hell biker Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 Astea sunt: 1. Am in radiator cativa "pori" care probabil vor deveni gauri (shit).Inca nu pierd lichid de racire dar se vad pe radiator cateva pete umede.Radiatorul e de aluminiu.Ce ma sfatuiti sa fac?Sa bag praf d-ala din comert?La radiatorul de la masina a fost nemaipomenit, da' ma gandeam ca la motoreta instalatia de racire e mai finuta decat la dacia.Sa nu cumva sa se infunde dreaq ca porma ma iau nervii de tot. 2.Dupa ce spal lantul cu ce sa-l ung ?.Unii imi spun ba ca spray-ul cu teflon e bun, ba ca nu stiu ce vaselina speciala.Deci ce ma sfatuiti sa fac?Si cam la cati kilometri acumulati sa-i fac cosmetica si ungerea? 3.Alta: motorul rece, ambreiajul strans, franez un pic mai brusc, motorul moare. 4.Ultima: dimineata pornesc motorul,merge cinci secunde si se opreste.Treaba asta se intampla de doua trei ori si p'orma porneste si merge impecabil.Chestia asta se intampla numai in diminetile mai racoroase. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 1. Radiator: mergi de-l lipeste. Incearca la Toni, pe Calea Grivitei, langa Cimitirul Sf. Vineri 2. Sprayul cu telfon este numai bun La restul nu ma bag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 1 si 2 ----> de acord cu mielu 3---> posibil sa mergi cu ambreiajul patinat. Mai strange cablul de ambreiaj sau mai bine verifica atent ambreiajul cum lucreaza. 4----> am mai auzit la un prieten probleme la pornirea la rece cu Pegasso.El a umblat la srubul de aer pt ralanti si a rezovat problema. Incearca sa il mai desfaci un pic sa ii dai mai mult aer. Daca nu merge,inearca invers Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 3. incearca sa dai relantiul un pic mai mare. 4. in diminetile umede se umezesc pistoanele in capete. 5. du-o la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Mai 5, 2006 Autor Share Postat Mai 5, 2006 2. Sprayul cu telfon este numai bun Si cam la cati kilometri acumulati sa-i fac cosmetica si ungerea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 (editat) 3. incearca sa dai relantiul un pic mai mare. corect, si eu aveam problema asta si acum am scapat, o ia la pedala pt mine era naspa ca daca o inecam in intersesctie sa vezi cascadorii rasului Editat Mai 5, 2006 de dracushorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 Si cam la cati kilometri acumulati sa-i fac cosmetica si ungerea? Cosmetica ar trebui facuta atunci cind pare a fi foarte plin de noroi amestecat cu ulei. Eu il ung dupa fiecare spalare (a motorului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 ma bag si io In functie de vreme/drum - exemplu - bucuresti - bran - retur - vreme uratica, ploaie. - dupa 100 km lantul "stralucea " - se dusese toata grasimea de pe el - uns de 2 ori ( cu spray de ala mic, de tinut sub sa ) Viteza - 50 - 100 max . ex 2 - bucuresti - varna + plimbare + retur- ~ 1000 km Lantul uns de 2 ori ( la fel , cu spraytul mic de calatorie ) dar doar ca n aveam ce face, altfel era bine merci suficient odata si nu era nici pe departe "arginitiu " ca la ex 1. - Insa vreamea uscata, drumul super ok , praf ff putin. Viteza - 80 - 200 km/h. Deci din experienta mea ..cam asta este . Acum ce ti am spus este testa pe Honda mea - sport turing mers pe asfalt . Sper ca ti foloseste. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 problemele 3 si 4 le am si eu.....am rezolvat partial dand relantiul mai mare si am mai strans si ambreiajul acu nu se mai opreste asa tare o sa mai incerc sa strang ambreiajul nitel la mine se manifesta si cand e cald motorul...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 Dac e prea gros uleiul tinde sa agate ambreiajul mai ales la rece. Culmea e ca la fel face si la supraincalzire cu ulei prea subtire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Mai 6, 2006 Autor Share Postat Mai 6, 2006 Eu il ung dupa fiecare spalare (a motorului). Daca as face si io asa, ar trebui sa spal lantu' doar de doua ori pe an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Mai 6, 2006 Autor Share Postat Mai 6, 2006 Mi-am luat spray de lant(de cati bani am avut in buzunar) Motorex.E valabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Mai 7, 2006 Share Postat Mai 7, 2006 Mi-am luat spray de lant(de cati bani am avut in buzunar) Motorex.E valabil? Io il spalam cu motorina shi'l ungeam cu un 15W50(d'asta aveam) shi nu arata rau, doar ca se ducea repede unsoarea d p el shi'mi arunca uleiu' pe janta shi prin alta partzi. De curand mi'am luat un spray shi clar k e alta viatza. Am renuntzat pe veci la ulei shi alte vaseline, spray'u asta adera perfect shi se transforma intr'o "vaselina" destul de consistenta dupa aplicare. De spalat cu motorina zic io k e cazu chiar dak dai cu spray, ca sa scotzi prafu' shi'alte chestii d p el din cand in cand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Dac e prea gros uleiul tinde sa agate ambreiajul mai ales la rece. Culmea e ca la fel face si la supraincalzire cu ulei prea subtire ... vezi daca n-au mers pe'' mobra super 50 ''ca n-au de unde sa stie ca la rece ambreiajul in ulei agata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Mai 8, 2006 Autor Share Postat Mai 8, 2006 ... vezi daca n-au mers pe'' mobra super 50 ''ca n-au de unde sa stie ca la rece ambreiajul in ulei agata.. Mda....Sfatul tau este exceptional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.