Sari la conținut

Trasee si rute in Romania


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

A)Bucuresti-Targoviste:

 

1.Bucuresti-Baldana: linie tip C.

2.Baldana-Targoviste: linie tip G.

 

B)Giurgiu-Oltenita-Calarasi-Fetesti: linie tip G.

 

Mi-a trebuit un minut sa inteleg :-)) e codificarea din propunerea de legenda, dar te rog nu mai folosi asa, ca in harta codifica direct starea drumului si aia se randeaza cu culori diferite pt enduro, naked, cruiser, sport

 

imi trebuie descrieri de tipul: 2 benzi pe sens, asfalt, drum cu denivelari, naked(sau ce ai tu) merge confortabil cu 80

Mesaj completat

PS:

 

Gata, le-am pus si pe astea 3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 775
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

exemplu de legenda:

 

Nr Benzi pe sens:

-I banda ( o banda pe sens)

-II benzi ( 2 benzi pe sens)

-III benzi ( 3 benzi pe sens)

 

Drum:

A - Asfalt

FA (fara asfalt) - Drum pietruit sau neasfaltat sau ferestiere

 

Starea drumului:

E - exeptional

Ac - acceptabil

P- prost

D- denivelari

G- gropi

 

de ex . Onesti - Adjud --> I - A - E

sau Targoviste - Sinaia --> I - A - P&D&G

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DN1: Bucuresti - Comarnic: exceptional

Comarnic - Predeal: bun

Predeal - Brasov: exceptional

A1: foarte bun, dar nu exceptional

A2: Bucuresti - Fundulea: bun (suprafata de beton, destul de valurit)

Fundulea - Drajna: foarte bun

Drajna - Fetesti - Cernavoda: exceptional

Bucuresti - Alexandria : foarte bun

Alexandria - Rosiori - Caracal: bun, dar cu denivelari pe alocuri

Caracal - Craiova: acceptabil (denivelari si gropi)

Bucuresti - Oltenita: bun

Bucuresti - Targoviste: foarte bun

Targoviste - Voinesti: acceptabil

Voinesti - Campulung: prost (atentie la denivelari, eu am reusit sa sar de cateva ori)

Bucuresti - Urziceni: acceptabil spre bun

Urziceni - Buzau: exceptional

Drajna - Slobozia: exceptional

Slobozia - Harsova: foarte bun (exceptand podul peste Dunare)

Harsova - Tulcea: bun

Tulcea - Constanta: acceptabil

Tulcea - Braila/Galati: bun

Alexandria - Turnu Magurele: acceptabil spre prost

Bicaz - Gheorgheni: acceptabil spre prost

Gheorghieni - Baile Tusnad: prost

Rm Valcea - Horezu - Tg Jiu: bun spre foarte bun

Tg Jiu - Baia de Arama: acceptabil

Baia de Arama - Baile Herculane: prost cu portiuni foarte proaste

Calafat - Bechet - Corabia - Turnu Magurele: acceptabil spre prost

Lehliu - Calarasi: foarte bun

Silistra - Baneasa: acceptabil

Baneasa - Adamclisi - Murfatlar: bun

Cernavoda - Constanta: foarte bun

Constanta - Mangalia - Vama Veche: foarte bun

Oltenita - Giurgiu: acceptabil

 

Sper sa ajute pentru inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@CryAngel27 legenda hartii este cea din poza urmatoare. Ne-am gandit ceva timp cum sa fie cat mai simpla, daca te uiti inainte in topic ai sa gasesti "mosirea caietului de sarcini".

post-16788-1264239905_thumb.jpg

uzunu, imi pare rau, dar imi dai interpretari personale. Imi trebuie starea de fapt a drumului asa cum o stii tu, si sa lasam programul sa faca interpretarile pe tipuri de motoare si sa coloreze.

Perfect ar fi daca as primi pentru fiecare drum descrierea ca aici

 

Am sa incerc sa le bag cum mi le-a dat, dar voi face niste presupuneri pe care ar trebui sa mi le confirmi sau nu

Presupunerea 1: este forba de asfalt, exceptie cazurile in care ai specificat altceva

Presupunerea 2; drum cu 2 benzi91 banda pe sens)

Presupunerea 3: interpretarea ta se suprapune peste parametrul smoothness pe care il gasesti in poza de mai jos

/index.php?...t&id=545309

exceptional=excellent

bun=good

foarte bun, dar nu exceptional=good

foarte bun=good

acceptabil=intermediate

prost=bad

acceptabil spre bun=intermediate

acceptabil spre prost=bad

prost cu portiuni foarte proaste=very_bad

Dupa cum e in poza, nu sunt simple traduceri, sunt parametrii cu care lucrez.

 

Deci daca imi zici unde am nimerit sau nu cu presupunerile mele, pot sa continui.

Editat de owene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, refac acum cu adnotari. Presupunerile le-ai nimerit.

DN1: Bucuresti - Comarnic: exceptional - asfalt, neted, 2b/sens, enduro-touring (de fapt, toate drumurile astea sunt merse pe R 1100 GS, exceptand acolo unde notez specific), nelimitat (v max)

Comarnic - Predeal: bun - asfalt, neted dar cu ceva gropi si putin valurit, 1b/sens, v max limitata doar de curbe: 120

Predeal - Brasov: exceptional - asfalt, foarte neted, 1b/sens, v max limitata doar de curbe: 150

A1: foarte bun - asfalt, neted dar cu gropi pe alocuri, 2b/sens + urgenta, v max nelimitata, exceptand doua poduri

A2: Bucuresti - Fundulea: bun - beton cu rosturi, valurit, 2b/sens + urgenta, v max 160

Fundulea - Drajna: foarte bun - asfalt, aproape neted, 2b/sens + urgenta, v max nelimitata

Drajna - Fetesti - Cernavoda: exceptional - asfalt, neted, 2b/sens + urgenta, v max nelimitata

Bucuresti - Alexandria : foarte bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 150

Alexandria - Rosiori - Caracal: bun - asfalt, valurit (chiar foarte valurit intre Rosiori si Mihaiesti), 1b/sens, v max 120

Caracal - Craiova: acceptabil - asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 100

Bucuresti - Oltenita: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 140

Bucuresti - Targoviste: foarte bun - asfalt, neted, 2b/sens pana in Tartasesti, 1b/sens mai departe, v max nelimitata

Targoviste - Voinesti: acceptabil - asfalt, plombat si valurit, 1b/sens, v max 100

Voinesti - Campulung: prost - asfalt, plombat, foarte valurit si rupt, 1b/sens, v max 70

Bucuresti - Urziceni: acceptabil spre bun - asfalt, valurit, 1b/sens + urgenta, v max 120

Urziceni - Buzau: exceptional - asfalt, neted, 1b/sens + urgenta, v max nelimitata (inclusiv pentru sport-touring, am mers si cu VFR 800)

Buzau - Braila: acceptabil - asfalt, valurit + plombat, v max 140 (ET), v max 90 (naked, hornet 600), v max 90 (maxi-scuter, piaggio de 250)

Drajna - Slobozia: exceptional - asfalt, neted, 1b/sens, v max nelimitata

Slobozia - Harsova: foarte bun (exceptand podul peste Dunare) - asfalt, neted, 1b/sens, v max 150; podul e asfalt, valurit + plombat + gropi, 2b/sens, v max 80

Harsova - Tulcea: bun - asfalt, pe alocuri valurit, 1b/sens, v max 120

Tulcea - Constanta: acceptabil - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 100

Tulcea - Braila/Galati: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v limitata doar de curbe, 150

Alexandria - Turnu Magurele: prost - asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 100

Bicaz - Gheorgheni: prost - asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 80

Gheorghieni - Baile Tusnad: prost - asfalt, valurit + plombat, 1b/sens, v max 90

Rm Valcea - Horezu - Tg Jiu: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 120

Tg Jiu - Baia de Arama: acceptabil - asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 100

Baia de Arama - Baile Herculane: foarte prost - asfalt, valurit + gropi + foarte mult nisip, 1b/sens, v max 60

Calafat - Bechet - Corabia - Turnu Magurele: prost - asfalt (pe alocuri chiar pamant), valurit + gropi, 1b/sens, v max 90

Lehliu - Calarasi: foarte bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 160

Silistra - Baneasa: acceptabil - asfalt + piatra cubica, valurit, 1b/sens, v max 100

Baneasa - Adamclisi - Murfatlar: bun - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 120

Cernavoda - Constanta: foarte bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 160

Constanta - Mangalia - Vama Veche: foarte bun - asfalt, neted, 2b/sens pana la Mangalia, v max 160

Oltenita - Giurgiu: acceptabil - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 120

 

Sper sa ajute pentru inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun!

 

S-o luam metodic:

 

1. Vad ca topicul a fost "ridicat" in lista topicurilor, ceea ce este un lucru foarte bun (se pare ca grupul asta de moderatori "noi" isi face treaba cum se cade. Sper sa ii tina cat mai mult "avantul" asta de inceput)! :(

2.@owene: am introdus si eu pentru inceput drumul Bucuresti-Targoviste. Te rog sa verifici daca am inteles exact ce trebuie facut si daca am lucrat corect. Nu vreau sa continui lucrand gresit. Daca modul delucru este ok, da-mi de stire ca sa incep sa "bag" grupa mare. Astept raspuns cat mai curand, aici sau pe PM. (Vezi ca ai si PM pe aceeasi tema).

3.Daca vom fi mai multi care introducem drumuri pe harta, ar trebui sa stabilim ce drumuri introduce fiecare, pentru a nu ne suprapune lucrand la aceleasi rute si astfel pierzand vremea aiurea. Ar trebui stabilita o procedura de lucru bine definita, astfel incat sa avem fiecare randamentul maxim.

 

Spor la treaba tuturor celor dornici sa ajute la proiectul asta! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@uzunu: am bagat pana la "Rm Valcea - Horezu - Tg Jiu: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 120" inclusiv, mai bag si maine, adica azi, oops

@Kassu - poti baga mai departe, nu ne suprapunem din cauza markerului surface_survey, ti-am spus mai pe larg in PM

 

Falticeni-Gura Humorului si Cluj-Napoca Zalau si alte cateva drumuri excelente nu apar inca, am detectat un bug, il raportez si o sa se rezolve cat de curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- eroarea a fost corectata, apare si CJ-Zalau, Falticeni-G. Humorului si alte drumuri care au tagul excellent(astea nu apareau)

 

- am terminat de introdus tot ce a spus uzunu, cu exceptia Giurgiu-Oltenita, unde era pus deja. Kassu spune 80km/h vit de croaziera, uzunu asfat valurit, 120km/h vit. maxima dar probabil ambii au dreptate, lasam cea cu 80 pe considerentul ca harta o folosim pt calatorii unde e vorba de croaziera. Lasam mai bine pana la primavara si rectificam atunci daca trebuie.

 

Azi am observat ca a fost refresh la harta, asa ca estimez pe marti-miercuri urmatorul refresh cand vedem modificarile. Pana atunci ne mai gandim, ne mai aducem aminte pe unde am umblat anul trecut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V max era viteza de croaziera maxima in regim de confort pt mine. In general consider ca viteza maxima pe o bucata de drum in regim de siguranta este cu 50km/h mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ridicat categoria la "intermediate", asta o sa produca linie verde-inchis pe harta enduro&enduro-touring(vmax>120), verde-deschis pe harta naked&cruiser(Vmax=100) si galben pe harta de sportive(Vmax=80).

 

Cum facem in viitor daca vor fi mai multe pareri despre un drum? Fiecare simte putin diferit acelasi drum, pe alt motor, cu alte limite personale, deci fiecare are dreptate in felul lui. Pentru cei care baga datele in harta cel mai comod e sa ia valorile dupa ce s-a argumentat si s-a cazut de acord intr-un fel sau altul. Harta asta e o posibilitate tehnica de afisare, asa ca diversitatea opiiniilor e buna, si fumam pipa pacii intre noi :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Turda - Aiud - Teius - Alba Iulia: asfalt neted f. bun, 1b / sens, vmax = 130

2. Simeria - Orastie - Sebes - Sibiu: asfalt neted f. bun, 1b / sens (in pante 2b/sens), vmax = 130

3. Teius - Geoagiu de Sus - V. Manastirii: asfalt impecabil, 1b/sens (ingust), vmax=80-100 (limitat de curbe)

4. Sard - Ighiu - Ighiel si Sard - Bucerdea V.: asfalt impecabil, 1b/sens (ingust), vmax=80-100 (limitat de curbe)

5. Vama Seaca - Hoparta - Lopadea Noua - Bagau - Ciumbrud: asfalt impecabil, 1b/sens (ingust), vmax=100 (limitat de curbe)

6. Aiud - Poiana Aiudului - Valisoara - Coltesti - Rimetea - Buru: asfalt plin de gropi (bombardat), 1b/sens, vmax = 30

7. Buru - Iara: asfalt plin de gropi (bombardat), 1b/sens, vmax = 30

 

Mesaj completat

 

8. Cluj Napoca - Turda: asfalt bun, 2b / sens, vmax = 150

9. Turda - Ludus - Iernut - Tg. Mures: asfalt neted f. bun, 1b / sens, vmax = 130

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa vedem ce-mi mai aduc aminte, tot cu 1100GS

Focsani - Tulnici: excelent - asfalt, neted, 1b/sens + urgenta, v max nelimitata

Tulnici - Lepsa: acceptabil - asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 80

Lepsa - Targu Secuiesc: prost - pamant + macadam, neted, 1b/sens, v max 80 (anul trecut in martie se pregateau de asfaltare)

Baile Tusnad - Tg Secuiesc: prost - beton + asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 60

Rm. Valcea - Sibiu: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max limitata de tiruri, in mod normal as putea merge lejer cu 120

Braila - Galati: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 150 (de obicei e radar cu limita 70)

 

Pe langa astea, din pct meu de vedere ai putea nota aproape toate drumurile din dobrogea ca "acceptabil - asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 90". am mers pe majoritatea lor in special in jud Constanta si sunt caracteristice zonei. Ba chiar stiu cateva drumuri de pamant si/sau macadam pe acolo pe care pot merge (mult) mai repede decat pe asfalt. Pe unul din ele am reusit al doilea top-speed al meu pe macadam, 150, doar pe autostrada Bucuresti - Ploiesti in constructie am reusit mai mult, 165km/h.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am introdus drumurile. In Dobrogea si eu m-am plimbat cu familia cu auto, dar asa mult mi-a placut sa rulez cu 70-80km/h incat nu imi dau seama cum ea de fapt. La gramada nu as baga, mai bine drum cu drum.

Mesaj completat

LE: cam intr-o saptamana o sa fie gata si overlay-urile pentru celelalte tipuri de moto.

Mesaj completat

S-a colorat o tura de drumuri din ce am introdus :-)

 

Va rog sa va uitati si la o varianta de test care are latimea liniilor colorate dependente de zoom sa spuneti daca vreti liniile mai late un pic sau nu.(varianta inca in vigoare are latime fixa)

 

Mesaj completat

S-a colorat o tura de drumuri din ce am introdus :-)

 

Va rog sa va uitati si la o varianta de test care are latimea liniilor colorate dependente de zoom sa spuneti daca vreti liniile mai late un pic sau nu.(varianta inca in vigoare are latime fixa)

 

http://www.openmap.ro/moto/test.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot Enduro-Touring.

 

Marasesti - Tecuci - Galati: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 120 (intre Tecuci si Galati e o insiruire de sate pe 30km)

Buzau - Focsani: excelent - asfalt, neted, 1b/sens + urgenta, v max 160

Pantelimon - Cernica: acceptabil - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 100

Cernica - Cucuieti - Budesti: extrem de prost - asfalt BOMBARDAT, v max 30 (si asta cu 1100 GS, mind you. Cu orice altceva care are suspensii mai scurte de 170mm, jante turnate si/sau garda la sol mai mica de 15cm nu as intra nici platit)

Bucuresti - Gaesti - Pitesti (drumul vechi): acceptabil - asfalt, neted + gropi, 1b/sens, v max 100

Pitesti - Curtea de Arges: bun - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 120

Curtea de Arges - barajul Vidraru: acceptabil - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 80

barajul Vidraru - coada lacului Vidraru: prost - asfalt, gropi, 1b/sens, v max 60

coada lacului Vidraru - Balea Lac: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 100

Curtea de Arges - Campulung: prost - asfalt + beton, valurit + gropi, 1b/sens, v max 80

Pitesti - Slatina - Craiova: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 150

Caracal - Corabia: acceptabil - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 100

Sighisoara - Tg Mures - Turda: asfalt, neted, 1b/sens, v max 150

Cluj Napoca - Dej: asfalt, neted, 2b/sens, v max nelimitat

Deva - Brad - Abrud - Campeni - Baia de Aries - Turda: asfalt, valurit, 1b/sens, v max 100

Drobeta Turnu Severin - Orsova: prost - asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 50

Drobeta Turnu Severin - Calafat: excelent - asfalt, neted, 1b/sens, v max nelimitat

Orsova - Caransebes: excelent - asfalt, neted, 1b/sens + urgenta, v max nelimitat

Predeal - Rasnov: acceptabil - asfalt, valurit + plombat, 1b/sens, v max 100

Breaza - Pucioasa: excelent - asfalt, neted, 1b/sens (pe alocuri benzi f inguste), v max limitata de curbe 80

Harsova - Ovidiu: bun - asfalt, neted, 1b/sens (din Kogalniceanu 2b/sens), v max nelimitata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am introdus drumurile. In Dobrogea si eu m-am plimbat cu familia cu auto, dar asa mult mi-a placut sa rulez cu 70-80km/h incat nu imi dau seama cum ea de fapt. La gramada nu as baga, mai bine drum cu drum.

Mesaj completat

LE: cam intr-o saptamana o sa fie gata si overlay-urile pentru celelalte tipuri de moto.

Mesaj completat

S-a colorat o tura de drumuri din ce am introdus :-)

 

Va rog sa va uitati si la o varianta de test care are latimea liniilor colorate dependente de zoom sa spuneti daca vreti liniile mai late un pic sau nu.(varianta inca in vigoare are latime fixa)

 

Mesaj completat

S-a colorat o tura de drumuri din ce am introdus :-)

 

Va rog sa va uitati si la o varianta de test care are latimea liniilor colorate dependente de zoom sa spuneti daca vreti liniile mai late un pic sau nu.(varianta inca in vigoare are latime fixa)

 

http://www.openmap.ro/moto/test.htm

Bag eu Dobrogea drum cu drum ca le cunosc bine dupa ce terminam tutorialul (ai PM).

Latimea liniilor colorate mie unuia mi se pare ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am bagat pana la

@uzunu:coada lacului Vidraru - Balea Lac: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 100

inclusiv. Retsul pe mai tarziu.

 

Am bagat urmatoarele trei, intr-o scurta pauza de cafea... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumul merge foarte greu...mie imi incarca o pagina in 2 minute desi am super banda la birou.

 

Contributia mea: am mers cu masina in noiembrie 2009 pe DN21: ruta Drajna Noua (de la iesirea de pe autostrada Soarelui) - Slobozia - Insuratei - Braila.

 

Dau traseul pe bucati, pentru ca la calitate drumul variaza puternic:

 

1. Drajna Noua - Slobozia: drum bun, 1b/sens, asfalt, viteza maxima (adaptata pentru motor CBR 600f): 140 km/h;

2. Slobozia - Iazu: drum prost, 1b/sens, asfalt denivelat, gropi, reparatii neregulate, viteza maxima: 70 km/h

3. Iazu - Viziru: drum bun, 1b/sens, asfalt, viteza maxima (adaptata pentru motor CBR 600f): 120 km/h;

4. Viziru - Braila: excelent, 1b/sens, asfalt, viteza maxima: 160 km/h (se poate si mai mult insa nu ai unde :lol: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kassu a bagat rapoartele lui droom si m-a mai ajutat si mai sus, iar eu am terminat de introdus rapoartele lui uzunu.

 

Good work!

Mesaj completat

:-)) ne calcam in picioare

 

Softul hartii a fost updatat, liniile colorate sunt mai clare si latimea lor e variabila in functie de zoom, a aparut un buton de info care odata activat se afiseaza cativa parametri ai drumului(numele, invelitoarea, ultimu raport de drum). Mai e f. putin si apar cele 5 harti, toate, acum inca suntem doar cu filtrele de naked.

 

Eu mi-am mai adus aminte de 2 drumuri :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai am multe drumuri pe care sa le stiu, dar fac un efort de memorie (n-o sa bag Transalpina si Bucuresti-Giurgiu deoarece n-am mai mers pe acolo de cand au fost "modernizte")

Bucuresti - Buftea - Ploiesti (DN1A): acceptabil - asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 90

Timisoara - Arad : bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 150

Sanicolau Mare - Timisoara: bun, asfalt, neted, 1b/sens, v max 160

Cluj Napoca - Huedin: excelent, asfalt, neted, 1b/sens + urgenta, v max nelimitat

Baia Mare - Sighetul Marmatiei: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 120

Sighetu Marmatiei - Borsa: bun, asfalt, neted, 1b/sens, v max 100

Craiova - Drobeta Turnu Severin: bun, - asfalt, neted, 1b/sens, v max 150

Bucuresti - Fetesti (drumul vechi): bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 140

Poarta Alba (Constanta) - Nazarcea - Ovidiu: prost - asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 80

Cernavoda - Baneasa: acceptabil - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 100

Baneasa - Sipotele - Olteni - Negru Voda: acceptabil - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 100 (un prieten cu fazer 600 zicea ca n-ar merge cu mai mult de 60-70 pe zona asta)

Negru Voda - Mangalia: acceptabil - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 100

Abrud - Adamclisi: excelent - macadam, neted, 1b/sens, v max 120 (nu exista decat partial pe harta)

Nicolae Balcescu - Targusor: bun - macadam, valurit, 1b/sens, v max 90

Mihail Kogalniceanu - Sarighiol de Deal: acceptabil - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 100

Targusor - Gura Dobrogei - DN22: acceptabil - macadam + pamant, valurit, 1b/sens, v max 60

Covasna - Intorsura Buzaului: acceptabil - pamant, neted, 1b pt ambele sensuri, v max 60

Tg Secuiesc - Covasna: prost - piatra cubica, valurit, 1b/sens, v max 60

Brasov - Buzau: excelent - asfalt, neted, 1b/sens, v max limitata doar de curbe (am trecut pe acolo ultima data acum 2 ani. nu mai stiu cum mai e acum)

 

Cred ca mai stiu cateva, dar mici si legaturi nu tocmai interesante. Le voi pune cand se va da drumul hartii.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Targu Carbunesti - Filiasi ( excelent ,1b sens ,120 )

Sibiu - Deva - Arad ( excelent,1b sens,150 )

Targu Jiu - Ramnicu Valcea (excelent,1b sens,120)

Targu Jiu - Petrosani ( bun cu denivelari , 1b sens , 100 )

 

traseul l-am facut in septembrie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...