andreisamoil Postat Mai 6, 2006 Share Postat Mai 6, 2006 (editat) Salutare. Care stiti sa im dati urmatorul sfat: cum e mai bine sa oprim un motor - de la cheie sau de la buton? Si de ce. Mai precis un BMW F650 GS din 2004 pe injectie cu 2 bujii. Daca nu il opresc cum trebuie ce se intampla? Editat Mai 6, 2006 de andreisamoil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 6, 2006 Share Postat Mai 6, 2006 Butonul taie aprinderea. Cheia taie totul. Ordinea: buton, cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreisamoil Postat Mai 6, 2006 Autor Share Postat Mai 6, 2006 ok. asta am mai auzit, (la bmw butonul opreste: controlul electronic al motorului, pompa de benzina, si tarterul) dar de ce e mai bine asa???? in cartea de la bmw spune ca apesi butonul "in emergency case only" dar nici ei nu spun de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Mai 6, 2006 Share Postat Mai 6, 2006 Asta nu e ceva de genul, ce se baga prima data telefonul in incarcator sau incarcatorul in priza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 6, 2006 Share Postat Mai 6, 2006 sau il mai poti opri cu cricul lateral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 6, 2006 Share Postat Mai 6, 2006 sau il mai poti opri cu cricul lateral Complicat. Mai repede te dai jos si bagi un cartof pe esapament. Se opreste sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 6, 2006 Share Postat Mai 6, 2006 (editat) eu zic asa: cric si dupaia cheie - cind trebuie sa opresti undeva buton si dupaia cheie - cind mai sunt necesare manevre (eu o folosesc la servici ca sa nu trezesc vecinii pina asez motocicleta ) si cricul si butonul taie alimentarea. fara alimentare e ca si cum ai avea indicator P(parcare, fara curent la motor dar cu becuri si semnale) pe butucul cheii la motocicleta Editat Mai 6, 2006 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Mai 6, 2006 Share Postat Mai 6, 2006 Io-i dau de cheie, and then there's silence Atat si nimic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 6, 2006 Share Postat Mai 6, 2006 amandoua opresc curentul, nu e nici o diferenta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kooksee Postat Mai 7, 2006 Share Postat Mai 7, 2006 in mod cert o diferenta e altfel nu ar fi pus constructorul 2 kuxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 7, 2006 Share Postat Mai 7, 2006 amandoua opresc curentul, nu e nici o diferenta! Si atunci de ce exista si cheia si butonul? ....nu e de ajuns una singura?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreisamoil Postat Mai 7, 2006 Autor Share Postat Mai 7, 2006 curentul nu il opreste decat cheia. poate vroia sa spuna ca amandoua opresc alimentarea... totusi nimeni nu si-a dat inca cu presupusul despre de ce cei de la bmw recomanda a fi folosit butonul in "emergency case only". Asa e daca extind cricul lateral cand e in viteza motorul se opreste dar cred ca nu e cea mai buna solutie de a il opri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizoo_n Postat Mai 7, 2006 Share Postat Mai 7, 2006 (editat) Despre care si cum e treaba cu butonu' rosu s-a mai discutat AICI. Editat Mai 7, 2006 de bizoo_n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Mai 7, 2006 Share Postat Mai 7, 2006 of of, mai maaaai...... am si eu o intrabare, este corect daca opresc motorul de la robinetul de benzina? ca nu am baterie sa ii opresc curentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Butonul rosu este, asa cum s-a mai spus "stop de urgenta' si se recomanda folosirea lui tot timpul pentru ca sa nu oxideze. Daca nu-l folosesti poti avea surpriza sa nu fucntioneze tocmai cand ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carstoc Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 Am mai vazut eu o chestie la care se foloseste butonu' rosu (asta daca nuti prea pasa de motoreta). Tragi de gaz la maxim si incepi sa te joci On/off on/off.... sa vezi ce rateuri misto .... asta daca ai carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kuki Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 1. Butonu' rosu - taie injectia, aprinderea si pompa de benzina (adica nu iei foc in caz de-o scapi - d-asta zic mesterii ca-i in caz de emergency) 2. Contact din cheie - taie restu' (mai putin semnalele daca-l lasi pe avarie) 3. Bagat in viteza 1 4. Eliberat frana fatza si ambreiaju' si lasata sa "curga" pana se incotzopeneste cutia 5. Cricu' lateral si ghidonu-n stanga 6. Tzup jos si scoti cheia - blochezi ghidonu' Dupa care faci cativa pasi, intorci capu' si-ti iei frumos la revedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Si acum spuneti? Eu mergeam in cerc pana se termina benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 cel mai bine e asa :De la cheie, buton rosu, cric lateral bagi in viteza si dai drumu brusc la ambreaj, cand se termina benzina etc !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.