Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Este cam mare relantiul.Poti sa-l mai cobori putin din surubul de sub carburi.Eu asa fac.Intre 1150 si 1250 este recomandat de manual.

Asa am si facut de ieri. L am pus la 1200 când era cald. Azi când l am pornit era intre 900-1000 iar dupa aceea a crescut la 1200. Mersi pt sfaturi

 

Ps. Foloseste cineva kettenmax pentru cu.ră.ța.rea lanțului ?

Editat de Iulian.dragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, are cineva habar de cum as putea sa instalez un bord aftermarket (universal digital)pe xj 95' ,intampin cv probleme cu instalatia electrica am gasit cv cabluri de la: + /- , semnal st/dr , faza scurta/lunga)senzor ulei,neutru nu gasesc rpm,km e separat,mai are alta alimentare sau Care e treaba dc nu porneste?doar daca conectez un cablu aiurea imi porneste dar dupa check (rpm se da peste cap +km Luminite nebunii )se stinge instant Eh problema e ca bordul decat se aprinde vag (lumina din fundal doar de la ecranul digital)dar nu porneste propriu zis Ma poate ajuta/lamuri cineva?

Multumesc anicipat!

Am atasat niste poze mai jos!!!

post-41266-0-27854800-1493982558_thumb.jpeg

post-41266-0-38774600-1493982572_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee de ce motoreta mea porneste la rece putin cam greu?

Cu șocul la maxim tras, am lasat benzina pe, pri câteva minute și apas starterul , învârte de 3 4 ori si porneste, parca nu ii vine benzină .Cand porneste Dacă vreau sa las șocul la jumatate nu sta , oscilează, Cu toate ca am verificat si cablul functioneaza perfect.

 

Motoreta este Yamaha xj600s din 1999 rj01, 35.000km

 

Ce părere aveți ? Sa fie ceva din carburatoare?

Editat de Iulian.dragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa face si a mea.Nu e nici o problema.E bine sa lasi pe robinetul pe RES ca sa nu ai surprize la drum.

» Post actualizat in 08 May 2017 14:02

schema bordului aftermarket o poti pune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu lasa robinetul pe res,este rezerva,cand se face plinul se da robinetul pe On si cand se terminia pe on muti pe Res,daca mergibpe res termini toata benzina si mergi pe jos pana la prima benzinarie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu o pornesti bine,pune contactul de mai multe ori sa se umple carburatoarele cu benzina,

pana nu se mai aude nimica,

abea atunci tragi shocul la maxim si dai la automat 3-4 secunde

Păi dacă am lăsat-o pe, pri câteva minute înainte ar trebui să fie benzină în carburatoare. Iar sa apas 3-4secunde starterul nu mi se pare ok. Cand am avut kawasaki er5 , soc tras, decât atingeam starterul si pornea , chiar și după câteva luni nepornita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu ar trebui sa gasesti plusul si minusul care vin la mufa xj.Apoi alimentezi displayul la pini corespondenti straith line care cred ca e plusul iar catode batery care este minusul.

Apoi iei pe rind semnalul de N vezi ce corespondenta ai la xj si la display.Ar trebui sa ai tensiune care alimenteaza becul cind esti pe neutru.

Si asa se face la fiecare.

Iei o foaie si faci corespondente.

Sau poti sa faci o simulare alimentind de la o sursa externa si simulind,...alimentind N ,semnalele,vitezometrul prin senzor...etc.

Este greu daca nu ai cunostinte dar nu imposibil.Poate gasesti un tutorial pe youtube ca sa te ajute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg numai pe on , la 100-150km fac tot timpul plinul. Incerc sa uploadez un clip cu pornirea la rece

» Post actualizat in 08 May 2017 20:16

https://streamable.com/y2s8c

 

Video

Are cineva vreo idee de ce porneste asa ?

Voi cum o porniți in perioada asta? (10-20grade) cat trageți șocul? În ultimul timp o pornesc fără soc si ii trag imediat usor usor, câteodată se opreste. Șocul merge decât de la jumătatea cursei in sus. Este normal ?

» Post actualizat in 28 May 2017 16:10

Posesorii de xj600s , Ce căști folositi ? Eu am deocamdata un shark rsf2 , si ma doare capul de la vânt, este groaznic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ieri am observat ca nu se mai aprinde martorul de ulei cand pun contactul.

De unde sa incep verificarile ?

 

Scoti mufa, faci o punte si vezi daca se aprinde becul. Daca nu se aprinde inseamna ca becul este ars sau ca ai o problema pe instalatia electrica. Daca becul se aprinde inseamna ca ai o problema la senzor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un XJ 600 1992 aproape intreg la 1000 de lei. M-am gandit ca poate va foloseste informatia.

/index.php?/topic/738628-dezmembrez-xj600-diversion-1992/

Multumesc frumos. E calda si asteapta noul proprietar. Carene+parbriz nou + roti + furca (servisata ;) ) + evacuare + toate cele din topic si varii lucruri pe langa.

» Post actualizat in 05 Jul 2017 07:47

am uitat sa specific +MOTOR

» Post actualizat in 15 Jul 2017 07:29

Multumesc frumos. E calda si asteapta noul proprietar. Carene+parbriz nou + roti + furca (servisata ;) ) + evacuare + toate cele din topic si varii lucruri pe langa.

» Post actualizat in 05 Jul 2017 07:47

am uitat sa specific +MOTOR

/index.php?/topic/738628-dezmembrez-xj600-diversion-1992/

 

Hai sa incercam o chestie - toate de mai sus cu 100£ (510 ron). Daca nu functioneaza nici asta le dau la fier vechi ;) (iar cu carene and ather non-irony stuff fac un foc de tabara).

Editat de Creambigman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare

 

Am o mica problema care sper sa nu fie una mare , am un joc in rulmentul de directie si nu stiu daca e doar slab sau trebuie schimbat?

 

Am atasat niste poze

Multumesc frumos pt orice fel de lamurire!

post-41266-0-12300800-1500383265_thumb.jpeg

post-41266-0-04161500-1500383311_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa verifici daca rulmentul are locas facut de bile,adica ridici furca fata de la pamant,se aseaza cineva pe saua spate si dai din ghidon stanga dreapta maxim,trebuie sa fie cursa libera si lina,sa nu simti hopuri,daca este doar slab il strangi,daca se simnt hopuri schimbi rulmentul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru pasionatii de inginerie: De ceva vreme ma bate gandul sa-i pun a 6-a si sunt curios daca stie cineva vreo cutie de Yamaha compatibila cu motorul meu de 900F din '85. Ma gandeam sa-i fac loc inca unui pinion dar ma bate configuratia hartii de cutie :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu stiu daca gasesti ceva compatibil pentru anul respectiv ca nubprea se puneau cutii cu 6 viteze pe vremuri :)...ca la masini.

Iar sa modifici cutia...filmeaza priceaul si te faci cunoscut pe youtube!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e doar o idee de imbunatatire a babutei :) va tin la curent daca gasesc ceva :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa te dezamagesc,

dar sigur si fiabil nu se poate face asa ceva,

nu este loc in cutia de viteze sa poti pune pinioane sincroane si furca modificata

este mai simplu vanzare si cumperi alta motocicleta cu 6 trepte viteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...