LOTRU Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 ptr cei care aveti de ceva timp o astfel de mobra vreau sa va intreb de ce se inneaca asa repede WR 426 F si cum altfel o pot porni fara sa dau jos bujia de fiecare data ca sa o usuc sau schimb? am pus intrebarea asta si pe topicul posesorilor dar vad ca se scrie rar pe acolo . precizez ca motocicleta porneste la prima pedala in conditii normale si la cald si la rece . daca i-am ratat insa pornirea cu primele 3-4 pedale am pus-o de fiecare data , nu a vrut sa o mai ia indiferent ce i am facut . cum la bujie ajung foarte greu , dupa ce-i dau jos rezervorul si plastice ma intreb daca nu exista vreo metoda sa o pornesc si fara a-i schimba bujia . nu o gadil , stiu sa-i dau temeinic la pedala dar tot nu inteleg cum de se inneaca asa repede dupa cateva pedale (de cateori am patit asta am demontat si am gasit bujia leoarca) si mai ales mi-e greu sa cred ca trebuie sa demontez atatea ca sa o pot porni . mai precizez ca de cate ori am patit-o astfel , motorul era rece . ce dreq am sa fac cand voi incepe sa dau pe jos cu ea , o demontez de fiecare data? deci , metode alternative la pornitul mobrei dupa ce ati innecat-o , pana sa-mi sara capacele sa dau bujia jos ! multumesc ptr raspunsurile voastre ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 tii decompresorul apasat si dai 10-15 pedale.... cand il pornesti prima data sa nu tragi deloc de acceleratie cand dai la pedala sau imediat dupa ce a pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Incearca sa o bagi in a 2-a, sau mai bine a 3-a, strange ambreajul si fugi cu ea pe langa tine. Cand iei ceva viteza sari pe ea si dai drumu la ambreaj deodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Octombrie 20, 2009 Autor Share Postat Octombrie 20, 2009 (editat) am dat pedale si cu decompresorul tras , mai mult de 10-15 si nu a mers . poate trebuie sa si inchid robinetul de benzina cand fac asta? am dat-o la vale ,nu am impins-o si blocheaza roata de fiecare data cand dau drumul la ambreiaj , mai usor sau mai brusc , indiferent . asta in viteza a 3-a sau chiar a 4-a . am sarit si pe sa cand am dat drumul la ambreiaj. Editat Octombrie 20, 2009 de LOTRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 am dat-o la vale ,nu am impins-o si blocheaza roata de fiecare data cand dau drumul la ambreiaj , mai usor sau mai brusc , indiferent .asta in viteza a 3-a sau chiar a 4-a . am sarit si pe sa cand am dat drumul la ambreiaj. Motoreta mea daca e inecata porneste de fiecare data asta... eu zis sa mai incerci... cine stie, poate iti iese. Eu mi-am si perfectionat tehnica de cand aveam kickstarterul rupt si nu aveam electromotor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Dute la un doctor in carburatoare .......ii vine prea multa benzina ...cred. Daca nu ai la cine iti recomand eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Octombrie 20, 2009 Autor Share Postat Octombrie 20, 2009 un nr de tel. te rog , daca vrei ...PM. mi-a consumat catre 9% , numai forestier destul de abrupt , mers repejor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 baga nasu la carburator si mai coboara cuiu principal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Octombrie 21, 2009 Autor Share Postat Octombrie 21, 2009 i'll try . senkiu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!rra Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Deci... ti se ineaca din cauza reglajelor la carburator. Daca se ineaca serios.....adik o dai cu cracii in sus si sta asa ceva timp.... faci aerisirea tinand decompresoru si dai 20-30 pedale. Nu ar trebui sa se inece dupa 3-4pedale ratate...dar poti verifica si tragand socu de cald..butonu rosu....care ii da mai putina benzina; socu de cald se foloseste cand incingi motoru. Alta metoda de pornire e impinsul sau o dai la vale....dar nu doar cu ambreiaju ! deci bagi a2 sau a3 tragi ambreaju si decompresoru.....iei viteza corespunzatoare treptei de viteza dupa care dai drumu la ambreiaj dar tinand in continuare decompresoru... rulezi asa cativa metri dupa care dai drumu sila decompresor. Teoretic trebuie sa porneasca de fiecare data! Si inainte sa incerci data viitoare...verifica filtru de aer... daca e plin de glod/pamant nu primeste destul aer si de aia se ineaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Eu sunt de parere ca nu poate fi decat reglajul carburatorului (trege mult prea multa benzina) sau filtrul de aer este murdar (mai exac foarte murdar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Octombrie 21, 2009 Autor Share Postat Octombrie 21, 2009 (editat) @" Deci... ti se ineaca din cauza reglajelor la carburator. Daca se ineaca serios.....adik o dai cu cracii in sus si sta asa ceva timp.... faci aerisirea tinand decompresoru si dai 20-30 pedale. Nu ar trebui sa se inece dupa 3-4pedale ratate...dar poti verifica si tragand socu de cald..butonu rosu....care ii da mai putina benzina; socu de cald se foloseste cand incingi motoru. Alta metoda de pornire e impinsul sau o dai la vale....dar nu doar cu ambreiaju ! deci bagi a2 sau a3 tragi ambreaju si decompresoru.....iei viteza corespunzatoare treptei de viteza dupa care dai drumu la ambreiaj dar tinand in continuare decompresoru... rulezi asa cativa metri dupa care dai drumu sila decompresor. Teoretic trebuie sa porneasca de fiecare data! Si inainte sa incerci data viitoare...verifica filtru de aer... daca e plin de glod/pamant nu primeste destul aer si de aia se ineaca. " ce ai scris aici mi se pare intr-adevar interesant si voi incerca imediat ce am sa-i verific filtrul de aer . exact de astfel de pareri aveam nevoie , multumesc. Editat Octombrie 21, 2009 de LOTRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Din pacate multe motoare din seriile yz si wr 426 intalnesc astfel de probleme,care 80% provin de la reglaje le carbului(sunt ff pretentioase)dupa aia mai vine,joc supape necorespunzatoare,supape care nu inchid k lumea,mai trebe verificat si bobina+ magnetoul ca din cauza depunerilor din ulei se mai'fura' si din scanteie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rogerxtreme34 Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 mosule,hai sa,ti dau un sfat usor;inchizi benzina tragi socu rosu de inecat tii decompresoru tras,tragi acceleratia la maxim si o tii trasa in timp ce dai la pedala,circa 10,15 pedale dupa care deschizi benzina inchizi jocu si o pornesti,normal ar trebuii sa o ia,daca nu vrea verifica scanteia bujiei,si daca da bine ultima faza,cheama pe un prieten sau chiar tu daca stii,sa iti verifice ,daca nu cumva ti-a sarit distributia,vezi cum arata lantu,eu am patit aceeasi treaba,si era sarita distributia,dupa ce am puso la loc nu am mai avut treaba cu pornirea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Iunie 25, 2010 Autor Share Postat Iunie 25, 2010 cu socul rosu tras si acceleratia deschisa cand e motorul rece imi da pedala inapoi . scanteie am , e buna , la distributie nu m-am gandit dar nu trebuia sa indoi supapele daca a pornit si a mers cateva zeci de km cu distributia sarita ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 omu' a zis ca atunci cind e inecata sa inchizi benzina (ca sa nu mai traga alta, desi mai ai destula in carb ar fi bine sa o culci pe o parte sa dea din benzina afara sau sa scurgi camera de nivel), tii socul rosu tras, acceleratia trasa (asta ca sa-i dai aer la greu) si TRAGI DECOMPRESORUL (CA SA POTI DA USOR LA PEDALA).. daca faci asta si-ti da pedala inapoi, ai o problema cu cablul de la decompresor, sau altceva de nu-ti deschide supapa cind tragi de maneta decompresorului. de fapt procedura povestita de rogerextreme este ca sa usuci bujia fara sa o dai jos, nu are nici o legatura cu rezolvarea eventualelor probleme pe care le ai la carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rufusz Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Hai sa-ti dau un sfat prietene, eu am avut un YZ426 despre care am auzit (inainte sa-l cumpar si dupa) ca porneste greu, ca daca cazi cu el cand motorul e f cald o ineci si nu-l pornesti, etc etc. La inceput chiar am avut probleme cu pornire - repornire, dar ce am facut : 1. Primul si cel mai important lucru : ax cu came cu autodecompressor - HotCams sau de la un YZ/WR dupa '03 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HotCams-Yam...sQ5fAccessories 2. Un surub de reglare a amestecului pentru relantina extern! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FCR-FUEL-SC...sQ5fAccessories http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fuel-Mixtur...sQ5fAccessories Motoarele astea (1 cilindru, compresie mare) trebuie sa porneasca la prima pedala DACA amestecul e bun !! Dupa 2 ani de folosinta am putut sa reglez amestecul dupa ureche / feeling in picior cand temperaturile s-au schimbat f mult (de exemplu am mers iarna pe gheata in -20 si pornea la prima pedala, atat si in padure la +30). Trebuie verificat marimea jetului pentru relantiu (pilot jet in engleza). Nu e bine s-o ai prea mare Mai uita-te pe thumpertalk.com, comunitatea de acolo e super si te ajuta cu orice : ai si o baza de date cu setari de carburator, etc. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.