dragonnight Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 Mi-am luat de curand cu ajutorul lui CIRO , cel mai COOL motor de prin partile astea . Motorul a fost modificat cu foarte mult gust si cu finisari excelente . Cand l-am luat ajunsese intr-o stare destul de subreda , dar incet incet sper sa il readuc la viata , asa cum a fost in timpurile lui bune , poate si ceva mai mult ( la aspect ) . Pentru inceput cateva poze ( asa cum a fost postat la topicul "de vanzare " ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Sa fie intr-un ceas bun si sa-l stapanesti sanatos. In Mizil exista un chapter DOG (Dnepr Owners Group) numeros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Nu pot sa cred... am vrut ca asta sa fie primul meu motor! Pe vremea aia era in Tg Mures, adica acum 2 ani... Asa de mult imi placea... Ma bucur ca a ajuns la tine pana la irma. Cat ai dat pe el? Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 felicitari, ai un chopper frumos! i-ar sta si mai bine (in viziunea mea) fara proiectoare, cu-n ghidon apehanger sau frisco bafta si tine-l frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonnight Postat Octombrie 26, 2009 Autor Share Postat Octombrie 26, 2009 ..... In Mizil exista un chapter DOG (Dnepr Owners Group) numeros. Si inca este in crestere . la doua zile dupa mine , s-a mai achizitionat un motor ( DNEPR cu attach ) si sper sa fim tot mai multi . Avem noroc cu CIRO ( asa cum il chiama pe forum ) , care ne-a ajutat pe amandou la achizitionarea acestor motoare . Nu pot sa cred... am vrut ca asta sa fie primul meu motor! Pe vremea aia era in Tg Mures, adica acum 2 ani... Asa de mult imi placea... Ma bucur ca a ajuns la tine pana la irma. Cat ai dat pe el? Si eu vroiam sa imi iau motor de cativa ani , dar nu ma tragea inima ( nu gaseam nimic deosebit cand cautam ) , dar cand mi-a aratat CIRO motorul asta pe forum ca este de vanzare , in 2 zile am facut rost de bani si m-am dus pana la Tg.Mures sa il iau . Pt. pret ai PM felicitari, ai un chopper frumos! i-ar sta si mai bine (in viziunea mea) fara proiectoare, cu-n ghidon apehanger sau frisco bafta si tine-l frumos! Imi pare bine ca ati si venit cu sfaturi . la prima varianta de ghidon ma gandeam si eu , dar si a 2-a e foarte interesanta . Momentan mai am de reparat cate ceva pe la el si apoi sa incep inbunatatirile . Ce m-ar interesa mai mult ar fi o idee pentru o sa care sa nu ii strice aspectul ( mai ales ca este si sotia ) si trebuie sa prelungesc saua pe aripa si sa nu ii stric aspectul . Si ca idee o poza cu platina ( tinand cont ca porneste si functioneaza impecabil ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 si eu as renunta la proiectoarele alea si as pun un ghidon apehanger dar mai mic si mai adunat , boober style eventual semnalele montate in locul proiectoarelor dar unele mai micute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 idei vb cu userul darian sa-ti faca sa. in principiu..sa urmeze aripa, maxim 4-5 cm grosime Mesaj completat merge si un sissybar inalt ca aspect + sotia iti va multumi pt el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonnight Postat Octombrie 27, 2009 Autor Share Postat Octombrie 27, 2009 idei vb cu userul darian sa-ti faca sa. in principiu..sa urmeze aripa, maxim 4-5 cm grosime Mesaj completat merge si un sissybar inalt ca aspect + sotia iti va multumi pt el A iesit foarte bine in prima poza cu modificarile facute de tine . Cred ca asta o sa fie ideea de baza a primei modificari ( ghidoane + sa + sissybar ( neaparat ) ). Oricum pana la primavara mai este si intre timp o sa trebuiasca sa fac si actele . Pe langa toate astea mai trebuie sa si repar un piston care a fost stricat , adica trebuie si ceva piese ( biele , cuzineti , bolturi , segmenti ) . Pistoane a zis CIRO ca ma ajuta , restul trebuie cumparate . Momentan am reusit sa o fac sa porneasca cu piese imprumutate , dar ii trebuie neaparat piese noi ca sa nu pateasca alte minuni . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 idei vb cu userul darian sa-ti faca sa. in principiu..sa urmeze aripa, maxim 4-5 cm grosime Mesaj completat merge si un sissybar inalt ca aspect + sotia iti va multumi pt el ce-i propui tu este chin, Dnepr nu-i motor sa-l poti controla cu un ghidon inalt, pentru cei mai vechi care-si amintesc intrunirile innoroiate unde toate Dneprele cu sissybar cadeau stanga apoi dreapta. Iar seaua de maxim 4-5 cm grosime o merge pe E60, dar nu si pe ulitele Mizilului sau pana la baile Boboci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonnight Postat Octombrie 28, 2009 Autor Share Postat Octombrie 28, 2009 (editat) Oricum , la Boboci o sa urce foarte greu , la cat de joasa este , dar nu-i nimic , idei sa fie ca pana la primavara mai este . Editat Octombrie 28, 2009 de dragonnight Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 (editat) Sa il stapanesti sanatos. Nu stiu cum e la Boboci dar stiu o Dnpera care a urcat pe coclauri pe undeva pe langa Vidraru, si nu a oracait deloc cum ca ar fi joasa sau ceva. Uite-o pe cea despre care vorbesc, poti sa te uiti la detaliile care te intereseaza, daca vrei iti dau nr de tel. al proprietarului sa va conversati despre ce a modificat el la a lui. Scuze pentru calitatea pozelor, sunt facute cu mobilul Editat Octombrie 28, 2009 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CIRO Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 salut , am iesit cu ea pe ulitele Mizilului ,si am urcat pana aproape de Boboci , se comporta excelent la drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonnight Postat Noiembrie 1, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2009 O sa mai revin cu poze si informatii noi cand o sa mai fac ceva la ea. Deocamdata incerc sa ii fac o sa dintr-o bucata care sa fie si pentru al 2-lea pasager. Momentan cauta tabla pentru suport . O sa fie mai greu cand o sa ajung sa caut piele dar mai vedem ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 piele gasesti in ploiesti daca nu ai gasit pina acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonnight Postat Noiembrie 30, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2009 Daca sti si un pret la piele si cam pe unde gasesc ar fi de ajutor . Asta informativ ca mai intai mai am de lucrat la partea de functionare ( adica mai trebuie ceva cilindri , segmenti si alte maruntisuri ) . Mesaj completat Uite-o pe cea despre care vorbesc, poti sa te uiti la detaliile care te intereseaza ...... Nu prea imi place sa vb la tel . dar daca mai ai ceva poze mai clare cu motorul asta nu m-as supara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Daca vreti, va arat si eu cateva poze pentru idei de modificare Dnepr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonnight Postat Decembrie 7, 2009 Autor Share Postat Decembrie 7, 2009 Foarte bine-venite pozele . Daca le compari poti zice ca sunt gemene . Imi place ca le-ai postat la dimensiuni mari ca se pot vedea foarte bine detaliile . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 iNTERESANT MOTOR! IMI PLACE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 (editat) Nu pot sa cred... am vrut ca asta sa fie primul meu motor! Pe vremea aia era in Tg Mures, adica acum 2 ani... Asa de mult imi placea... Ma bucur ca a ajuns la tine pana la irma. Cat ai dat pe el? Dan. Culmea, caci si eu prin 2007, am vrut sa-l cumpar de la tipul din Mures. Cerea atunci pe el undeva la 1000 de euro, din cate imi amintesc. Am si scos, pe vremea aceea, cateva poze cu el, la imprimanta. Oricum super misto modificata motocicleta. Numai bine si sa ai grija de ea Editat Ianuarie 5, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 bunul gust e ceva relativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonnight Postat Aprilie 13, 2010 Autor Share Postat Aprilie 13, 2010 poze mai vechi Ca sa nu imi mai fie greu sa le caut o sa pun linkurile care le gasesc cu poze mai vechi aici . As ramane dator daca ar mai avea cineva poze cu acest motor sa mi le trimita . As mai fi interesat daca stie cineva daca acest motor a fost cumva omologat asa cum arata el acuma . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.