Sari la conținut

Patru Probleme


Postări Recomandate

Astea sunt:

 

1. Am in radiator cativa "pori" care probabil vor deveni gauri (shit).Inca nu pierd lichid de racire dar se vad pe radiator cateva pete umede.Radiatorul e de aluminiu.Ce ma sfatuiti sa fac?Sa bag praf d-ala din comert?La radiatorul de la masina a fost nemaipomenit, da' ma gandeam ca la motoreta instalatia de racire e mai finuta decat la dacia.Sa nu cumva sa se infunde dreaq ca porma ma iau nervii de tot.

 

2.Dupa ce spal lantul cu ce sa-l ung ?.Unii imi spun ba ca spray-ul cu teflon e bun, ba ca nu stiu ce vaselina speciala.Deci ce ma sfatuiti sa fac?Si cam la cati kilometri acumulati sa-i fac cosmetica si ungerea?

 

3.Alta: motorul rece, ambreiajul strans, franez un pic mai brusc, motorul moare.

 

4.Ultima: dimineata pornesc motorul,merge cinci secunde si se opreste.Treaba asta se intampla de doua trei ori si p'orma porneste si merge impecabil.Chestia asta se intampla numai in diminetile mai racoroase.

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Radiator: mergi de-l lipeste. Incearca la Toni, pe Calea Grivitei, langa Cimitirul Sf. Vineri

2. Sprayul cu telfon este numai bun

La restul nu ma bag.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 si 2 ----> de acord cu mielu

 

3---> posibil sa mergi cu ambreiajul patinat. Mai strange cablul de ambreiaj sau mai bine verifica atent ambreiajul cum lucreaza.

 

4----> am mai auzit la un prieten probleme la pornirea la rece cu Pegasso.El a umblat la srubul de aer pt ralanti si a rezovat problema. Incearca sa il mai desfaci un pic sa ii dai mai mult aer. Daca nu merge,inearca invers :ok:

 

Spor la treaba. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3. incearca sa dai relantiul un pic mai mare.

 

corect, si eu aveam problema asta si acum am scapat, o ia la pedala :ok:

 

pt mine era naspa ca daca o inecam in intersesctie sa vezi cascadorii rasului :moto:

Editat de dracushorul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cam la cati kilometri acumulati sa-i fac cosmetica si ungerea?

 

 

Cosmetica ar trebui facuta atunci cind pare a fi foarte plin de noroi amestecat cu ulei.

Eu il ung dupa fiecare spalare (a motorului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si io :moto:

 

In functie de vreme/drum -

 

exemplu - bucuresti - bran - retur - vreme uratica, ploaie. - dupa 100 km lantul "stralucea " - se dusese toata grasimea de pe el - uns de 2 ori ( cu spray de ala mic, de tinut sub sa )

Viteza - 50 - 100 max .

 

 

ex 2 - bucuresti - varna + plimbare + retur- ~ 1000 km

 

Lantul uns de 2 ori ( la fel , cu spraytul mic de calatorie ) dar doar ca n aveam ce face, altfel era bine merci suficient odata si nu era nici pe departe "arginitiu " ca la ex 1. - Insa vreamea uscata, drumul super ok , praf ff putin.

Viteza - 80 - 200 km/h.

 

 

Deci din experienta mea ..cam asta este .

 

Acum ce ti am spus este testa pe Honda mea - sport turing mers pe asfalt .

 

Sper ca ti foloseste.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problemele 3 si 4 le am si eu.....am rezolvat partial dand relantiul mai mare si am mai strans si ambreiajul

acu nu se mai opreste asa tare

o sa mai incerc sa strang ambreiajul nitel

la mine se manifesta si cand e cald motorul...... :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat spray de lant(de cati bani am avut in buzunar) Motorex.E valabil?

Io il spalam cu motorina shi'l ungeam cu un 15W50(d'asta aveam) shi nu arata rau, doar ca se ducea repede unsoarea d p el shi'mi arunca uleiu' pe janta shi prin alta partzi.

De curand mi'am luat un spray shi clar k e alta viatza. Am renuntzat pe veci la ulei shi alte vaseline, spray'u asta adera perfect shi se transforma intr'o "vaselina" destul de consistenta dupa aplicare. De spalat cu motorina zic io k e cazu chiar dak dai cu spray, ca sa scotzi prafu' shi'alte chestii d p el din cand in cand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dac e prea gros uleiul tinde sa agate ambreiajul mai ales la rece. Culmea e ca la fel face si la supraincalzire cu ulei prea subtire :ok:

... vezi daca n-au mers pe'' mobra super 50 ''ca n-au de unde sa stie ca la rece ambreiajul in ulei agata.. :) :blink: :crack: :crack: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...