Sari la conținut

Vreau sa trec la enduro...


dt_yamaha
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

M-am gandit sa scriu aici deoarece am vazut destul baieti priceputi si gata sa dea sfaturi pertinente. In momentul acesta am un Bandit de 1200 care imi place la nebunie dar care are ceva lipsuri....mai exact nu merge offroad. Nefiind un tip cu prea multi bani ma gandeam ca am doua posibilitati:

 

1. sa cumpar motor ieftin de dat pe dealuri, urcat pe munti (gen Dr350) si sa pastrez si Banditul

2. sa dau banditul la schimb cu un motor pe care sa pot pune si cauciucuri de offroad, 70% din timp in Bucuresti cu cauciucuri de strada (mai exact de supermoto) si 30% pe teren mai de vara asa pentru ca nu am experienta.

 

Ce sugerati? Daca varianta e 1, ce dualsport bun si usor recomandati? Daca varianta e 2, ce supermoto cu potential enduro recomandati sau ce enduro cu potential de supermoto?

 

Va salut si astept raspunsuri, eventual si oferte de schimb! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu da Banditul mai ales daca spui ca iti place la nebunie. Cumpara un motor cu care poti sa mergi la enduro. Aici plaja e mare de la DR350 - DRZ400 - pana la EXC-uri sau WR-uri.In functie de buget poti alege intre dr, wr sau exc. Cauta insa un motor cat mai nou pentru ca asta conteaza la motoarele de coclau.

Sfatul meu e sa iei un motor dedicat iesirilor in offroad pe care sa il cari la munte pe platforma, altfel nu are snes. Nu s-a inventat inca motorul polivalent, asa ca daca e bun de dual sport sigur la enduro nu o sa te simti foarte bine ca e prea greu iar pe strada protectia va fi foarte mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu, m-am gandit ca asa o sa stea traba, dar am zis sa pun si eu o intrebare....Acum, daca ramanem la varianta 1, ce motor relativ ieftin, nu prea puternic as putea sa iau pentru teren, tinand cont ca toata experienta mea offroad se rezuma la cateva ore cu un Yamaha Dt pe niste dealuri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DR 350 sau DRZ 400. Cam asta ar fi singurul raspuns viabil. Ai mai fi vacutele de 650 - cele mai putin masive: DR650 mai nou, Domi, LC4. Ar mai fi Tenere, F650 sau Pegas, DR650 mai vechi, dar sunt mai greoaie.

 

Exista si variante de enduro, insa ai schimb de ulei la 1000km in regim de strada si la nr de ore in regim enduro. Adica foarte, foarte des.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mergi pe strada nu e nevoie sa skimbi la fel de des ca la enduro... pe strada f rar ajungi la turatii cumajungi la enduro..skimbi rapid treptele. la enduro mai rar trapta a4-a s0au a 5-a.. pe strada mult mai des ajungi la ele... asa ca pe strada poti ajunge chiar la 1500 km la un skimb.. ori asta inseamna doar dublu fata de una de strada (cantitate de ulei /1000km) ceea ce ptr ceva ce e si cal si magar e ok.

insa din exp iti zic ca nu te vei omora sa faci conversia enduro/ sm f des.. e prea multa munca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi Tenere, F650 sau Pegas, DR650 mai vechi, dar sunt mai greoaie.

 

DR650 mai vechi n-are nici in clin nici in maneca cu "vacutele" de F650, Tenere, Pegaso... Diferenta intre un DR650R si un Tenere e de vreo 30 de kg (in plus pentru Tenere) iar ca volum si mai sesizabila. Ca sa zic drept DR650 e o bicicleta pe langa Tenere (iar un EXC e trotineta :D ) Le-am avut pe-amandoua (bine DR am si-acuma) si cunosc indeaproape "problema". :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista o serie de motociclete enduro 250-400 cmc la bani buni (maxim 1800euro) .... merita sa arunci un ochi pe site-urile de vanzari moto din RO...

Exemple, te rog. In afara de DRuri nu stiu ce mai intra in ce zici tu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exemple, te rog. In afara de DRuri nu stiu ce mai intra in ce zici tu...

 

Gasesti WR400 pe bikeshop pe la 1700-1800...acuma nu stiu cati bani mai sunt de bagat in el, dar, de ex...pe la meu am dat muuult mai putin, si inca cu ce am mai reparat / inlocuit pe el nu am ajuns la 1700... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM LC4 Enduro.

 

Isi face treaba si pe strada (sunt o gramada de kituri de supermoto incepand cu 200 Euro) iar pe offroad cu crampoane e super distractie si e foarte potent.

Un mic inconvenient ar fi rezervorul de 9 litrii. Daca vrei ceva cu rezervor mai mare, pt. ture mai lungi .... opteaza pt. un KTM LC4 Adventure.

 

Kg. undeva pe la 158 kg la gol. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...