ionut007 Postat Iulie 1, 2006 Share Postat Iulie 1, 2006 Apropo, daca are cineva nevoie am caiet de reparatii pentru ea (yamaha xj 600 s diversion), e in germana.. daca vrea cineva sa-l traduca... poate intr-o zi daca am timp si ploua afara il scanez si-l pun pe net.. sa-l aiba toata lumea, intre timp, daca il vrea cineva ... e welcome. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Iulie 2, 2006 Share Postat Iulie 2, 2006 Apropo, daca are cineva nevoie am caiet de reparatii pentru ea (yamaha xj 600 s diversion), e in germana.. daca vrea cineva sa-l traduca... poate intr-o zi daca am timp si ploua afara il scanez si-l pun pe net.. sa-l aiba toata lumea, intre timp, daca il vrea cineva ... e welcome. este in format electronic, in engleza pe net.Caut linkul daca va intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadik69 Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 6000 scrie cartea eu o fac la 5999 al meu e de 50 cai. 170 scriptic vit.max era 17..2-3 dupa ceas Interesant ca in cartea de care am facut eu rost scrie ca schimbul se face la 12000 km sau la 6 luni....!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 bunul simt ma indeamna sa cred ca intervalul dintre 2 schimburi de ulei depinde si de calitatea uleiului folosit (ma rog, atat cat se poate avea incredere in eticheta...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 Interesant ca in cartea de care am facut eu rost scrie ca schimbul se face la 12000 km sau la 6 luni....!!!!!!!!!!!!!!!! si eu am o carte cu 10000 km , dar totusi.... probabil ai vazut uleiul la schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadik69 Postat Iulie 5, 2006 Share Postat Iulie 5, 2006 si eu am o carte cu 10000 km , dar totusi.... probabil ai vazut uleiul la schimb. Nu-ti fa griji ca eu il schimb la 5000 , dar m-a mirat faza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Iulie 5, 2006 Share Postat Iulie 5, 2006 si eu tot la 5000 Nu-ti fa griji ca eu il schimb la 5000 , dar m-a mirat faza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat Iulie 10, 2006 Autor Share Postat Iulie 10, 2006 NU avut nimeni probleme ciudate cu tipu asta de moto pama acum ??? ce vi s-a stricat si cum ati rezolvat problema ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iulie 10, 2006 Share Postat Iulie 10, 2006 Am tot urmarit discutiile... Eu folosesc 10W40 mineral. In carte zice de 20W40 la peste 15 grade, care insa nu se mai produce si ar trebui sa se comporte asemanator totusi. E drept ca l-am preferat unui 20W50 prin noiembrie, acum poate ca l-as incerca pe cel din urma sau un semisintetic 15-50. Din cate stiu eu, ultima cifra da vascozitatea pe timp de vara la uleiurile multigrad, dar nu bag mana in foc. Totusi motoreta merge bine; se aud niste batai in motor sau in transmisie la relantai pana se incalzeste, dar cam atat NU avut nimeni probleme ciudate cu tipu asta de moto pama acum ??? ce vi s-a stricat si cum ati rezolvat problema ??? Momentan ma deranjeaza ceva la elementele elastice din cauciuc care fixeaza foaia lantului (pinionul spate) pe roata spate. Cand plec de ex, dau drumul usor la ambreiaj, lantul se pune in miscare, trage de foaie, insa roata spate nu pleaca imediat cu foaia. Asta deoarece sunt un fel de amortizoare elastice care preiau din tensiune si abia cand acestea se comprima la maxim roata spate se pune in miscare. Este vorba de un joc de cam 1 -1,5 cm dar mi se pare destul de deranjant si parca nu reusesc sa controlez cum mi-as dori plecarile de pe loc sau schimbarile de viteza. Ati schimbat careva aceste elemente? Daca da, unde se pot gasi ca pe louis n-am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Iulie 10, 2006 Share Postat Iulie 10, 2006 l.......... In carte zice de 20W40 la peste 15 grade, care insa nu se mai produce.......... Uite 20W40 Castrol sau Procycle ............ Momentan ma deranjeaza ceva la elementele elastice din cauciuc care fixeaza foaia lantului (pinionul spate) pe roata spate............... Ati schimbat careva aceste elemente? Daca da, unde se pot gasi ca pe louis n-am vazut. Cred ca si eu tot aceasta problema am.Nu stiam ce nu imi place cu spatele.Va trebuii sa intrebam la reprezentanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadik69 Postat Iulie 11, 2006 Share Postat Iulie 11, 2006 NU avut nimeni probleme ciudate cu tipu asta de moto pama acum ??? ce vi s-a stricat si cum ati rezolvat problema ??? Da, totusi se pare ca am o problema de-a-n-pixul.... Ceva la frana din spate. Blocheaza....permanent. Si nu stiu de ce... Am incercat tot...am verificat cursa pistoanelor...merg super usor. A incercat sa vad daca nu este aer in sistem... Am incercat sa "centrez" frana pe roata... Am incercat sa centrez roata pe frana... Totul in van...cand merg fara sa franez se incalzeste discul.... f...re Ma cam calca pe nervi....si cred ca o dau!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat Iulie 11, 2006 Autor Share Postat Iulie 11, 2006 Da, totusi se pare ca am o problema de-a-n-pixul.... Ceva la frana din spate. Blocheaza....permanent. Si nu stiu de ce... Am incercat tot...am verificat cursa pistoanelor...merg super usor. A incercat sa vad daca nu este aer in sistem... Am incercat sa "centrez" frana pe roata... Am incercat sa centrez roata pe frana... Totul in van...cand merg fara sa franez se incalzeste discul.... f...re Ma cam calca pe nervi....si cred ca o dau!!! cum se invarte roata ? daca se invarte greu: permanent e posibil ca placutele sa nu culiseze cum ar trebui sau sa agate .... doar dupa ce pui frana e posibil sa fie de la pistonase ... daca ai scos pistonasele cum le-ai pus inapoi ? ai folosit vaselina sau ulei ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 11, 2006 Share Postat Iulie 11, 2006 am auzit odata o explicatie a acestui fenomen de la un mecanic auto (de dacie, bineinteles ): cica e posibil ca racordul flexibil de frana sa se exfolieze pe interior, iar bucatile desprinse sa se comporte ca o supapa care lasa lichidul sa treaca doar in directia etrierului si invers nu. din acest motiv pistonasele nu se pot retrage suficient. nu stiu daca se intampla asa ceva la tine. teoretic e posibil, dar practic nu cred.... e totusi o idee... succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadik69 Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 am auzit odata o explicatie a acestui fenomen de la un mecanic auto (de dacie, bineinteles ): cica e posibil ca racordul flexibil de frana sa se exfolieze pe interior, iar bucatile desprinse sa se comporte ca o supapa care lasa lichidul sa treaca doar in directia etrierului si invers nu. din acest motiv pistonasele nu se pot retrage suficient. nu stiu daca se intampla asa ceva la tine. teoretic e posibil, dar practic nu cred.... e totusi o idee... succes Sa stii ca zici tu ceva.....dar cum pot sa verific? Doar daca schimb racordul... si daca nu e ala am aruncat banii pe fereastra.... Pacat ca motorul ei merge super bine...si se f..e cu o faza de-asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 cine a avut limitator pe motor,si cum la scos? Limitatorul e o flansa de cauciuc pe evacuarea caarburatorului. Se taie cu cutitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat Iulie 12, 2006 Autor Share Postat Iulie 12, 2006 am auzit odata o explicatie a acestui fenomen de la un mecanic auto (de dacie, bineinteles ): cica e posibil ca racordul flexibil de frana sa se exfolieze pe interior, iar bucatile desprinse sa se comporte ca o supapa care lasa lichidul sa treaca doar in directia etrierului si invers nu. din acest motiv pistonasele nu se pot retrage suficient. nu stiu daca se intampla asa ceva la tine. teoretic e posibil, dar practic nu cred.... e totusi o idee... succes e f posibil sa fie si asta ... poti sa verifici daca sufland pe ele In cazul in care ai dat pistonasele jos si le-ai montat cu ulei sau vaselina asta ar putea ingreuna retragerea pistonasului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat Iulie 17, 2006 Autor Share Postat Iulie 17, 2006 s-a dat cineva la liniute ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut007 Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 (editat) s-a dat cineva la liniute ??? Cu XJ-ul la liniute ???? poate cu creta pe tabla... e un 4 cilindri in linie in 4 timpi si 200 kg, castigatul liniutelor nu face parte din repertoriu, are alte calitati!!! Bine, daca tii neaparat, poti sa participi, nu te impiedica nimeni, numai sa nu te astepti sa castigi! Sau nu am inteles eu la ce liniute te referi?!?! Editat Iulie 17, 2006 de ionut007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut007 Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Apropo, unde gasesc piese pentru ea in RO? De exeplu un maner de frana?? Acum l-am rezolvat din germania, dar sa zicem ca as vrea sa-l iau de aici, chiar din cluj, exista vreun magazin de piese ca eu nu stiu, in afara de motoland dar saptamana trecuta nu avea nici macar spray de curatat lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 poti vorbi cu Romi3 care iti aduce in 1-2 saptamani orice din germania. Mai repede de atat nu rezolvi in Cluj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut007 Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 poti vorbi cu Romi3 care iti aduce in 1-2 saptamani orice din germania. Mai repede de atat nu rezolvi in Cluj. Thanks, e bine de stiut ep viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 Salutare! Se pare ca de sambata voi fi posesor de diversion! Abia astept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 Salutare! Se pare ca de sambata voi fi posesor de diversion! Abia astept! Bun venit in club ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat Iulie 22, 2006 Autor Share Postat Iulie 22, 2006 Salutare! Se pare ca de sambata voi fi posesor de diversion! Abia astept! pot sa te intreb de ce ai renuntat la speed'uri ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 pot sa te intreb de ce ai renuntat la speed'uri ?? Salutare! Am renuntat pentru ca vreau mai mult confort pentru mine si pentru pasager pe distante mai mari, posibilitatea incarcarii motorului cu bagajele aferente unei excursii, garda la sol mai mare si suspensiile mai moi (nu mai simti chiar fiecare denivelare de pe drum), consumul un pic mai mic. Sa nu fiu inteles gresit... daca mi-as permite nu as ezita sa am in garaj un speed, de asemenea ar fi bun un enduro si un chopper. Fiecare are farmecul lui, dar acum am ales ceva practic, un compromis care sa se potriveasca cu ce vreau eu acum: km multi, peisaje, bucuria de a imparti cu cineva toate astea, manevrabilitate si confort. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.