insider Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Am o rugaminte, pt posesorii de Honda VTR care fie au avut probleme cu lantu' de distributie sau care au experienta (tehnica) sa impartaseasca din idei (legate de acest aspect, distributia). Dupa x topicuri citite pe forumurile din afara, despre distributie, la honda VTR, pana la urma tot nu m-am lamurit. Nu sunt o persoana prea tehnica, iar termenii tehnci din engleza difera fata de cei din romana (d'oh). Ce-am inteles eu clar pana acum ca lantu de distributie = cam chain, si intinzatorul de lant e CCT (cam chain tensioner). Din cate stiu,VTR ul are 2 lanturi de distributie, cu intinzatoare automate. Am inteles ca aceste intinzatoare pot crapa 'random', cu un mic preaviz ce consta intr-un ticait 'specific'. O prima solutie ar fi schimbarea intinzatoarelor (pornind de la premiza ca lanturile de distributie si patinele nu sunt uzate prea tare,si ca mai merg). Aici apare dilema: afara, am vazut ca unii au optat pt niste intinzatoare 'manuale',care oarecum elimina riscul de a-ti crapa distributia subit. (Am inteles ca se regleaza periodic, si se ajusteaza dupa 'ureche', dupa ticait). Ce se recomanda, inlocuirea cu alte intinzatoare automate originale, OEM? Sau cu intinzatoare manuale (gen alea de la APE racing parts, etc). De asemenea, daca-mi poate sugera cineva diverse surse de unde se pot procura cat mai ieftin piese (OEM) pt Honda VTR (inclusiv piese necesare distributiei: lant,patine,intinzatoare) sau orice informatie utila legata de acest aspect. Daca sunt pe forum mai multi posesori de VTR ii rog sa-mi dea un PM sa mai schimbam opinii. Multumesc anticipat si imi cer scuze pt faptul ca sunt atehnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Daca esti atehnic mai bine pune-ti intinzatoare automate originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 (editat) Aici discuta detinatorii de VTR: /index.php?...st&p=837446 Cat despre piesele OEM... ti-as spune de dealerii HONDA, dar e posibil sa te sperie tare preturile practicate. Sau poti incerca aici: http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_24956/ pretul nu e cu TVA, iar transportul catre Romania am auzit ca e marisor. Bafta! Editat Octombrie 12, 2009 de S3RJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
werewolf Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Pa scurt:buba mare e cu intinzatoru de lant nu cu lantu de distributie. nu crapa random crapa in general intinzatoru de la cilindru fatza datorita pozitionarii si a faptului ca n-a fost gandit atat de bine cum ar fi trebuit. IN mod normal intinzatoarele se recomanda a fi schimbate ambele la 20-25k kilometrii ca sa nu ai probleme. Daca-ti cedeaza un intinzator tre cel putin sa repui la punct aprinderea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Mai m-am gandit! Pt piese OEM poti incerca si la Orestte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 ...sau Mihai, Romi, etc. dar nu te astepta la diferente semnificative de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Pa scurt:buba mare e cu intinzatoru de lant nu cu lantu de distributie. nu crapa random crapa in general intinzatoru de la cilindru fatza datorita pozitionarii si a faptului ca n-a fost gandit atat de bine cum ar fi trebuit. IN mod normal intinzatoarele se recomanda a fi schimbate ambele la 20-25k kilometrii ca sa nu ai probleme. Daca-ti cedeaza un intinzator tre cel putin sa repui la punct aprinderea. Ai zis bine pina la partea cu "pus la punct aprinderea" Cred ca ai vrut sa spui distributia! asa ca : 1)intinzatoarele de la distributie de la VTR au o problema cu pintenul care le blocheaza ,sunt nicte dintisori acolo care dupa ceva timp nu mai blocheaza pistonul intinzator 2)daca se intimpla asta este neaparat necesar sa se verifica pentru ca "se alege prafu" ( vezi pozele!) 3)intinzatorul de preferabil pentru cine este pe linga mecanica ar fi bine sa se schimbe cu unul nou original 4) daca ai ceva cunostinte de mecanica poti pune unul cu intindere mecanica doar sa stii cit si cind trebuie sa-l intinzi! 5)Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Octombrie 12, 2009 Autor Share Postat Octombrie 12, 2009 Din ce-am citit pe net, pe forumurile de VTR, problema e intr-adevar cu intinzatoarele, nu cu lanturile propriu zise. Dar am inteles ca inlocuirea cu intinzatoare noi, OEM (automate) tot nu rezolva problema definitiv. (pt ca si astea crapa iarasi,fara prea mult warning). De ce e nevoie sa fiu TEHNIC sau sa ma pricep la mecanica pt a monta intinzatoare manuale? care am inteles ca se REGLEAZA PERIODIC? Adica nu mi pot pune din alea manuale si as merg la mecanic periodic? Unii zic cas i le-au reglat o data la 2-3 ani. Deci daca merg la inceput si final de sezon sa le 'asculte' /intinda, mi se pare mai ok decat sa-mi pun alea OEM care mi se par mai riscante. Daca aberez, corectati-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 auuu.... mi se rupe sufletul cand vad pozele alea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 (editat) Din ce-am citit pe net, pe forumurile de VTR, problema e intr-adevar cu intinzatoarele, nu cu lanturile propriu zise.Dar am inteles ca inlocuirea cu intinzatoare noi, OEM (automate) tot nu rezolva problema definitiv. (pt ca si astea crapa iarasi,fara prea mult warning). De ce e nevoie sa fiu TEHNIC sau sa ma pricep la mecanica pt a monta intinzatoare manuale? care am inteles ca se REGLEAZA PERIODIC? Adica nu mi pot pune din alea manuale si as merg la mecanic periodic? Unii zic cas i le-au reglat o data la 2-3 ani. Deci daca merg la inceput si final de sezon sa le 'asculte' /intinda, mi se pare mai ok decat sa-mi pun alea OEM care mi se par mai riscante. Daca aberez, corectati-ma. Pai asta este problema la cele mecanice trebuie montate si tensionate de cineva care cunoaste si verificate la o perioada de timp ! in rest sunt ok! Stiu ca par "dure"pozele dar asta se intampla cind sare de la punct distributia! Editat Octombrie 12, 2009 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
werewolf Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Ai zis bine pina la partea cu "pus la punct aprinderea"Cred ca ai vrut sa spui distributia! Da, asta am vrut sa zic si uitandu-ma la pozele tale zic ca ai avut mare ghinion cu ce-ai patit si-mi pare rau sa vad un motor de vtr in halu ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Da, asta am vrut sa zic si uitandu-ma la pozele tale zic ca ai avut mare ghinion cu ce-ai patit si-mi pare rau sa vad un motor de vtr in halu ala Multumesc pentru compasiune, dar eu doar le repar..........altcineva plinge.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.