Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Apropo, daca are cineva nevoie am caiet de reparatii pentru ea (yamaha xj 600 s diversion), e in germana.. daca vrea cineva sa-l traduca... poate intr-o zi daca am timp si ploua afara il scanez si-l pun pe net.. sa-l aiba toata lumea, intre timp, daca il vrea cineva ... e welcome.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropo, daca are cineva nevoie am caiet de reparatii pentru ea (yamaha xj 600 s diversion), e in germana.. daca vrea cineva sa-l traduca... poate intr-o zi daca am timp si ploua afara il scanez si-l pun pe net.. sa-l aiba toata lumea, intre timp, daca il vrea cineva ... e welcome.

este in format electronic, in engleza pe net.Caut linkul daca va intereseaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6000 scrie cartea

eu o fac la 5999 :rolleyes:

al meu e de 50 cai. 170 scriptic

vit.max era 17..2-3 dupa ceas :bounce:

 

Interesant ca in cartea de care am facut eu rost scrie ca schimbul se face

la 12000 km sau la 6 luni....!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant ca in cartea de care am facut eu rost scrie ca schimbul se face

la 12000 km sau la 6 luni....!!!!!!!!!!!!!!!!

si eu am o carte cu 10000 km , dar totusi....

probabil ai vazut uleiul la schimb. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am o carte cu 10000 km , dar totusi....

probabil ai vazut uleiul la schimb. :rolleyes:

 

 

Nu-ti fa griji ca eu il schimb la 5000 , dar m-a mirat faza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot urmarit discutiile...

Eu folosesc 10W40 mineral. In carte zice de 20W40 la peste 15 grade, care insa nu se mai produce si ar trebui sa se comporte asemanator totusi. E drept ca l-am preferat unui 20W50 prin noiembrie, acum poate ca l-as incerca pe cel din urma sau un semisintetic 15-50. Din cate stiu eu, ultima cifra da vascozitatea pe timp de vara la uleiurile multigrad, dar nu bag mana in foc. Totusi motoreta merge bine; se aud niste batai in motor sau in transmisie la relantai pana se incalzeste, dar cam atat :disappointed:

 

NU avut nimeni probleme ciudate cu tipu asta de moto pama acum ???

ce vi s-a stricat si cum ati rezolvat problema ???

 

Momentan ma deranjeaza ceva la elementele elastice din cauciuc care fixeaza foaia lantului (pinionul spate) pe roata spate. Cand plec de ex, dau drumul usor la ambreiaj, lantul se pune in miscare, trage de foaie, insa roata spate nu pleaca imediat cu foaia. Asta deoarece sunt un fel de amortizoare elastice care preiau din tensiune si abia cand acestea se comprima la maxim roata spate se pune in miscare. Este vorba de un joc de cam 1 -1,5 cm dar mi se pare destul de deranjant si parca nu reusesc sa controlez cum mi-as dori plecarile de pe loc sau schimbarile de viteza.

 

Ati schimbat careva aceste elemente? Daca da, unde se pot gasi ca pe louis n-am vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l.......... In carte zice de 20W40 la peste 15 grade, care insa nu se mai produce..........

Uite

 

20W40 Castrol

sau Procycle

 

............

Momentan ma deranjeaza ceva la elementele elastice din cauciuc care fixeaza foaia lantului (pinionul spate) pe roata spate...............

 

Ati schimbat careva aceste elemente? Daca da, unde se pot gasi ca pe louis n-am vazut.

Cred ca si eu tot aceasta problema am.Nu stiam ce nu imi place cu spatele.Va trebuii sa intrebam la reprezentanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU avut nimeni probleme ciudate cu tipu asta de moto pama acum ???

ce vi s-a stricat si cum ati rezolvat problema ???

 

Da, totusi se pare ca am o problema de-a-n-pixul....

Ceva la frana din spate.

Blocheaza....permanent.

Si nu stiu de ce...

Am incercat tot...am verificat cursa pistoanelor...merg super usor.

A incercat sa vad daca nu este aer in sistem...

Am incercat sa "centrez" frana pe roata...

Am incercat sa centrez roata pe frana...

Totul in van...cand merg fara sa franez se incalzeste discul.... f...re

Ma cam calca pe nervi....si cred ca o dau!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, totusi se pare ca am o problema de-a-n-pixul....

Ceva la frana din spate.

Blocheaza....permanent.

Si nu stiu de ce...

Am incercat tot...am verificat cursa pistoanelor...merg super usor.

A incercat sa vad daca nu este aer in sistem...

Am incercat sa "centrez" frana pe roata...

Am incercat sa centrez roata pe frana...

Totul in van...cand merg fara sa franez se incalzeste discul.... f...re

Ma cam calca pe nervi....si cred ca o dau!!!

cum se invarte roata ?

daca se invarte greu: permanent e posibil ca placutele sa nu culiseze cum ar trebui sau sa agate ....

doar dupa ce pui frana e posibil sa fie de la pistonase ...

daca ai scos pistonasele cum le-ai pus inapoi ?

ai folosit vaselina sau ulei ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit odata o explicatie a acestui fenomen de la un mecanic auto (de dacie, bineinteles :disappointed: ):

cica e posibil ca racordul flexibil de frana sa se exfolieze pe interior, iar bucatile desprinse sa se comporte ca o supapa care lasa lichidul sa treaca doar in directia etrierului si invers nu. din acest motiv pistonasele nu se pot retrage suficient.

nu stiu daca se intampla asa ceva la tine. teoretic e posibil, dar practic nu cred....

e totusi o idee...

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit odata o explicatie a acestui fenomen de la un mecanic auto (de dacie, bineinteles :disappointed: ):

cica e posibil ca racordul flexibil de frana sa se exfolieze pe interior, iar bucatile desprinse sa se comporte ca o supapa care lasa lichidul sa treaca doar in directia etrierului si invers nu. din acest motiv pistonasele nu se pot retrage suficient.

nu stiu daca se intampla asa ceva la tine. teoretic e posibil, dar practic nu cred....

e totusi o idee...

succes

 

 

Sa stii ca zici tu ceva.....dar cum pot sa verific?

Doar daca schimb racordul... si daca nu e ala am aruncat banii pe fereastra....

Pacat ca motorul ei merge super bine...si se f..e cu o faza de-asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit odata o explicatie a acestui fenomen de la un mecanic auto (de dacie, bineinteles :disappointed: ):

cica e posibil ca racordul flexibil de frana sa se exfolieze pe interior, iar bucatile desprinse sa se comporte ca o supapa care lasa lichidul sa treaca doar in directia etrierului si invers nu. din acest motiv pistonasele nu se pot retrage suficient.

nu stiu daca se intampla asa ceva la tine. teoretic e posibil, dar practic nu cred....

e totusi o idee...

succes

e f posibil sa fie si asta ... poti sa verifici daca sufland pe ele

 

 

In cazul in care ai dat pistonasele jos si le-ai montat cu ulei sau vaselina asta ar putea ingreuna retragerea pistonasului ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a dat cineva la liniute ???

 

Cu XJ-ul la liniute ???? :smoke: :banana: :laugh: poate cu creta pe tabla... e un 4 cilindri in linie in 4 timpi si 200 kg, castigatul liniutelor nu face parte din repertoriu, are alte calitati!!!

 

Bine, daca tii neaparat, poti sa participi, nu te impiedica nimeni, numai sa nu te astepti sa castigi!

 

Sau nu am inteles eu la ce liniute te referi?!?!

Editat de ionut007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, unde gasesc piese pentru ea in RO? De exeplu un maner de frana?? Acum l-am rezolvat din germania, dar sa zicem ca as vrea sa-l iau de aici, chiar din cluj, exista vreun magazin de piese ca eu nu stiu, in afara de motoland dar saptamana trecuta nu avea nici macar spray de curatat lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pot sa te intreb de ce ai renuntat la speed'uri ??

 

Salutare!

Am renuntat pentru ca vreau mai mult confort pentru mine si pentru pasager pe distante mai mari, posibilitatea incarcarii motorului cu bagajele aferente unei excursii, garda la sol mai mare si suspensiile mai moi (nu mai simti chiar fiecare denivelare de pe drum), consumul un pic mai mic.

Sa nu fiu inteles gresit... daca mi-as permite nu as ezita sa am in garaj un speed, de asemenea ar fi bun un enduro si un chopper. Fiecare are farmecul lui, dar acum am ales ceva practic, un compromis care sa se potriveasca cu ce vreau eu acum: km multi, peisaje, bucuria de a imparti cu cineva toate astea, manevrabilitate si confort.

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...