Cooler Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Buna Ahmed cel nebun. Ma chiar gandeam acum ceva vreme sa-ti trimit un PM; lui Ticolino i-am trimis. Problema la mine la esapament parea initial partea de sub moto (unde e h-ul ala). Dupa ce le-am dat jos am constatat ca in afara de faptul ca era ruginita nu avea nimic: nici o fisura, in schimb filtrele de zgomot din toba si partea din spate a esapamentului aveau ceva probleme: ruginite, fisurate, gaurite. Mi le-a taiat un unchi cu flexul si le-a resudat si a pus niste petece de metal. Am lucrat la moto de la 9 dimineata pana la 12 noaptea. Mai am de faut si toba dreapta, dar acum operatia va dura mult mai putin. Imi place XJ-ul. Cred ca e una dintre cele mai reusite moto; asa se explica si nr mare al lor pe sosea dupa atatia ani. Cred totusi ca Diversion, desi mai noua e mai putin reliable decat 51j (si are oricum mai putini cai). suuper!!!! povesteste-mi te rog ce ai facut la esapament, ca si eu am probleme cu partea aia de dedesubt, dinainte de tobe. a mea face ca un avion, intoarce lumea capu de la 200 de m. pe mine nu ma deranjeaza, dar nici chiar asa... am gasit de la dezmembrari din germania cu 50 de euro tot esapamentu in afara de tobe, dar nu stiu de-or fi intr-o stare mai buna ca a mea. eu merg si iarna, de-aia sufera tare. urmatoarea operatiune va fi regalt jocul la supape (se face la 12000 km) , si intins lantul de la distriburtie (la 6000). daca este interes, voi posta poze si ceva explicatii cum se face. ah, si a mea are 75 de mii de km, nu papa ulei si fuge ca-n prima zi. oare or fii km originali? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyahmed Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Buna Ahmed cel nebun. Ma chiar gandeam acum ceva vreme sa-ti trimit un PM; lui Ticolino i-am trimis. Problema la mine la esapament parea initial partea de sub moto (unde e h-ul ala). Dupa ce le-am dat jos am constatat ca in afara de faptul ca era ruginita nu avea nimic: nici o fisura, in schimb filtrele de zgomot din toba si partea din spate a esapamentului aveau ceva probleme: ruginite, fisurate, gaurite. Mi le-a taiat un unchi cu flexul si le-a resudat si a pus niste petece de metal. Am lucrat la moto de la 9 dimineata pana la 12 noaptea. Mai am de faut si toba dreapta, dar acum operatia va dura mult mai putin. Imi place XJ-ul. Cred ca e una dintre cele mai reusite moto; asa se explica si nr mare al lor pe sosea dupa atatia ani. Cred totusi ca Diversion, desi mai noua e mai putin reliable decat 51j (si are oricum mai putini cai). da-mi pe mess un buzz, crazyahmed2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SLUSAR Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 te pot ajuta eu. da-mi un pm cu lista completa. suuper!!!! povesteste-mi te rog ce ai facut la esapament, ca si eu am probleme cu partea aia de dedesubt, dinainte de tobe. a mea face ca un avion, intoarce lumea capu de la 200 de m. pe mine nu ma deranjeaza, dar nici chiar asa... am gasit de la dezmembrari din germania cu 50 de euro tot esapamentu in afara de tobe, dar nu stiu de-or fi intr-o stare mai buna ca a mea. eu merg si iarna, de-aia sufera tare. urmatoarea operatiune va fi regalt jocul la supape (se face la 12000 km) , si intins lantul de la distriburtie (la 6000). daca este interes, voi posta poze si ceva explicatii cum se face. ah, si a mea are 75 de mii de km, nu papa ulei si fuge ca-n prima zi. oare or fii km originali? Primele piese de care am mare nevoie ar fi: rezervoru, ochelarii care tin telescoapele (fara ala de sus),capacul stanga motor, scarita dreapta, contact. Da-mi un nr de telefon daca poti. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Cu a mea am facut un drum pana la mare sapt trecuta si mi-a consumat pt 600 de km, benzina in valoare de 110 roni... Am calculat un 5%...in medie...Viteza maxima...cateva varfuri de 160 la intoarcere dar in general 110kmh...Trage super in a 5-a incepand de la 50 kmh pana ...la limita,asa ca in sate n-a trebuit sa schimb nici o treapta ci doar sa reduc gazul...Am 5000 km cu ea,are 45000 acum pe ceas si merge super.A si sa nu uit...am venit pe 3 mai acasa pe o ploaie torentiala si n-am avut nici o grija multumita cardanului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyahmed Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 Primele piese de care am mare nevoie ar fi: rezervoru, ochelarii care tin telescoapele (fara ala de sus),capacul stanga motor, scarita dreapta, contact. Da-mi un nr de telefon daca poti. multumesc. din pacate te pot ajuta momentan doar cu scarita. da-mi un pm daca esti interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SLUSAR Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 din pacate te pot ajuta momentan doar cu scarita. da-mi un pm daca esti interesat. E bun si atat, la ce pret e si de unde esti? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyahmed Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 E bun si atat, la ce pret e si de unde esti? Mersi scarita este de pe mobra unui amic, care a indoit-o rau la o cazatura. m-am uitat astazi si am constatat ca e fisurata placa de al, si a fost vopsita foarte neprofesional cu spray negru. fa-i o oferta de pret, o sa transmit mai departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinradu Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Fratilor, unde gasesc o pereche de oglinzi ptr 51j ? caut de mult timp si nu gasesc pe nicaieri. Imi trebuie varianta aia cu " T "-ul ala in cap, care se infileteaza in suportul din ghidon , si pe urma bratul oglinzii se monteaza pe el. Vreau si oglinda si " T " -ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovax_r6 Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Sunt cam multe variatiuni de XJ-uri pe piatza, deci s-ar putea sa fie eronate informatiile de aici.Yamaha XJ 600 cu motor 51J (ce am eu si Catalin) - chiar si asta are doua variante, am vazut la smaeb intr-un catalog de cauciucuri la un stand ca e o varianta cu limitare de putere si alta nelimitata. Tot asa, intre a mea si a lui Catalin am gasit o gramada de diferente - releul regulator de care zice el difera total la mine si la el - el are 4 fire, eu vreo 7-8 si alta forma exterioara, alta amplasare pe cadru. De asemenea, mai sunt XJ-urile cu "s" in coada denumirii si cele cu "n", care arata cu totul altfel. Motoarele sunt la fel de diferite, puterile variaza de la un model la altul. Uite aici tot ce se incadreaza la "Yamaha xj 600" : http://www.bikez.com/search/index.php Cazul meu - yamaha xj 600, motor 51j, an 1987, putere 71 cai, km -70.000 - Motocicleta inca merge foarte bine, insa a fost ingrijita bine (nu de catre mine), in sensul - schimbat la timp orice piesa uzata, tratata cu ulei bun si la timp, forjata "cu grija" - (in sensul - sa nu o forjezi cu motorul rece). Consumul la mine a variat intre 5.5 - 6 - 6.5, mers mult cu pasager si in oras. Oricum, vizibil mai redus consumul decat la ce am avut inainte, honda xl 600, 1 cilindru - consuma peste 7 intotdeauna. Dar, cum ziceam, modelele de xj sunt prea variate ca sa tragi o concluzie de aici. Daca nimeresti un motor cu limitare de putere, va consuma evident mai putin, dar va trage mai prost. amea este yamaha rj01 an 98 mere de rupe sau mi se pare 62 de cp consum exact 4l/100 km are un zgomot ciudat da dupa ce o frig la drum nu se maio aude nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Sal!Mă primiți Âşi pe mine cu un Diversion din 93, 32000 km.Azi am dat prima tură cu el...SUPER TARE! Poze aici, sper să meargă Găsit Âşi manual Haynes:http://pdftown.com/Yamaha-XJ600-Service-Manual.html ÂŞi incă unul: http://thepiratebay.org/tor/3725486/92-99_..._Service_Manual Scuze, nu Âştiu să fac link. Da uite că am făcut!ÂŞi proÂştii mai are noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Foarte frumos Radule ! Sa il calaresti sanatos ! ..wellcome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Mulțam fain, sunt super mulțumit de motoretă, consumul e undeva pe la 6% mixt, i-am pus ulei Yamalube 20w-50(că 40 nu era) la 30 ron/l, am luat-o cu gume noi Dunlop Arrowmax, lanț Âşi bujii noi, mi-am comandat Âşi suport de top-case în rest cheie Âşi benzină (ce-au pățit ăÂştia cu benzina? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 ce-au pățit ăÂştia cu benzina? Se cam termina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Am si eu o intrebare pentru utilizatorii de Diversion care au montat pe ea top-case... Mi-am luat si eu un suport si un top case de pe Louis... le-am pus sus, si acum stabilitatea motocicletei e VARZA... nu mai pot merge nici macar intr-o mana pentru ca intra un inceput de voblaj in fata. Vreau sa stiu daca mai sunt oameni care au problema asta, si daca sunt oameni cu top-case fara problema asta.. va rog spuneti-mi si mie setarile de la suspensii. Problema cu voblajul o am si daca incerc sa merg fara topcase .. si fara maini.. decat daca pun motorul in viteza mare sau la liber .. incepe sa vobleze usor. Presupun ca se incarca spatele din cauza franarii ( cu aerul de la topcase, respectiv de motor ).. se descarca fata si de aia incepe sa vobleze. Teoretic ar trebui sa ridic putin spatele si sa cobor fata... . In orice caz... rog posesorii de Diversion cu top case sa isi impartaseasca experienta Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 io am topcase pe ea, dar sincer sa fiu, nu am fost tentat sa merg fara maini.... dar, oricum, parca nu se simte niciun voblaj. verifica presiunea in pneuri, alinierea rotilor si dupa aia mai vezi.. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 Am si eu o intrebare pentru utilizatorii de Diversion care au montat pe ea top-case... Mi-am luat si eu un suport si un top case de pe Louis... le-am pus sus, si acum stabilitatea motocicletei e VARZA... nu mai pot merge nici macar intr-o mana pentru ca intra un inceput de voblaj in fata. Vreau sa stiu daca mai sunt oameni care au problema asta, si daca sunt oameni cu top-case fara problema asta.. va rog spuneti-mi si mie setarile de la suspensii. Problema cu voblajul o am si daca incerc sa merg fara topcase .. si fara maini.. decat daca pun motorul in viteza mare sau la liber .. incepe sa vobleze usor. Presupun ca se incarca spatele din cauza franarii ( cu aerul de la topcase, respectiv de motor ).. se descarca fata si de aia incepe sa vobleze. Teoretic ar trebui sa ridic putin spatele si sa cobor fata... . In orice caz... rog posesorii de Diversion cu top case sa isi impartaseasca experienta Multumesc! Salut! Verifica rulmentii de la roata fata. La mine asta a fost cauza voblajelor o perioada. Poate nu e de la topcase apropos, cat te-a costat topcase-ul cu tot cu suport? Toate bune, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Mersi de feedback.. am dat jos topcase-ul si.. nu e de la topcase. Problema e acum nu numai la mers fara maini ci si la mersul intr-o mana... si de ala e nevoie. Am casca flip up... si mai mesteresc la ea ( ridic/las botu .. viziera de soare ) in timp ce merg.. O sa verific rulmentii.. n-ar fi exclus.. mersi! Zamolxe... m-a costat 130 eur suportul(five stars) si 50 eur top-case-ul(moto detail) cu adaptor cu tot.. era la oferta, acum e 70 eur. Eu credeam insa ca pt 130 eur e suport de laterale + top case... dar e numai de top-case ... ca rezultat am 2 cutii in plus. nu prea mai imi arde acum de luat de pe Louis dupa poza... next time iau doar originale. Bafta mare & asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Pe mine mă costă 110 suportul Hepco&Becker, numai pt. top Âşi 60 case Givi de 30 l. Am pus Âşi flitru de aer nou, 15 e , merge super Âşi porneÂşte instant cu toate pistoanele, fără Âşoc.Îl trag după vreo 4-5 sec.Oricum ajunge la temperatura de lucru mult mai repede decât CB-ul. Am binevoit a-mi verifica Âşi presiunea din pneuri, ocazie cu care am constatat că aveam doar 1 bar pe spate Âşi 0,7 pe față!!!Fază de clasa a IV-a Cu ocazia asta sper să-mi mai scadă Âşi consumul. Peace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 La mine nr 3 "drain hose" lipseste cu desavarsire. Presupun ca e tubul care goleste benzina din rezervor daca ai pus prea multa parca aveam asa ceva la GS si iesea pe lateral.. Dar mai bine spuneti-mi careva va rog careva unde merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Ăla merge jos undeva în zona axului basculei.Cu ocazia golirii Âşi poponeataățării rezervorului, când am luat motoreta, am văzut respectiva conductă în rezervor Âşi merge până sus, dar în general poți face plinul liniÂştit că nu pierzi benzină.Oricum la ce scoruri a ajuns benzina, astfel de evenimente vor fi tot mai rare!Mă pun să-mi caut bicicletă, cu motoru mă dau numai de sărbători! Ce dreak de cuvânt mi-a ieÂşit acolo POPONEATAățării=CURățării.Na, c-am dres-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 ce ziceti merita sa-mi iau si eu o yamaha xj600s diversion si unde gasesc si eu mai multe despre ea:)???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 vezi ca sunt de vanzare cateva chiar aici, pe forum ce anume vrei sa afli despre ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 mai multe date tehnice, daca e fiabila, am gasit una la super pret in germania si stau pe ganduri sa o iau sa no iau????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 mai multe date tehnice, daca e fiabila, am gasit una la super pret in germania si stau pe ganduri sa o iau sa no iau????? par a fi motoare fiabile... eu la DIVI din 2000 am avut doar ceva probleme marunte la electrica. Releul de incarcare a cedat, dar se pare ca asta e un punct slab la foarte multe motoare (am vazut multe anunturi SH in care se specifica faptul ca releul a fost inlocuit). daca ai rabdare, ia si citeste topicul asta tot, asa iti mai faci o idee generala asupra XJ-ului. Azi am schimbat pneul spate si kitul de lant la United Motors. M-am intors la service pentru ca zdranganea ceva enervant de tare. Mecanicul, dupa ce face o tura imi spune ca el nu aude nimic. Descoperim apoi ca piulitele de pe suruburile de intindere erau slabite pe partea stanga, si capacul din capatul basculei vibra intr-una. Replica.... "Stai linistit ca n-o sa mori de la asta"... Oare sunt eu nebun sau chiar e aiurea atitudinea asta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 E aiurea mah! .. In loc sa recunoasca ca o gresit si sa dreaga treaba.. trateaza problema cu superficialitate.. e boala tipica de mecanic. De aia ii bine sa inveti sa-ti mai dregi tu motoru macar pentru chestiile mici. Eu de secole caut mecanicu ala care are cele 3 calitati esentiale : priceput, serios si ieftin. din pacate n-am gasit nici macar unul cu 2 din astea.. @kraul.. Divu lui Draku ii f bun, am fost cu el in tura .. ii drept ceva mai demult.. dar a mers super. plus ca omu a si facut turul Ro fara probleme pe ea. Iar pretul pe motor + toate accesorile e f bun. Io-ti recomand sa mergi sa il vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.