MaDoG Postat Iulie 22, 2006 Autor Share Postat Iulie 22, 2006 Salutare! Am renuntat pentru ca vreau mai mult confort pentru mine si pentru pasager pe distante mai mari, posibilitatea incarcarii motorului cu bagajele aferente unei excursii, garda la sol mai mare si suspensiile mai moi (nu mai simti chiar fiecare denivelare de pe drum), consumul un pic mai mic. Sa nu fiu inteles gresit... daca mi-as permite nu as ezita sa am in garaj un speed, de asemenea ar fi bun un enduro si un chopper. Fiecare are farmecul lui, dar acum am ales ceva practic, un compromis care sa se potriveasca cu ce vreau eu acum: km multi, peisaje, bucuria de a imparti cu cineva toate astea, manevrabilitate si confort. Toate cele bune! km cat mai multi fara fara incidente !!! Salve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut007 Postat Iulie 23, 2006 Share Postat Iulie 23, 2006 (editat) Din scurta mea experienta moto am ajuns la concluzia, si vad ca nu sunt singurul, ca un touring e cea mai buna alegere pentru romania. Nu stiu voi dar eu nu am reusit sa gasesc inca 500 m de asfalt perfect, asa ca-n germania sau alte tari civilizate, am intrebat pe ceva post cum reusesc sa se dea cei cu vitezanele prin romania, ca sincer eu nu inteleg.. cand zic sa te dai inteleg sa te dai in regimul in care a fost proiectat motoru sa mearga. Poti sa-ti iei un lamborghini si sa te dai cu el la 40 la ora prin ambuteiajele din bucale, da nu cred ca ai nici o placere din chestia asta.. la fel si cu vitezanele si super sportivele, hai ca in bucuresti mai inteleg, ca aveti circuitul ala acolo dar pe cei din tara... (eu vb aici dpdv practic, nu vb de pasiune, chestia asta nu se discuta) Pana invata romanii sa faca sosele, de fapt sa dea banii pe sosele si nu pe comisioane la unii si la altii, touring enduro rules pe strazile din minunata romanica. Asfalt uscat. Editat Iulie 23, 2006 de ionut007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat Iulie 23, 2006 Autor Share Postat Iulie 23, 2006 Din scurta mea experienta moto am ajuns la concluzia, si vad ca nu sunt singurul, ca un touring e cea mai .... Pana invata romanii sa faca sosele, de fapt sa dea banii pe sosele si nu pe comisioane la unii si la altii, touring enduro rules pe strazile din minunata romanica. Asfalt uscat. mai este un pana, se obisnuiesc soferii cu motociclete .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 23, 2006 Share Postat Iulie 23, 2006 Salutare! Am renuntat pentru ca vreau mai mult confort pentru mine si pentru pasager pe distante mai mari, posibilitatea incarcarii motorului cu bagajele aferente unei excursii, garda la sol mai mare si suspensiile mai moi (nu mai simti chiar fiecare denivelare de pe drum), consumul un pic mai mic. Sa nu fiu inteles gresit... daca mi-as permite nu as ezita sa am in garaj un speed, de asemenea ar fi bun un enduro si un chopper. Fiecare are farmecul lui, dar acum am ales ceva practic, un compromis care sa se potriveasca cu ce vreau eu acum: km multi, peisaje, bucuria de a imparti cu cineva toate astea, manevrabilitate si confort. Toate cele bune! uite un xj cu care am facut cam ce vrei si tu sa faci /index.php?...c=54404&hl= succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 uite un xj cu care am facut cam ce vrei si tu sa faci /index.php?...c=54404&hl= succes Salutare! De sambata sunt posesorul unui superb yamaha xj600s. L-am luat din Galati de la Mihai Sarghe caruia vreau sa-i multumesc pentru tot (primire, punctualitate, corectitudine si multe altele), este un om pe care ma bucur ca il cunosc. Va astept pe la mine ca am ramas dator cu ! Drumul de intoarcere acasa a fost prin muntii Dobrogei, pe la Macin asa ca am trecut cu bacul (ultima cursa), ajungand pe malul celalalt la ora 21. Initial planuisem sa ne oprim si sa campam undeva la cort, dar fiindca oboseala nu si-a facut aparitia, am preferat sa mergem mai departe singurele opriri fiind pentru o ciorba de burta, o bere fara alcool si o cafea la un han proaspat renovat si la peco in Constanta unde am facut plinul din nou si am constatat un cosum de aprox. 4 la suta . Am fost surprins de cat de lin este motorul la 5000 rpm si cat de bine si firesc te simti pe el. Pot spune ca am gasit motocicleta potrivita pentru mine. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut007 Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 Salutare! De sambata sunt posesorul unui superb yamaha xj600s. L-am luat din Galati de la Mihai Sarghe caruia vreau sa-i multumesc pentru tot (primire, punctualitate, corectitudine si multe altele), este un om pe care ma bucur ca il cunosc. Va astept pe la mine ca am ramas dator cu ! Drumul de intoarcere acasa a fost prin muntii Dobrogei, pe la Macin asa ca am trecut cu bacul (ultima cursa), ajungand pe malul celalalt la ora 21. Initial planuisem sa ne oprim si sa campam undeva la cort, dar fiindca oboseala nu si-a facut aparitia, am preferat sa mergem mai departe singurele opriri fiind pentru o ciorba de burta, o bere fara alcool si o cafea la un han proaspat renovat si la peco in Constanta unde am facut plinul din nou si am constatat un cosum de aprox. 4 la suta . Am fost surprins de cat de lin este motorul la 5000 rpm si cat de bine si firesc te simti pe el. Pot spune ca am gasit motocicleta potrivita pentru mine. Toate cele bune! Sa-l folosesti sanatos si sa te poarte numai pe unde vrei.. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 Salutare! man asa ar trebui sa fie toti dar...Sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea ca motorul va avea sigur grija de tine! De sambata sunt posesorul unui superb yamaha xj600s. L-am luat din Galati de la Mihai Sarghe caruia vreau sa-i multumesc pentru tot (primire, punctualitate, corectitudine si multe altele), este un om pe care ma bucur ca il cunosc. Va astept pe la mine ca am ramas dator cu ! Drumul de intoarcere acasa a fost prin muntii Dobrogei, pe la Macin asa ca am trecut cu bacul (ultima cursa), ajungand pe malul celalalt la ora 21. Initial planuisem sa ne oprim si sa campam undeva la cort, dar fiindca oboseala nu si-a facut aparitia, am preferat sa mergem mai departe singurele opriri fiind pentru o ciorba de burta, o bere fara alcool si o cafea la un han proaspat renovat si la peco in Constanta unde am facut plinul din nou si am constatat un cosum de aprox. 4 la suta . Am fost surprins de cat de lin este motorul la 5000 rpm si cat de bine si firesc te simti pe el. Pot spune ca am gasit motocicleta potrivita pentru mine. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Iulie 29, 2006 Share Postat Iulie 29, 2006 Salutare! .............. la peco in Constanta unde am facut plinul din nou si am constatat un cosum de aprox. 4 la suta . ................... asa ca kestie mai intreb si eu ceva de la voi. consum mediu? Al meu cand le-am adus din germania mergea bine (cicca 50 cai ) si avea consum 4,5-5 la 90-100 , dar max 5,8 la 140-160. Dupa acela s-a mai stricat lucruri la carburator (membrane , garnituri ). Cand am dus la reparat, baiatu se mirea ce diuze mici are.(areau STAS dupa manualaul de service ). Dupa ce la facut carburatorul si la reglat , consumul e cam 5-5,6 la 100-120 (numai cu 2 persoane am umblat in ultima vreme ). DAR !!! daca vreau o ridic pe o roata doar din acceleratie !! e ceva obisnuit acest lucru sau a nimerit ceva bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 29, 2006 Share Postat Iulie 29, 2006 al meu, in turul pe care l-am facut prin tara, a consumat cam 4,7 -4,8/100 km, cu pasager si bagaje gramada + serpentine pe 70 % din drum in rest, la drum intins cu 2 pers fara bagaj 120-130 km/h ia cam 4,2 in oras ia 7 l/100 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat Iulie 30, 2006 Autor Share Postat Iulie 30, 2006 daca vreau o ridic pe o roata doar din acceleratie !! e ceva obisnuit acest lucru sau a nimerit ceva bine? cum ? eu am incercat sa o ridic pe o roata dar merge doar la viteza f mica si ca sa o ridic tre sa ii dau un sprit scurt si dupa acel sprit imediat o accelerare puternica . tu ai alta tehnica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Iulie 30, 2006 Share Postat Iulie 30, 2006 cum ? eu am incercat sa o ridic pe o roata dar merge doar la viteza f mica si ca sa o ridic tre sa ii dau un sprit scurt si dupa acel sprit imediat o accelerare puternica . tu ai alta tehnica ? cam asta e tehnica doar nu ma crede lumea ca fara ambreaj se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat Iulie 30, 2006 Autor Share Postat Iulie 30, 2006 cam asta e tehnica doar nu ma crede lumea ca fara ambreaj se poate e naspa si periculos cu ambreaj (banuiesc ca se strica oala ambreajului ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 Sambata si duminica am fost pe meleaguri dobrogene intr-o plimbare de weekend: Mangalia - Negru Voda - Baneasa - Ion Corvin (pestera Sf. Andrei) - Adamclisi (cetatea Adamclisi si monumentul) - Basarabi - Constanta - Eforie Nord - Techirghiol - Mangalia in total cam 280 de km cu peisaje superbe. Imi pare rau ca nu am avut aparat foto, dar poate data viitoare. Diversion - un motor polivalent ce mi se potriveste ca o manusa. In legatura cu consumul... 4,07 % in conditiile oferite de drum: mai incet in localitati si pe drumurile accidentate si mai "in viteza" unde s-a putut, cu precizarea ca in oras cu pasager mi-a luat 6,5 %. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 De vineri sunt si eu mandru proprietar de XJ Poze aici: /index.php?...c=55508&hl= Am totusi o problema cu cauciucurile. In carte scrie 90/90 fata, 110/90 spate, iar eu am 100/90, respectiv 120/90. Trebuie sa fac identificarea si am inteles ca aici la Bucuresti te respinge daca nu ai cauciucurile exact ca in carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 De vineri sunt si eu mandru proprietar de XJ Poze aici: /index.php?...c=55508&hl= Am totusi o problema cu cauciucurile. In carte scrie 90/90 fata, 110/90 spate, iar eu am 100/90, respectiv 120/90. Trebuie sa fac identificarea si am inteles ca aici la Bucuresti te respinge daca nu ai cauciucurile exact ca in carte fa o poza cu cartea aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat August 2, 2006 Autor Share Postat August 2, 2006 sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de ea !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 fa o poza cu cartea aia. sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de ea !!!! merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 Da,astea-s dimensiunile la XJ,120 are pe spate diversionul din ce stiu eu.Invatatura de minte!Cand cumperi utilajul verifici sa corespunda dimensiunile din carte/cert. inm cu cele de pe gumele din dotare.Daca nu corespund le scazi la pret.Sa se invete rumanu' sa nu mai faca customuri si sa cumpere ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 mda... mai stiu io un scuter de 600 vopsit galben cu spray-ul.... tot custom se poate zice ca e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 mda... mai stiu io un scuter de 600 vopsit galben cu spray-ul.... tot custom se poate zice ca e... Vopsit cu spray-ul,trafaletul sau cu ce vrei tu, mopedul a trecut prin RAR,fara nici un fel de probleme sau spagi.Schimbarea culorii e ceva legal,ce nu necesita omologare individuala.Au fost necesari 7 roni si ceva pt. "modificari in CIV".Acu' daca tot suntem offtopic ar fi bine sa-l inveti pe Tico,asa ca intre yamahisti cum sa rezolve problema,nu de alta dar ai experienta in a trece RAR-ul cu roti ce nu au nici macar acelasi R sa nu mai vorbim de latimi si inaltimi. Apropo de Yamaha XJ - pareri pro si contra: Tico a caracterizat perfect(zic eu!) in topicul facut de el, modelul 51J. Asta daca se doresc si pareri contra. PS.Am vazut ca de fiecare data incerci sa compari yamaha xj cu gilera mea.Cine a initiat topicul nu cred ca a urmarit treaba asta.In primul rand e dificila comparatia fiind 2 motociclete foarte diferite.Dar daca vrei tu,te astept cu argumente.Personal nu regret ca am trecut de la XJ la Rc600 ca daca ar fi asa m-as agita sa trec inapoi la fel de mult cum m-am zbatut sa trec la asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 Cand cumperi utilajul verifici sa corespunda dimensiunile din carte/cert. inm cu cele de pe gumele din dotare.Daca nu corespund le scazi la pret. Asa am si facut, am stiut in ce ma bag Nu romanul a facut customuri, ci italianul. E posibil sa fi fost omologata acolo cu cauciucuri mai mari, sau la ei sa nu conteze 1cm. Cand se aduce in tara, RAR-ul scrie in carte valoarea de "catalog", nu conteaza cum era in actele de dincolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 Vopsit cu spray-ul,trafaletul sau cu ce vrei tu, mopedul a trecut prin RAR,fara nici un fel de probleme sau spagi.Schimbarea culorii e ceva legal,ce nu necesita omologare individuala.Au fost necesari 7 roni si ceva pt. "modificari in CIV".Acu' daca tot suntem offtopic ar fi bine sa-l inveti pe Tico,asa ca intre yamahisti cum sa rezolve problema,nu de alta dar ai experienta in a trece RAR-ul cu roti ce nu au nici macar acelasi R sa nu mai vorbim de latimi si inaltimi. Apropo de Yamaha XJ - pareri pro si contra: Tico a caracterizat perfect(zic eu!) in topicul facut de el, modelul 51J. Asta daca se doresc si pareri contra. PS.Am vazut ca de fiecare data incerci sa compari yamaha xj cu gilera mea.Cine a initiat topicul nu cred ca a urmarit treaba asta.In primul rand e dificila comparatia fiind 2 motociclete foarte diferite.Dar daca vrei tu,te astept cu argumente.Personal nu regret ca am trecut de la XJ la Rc600 ca daca ar fi asa m-as agita sa trec inapoi la fel de mult cum m-am zbatut sa trec la asta. cam off-topic, dar ma rog... nu stiu insa ce mai cauti tu pe topicul asta...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 Pai sa fim on-topic!Pareri despre XJ 600 51J(eu asta am avut-o): Contra: instabilitate(te bate vantul in stil barbar,fuge foarte usor spatele, la denivelari luate in lung Dumnezeu cu mila), ambreiajul merge greu indiferent cat de bine e uns cablul asa ca in oras faci un antebrat de culturist, intra si iese relativ greu din viteze, neutralul il cauti nu gluma, racire asa si asa(aer + ulei), rapoartele cam ciudate in cutie(aveam senzatia ca mestec cam degeaba in cutie- diferente mici intre treptele de viteza), regulatorul de tensiune cam prost racit =>in oras sanse mari sa crape, cam la toate roncane distributia, oglinzile retrovizoare egale cu 0, semnalele prea in afara(cand cade le face praf si nu-s chiar ieftine).S-ar mai adauga costul ceva mai ridicat specific unui motor in 4 cilindrii(bujii,carbelitoare) si neseriozitatea reprezentantei(nu ca ar fi numai cazul yamaha,dar...este si asta un minus). Pro: consum redus(mie asa mi s-a parut, in comparatie cu alte motoare de 600),indicator de nivel la benzina, este un motor rezistent(cica daca ai grija de el trece lejer 100000 de km),raport calitate/pret destul de bun. Daca mai imi aduc aminte si alte aspecte completez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 (editat) eu tot uit, ca XJ-ul nu din 92' incepe. ... Editat August 7, 2006 de motororult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.