SILVIU.C Postat Mai 1, 2006 Share Postat Mai 1, 2006 70g/1.000km maxim admisibil, dat de producator pentru masina mea - seria 3 cu motor de 1,9. De la un schimb la altul, adica in 25.000 km nu are voie sa consume mai mult de 1.750g. Ca sa nu mai vorbim de X5, nu poti sa-l compari cu Mondeo Tocmai ca NU se compara. Dar sa dai peste 50000euroi pe o masina si sa umbli cu bidonul de ulei dupa tine ,mai bine o faci ca motoarele in 2 timpi no offense, dar mie 55 000 km nu mi se par asa de multi pentru a cataloga o masina drept fiabila.De obicei testele de anduranta se fac in jurul a 50000. Iar eu am raspuns in contextul in care si cineva cu focusul a ramas in pana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Mai 1, 2006 Share Postat Mai 1, 2006 Tocmai ca NU se compara. Dar sa dai peste 50000euroi pe o masina si sa umbli cu bidonul de ulei dupa tine ,mai bine o faci ca motoarele in 2 timpi Exagerezi un pic. La un X5 1,5 litri de ulei inseamna de la minim pana la maxim pe joja. Asa ca abia daca apuci sa completezi odata de la un schimb la altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Eu stiam ca intre minim si maxim este exact 1litru si asta am vazut la toate masinile pe care le-am avut si la alti prieteni.Totusi ,repet ,mi se pare aberant sa dai peste 50000 euro pe o masina si sa umbli cu bidonul de ulei dupa tine(e o exagerare ,dar in principiu cam e adevarat). Si daca intr-un motor de 4000cmc intra mai mult ulei ca intr-unul de 1800-2000 ,asta inseamna ca trebuie neaparat consumat?!?!....nu functioneaza dupa acelasi principiu ca si cele mai mic? Ca sa nu dau exemplu un 600Sel(modelul mai vechi-de prin 95) care NU consuma pic de ulei si asta oare de ce??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 ... ("remarca" de mai sus nu viza pe cineva anume) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Totusi ,repet ,mi se pare aberant sa dai peste 50000 euro pe o masina si sa umbli cu bidonul de ulei dupa tine(e o exagerare ,dar in principiu cam e adevarat). oare eu de ce nu umblu cu bidonul dupa mine? chiar daca in carte scrie 700g/1000 km. este consumul maxim admis de producator, nu si cel real. si nu tre' sa dai 50000 pe bmw si sa tii canistra in portbagaj, mai bine dai 10000 pe un ford si trimiti mesaje din camp e prea lunga povestea despre bmw-uri si despre cauzele din care consuma mai multa benzina/ulei decat alte marci de masini, dar poftiti pe la noi pe bmwclub.ro, exista forum acolo si gasesti tot felul de explicatii precum "de ce consuma un bmw mai mult decat un ford?" de ce oare?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Scuzele mele ,dar am uitat sa completez. Am avut si bmw cand multi nu stiau cum se scrie bmw ....asta am spus-o ca sa cunosti ca nu vorbesc in necunostinta de cauza. Si apropo ,de la un schimb la altul(asta insemnand la 10000km) nu trebuia sa completez mai mult de 500g ,cea ce mi se pare acceptabil ,dar cand deja de la un schimb la altul completezi in litri si nu in grame ,mi se pare destul de aberant.Deci ,repet ,vorbesc ca si fost proprietar de bmw ,marca asta intangibila si cea mai cea si etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Scuzele mele ,dar am uitat sa completez. Am avut si bmw cand multi nu stiau cum se scrie bmw ....asta am spus-o ca sa cunosti ca nu vorbesc in necunostinta de cauza. Si apropo ,de la un schimb la altul(asta insemnand la 10000km) nu trebuia sa completez mai mult de 500g ,cea ce mi se pare acceptabil ,dar cand deja de la un schimb la altul completezi in litri si nu in grame ,mi se pare destul de aberant.Deci ,repet ,vorbesc ca si fost proprietar de bmw ,marca asta intangibila si cea mai cea si etc etc Probabil ca a fost un BMW foarte vechi, dc schimbai uleiul la 10.000. eu il schimb la 25.000 si nu completez nici macar 500g si nici macar mai putin de atat, adica nu completez deloc. Dar asta e alta chestie, depinde mult de stilul de condus, incearca sa abordezi un stil mai agresiv (ca doar pt asta sunt facute BMW-urile), sa mergi in 5.000 de ture si sa vezi atunci consum de ulei. Apoi incearca sa mergi cu Fordu' in acelasi regim si va trebui sa schimbi si motorul odata cu uleiul, adica la 10.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zixx Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Scuzele mele ,dar am uitat sa completez. Am avut si bmw cand multi nu stiau cum se scrie bmw .... Just curious...ce model BMW ai avut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 (editat) Fiabilitate in NA nu inseamna ca esti in stare sa conduci masina 300.000 km ci ca poti s-o conduci 300.000 km fara reparatii. Focusul in NA a fost modificat pentru piata americana (numai motoare de 2L pe benzina) pentru ca americanu vrea sa faca liniute. Suspensia e mai moale, cauciucurile diferite sa nu-l zduncine pe american, franele mai slabute ca vitezele maxime sunt limitate (100 - 115 km/h), nu ca in Germania, Italia, etc, si piesele sunt in general achizitionate in tara in care se face montajul general. Cum Focusul cred ca a fost asamblat in Germania si in US piesele veneau din Europa si NA. NA nu e numai Canada si US e si Mexic si calitatea produselor din Mexic e mai slaba, dar si pretul mai mic. Cum in NA Focus e o masina mica trebuie sa fie ieftin si deci piesele trebuie sa fie ieftine. Ca o comparatie in 2002 un Focus Break in Germania era 24.000 E si $24.000 CDN in Canda. Raportul atunci era cam $1,5 CDN pentru 1 E. Diferentele erau: Germania: frane disc pe toate rotile, geamuri electrice numai in fata, motor turbo diesel intercooler de 115 CP, cutie cu 5 trepete manuala. Canada si US: frane tambur spate, geamuri electrice pe toate usile, motor benzina 130 CP si cutie automata. Cum le-am condus pe amandoua pot sa zic ca versiunea europeana era net superioara, dar nu vine in NA ca e prea scumpa si dieselul nu se prea vinde aici. Un alt exemplu e Mondeo (in Europa)/Contour (in NA) care a fost una din cele mai mari greseli facute de Ford. Contourul nu s-a vandut si dupa cinci ani a fost scos de pe piata. Era prea mica si prea scumpa. Aici masina e cumparata la metru/kilogram. Cu cat e mai mare si mai grea cu atat e mai scumpa. Mai am o nelamurire pe care ii rog pe cei cu BMW sa mi-o clarifice. Ce treaba are o companie care e celebra pentru masinile sport de-a face cu SUV-urile? Ce le trebuia X5? V-ati gandit? Raspunsul cred ca sta in bani si in faptul ca piata NA e cea mai mare si aici se cauta masini mari, iar SUV-ul e la moda. De aici au rezultat masini ciudate, SUV-uri Mercedes, BMW si Porsche care arata ca toti vor sa faca bani prin orice metoda. Ramane sa vedem un SUV facut de Ferrari, ce ziceti? Editat Mai 2, 2006 de Ion54 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Probabil ca a fost un BMW foarte vechi, dc schimbai uleiul la 10.000. eu il schimb la 25.000 si nu completez nici macar 500g si nici macar mai putin de atat, adica nu completez deloc.Vezi ca firma Bmw recomanda schimbul de ulei la 15000km ,nicidecum la 25000 ...e terci la 25000km uleiul indiferent de ce Castrol bagi in el. La 25000km abia se face la unele utilitare si nicidecum la turisme ,dar fiecare poata sa schimbe uleiul la cat doreste ,dar totusi sa nu mai avem pretentia ca alea mai sunt motoare in regula Just curious...ce model BMW ai avut ?Era un 325tds ,fabricatie 1995 si l-am cumparat prin 97-98 si am facut in jur de 120000km in 2 ani si stiu cum se comporta si ce masina e bmw si cu ce se mananca. NU contest ,este ,dar in nici un caz cum il lauda toti manelarii si coloratii Apoi incearca sa mergi cu Fordu' in acelasi regim si va trebui sa schimbi si motorul odata cu uleiul, adica la 10.000km.Daca e asa de fiabil bmw-ul asta ,de ce nu dau si astia de la bmw garantie cum dau "prostii" aia de la Ford ,adica 4 ani si fara limita de km??...ei dau 18 luni ,exact ca banalele Dacii ,pt ca e doar legenda in jurul lor si vorbesc acum de masinile noi pe care le-am cunoscut. Si sper sa nu te iei de faptul ca "nu fac domne' nimic in garantie ,e doar cu numele garantia" etc etc ,ca nu tine.Am avut o problema cu flansele de la amortizoare ,mi le-au schimbat si imi mai face niste figuri display-ul la casetofon si urmeaza si ala sa-l schimb tot in garantie. Jegul ala de la bavaria ,numit Michael Schmidt(sper ca am scris bine) s-a dat dupa noi ,romanii si se complace sa traga tepe ,ca deh ,vanzare are.Daca vrei sa-ti povestesc si la ce lucruri se coboara jegul de la Bavaria ,iti povestesc ,dar pana atunci nu mai ridica asa in slavi bmw-ul ,chiar daca ai un model de bmw ,ca nu e chiar asa cum visezi tu ,dar ma rog ,ca sa fie ok ,e cea mai tare masina ,mai tare ca un Lambo(ca sportivitate) si mai confortabila ca un Rolls depinde mult de stilul de condus, incearca sa abordezi un stil mai agresiv (ca doar pt asta sunt facute BMW-urile), sa mergi in 5.000 de ture si sa vezi atunci consum de ulei. Si motocicletele sunt facute pt viteza ,dar tine-le mereu aproape de regimul maxim si sa vezi cate segmentari ii faci la motor.Mergi o data ,de doua ori ,dar in nici un caz sa o tii zilnic in 5000rpm ca poate sa fie si bmw-ul bmw-ului si se duce naibii motorul ala imediat(cateva mii). Mereu 1-ia ,a 2-a ,a 3-a si tot asa pana in 5-6000rpm si ii faci motorul imediat "vestitului" bmw. Dar lasa ,bmw-ul e cea mai cea masina si restul sunt niste flasnete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 Jegul ala de la bavaria ,numit Michael Schmidt(sper ca am scris bine) s-a dat dupa noi ,romanii si se complace sa traga tepe ,ca deh ,vanzare are.Daca vrei sa-ti povestesc si la ce lucruri se coboara jegul de la Bavaria ,iti povestesc ,dar pana atunci nu mai ridica asa in slavi bmw-ul ,chiar daca ai un model de bmw ,ca nu e chiar asa cum visezi tu ,dar ma rog ,ca sa fie ok ,e cea mai tare masina ,mai tare ca un Lambo(ca sportivitate) si mai confortabila ca un Rolls "Jegul"? asta este un diminutiv prea frumos pt. individul in cauza. :laugh:Cred ca il alinti! Am putea sa scriu trei pagini de topic pe tema asta .Acum sa stiti ca la motoarele mari abia dupa 50.000 poti sa zici ca ai facut rodajul si ca nu mai consuma ulei. Depinde foarte mult si de tipul de ulei care-l bagi si de cum pilotezi etc etc. deci nu e o regula bine definita ca si la BMW si la Ford sunt cazuri si cazuri de fiabilitate .Parerea mea este ca Ford pana la urma este mai tare ca BMW luat per ansamblu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 Ion, de pompa de benzina vorbeam si eu...le-am confundat. intre timp am ajuns acasa si maine cineva dragut o sa mi-o ia de pe cap si o sa o aduca ca noua...sau alta masina. la 50000 de km mi-ar fi rusine sa ma numesc Ford(de peste 100 de ani in businessu asta) multumesc la toti pt sfaturi si pareri (de maine cu motoru la serviciu...iupiii) Lasa ca altura le-a explodat Ferrari-ul dupa 4 zile Ce-mi place...Se cearta motorciclistii pe masini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 motociclistii ie si ei uameni si in plus romani, iar romanii se ciarta in general.. poa' sa fie vorba si de țâțele lu' Jordan ca tot ies certuri si dizpute.. Nu se cearta nimeni, buei Ne contrazicem, doar. Omul a ramas cu ideea fixa din '95 si nu intelege ca din 2000 incoace se schimba uleiul la 25.000, atata indica si computerul de bord, care este programat tot de cei de la BMW. Cum dreq sa recomande schimbul la 15.000 si in bord sa scrie 25.000? Face exact ca ala cu R1, indignat ca-i consuma ulei motorul, pentru ca prietenului lui care are nush'ce scuter nu-i consuma deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 Nu se cearta nimeni, buei Ne contrazicem, doar.Exact ,e o discutie bazata pe argumente si contraargumente ,dar nu ma gandesc la nici un fel de cearta Omul a ramas cu ideea fixa din '95 si nu intelege ca din 2000 incoace se schimba uleiul la 25.000, atata indica si computerul de bord, care este programat tot de cei de la BMW.Eu am spus ce masina am avut ,dar asta nu inseamna ca nu mai sunt la zi cu stirile si inspectiile care se fac la o masinaCum dreq sa recomande schimbul la 15.000 si in bord sa scrie 25.000?Sper ca nu te referi la beculetele din bord care ,cica vezi doamne iti indica cand sa schimbi uleiul.Sper inca odata sa nu te referi la acel lucru ,caci chiar imi vine a rade Face exact ca ala cu R1, indignat ca-i consuma ulei motorul, pentru ca prietenului lui care are nush'ce scuter nu-i consuma delocR1 e recunoscut pt pofta lui nebuna de a consuma ulei...mi se pare tare haios ca da un consum normal de 500-700g la mia de km .Dar dupa cum spuneam ,e recunoscut ca un mancator de ulei. Toate motocicletele si masinile consuma ulei(mai mult sau mai putin ,chiar insesizabil ,dar consuma clar) ,dar yamaha chiar depaseste limitele cu acel consum. Dar ma rog ,fiecare cioara isi lauda puii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 bine... deci ce a avut masina???? omu' a ramas cu un ford focus in pana ca nu se alimenteaza si lumea discuta pe topicul lui despre consumul de ulei de la R1.... rushine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 Exact ,e o discutie bazata pe argumente si contraargumente ,dar nu ma gandesc la nici un fel de cearta Eu am spus ce masina am avut ,dar asta nu inseamna ca nu mai sunt la zi cu stirile si inspectiile care se fac la o masina Sper ca nu te referi la beculetele din bord care ,cica vezi doamne iti indica cand sa schimbi uleiul.Sper inca odata sa nu te referi la acel lucru ,caci chiar imi vine a rade R1 e recunoscut pt pofta lui nebuna de a consuma ulei...mi se pare tare haios ca da un consum normal de 500-700g la mia de km .Dar dupa cum spuneam ,e recunoscut ca un mancator de ulei. Toate motocicletele si masinile consuma ulei(mai mult sau mai putin ,chiar insesizabil ,dar consuma clar) ,dar yamaha chiar depaseste limitele cu acel consum. Dar ma rog ,fiecare cioara isi lauda puii Esti depasit rau, daca ai ramas cu beculetel din bord in cap nu se mai poarta de ani buni asa ceva. Asa cum ai recunscut ca R1 are pofta sporita la uleiuri, asa va trebui s-o recunosti si in cazul BMW-urilor Un BMW consuma in mod normal mai mult ulei decat un Ford sau alta masina si nu e nimic grav in asta (vezi caz R1) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zixx Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 (editat) In loc de beculete exista niste cifre acum pe bord . Referitor la garantie,BMW-urile noi sunt departe de renumele de fiabilitate de alta data.Garantia la momentul de fata este de 24 de luni dar include absolut orice se strica(se inlocuieste fara nici o discutie).Nu stiu cum este cazul la Ford,dar sunt multe situatii in care o garantie de 3 sau 4 ani este doar cu numele...deoarece..."aaa,stiti,aveti garantie pana la 20.000km pe amortizoare,dupa 2 ani nu se mai acorda garantie decat la unele repere" s.a.m.d Editat Mai 3, 2006 de zixx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Mai 3, 2006 Autor Share Postat Mai 3, 2006 bine... deci ce a avut masina???? omu' a ramas cu un ford focus in pana ca nu se alimenteaza si lumea discuta pe topicul lui despre consumul de ulei de la R1.... rushine revin si eu cu noutati ... azi am vorbit cu shefu de psrc si mi-a spus "e de la teava de esapament ...acolo unde e si catalizatoru. "... mi-am tras o fata de blonda stupida si m-am facut ca nu am inteles. "pai e sparta teava de esapament la catalizator ...si de asta nu mai mergea" ...sincer sa fiu ...mi se pare putin ciudata aceasta explicatie. ...in acelasi timp, n-ar avea nici un motiv sa ma minta pt ca nu platesc eu reparatia, nici el si nici firma. deci un nou subiect de discutii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 revin si eu cu noutati ... azi am vorbit cu shefu de psrc si mi-a spus "e de la teava de esapament ...acolo unde e si catalizatoru. "... mi-am tras o fata de blonda stupida si m-am facut ca nu am inteles. "pai e sparta teava de esapament la catalizator ...si de asta nu mai mergea" ...sincer sa fiu ...mi se pare putin ciudata aceasta explicatie. ...in acelasi timp, n-ar avea nici un motiv sa ma minta pt ca nu platesc eu reparatia, nici el si nici firma. deci un nou subiect de discutii mi se pare o prostie daca o masina poate merge fara toba, de ce n-ar merge cu ea sparta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 Sa nu fie in legatura cu sonda lambda..zic si eu @cyborg-ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 @cyborg-ok din cate stiu eu, sonda lambda nu te lasa dintr-o data, trebuia sa fi dat de stire mai din timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 Era o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 motociclistii ie si ei uameni si in plus romani, iar romanii se ciarta in general.. poa' sa fie vorba si de țâțele lu' Jordan ca tot ies certuri si dizpute.. Ce ma, si-a pus Jordan silicoane ??? Aaaa, Michael Jordan??? mi se pare o prostie daca o masina poate merge fara toba, de ce n-ar merge cu ea sparta? Din acelasi motiv pentru care poti f u t e o p.zda sparta, dar daca n-ai deloc n-ai ce f... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 motoarele cu EURO3 au doua sonde landa, una in amonte de catalizator, alta in aval, adica dupa catalizator. o generatie in urma aveau sonda doar inainte. Singura defectiune care scade puterea motorului (dar nu stiam ca il si opreste) este infundarea evacuarii - se sparge ceramica, se faramiteaza si apoi se face ca un dop la iesirea din catalizator. Defectarea sondelor landa ar trebui sa duca la folosirea unor valori implicite si semnalizarea defectului, nu la oprirea motorului. Sau poate normele euro3 inseamna "decat sa scoata masina fum, mai bine oprim motorul de tot". Daca defectul nu e tolerat de calculator, atunci chiar merita sa injuram producatorul, orice aplicatie trebuie proiectata cu conceptul de "safe-failure" si toleranta la defecte (scade performanta, se modifica parametrii, dar se patreaza functionalitatea cat de cat...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.