Johnner Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Salut, Ma gandesc ca impreuna cu un amic sa ne luam 2 jucarele de enduro cu care sa ne cocotam pe dealuri. Momentan nu am apucat sa studiez deloc chestiunea si sunt inca la capitolul de a alege orientativ macar un model care sa ni se potriveasca Daca aveti sugestii sau experiente personale va rog sa mi le impartasiti. Nu vreau sa fac o investitie mare - pe undeva pe la max 1000 eur, si nici nu caut cilindree mare - undeva intre 125 - 300 cc pt mine important este sa fie usurica, dar nu vreau sa fac sport extrem (nu cross) - pt ca o sa caram probabil ceva echipament foto (4 timpi eventual si sistem de iluminare) Multumesc PS: momentan sunt incepator pe motor si merg pe o Honda HORNET 600 din 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Pentru joaca, un 125 2t e ok. Oricum nu gasesti motoare mici si usurele pe care sa poti lega bagaje gen camera de fotografiat. Aia si sucu, impreuna cu un tricou si seminte le bagi intr-un rucsac si-l cari in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 fratie, citeste si tu p-acilea, ca problema asta o fo' dezbatuta si ras'dezbatuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 fratie, citeste si tu p-acilea, ca problema asta o fo' dezbatuta si ras'dezbatuta. asta asa e ,dar sti cum e,poate altii aveau mai mult de 1000 de euro buget si vroiau de la 250-400 cc. dpadv ,intr-adevar este o cu totul alta discutie. problema va deveni pe bune delicata cind ne va spune inaltimea si nr. de kg ....atunci sa vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...