Sari la conținut

Cum Oprim Motorul?


Postări Recomandate

Salutare. Care stiti sa im dati urmatorul sfat: cum e mai bine sa oprim un motor - de la cheie sau de la buton? Si de ce. Mai precis un BMW F650 GS din 2004 pe injectie cu 2 bujii. Daca nu il opresc cum trebuie ce se intampla?

Editat de andreisamoil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok. asta am mai auzit, (la bmw butonul opreste: controlul electronic al motorului, pompa de benzina, si tarterul) dar de ce e mai bine asa????

in cartea de la bmw spune ca apesi butonul "in emergency case only" dar nici ei nu spun de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic asa:

cric si dupaia cheie - cind trebuie sa opresti undeva

buton si dupaia cheie - cind mai sunt necesare manevre (eu o folosesc la servici ca sa nu trezesc vecinii pina asez motocicleta )

 

si cricul si butonul taie alimentarea. fara alimentare e ca si cum ai avea indicator P(parcare, fara curent la motor dar cu becuri si semnale) pe butucul cheii la motocicleta

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curentul nu il opreste decat cheia. poate vroia sa spuna ca amandoua opresc alimentarea...

totusi nimeni nu si-a dat inca cu presupusul despre de ce cei de la bmw recomanda a fi folosit butonul in "emergency case only".

 

Asa e :moto: daca extind cricul lateral cand e in viteza motorul se opreste :ok: dar cred ca nu e cea mai buna solutie de a il opri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Butonul rosu este, asa cum s-a mai spus "stop de urgenta' si se recomanda folosirea lui tot timpul pentru ca sa nu oxideze. Daca nu-l folosesti poti avea surpriza sa nu fucntioneze tocmai cand ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai vazut eu o chestie la care se foloseste butonu' rosu :ok: (asta daca nuti prea pasa de motoreta). Tragi de gaz la maxim si incepi sa te joci On/off on/off.... sa vezi ce rateuri misto :moto: .... asta daca ai carburator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Butonu' rosu - taie injectia, aprinderea si pompa de benzina (adica nu iei foc in caz de-o scapi - d-asta zic mesterii ca-i in caz de emergency)

2. Contact din cheie - taie restu' (mai putin semnalele daca-l lasi pe avarie)

3. Bagat in viteza 1

4. Eliberat frana fatza si ambreiaju' si lasata sa "curga" pana se incotzopeneste cutia

5. Cricu' lateral si ghidonu-n stanga

6. Tzup jos si scoti cheia - blochezi ghidonu'

 

Dupa care faci cativa pasi, intorci capu' si-ti iei frumos la revedere. :ok:

 

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...