owene Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 A)Bucuresti-Targoviste: 1.Bucuresti-Baldana: linie tip C. 2.Baldana-Targoviste: linie tip G. B)Giurgiu-Oltenita-Calarasi-Fetesti: linie tip G. Mi-a trebuit un minut sa inteleg :-)) e codificarea din propunerea de legenda, dar te rog nu mai folosi asa, ca in harta codifica direct starea drumului si aia se randeaza cu culori diferite pt enduro, naked, cruiser, sport imi trebuie descrieri de tipul: 2 benzi pe sens, asfalt, drum cu denivelari, naked(sau ce ai tu) merge confortabil cu 80 Mesaj completat PS: Gata, le-am pus si pe astea 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 exemplu de legenda: Nr Benzi pe sens: -I banda ( o banda pe sens) -II benzi ( 2 benzi pe sens) -III benzi ( 3 benzi pe sens) Drum: A - Asfalt FA (fara asfalt) - Drum pietruit sau neasfaltat sau ferestiere Starea drumului: E - exeptional Ac - acceptabil P- prost D- denivelari G- gropi de ex . Onesti - Adjud --> I - A - E sau Targoviste - Sinaia --> I - A - P&D&G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 DN1: Bucuresti - Comarnic: exceptional Comarnic - Predeal: bun Predeal - Brasov: exceptional A1: foarte bun, dar nu exceptional A2: Bucuresti - Fundulea: bun (suprafata de beton, destul de valurit) Fundulea - Drajna: foarte bun Drajna - Fetesti - Cernavoda: exceptional Bucuresti - Alexandria : foarte bun Alexandria - Rosiori - Caracal: bun, dar cu denivelari pe alocuri Caracal - Craiova: acceptabil (denivelari si gropi) Bucuresti - Oltenita: bun Bucuresti - Targoviste: foarte bun Targoviste - Voinesti: acceptabil Voinesti - Campulung: prost (atentie la denivelari, eu am reusit sa sar de cateva ori) Bucuresti - Urziceni: acceptabil spre bun Urziceni - Buzau: exceptional Drajna - Slobozia: exceptional Slobozia - Harsova: foarte bun (exceptand podul peste Dunare) Harsova - Tulcea: bun Tulcea - Constanta: acceptabil Tulcea - Braila/Galati: bun Alexandria - Turnu Magurele: acceptabil spre prost Bicaz - Gheorgheni: acceptabil spre prost Gheorghieni - Baile Tusnad: prost Rm Valcea - Horezu - Tg Jiu: bun spre foarte bun Tg Jiu - Baia de Arama: acceptabil Baia de Arama - Baile Herculane: prost cu portiuni foarte proaste Calafat - Bechet - Corabia - Turnu Magurele: acceptabil spre prost Lehliu - Calarasi: foarte bun Silistra - Baneasa: acceptabil Baneasa - Adamclisi - Murfatlar: bun Cernavoda - Constanta: foarte bun Constanta - Mangalia - Vama Veche: foarte bun Oltenita - Giurgiu: acceptabil Sper sa ajute pentru inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 (editat) @CryAngel27 legenda hartii este cea din poza urmatoare. Ne-am gandit ceva timp cum sa fie cat mai simpla, daca te uiti inainte in topic ai sa gasesti "mosirea caietului de sarcini". uzunu, imi pare rau, dar imi dai interpretari personale. Imi trebuie starea de fapt a drumului asa cum o stii tu, si sa lasam programul sa faca interpretarile pe tipuri de motoare si sa coloreze. Perfect ar fi daca as primi pentru fiecare drum descrierea ca aici Am sa incerc sa le bag cum mi le-a dat, dar voi face niste presupuneri pe care ar trebui sa mi le confirmi sau nu Presupunerea 1: este forba de asfalt, exceptie cazurile in care ai specificat altceva Presupunerea 2; drum cu 2 benzi91 banda pe sens) Presupunerea 3: interpretarea ta se suprapune peste parametrul smoothness pe care il gasesti in poza de mai jos /index.php?...t&id=545309 exceptional=excellent bun=good foarte bun, dar nu exceptional=good foarte bun=good acceptabil=intermediate prost=bad acceptabil spre bun=intermediate acceptabil spre prost=bad prost cu portiuni foarte proaste=very_bad Dupa cum e in poza, nu sunt simple traduceri, sunt parametrii cu care lucrez. Deci daca imi zici unde am nimerit sau nu cu presupunerile mele, pot sa continui. Editat Ianuarie 23, 2010 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Ok, refac acum cu adnotari. Presupunerile le-ai nimerit. DN1: Bucuresti - Comarnic: exceptional - asfalt, neted, 2b/sens, enduro-touring (de fapt, toate drumurile astea sunt merse pe R 1100 GS, exceptand acolo unde notez specific), nelimitat (v max) Comarnic - Predeal: bun - asfalt, neted dar cu ceva gropi si putin valurit, 1b/sens, v max limitata doar de curbe: 120 Predeal - Brasov: exceptional - asfalt, foarte neted, 1b/sens, v max limitata doar de curbe: 150 A1: foarte bun - asfalt, neted dar cu gropi pe alocuri, 2b/sens + urgenta, v max nelimitata, exceptand doua poduri A2: Bucuresti - Fundulea: bun - beton cu rosturi, valurit, 2b/sens + urgenta, v max 160 Fundulea - Drajna: foarte bun - asfalt, aproape neted, 2b/sens + urgenta, v max nelimitata Drajna - Fetesti - Cernavoda: exceptional - asfalt, neted, 2b/sens + urgenta, v max nelimitata Bucuresti - Alexandria : foarte bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 150 Alexandria - Rosiori - Caracal: bun - asfalt, valurit (chiar foarte valurit intre Rosiori si Mihaiesti), 1b/sens, v max 120 Caracal - Craiova: acceptabil - asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 100 Bucuresti - Oltenita: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 140 Bucuresti - Targoviste: foarte bun - asfalt, neted, 2b/sens pana in Tartasesti, 1b/sens mai departe, v max nelimitata Targoviste - Voinesti: acceptabil - asfalt, plombat si valurit, 1b/sens, v max 100 Voinesti - Campulung: prost - asfalt, plombat, foarte valurit si rupt, 1b/sens, v max 70 Bucuresti - Urziceni: acceptabil spre bun - asfalt, valurit, 1b/sens + urgenta, v max 120 Urziceni - Buzau: exceptional - asfalt, neted, 1b/sens + urgenta, v max nelimitata (inclusiv pentru sport-touring, am mers si cu VFR 800) Buzau - Braila: acceptabil - asfalt, valurit + plombat, v max 140 (ET), v max 90 (naked, hornet 600), v max 90 (maxi-scuter, piaggio de 250) Drajna - Slobozia: exceptional - asfalt, neted, 1b/sens, v max nelimitata Slobozia - Harsova: foarte bun (exceptand podul peste Dunare) - asfalt, neted, 1b/sens, v max 150; podul e asfalt, valurit + plombat + gropi, 2b/sens, v max 80 Harsova - Tulcea: bun - asfalt, pe alocuri valurit, 1b/sens, v max 120 Tulcea - Constanta: acceptabil - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 100 Tulcea - Braila/Galati: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v limitata doar de curbe, 150 Alexandria - Turnu Magurele: prost - asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 100 Bicaz - Gheorgheni: prost - asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 80 Gheorghieni - Baile Tusnad: prost - asfalt, valurit + plombat, 1b/sens, v max 90 Rm Valcea - Horezu - Tg Jiu: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 120 Tg Jiu - Baia de Arama: acceptabil - asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 100 Baia de Arama - Baile Herculane: foarte prost - asfalt, valurit + gropi + foarte mult nisip, 1b/sens, v max 60 Calafat - Bechet - Corabia - Turnu Magurele: prost - asfalt (pe alocuri chiar pamant), valurit + gropi, 1b/sens, v max 90 Lehliu - Calarasi: foarte bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 160 Silistra - Baneasa: acceptabil - asfalt + piatra cubica, valurit, 1b/sens, v max 100 Baneasa - Adamclisi - Murfatlar: bun - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 120 Cernavoda - Constanta: foarte bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 160 Constanta - Mangalia - Vama Veche: foarte bun - asfalt, neted, 2b/sens pana la Mangalia, v max 160 Oltenita - Giurgiu: acceptabil - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 120 Sper sa ajute pentru inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Bun! S-o luam metodic: 1. Vad ca topicul a fost "ridicat" in lista topicurilor, ceea ce este un lucru foarte bun (se pare ca grupul asta de moderatori "noi" isi face treaba cum se cade. Sper sa ii tina cat mai mult "avantul" asta de inceput)! 2.@owene: am introdus si eu pentru inceput drumul Bucuresti-Targoviste. Te rog sa verifici daca am inteles exact ce trebuie facut si daca am lucrat corect. Nu vreau sa continui lucrand gresit. Daca modul delucru este ok, da-mi de stire ca sa incep sa "bag" grupa mare. Astept raspuns cat mai curand, aici sau pe PM. (Vezi ca ai si PM pe aceeasi tema). 3.Daca vom fi mai multi care introducem drumuri pe harta, ar trebui sa stabilim ce drumuri introduce fiecare, pentru a nu ne suprapune lucrand la aceleasi rute si astfel pierzand vremea aiurea. Ar trebui stabilita o procedura de lucru bine definita, astfel incat sa avem fiecare randamentul maxim. Spor la treaba tuturor celor dornici sa ajute la proiectul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 @uzunu: am bagat pana la "Rm Valcea - Horezu - Tg Jiu: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 120" inclusiv, mai bag si maine, adica azi, oops @Kassu - poti baga mai departe, nu ne suprapunem din cauza markerului surface_survey, ti-am spus mai pe larg in PM Falticeni-Gura Humorului si Cluj-Napoca Zalau si alte cateva drumuri excelente nu apar inca, am detectat un bug, il raportez si o sa se rezolve cat de curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Am priceput din PM ideea cu surface_survey. Azi o sa mai bag cateva trasee din sud pe care le stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 - eroarea a fost corectata, apare si CJ-Zalau, Falticeni-G. Humorului si alte drumuri care au tagul excellent(astea nu apareau) - am terminat de introdus tot ce a spus uzunu, cu exceptia Giurgiu-Oltenita, unde era pus deja. Kassu spune 80km/h vit de croaziera, uzunu asfat valurit, 120km/h vit. maxima dar probabil ambii au dreptate, lasam cea cu 80 pe considerentul ca harta o folosim pt calatorii unde e vorba de croaziera. Lasam mai bine pana la primavara si rectificam atunci daca trebuie. Azi am observat ca a fost refresh la harta, asa ca estimez pe marti-miercuri urmatorul refresh cand vedem modificarile. Pana atunci ne mai gandim, ne mai aducem aminte pe unde am umblat anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 V max era viteza de croaziera maxima in regim de confort pt mine. In general consider ca viteza maxima pe o bucata de drum in regim de siguranta este cu 50km/h mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 am ridicat categoria la "intermediate", asta o sa produca linie verde-inchis pe harta enduro&enduro-touring(vmax>120), verde-deschis pe harta naked&cruiser(Vmax=100) si galben pe harta de sportive(Vmax=80). Cum facem in viitor daca vor fi mai multe pareri despre un drum? Fiecare simte putin diferit acelasi drum, pe alt motor, cu alte limite personale, deci fiecare are dreptate in felul lui. Pentru cei care baga datele in harta cel mai comod e sa ia valorile dupa ce s-a argumentat si s-a cazut de acord intr-un fel sau altul. Harta asta e o posibilitate tehnica de afisare, asa ca diversitatea opiiniilor e buna, si fumam pipa pacii intre noi :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 (editat) DN5B:Ghimpati-Giurgiu DN5C:Zimnicea-Giurgiu Editat Ianuarie 24, 2010 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 1. Turda - Aiud - Teius - Alba Iulia: asfalt neted f. bun, 1b / sens, vmax = 130 2. Simeria - Orastie - Sebes - Sibiu: asfalt neted f. bun, 1b / sens (in pante 2b/sens), vmax = 130 3. Teius - Geoagiu de Sus - V. Manastirii: asfalt impecabil, 1b/sens (ingust), vmax=80-100 (limitat de curbe) 4. Sard - Ighiu - Ighiel si Sard - Bucerdea V.: asfalt impecabil, 1b/sens (ingust), vmax=80-100 (limitat de curbe) 5. Vama Seaca - Hoparta - Lopadea Noua - Bagau - Ciumbrud: asfalt impecabil, 1b/sens (ingust), vmax=100 (limitat de curbe) 6. Aiud - Poiana Aiudului - Valisoara - Coltesti - Rimetea - Buru: asfalt plin de gropi (bombardat), 1b/sens, vmax = 30 7. Buru - Iara: asfalt plin de gropi (bombardat), 1b/sens, vmax = 30 Mesaj completat 8. Cluj Napoca - Turda: asfalt bun, 2b / sens, vmax = 150 9. Turda - Ludus - Iernut - Tg. Mures: asfalt neted f. bun, 1b / sens, vmax = 130 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 @nordic am bagat datele. drumul de la 5) exista doar partial pe harta, se pare ca nu a fost nimeni cap-coada pe el si sa inregistreze pe GSM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 (editat) Hai sa vedem ce-mi mai aduc aminte, tot cu 1100GS Focsani - Tulnici: excelent - asfalt, neted, 1b/sens + urgenta, v max nelimitata Tulnici - Lepsa: acceptabil - asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 80 Lepsa - Targu Secuiesc: prost - pamant + macadam, neted, 1b/sens, v max 80 (anul trecut in martie se pregateau de asfaltare) Baile Tusnad - Tg Secuiesc: prost - beton + asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 60 Rm. Valcea - Sibiu: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max limitata de tiruri, in mod normal as putea merge lejer cu 120 Braila - Galati: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 150 (de obicei e radar cu limita 70) Pe langa astea, din pct meu de vedere ai putea nota aproape toate drumurile din dobrogea ca "acceptabil - asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 90". am mers pe majoritatea lor in special in jud Constanta si sunt caracteristice zonei. Ba chiar stiu cateva drumuri de pamant si/sau macadam pe acolo pe care pot merge (mult) mai repede decat pe asfalt. Pe unul din ele am reusit al doilea top-speed al meu pe macadam, 150, doar pe autostrada Bucuresti - Ploiesti in constructie am reusit mai mult, 165km/h. Editat Ianuarie 25, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 am introdus drumurile. In Dobrogea si eu m-am plimbat cu familia cu auto, dar asa mult mi-a placut sa rulez cu 70-80km/h incat nu imi dau seama cum ea de fapt. La gramada nu as baga, mai bine drum cu drum. Mesaj completat LE: cam intr-o saptamana o sa fie gata si overlay-urile pentru celelalte tipuri de moto. Mesaj completat S-a colorat o tura de drumuri din ce am introdus :-) Va rog sa va uitati si la o varianta de test care are latimea liniilor colorate dependente de zoom sa spuneti daca vreti liniile mai late un pic sau nu.(varianta inca in vigoare are latime fixa) Mesaj completat S-a colorat o tura de drumuri din ce am introdus :-) Va rog sa va uitati si la o varianta de test care are latimea liniilor colorate dependente de zoom sa spuneti daca vreti liniile mai late un pic sau nu.(varianta inca in vigoare are latime fixa) http://www.openmap.ro/moto/test.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Tot Enduro-Touring. Marasesti - Tecuci - Galati: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 120 (intre Tecuci si Galati e o insiruire de sate pe 30km) Buzau - Focsani: excelent - asfalt, neted, 1b/sens + urgenta, v max 160 Pantelimon - Cernica: acceptabil - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 100 Cernica - Cucuieti - Budesti: extrem de prost - asfalt BOMBARDAT, v max 30 (si asta cu 1100 GS, mind you. Cu orice altceva care are suspensii mai scurte de 170mm, jante turnate si/sau garda la sol mai mica de 15cm nu as intra nici platit) Bucuresti - Gaesti - Pitesti (drumul vechi): acceptabil - asfalt, neted + gropi, 1b/sens, v max 100 Pitesti - Curtea de Arges: bun - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 120 Curtea de Arges - barajul Vidraru: acceptabil - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 80 barajul Vidraru - coada lacului Vidraru: prost - asfalt, gropi, 1b/sens, v max 60 coada lacului Vidraru - Balea Lac: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 100 Curtea de Arges - Campulung: prost - asfalt + beton, valurit + gropi, 1b/sens, v max 80 Pitesti - Slatina - Craiova: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 150 Caracal - Corabia: acceptabil - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 100 Sighisoara - Tg Mures - Turda: asfalt, neted, 1b/sens, v max 150 Cluj Napoca - Dej: asfalt, neted, 2b/sens, v max nelimitat Deva - Brad - Abrud - Campeni - Baia de Aries - Turda: asfalt, valurit, 1b/sens, v max 100 Drobeta Turnu Severin - Orsova: prost - asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 50 Drobeta Turnu Severin - Calafat: excelent - asfalt, neted, 1b/sens, v max nelimitat Orsova - Caransebes: excelent - asfalt, neted, 1b/sens + urgenta, v max nelimitat Predeal - Rasnov: acceptabil - asfalt, valurit + plombat, 1b/sens, v max 100 Breaza - Pucioasa: excelent - asfalt, neted, 1b/sens (pe alocuri benzi f inguste), v max limitata de curbe 80 Harsova - Ovidiu: bun - asfalt, neted, 1b/sens (din Kogalniceanu 2b/sens), v max nelimitata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 am introdus drumurile. In Dobrogea si eu m-am plimbat cu familia cu auto, dar asa mult mi-a placut sa rulez cu 70-80km/h incat nu imi dau seama cum ea de fapt. La gramada nu as baga, mai bine drum cu drum.Mesaj completat LE: cam intr-o saptamana o sa fie gata si overlay-urile pentru celelalte tipuri de moto. Mesaj completat S-a colorat o tura de drumuri din ce am introdus :-) Va rog sa va uitati si la o varianta de test care are latimea liniilor colorate dependente de zoom sa spuneti daca vreti liniile mai late un pic sau nu.(varianta inca in vigoare are latime fixa) Mesaj completat S-a colorat o tura de drumuri din ce am introdus :-) Va rog sa va uitati si la o varianta de test care are latimea liniilor colorate dependente de zoom sa spuneti daca vreti liniile mai late un pic sau nu.(varianta inca in vigoare are latime fixa) http://www.openmap.ro/moto/test.htm Bag eu Dobrogea drum cu drum ca le cunosc bine dupa ce terminam tutorialul (ai PM). Latimea liniilor colorate mie unuia mi se pare ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 am bagat pana la @uzunu: coada lacului Vidraru - Balea Lac: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 100 inclusiv. Retsul pe mai tarziu. Incet,incet se coloreaza harta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 am bagat pana la@uzunu:coada lacului Vidraru - Balea Lac: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 100 inclusiv. Retsul pe mai tarziu. Am bagat urmatoarele trei, intr-o scurta pauza de cafea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
droom Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Frumul merge foarte greu...mie imi incarca o pagina in 2 minute desi am super banda la birou. Contributia mea: am mers cu masina in noiembrie 2009 pe DN21: ruta Drajna Noua (de la iesirea de pe autostrada Soarelui) - Slobozia - Insuratei - Braila. Dau traseul pe bucati, pentru ca la calitate drumul variaza puternic: 1. Drajna Noua - Slobozia: drum bun, 1b/sens, asfalt, viteza maxima (adaptata pentru motor CBR 600f): 140 km/h; 2. Slobozia - Iazu: drum prost, 1b/sens, asfalt denivelat, gropi, reparatii neregulate, viteza maxima: 70 km/h 3. Iazu - Viziru: drum bun, 1b/sens, asfalt, viteza maxima (adaptata pentru motor CBR 600f): 120 km/h; 4. Viziru - Braila: excelent, 1b/sens, asfalt, viteza maxima: 160 km/h (se poate si mai mult insa nu ai unde ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Introdus si datele date de @droom. Altceva ce mai facem azi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Kassu a bagat rapoartele lui droom si m-a mai ajutat si mai sus, iar eu am terminat de introdus rapoartele lui uzunu. Good work! Mesaj completat :-)) ne calcam in picioare Softul hartii a fost updatat, liniile colorate sunt mai clare si latimea lor e variabila in functie de zoom, a aparut un buton de info care odata activat se afiseaza cativa parametri ai drumului(numele, invelitoarea, ultimu raport de drum). Mai e f. putin si apar cele 5 harti, toate, acum inca suntem doar cu filtrele de naked. Eu mi-am mai adus aminte de 2 drumuri :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 (editat) Nu mai am multe drumuri pe care sa le stiu, dar fac un efort de memorie (n-o sa bag Transalpina si Bucuresti-Giurgiu deoarece n-am mai mers pe acolo de cand au fost "modernizte") Bucuresti - Buftea - Ploiesti (DN1A): acceptabil - asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 90 Timisoara - Arad : bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 150 Sanicolau Mare - Timisoara: bun, asfalt, neted, 1b/sens, v max 160 Cluj Napoca - Huedin: excelent, asfalt, neted, 1b/sens + urgenta, v max nelimitat Baia Mare - Sighetul Marmatiei: bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 120 Sighetu Marmatiei - Borsa: bun, asfalt, neted, 1b/sens, v max 100 Craiova - Drobeta Turnu Severin: bun, - asfalt, neted, 1b/sens, v max 150 Bucuresti - Fetesti (drumul vechi): bun - asfalt, neted, 1b/sens, v max 140 Poarta Alba (Constanta) - Nazarcea - Ovidiu: prost - asfalt, valurit + gropi, 1b/sens, v max 80 Cernavoda - Baneasa: acceptabil - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 100 Baneasa - Sipotele - Olteni - Negru Voda: acceptabil - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 100 (un prieten cu fazer 600 zicea ca n-ar merge cu mai mult de 60-70 pe zona asta) Negru Voda - Mangalia: acceptabil - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 100 Abrud - Adamclisi: excelent - macadam, neted, 1b/sens, v max 120 (nu exista decat partial pe harta) Nicolae Balcescu - Targusor: bun - macadam, valurit, 1b/sens, v max 90 Mihail Kogalniceanu - Sarighiol de Deal: acceptabil - asfalt, valurit, 1b/sens, v max 100 Targusor - Gura Dobrogei - DN22: acceptabil - macadam + pamant, valurit, 1b/sens, v max 60 Covasna - Intorsura Buzaului: acceptabil - pamant, neted, 1b pt ambele sensuri, v max 60 Tg Secuiesc - Covasna: prost - piatra cubica, valurit, 1b/sens, v max 60 Brasov - Buzau: excelent - asfalt, neted, 1b/sens, v max limitata doar de curbe (am trecut pe acolo ultima data acum 2 ani. nu mai stiu cum mai e acum) Cred ca mai stiu cateva, dar mici si legaturi nu tocmai interesante. Le voi pune cand se va da drumul hartii. Editat Ianuarie 28, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Targu Carbunesti - Filiasi ( excelent ,1b sens ,120 ) Sibiu - Deva - Arad ( excelent,1b sens,150 ) Targu Jiu - Ramnicu Valcea (excelent,1b sens,120) Targu Jiu - Petrosani ( bun cu denivelari , 1b sens , 100 ) traseul l-am facut in septembrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.