificil sa accelerez fara sa-mi patineze roata spate.Pe sosea... alta poveste.

Daca voi putea o sa incerc sa schimb si la a mea roata fata cu ceva de 19,ar fi mai usor de gasit cauciucuri potrivite;vad ca si la ei suspensiile au curse asemanatoare cu sv.

O problema apasatoare si pentru mine este bugetul,un sv din 2004 poate fi sub 1800E,max 2000 cu tot cu minime modificari.

 

 

Cu ursii cred ca-s sanse minime sa te ciocnesti pe munte daca nu te furisezi,toate salbaticiunile pe care le-am surprins din mers au fugit in padure instant,nu am apucat decat sa gandesc "uite un urs" si a si disparut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La aceeasi capacitate cilindrica, multicilindrul va avea si putere si cuplu mai mari decat monocilindrul. Problema e ca le livreaza la turatii mari. De aceea pierdeai aderenta cu SV-ul. Pt offroad este preferat monocilindrul. Asta si pt faptul ca e mai usor si mai ingust. Doar Aprilia stiu ca experimenteaza bicilindru la motocross si enduro.

svgobi, decat sa cheltuiesti banii si sa-ti iei alta roata, mai bine vinde SV-ul, alatura banii de roata si ia-ti un motor mai enduro. Nu o sa pierzi prea mult la confortul de pe sosea, dar o sa ajungi offroad mult mai departe decat cu SV-ul. Am vazut ca te pasioneaza turele de genul asta.

PS. Petardele nu sunt bune la ursi.

Cel mai bun este cutitul.

Anume, cutitul de lemn.

Pt ca:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

razuieste cel mai bine rahatul de pe turul pantalonilor :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am avut onoarea sa-l cunosc personal pe Gabi. I-am prins in iarna asta, intr-o zi fara zapada, in Alexandria, impreuna cu alti motociclesti printre care si @Angi. Mergeau spre Corabia, intr-o zona ,,de stepa" din sudul tarii.

 

Cineva a scris mai sus ca este o persoana pitica si de asta a ales varianta cu SV-ul. Deci ... vreau sa va zic ca Gabi ar putea sta pe un LC8 Adv., saltat la maxim si tot ar ajunge cu talpile jos ... omul asta cred ca are lejer peste 180cm, iar picioarele lui .......... hmm. Dumnezeu a fost generos cu ele ! :wacko:

 

Ii urez multa sanatate in continuare si cred in continuare in vorbele astea: ,,... nu conteaza ce mobra ai, conteaza cat de mult stai in saua ei !"

 

Respect !

@petrica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari !

 

N'apai ce pot sa zic?Mi-am luat SV cu gandul ca ma strecor usor prin Bucuresti si recunosc ca eram si un pic intimidat de dimensiunile unei enduroaice bicilindrice. Fiind eu mare amator de peisaje montane, dar scurt la buget, am modificat biata mobra(ea e de nevandut la varsta ei in vremurile astea) de a ajuns cum o vedeti.Cu toata modificarea, inca e cam mica de mine,da' nu-i bai...inca.

 

 

 

"I-am prins in iarna asta, intr-o zi fara zapada, in Alexandria, impreuna cu alti motociclesti printre care si @Angi. Mergeau spre Corabia, intr-o zona ,,de stepa" din sudul tarii."

Am ajuns pana la Dabuleni in cautarea faimoasei Sahara olteneasca,dar nu am nimerit dunele alea de nisip "ca-n Sahara" despre care am citit,doar unele impadurite/cultivate.

 

DSCN1285Large.jpg

 

***********

 

Un filmulet de pe drumul la Pecineagu ;) :

http://www.youtube.com/watch?v=Jz-2e6Pmfs4

:)

 

********

 

Duminica 7.03;traseu:B-Surani(Ph)-Valeni de Munte-B,cel putin asta am planuit.

Ce a iesit...

 

DSCN1353Large.jpg

DSCN1356Large.jpg

DSCN1359Large.jpg

Untitled-TrueColor-02Large.jpg

Untitled-TrueColor-04Large.jpg

 

 

Limitele K60-urilor uzate 50% pe noroi :wacko: :

 

http://www.youtube.com/watch?v=A7-V4dbtbag

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne, cat curaj ai cu mobra aia ! ;)

 

... si cand ma gandesc ca sunt unii care nu intra nici macar cu un DRZ, pe acolo !

 

Cred ca daca o sa-ti pice in mana o enduroaica pur sange ...... o sa ai o surpriza foarte placuta pe aceleasi traseuri ! :)

 

 

:wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Gabi, se pare ca a inceput sezonul...

 

Da-mi si mie un mesaj daca mai ai idei de iesit pe coclauri ca as vrea sa ies si eu cu motorul cel nou...

 

Tine-o tot asa!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

24.04.10 tinta lacul Vulturilor,muntii Siriu,Bz

Plecarea cam tarzie,namoale la greu si ceva zapada ramasa pe munte au oprit avantul cuceritor la vre-un km de lac.

Am zis si ca am ales un traseu ocolitor?De fapt "nimerit",nu "ales".

 

DSCN1441Large.jpg

DSCN1443Large.jpg

Panorama10Large.jpg

 

Cam juma' de metru adancime,am preferat ocolirea

DSCN1469Large.jpg

 

DSCN1478Large.jpg

 

DSCN1480Large.jpg

DSCN1505Large.jpg

 

Panorama4Large.jpg

Panorama5Large.jpg

DSCN1497Large.jpg

 

Daca fortam o coborare pe aici

DSCN1494Large.jpg

vedeam lacul. Da' m-am intimidat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

22.09.10 Leaota.

 

Planul era sa urcam pe la cabana, sa trecem peste Varful Leaota si sa coboram de pe varf spre nord, spre plaiurile ce duc spre Bucegi si undeva p-acolo sa coboram pe Valea Cheii cu iesire in final in Dragoslavele.

 

Untitled-TrueColor-02.jpg

Untitled-TrueColor-03.jpg

 

Din pacate o afurisita de poza a oprit mareata desfasurare atat de artistic planuita.

Am urcat destul de spectaculos pe drumul spre cabana-noroaie,sleauri,panta destul de mare- apoi am iesit la golul alpin si am ajuns pana sub Varful Leaota.Aici traseul urca direct spre varf prin iarba;panta medie nu e foarte mare dar undeva in partea de sus este un loc mai abrupt.GS-ul,cat e de competent offroad, a inceput sa topaie pe denivelari,a pierdut tractiunea si a sfarsit culcat in iarba.Eu am incercat sa il ocolesc cumva spre dreapta dar cred ca m-am intimidat cand sa corectez spre stanga, am taiat gazu' sau mi-a murit motorul-nu stiu exact si am culcat-o si eu cu rotile in sus putin inainte sa ies din zona abrupta.

DSCN2165Large.jpg

DSCN2172Large.jpg

Panorama1Large.jpg

 

Asta e poza criminala :

Panorama2Large.jpg

 

Am lasat mobrele cum au picat vreo 5-10 minute cat ne-am tras sufletu' si am pozat. Cand sa continuam,a mea nu mai producea decat un "clanc" cand incercam sa pornesc motorul. Hai c-o fi ceva cu bateria sau electromotorul; intoarcem si-i dau la vale sa porneasca in viteza. Cum dadeam drumul la ambreiaj roata spate se bloca si mergea taras. In orice treapta de viteza. Am coborat asa pana la drum.Am mai incercat sa impingem si pe drum,acelasi rezultat. :P Compresie ca compresie :D ,da' chiar asa?

 

DSCN2181Large.jpg

 

Am incercat sa dam curent de la GS;'geaba.

Cu ideea ca din lipsa de aderenta pe iarba nu porneste la vale am hotarat sa o tractam pana pe drumul de coborare spre Valea Badenilor,unde sa prinda viteza mai mare la vale si poate , poate... Din pacate nu a vrut nici asa. :laugh:

O asemenea blocare a motorului m-a facut sa cred ca s-a scurs ulei in camera de ardere cat a stat motorul cu rotile in sus. Cam cu sila, ca pentru a scoate bujia de la cilindrul din fata trebuie scos radiatorul din locul lui,am scos bujiile. Cu bujia scoasa,la o minima impingere in viteza a scuipat cam 100 ml de ulei din cilindrul din fata. Si cu asta ne-am scos. Am sters bujia de ulei,i-am dat la vale fara ea niste zeci de metri sa scoata cat mai mult din excesul de ulei, am pus totul la loc si dupa ce initial s-a ancrasat bujia, la a doua curatare si-a revenit in totalitate. Din pacate era deja cam tarziu, asa ca nu mai era de intors pe munte.

 

DSCN2188Large.jpg

DSCN2187Large.jpg

 

Ne-am consolat cu virajele pe intoarcerea spre casa prin Rucar,Rasnov,Paraul Rece B. Ramane de facut traseul asta probabil vara viitoare,cu cauciucuri bune (acum mai am 2-3 mm de profil K60) si o abordare mai curajoasa a urcarii prin ierburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niciodata nu e o idee buna sa lasi o motocicleta cu roatele in sus prea mult timp.

Si eu, demult vreau sa fac trecerea pe la Curmatura Fiarelor. Poate chiar legatura prin Saua Strunga spre Bucegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici traseul urca direct spre varf prin iarba;panta medie nu e foarte mare dar undeva in partea de sus este un loc mai abrupt.GS-ul,cat e de competent offroad, a inceput sa topaie pe denivelari,a pierdut tractiunea si a sfarsit culcat in iarba.Eu am incercat sa il ocolesc cumva spre dreapta dar cred ca m-am intimidat cand sa corectez spre stanga, am taiat gazu' sau mi-a murit motorul-nu stiu exact si am culcat-o si eu cu rotile in sus putin inainte sa ies din zona abrupta.( citat )

 

 

 

 

 

Bravo baieti! Asa este sint unele portiuni care sint dificile...

 

Si noi am patit la fel...

 

post-7547-1285743786_thumb.jpgpost-7547-1285743796.jpg

 

 

Sigur va trebui sa mai facem o data traseul asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...