Sari la conținut

YAMAHA WR 426 , se inneaca f usor


LOTRU
 Share

Postări Recomandate

ptr cei care aveti de ceva timp o astfel de mobra vreau sa va intreb de ce se inneaca asa repede WR 426 F si cum altfel o pot porni fara sa dau jos bujia de fiecare data ca sa o usuc sau schimb?

am pus intrebarea asta si pe topicul posesorilor dar vad ca se scrie rar pe acolo .

 

precizez ca motocicleta porneste la prima pedala in conditii normale si la cald si la rece .

daca i-am ratat insa pornirea cu primele 3-4 pedale am pus-o de fiecare data , nu a vrut sa o mai ia indiferent ce i am facut .

cum la bujie ajung foarte greu , dupa ce-i dau jos rezervorul si plastice ma intreb daca nu exista vreo metoda sa o pornesc si fara a-i schimba bujia .

nu o gadil , stiu sa-i dau temeinic la pedala dar tot nu inteleg cum de se inneaca asa repede dupa cateva pedale (de cateori am patit asta am demontat si am gasit bujia leoarca) si mai ales mi-e greu sa cred ca trebuie sa demontez atatea ca sa o pot porni .

 

mai precizez ca de cate ori am patit-o astfel , motorul era rece .

ce dreq am sa fac cand voi incepe sa dau pe jos cu ea , o demontez de fiecare data?

 

 

deci , metode alternative la pornitul mobrei dupa ce ati innecat-o , pana sa-mi sara capacele sa dau bujia jos !

 

multumesc ptr raspunsurile voastre !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat pedale si cu decompresorul tras , mai mult de 10-15 si nu a mers .

poate trebuie sa si inchid robinetul de benzina cand fac asta?

 

am dat-o la vale ,nu am impins-o si blocheaza roata de fiecare data cand dau drumul la ambreiaj , mai usor sau mai brusc , indiferent .

asta in viteza a 3-a sau chiar a 4-a .

am sarit si pe sa cand am dat drumul la ambreiaj.

Editat de LOTRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat-o la vale ,nu am impins-o si blocheaza roata de fiecare data cand dau drumul la ambreiaj , mai usor sau mai brusc , indiferent .

asta in viteza a 3-a sau chiar a 4-a .

am sarit si pe sa cand am dat drumul la ambreiaj.

 

Motoreta mea daca e inecata porneste de fiecare data asta... eu zis sa mai incerci... cine stie, poate iti iese. Eu mi-am si perfectionat tehnica de cand aveam kickstarterul rupt si nu aveam electromotor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci... ti se ineaca din cauza reglajelor la carburator.

Daca se ineaca serios.....adik o dai cu cracii in sus si sta asa ceva timp.... faci aerisirea tinand decompresoru si dai 20-30 pedale.

Nu ar trebui sa se inece dupa 3-4pedale ratate...dar poti verifica si tragand socu de cald..butonu rosu....care ii da mai putina benzina; socu de cald se foloseste cand incingi motoru.

 

Alta metoda de pornire e impinsul sau o dai la vale....dar nu doar cu ambreiaju ! deci bagi a2 sau a3 tragi ambreaju si decompresoru.....iei viteza corespunzatoare treptei de viteza dupa care dai drumu la ambreiaj dar tinand in continuare decompresoru... rulezi asa cativa metri dupa care dai drumu sila decompresor. Teoretic trebuie sa porneasca de fiecare data!

 

Si inainte sa incerci data viitoare...verifica filtru de aer... daca e plin de glod/pamant nu primeste destul aer si de aia se ineaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@" Deci... ti se ineaca din cauza reglajelor la carburator.

Daca se ineaca serios.....adik o dai cu cracii in sus si sta asa ceva timp.... faci aerisirea tinand decompresoru si dai 20-30 pedale.

Nu ar trebui sa se inece dupa 3-4pedale ratate...dar poti verifica si tragand socu de cald..butonu rosu....care ii da mai putina benzina; socu de cald se foloseste cand incingi motoru.

 

Alta metoda de pornire e impinsul sau o dai la vale....dar nu doar cu ambreiaju ! deci bagi a2 sau a3 tragi ambreaju si decompresoru.....iei viteza corespunzatoare treptei de viteza dupa care dai drumu la ambreiaj dar tinand in continuare decompresoru... rulezi asa cativa metri dupa care dai drumu sila decompresor. Teoretic trebuie sa porneasca de fiecare data!

 

Si inainte sa incerci data viitoare...verifica filtru de aer... daca e plin de glod/pamant nu primeste destul aer si de aia se ineaca. "

 

 

 

ce ai scris aici mi se pare intr-adevar interesant si voi incerca imediat ce am sa-i verific filtrul de aer .

exact de astfel de pareri aveam nevoie , multumesc.

Editat de LOTRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Din pacate multe motoare din seriile yz si wr 426 intalnesc astfel de probleme,care 80% provin de la reglaje le carbului(sunt ff pretentioase)dupa aia mai vine,joc supape necorespunzatoare,supape care nu inchid k lumea,mai trebe verificat si bobina+ magnetoul ca din cauza depunerilor din ulei se mai'fura' si din scanteie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

mosule,hai sa,ti dau un sfat usor;inchizi benzina tragi socu rosu de inecat tii decompresoru tras,tragi acceleratia la maxim si o tii trasa in timp ce dai la pedala,circa 10,15 pedale dupa care deschizi benzina inchizi jocu si o pornesti,normal ar trebuii sa o ia,daca nu vrea verifica scanteia bujiei,si daca da bine ultima faza,cheama pe un prieten sau chiar tu daca stii,sa iti verifice ,daca nu cumva ti-a sarit distributia,vezi cum arata lantu,eu am patit aceeasi treaba,si era sarita distributia,dupa ce am puso la loc nu am mai avut treaba cu pornirea! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu socul rosu tras si acceleratia deschisa cand e motorul rece imi da pedala inapoi .

scanteie am , e buna , la distributie nu m-am gandit dar nu trebuia sa indoi supapele daca a pornit si a mers cateva zeci de km cu distributia sarita ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omu' a zis ca atunci cind e inecata sa inchizi benzina (ca sa nu mai traga alta, desi mai ai destula in carb ar fi bine sa o culci pe o parte sa dea din benzina afara sau sa scurgi camera de nivel), tii socul rosu tras, acceleratia trasa (asta ca sa-i dai aer la greu) si TRAGI DECOMPRESORUL (CA SA POTI DA USOR LA PEDALA).. daca faci asta si-ti da pedala inapoi, ai o problema cu cablul de la decompresor, sau altceva de nu-ti deschide supapa cind tragi de maneta decompresorului.

de fapt procedura povestita de rogerextreme este ca sa usuci bujia fara sa o dai jos, nu are nici o legatura cu rezolvarea eventualelor probleme pe care le ai la carburatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Hai sa-ti dau un sfat prietene, eu am avut un YZ426 despre care am auzit (inainte sa-l cumpar si dupa) ca porneste greu, ca daca cazi cu el cand motorul e f cald o ineci si nu-l pornesti, etc etc. La inceput chiar am avut probleme cu pornire - repornire, dar ce am facut :

 

1. Primul si cel mai important lucru : ax cu came cu autodecompressor - HotCams sau de la un YZ/WR dupa '03

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HotCams-Yam...sQ5fAccessories

 

2. Un surub de reglare a amestecului pentru relantina extern!

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FCR-FUEL-SC...sQ5fAccessories

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fuel-Mixtur...sQ5fAccessories

 

 

Motoarele astea (1 cilindru, compresie mare) trebuie sa porneasca la prima pedala DACA amestecul e bun !! Dupa 2 ani de folosinta am putut sa reglez amestecul dupa ureche / feeling in picior cand temperaturile s-au schimbat f mult (de exemplu am mers iarna pe gheata in -20 si pornea la prima pedala, atat si in padure la +30).

 

Trebuie verificat marimea jetului pentru relantiu (pilot jet in engleza). Nu e bine s-o ai prea mare :lol:

 

Mai uita-te pe thumpertalk.com, comunitatea de acolo e super si te ajuta cu orice : ai si o baza de date cu setari de carburator, etc.

 

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...