cristibmw Postat Aprilie 24, 2006 Share Postat Aprilie 24, 2006 sunt in camp intre Rm Sarat si Buzau. cea mai tare masina... Ford Focus...s-a oprit si nu mai vrea sa porneasca. a suferit inainte sa se opreasca o pierdere de putere si apoi s-a oprit de tot. Cand incerc s-o pornesc face ca si cum n-ar fi alimentata(DA...AM benzina, e full). daca aveti Focus si ati patit din astea postati some inside help. ...sau poate stiti niste site-uri pe care sa ma dau pana vin prietenii sa ma tracteze. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Aprilie 24, 2006 Share Postat Aprilie 24, 2006 De unde postezi, daca nu sunt indiscret ? Anyway, am patit o singura data asa ceva cu un Focus, s-a oprit chiar in timpul mersului, dar am ridicat capota, s-a racit nitel si a pornit dupa 10 minute. Mai incearca sa-i dai o cheie din cand in cand ... sper sa nu se fi stricat ceva mai nasol, de exemplu injectoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Aprilie 24, 2006 Share Postat Aprilie 24, 2006 Injectoarele nu se strica asa din senin. Simptomele astea imi suna a curea de distributie rupta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vaca_Nebuna Postat Aprilie 24, 2006 Share Postat Aprilie 24, 2006 Iesi afara din masini, blocheaz-o, stai un moment si dupa deblocheaz-o... S-ar putea sa ai probleme cu Immobilizerul... Ala taie injectia si nu porneste... Daca nu urca in ia si pune cheia pe contact de vreo 10 ori... Daca nu Hard Reset: scoti borna de la baterie... Asta e softu, ce vrei, tot XP ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Aprilie 24, 2006 Autor Share Postat Aprilie 24, 2006 merci de sfaturi postam de pe un pda (gprs) a venit un prieten si ma tracteaza,mai am 30 de km. pompa de injectie tre sa fie.nu o alimenteaza deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Aprilie 24, 2006 Share Postat Aprilie 24, 2006 Focus, daca nu e diesel, nu are pompa de injectie ci de benzina. Pompa merge daca atunci cand pui contactul (fara sa dai la demaror) se aude cum tiuie. Dupa cateva secunde se opreste. Daca n-o auzi nu e pompa ci releul pompei, siguranta sau firele care o alimenteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Aprilie 24, 2006 Autor Share Postat Aprilie 24, 2006 Ion, de pompa de benzina vorbeam si eu...le-am confundat. intre timp am ajuns acasa si maine cineva dragut o sa mi-o ia de pe cap si o sa o aduca ca noua...sau alta masina. la 50000 de km mi-ar fi rusine sa ma numesc Ford(de peste 100 de ani in businessu asta) multumesc la toti pt sfaturi si pareri (de maine cu motoru la serviciu...iupiii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 24, 2006 Share Postat Aprilie 24, 2006 sa nu crezi ca masinile din zilele noastre mai sunt facute sa reziste o vesnicie. nu numai Ford are probleme de genul asta, ci chiar si case mai mari. ma rog, daca se poate spune asa. trebuie sa cumperi alta dupa cativa ani, altfel nu e bine. pentru ei. si trebuie sa castige si din vanzarile de piese, doar din masini noi nu ar rezista. asta este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Aprilie 24, 2006 Share Postat Aprilie 24, 2006 Ion, de pompa de benzina vorbeam si eu...le-am confundat. intre timp am ajuns acasa si maine cineva dragut o sa mi-o ia de pe cap si o sa o aduca ca noua...sau alta masina. la 50000 de km mi-ar fi rusine sa ma numesc Ford(de peste 100 de ani in businessu asta) multumesc la toti pt sfaturi si pareri (de maine cu motoru la serviciu...iupiii) am mai intalnit situatia la ford , e pompa care se afla in interiorul rezervorului defecta,trebuie so schimbi...sunt 99% sigur..vezi ca e cam scumpa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 la 50000 de km mi-ar fi rusine sa ma numesc Ford(de peste 100 de ani in businessu asta) Stai linistit ca stiu Bmw X5 luat nou-nout de la reprezentata si de cand l-a luat consuma ulei ,in jur 1-2litri ulei intre schimburi .Deci ,nu numai fordurile au probleme ,depinde mult si de noroc.Eu am un Mondeo si are in jur de 55000km si NU am absolut nici o problema mecanica(mi se sterge afisajul de pe display si o mica tacaneala pe spate ,in rest nimic-dar le rezolv in garantie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vaca_Nebuna Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 A nu se lua masina model nou, decat dupa 6 luni - 1 an de la iesirea modelului... Chiar daca modelul e pe piata mai apar buguri si se face inca SW cel putin 6 luni )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebby Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 la ce s-a ajuns ba frate in ultimu timp.. este evidenta scaderea calitatii la toate firmele, de aici si preturile mai acceptabile (daca pot spune asa, "affordable" ar fi cuvantu potrivit dar nu-mi vine in minte sinonimul din romana..).. oricum..incredibil.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Aprilie 26, 2006 Autor Share Postat Aprilie 26, 2006 In concluzie ...ma bucur ca e masina de la firma (leasing operational). se strica, vin baietii, o iau si aduc alta la schimb. Cu un Mondeo (diesel) din 2000 la fel am avut mari probleme la injectie, pe urma la sistemul de aer conditionat. Cei de la BDT s-au 'ocupat' de masina si vreau sa spun ca sunt de un mare rahat. Din pacate nu sunt singurii cu care am avut probleme in service. Decat BDT mai bine Romcar. Daca o dau in bara cei de la Romcar ...cei de la FORD MOTOR COMP pot sa-i traga mai usor de urechi decat pe cei de la BDT cu care nu au o relatie directa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 Din nou din Nord America: Ford si GM acum au mari probleme (nu se mai cumpara) datorita calitatii scazute a produselor in anii trecuti. Chryslerul a inceput sa iasa din rahat. Focusul a avut multe probleme de calitate in NA si are o reputatie foarte proasta. Nu stiu cum sunt preturile la voi dar pe aici e mult mai bine sa iei o Coreana (KIA sau Hyundai) care au cam aceleasi preturi ca americanele si o calitate si fiabilitate foarte bune. Japonezele sunt scumpe. Ce e interesant e ca Mercedes si BMW, desi cu preturi mari, au reputatie proasta din punct de vedere fiabilitate, ca de altfel si toate VW facute aici (atentie Golf si Bora sunt facute aici, Passat-ul in Europa) Din europene Fiat e considerat prost iar Seat bun...Renault nu vine pe aici, numai taticu' lui Nissan. Peugeot sau Citroen sunt necunoscute. Sper sa va ajute daca va luati masini, chiar si SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 Focusul a avut multe probleme de calitate in NA si are o reputatie foarte proasta. Si atunci cum naiba sunt panourile alea publicitare cu focusul cel mai fiabil?!!? asa este, nu se mai fac masini ca pe vremuri, vorbind in termeni de fiabilitate. atunci erau masinile scumpe si piesele acceptabile acum e fix invers, iar perioada de viata a scazut de la 7-10 ani la circa 5 ani. avem de a face cu o fiabilitate calculata extrem de bine. Stai linistit caci stiu Mondeo de firma care facea 100000km pe an (da ,am scris f bine) ,asa ca daca o tii asa 5 ani ,e logic sa faca buba ,dar la un mers normal ,faci in jur de 100 ,100si ceva de mii in 5 ani ,si te contrazic temeinic daca tu crezi ca o masina dupa 100000km e dusa la gara.Depinde foarte mult si de cum a fost exploatata si kilometrii pe care ii are la bord ,dar ca sa spui ca dupa 5 ani e dusa ,mi se pare cam aiurea.Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebby Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 Pai e aiurea frate, dar asta e situatia in care te pun producatorii de autoturisme. Eu stiu VW Sharan cu 500 000 km, dupa care i s-a dus motorul, i s-a refacut motorul si acum merge in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 Si atunci cum naiba sunt panourile alea publicitare cu focusul cel mai fiabil?!!? Focus SUA e total diferit de Focus Europa. Am citit pe niste forumuri Ford (fiind si eu ex-posesor).. baietii au scazut drastic calitatea (acolo) dar si pretul era mai mic (la generatia I). Si in general am citit de o tendinta idioata de scadere a calitatii la orice... in America.. se gasesc doar produse de 2 lei, "chinezariile" din Europa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Aprilie 28, 2006 Share Postat Aprilie 28, 2006 Si pana la urma ce a avut animalu? Chiar sunt curios. M-am dat cu cateva masini de clasa medie (Focus, Corolla, Mazda 3, Suzuki Baleno su alte jucarioare) si Focus-ul mi-a lasat o impresie extrem de proasta, ma gandeam ca o cumpara lumea pentru fiabilitate. Da daca face si din astea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Aprilie 30, 2006 Share Postat Aprilie 30, 2006 well aveti drepate si nu prea. sunt 10 000 de oameni care au avut probleme de gan sau asemenatoare si alti 100 000 care nu au avut si le merg masinile perfect. depinde de cum e exploatata masina ( sau a fost daca e SH). Clar fiabilitatea a scazut in ultimii ani. Se scot bani mai buni din piese decat din vanzari. nu e Focus cea mai cea dar nici de pe urma. Eu am un Focus TDDI din 2003 si 145 000 km, la motor nu am schimbat o piulitza consumabile si atat, restul ca deh suntem in romania la incheieturi etc.. bucsharaie si tot dichisu. na Am prieten care are tot focus 1,4 din 1999 150 000 , la fel.. no problems.. de aia zic.. este un procentaj oarecum normal zic io de fiabilitate cat la suta se strica.. eu unul is f multumit de al meu, il vand pt k are pre amulti km acum si imi iau unul pe la 20 000 km. Bafta si sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Aprilie 30, 2006 Share Postat Aprilie 30, 2006 am mai intalnit situatia la ford , e pompa care se afla in interiorul rezervorului defecta,trebuie so schimbi...sunt 99% sigur..vezi ca e cam scumpa... pompa de care zici ii sonda lamda. Am avut si eu probleme asemanatoare cu un Ford. Si stii c am facut??? L-am reparat, l-am vandut si mi-am luat 307. Stai linistit ca stiu Bmw X5 luat nou-nout de la reprezentata si de cand l-a luat consuma ulei ,in jur 1-2litri ulei intre schimburi .Deci ,nu numai fordurile au probleme ,depinde mult si de noroc.Eu am un Mondeo si are in jur de 55000km si NU am absolut nici o problema mecanica(mi se sterge afisajul de pe display si o mica tacaneala pe spate ,in rest nimic-dar le rezolv in garantie) Asa ii normal, sa consume ulei, de fapt se evapora pt ca ii full sintetic. In mod normal se evapora maxim 600 de grame la 10.000 de km, dar la BMW revizia poate se face la 30.000 de km. Deci..... nu-i o problema asta. Si despre Forduri.... is cam slabutze, fara suparare (pacat de renumele firmei si de cei 100 de ani de existenta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 30, 2006 Share Postat Aprilie 30, 2006 Asa ii normal, sa consume ulei, de fapt se evapora pt ca ii full sintetic. In mod normal se evapora maxim 600 de grame la 10.000 de km, dar la BMW revizia poate se face la 30.000 de km. Deci..... nu-i o problema asta.Se EVAPORA!??!?!? ...hai ca asta nu am mai auzit ,cum naiba sa se evapore uleiul?!??! Si despre Forduri.... is cam slabutze, fara suparare (pacat de renumele firmei si de cei 100 de ani de existenta)Am Ford Mondeo si dupa cum am spus in 55000km ,cat are masina(si o am de 2ani) un gram de ulei NU a consumat ,asa ca lasa-ma cu "evaporatul" uleiului ,ca e normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zixx Postat Aprilie 30, 2006 Share Postat Aprilie 30, 2006 E normal la BMW ca motorul sa consume ulei cand este nou.Scrie si in cartea tehnica Dupa primii 20.000 de km,consumul de ulei scade. Intervalul de revizie indicat pe bord nu este fix ci variaza in functie de anumiti parametri printre care si consumul de carburant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Aprilie 30, 2006 Share Postat Aprilie 30, 2006 Se EVAPORA!??!?!? ...hai ca asta nu am mai auzit ,cum naiba sa se evapore uleiul?!??! Am Ford Mondeo si dupa cum am spus in 55000km ,cat are masina(si o am de 2ani) un gram de ulei NU a consumat ,asa ca lasa-ma cu "evaporatul" uleiului ,ca e normal consumul ii foarte putin vizibil la o masina cu motor de 2,0 , cat are fordul tau, dar la o masina cu un motor de 4,0-5,0 unde cantitatea de ulei din motor este mult mai mare (cam dubla decat in al tau) ii normal ca evaporarea sa fie vizibila. Si asta-i pe bune, pt ca uleiul full sintetic ii foarte fluid. Tu la Ford ai facut revizia la 10.000, si-i normal ca 3-400 de grame sa nu se observe, dar un X5 nu merge in service la fiecare 10.000, cu ala mergi 20-30.000 km cu un schimb de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Aprilie 30, 2006 Share Postat Aprilie 30, 2006 (editat) Se EVAPORA!??!?!? ...hai ca asta nu am mai auzit ,cum naiba sa se evapore uleiul?!??! Am Ford Mondeo si dupa cum am spus in 55000km ,cat are masina(si o am de 2ani) un gram de ulei NU a consumat ,asa ca lasa-ma cu "evaporatul" uleiului ,ca e normal 70g/1.000km maxim admisibil, dat de producator pentru masina mea - seria 3 cu motor de 1,9. De la un schimb la altul, adica in 25.000 km nu are voie sa consume mai mult de 1.750g. Ca sa nu mai vorbim de X5, nu poti sa-l compari cu Mondeo Editat Aprilie 30, 2006 de cyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebby Postat Aprilie 30, 2006 Share Postat Aprilie 30, 2006 (editat) no offense, dar mie 55 000 km nu mi se par asa de multi pentru a cataloga o masina drept fiabila. spunea cineva mai sus ca daca au doar 10 000 de maisni probleme si alte 100 000 nu e nimic. Mie mi se pare o problema grava ca 10% din productia de automobile ale unei firme sa aiba probleme. Sincer. Tata are un Golf 4, luat sh la vreo 100 000km, acum cu aprox 150 000km la care nu am avut nici o problema (schimbat decat consumabile + daca nu ma insel niste tampoane din cauciuc din capul amortizoarelor- din cauza gropilor). P.S. Poate ca am eu prejudecati, dar in opinia mea masinile nemtesti sunt cele mai tari (din multe puncte de vedere, inclusiv overall) Editat Aprilie 30, 2006 de sebby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.