Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Deci nu este o problema ci un neajuns! la a mea sincer nu simt nici o problema cand ma inclin in curbe , prefer sa am furca si mai moale , tot timpul am avut impresia ca e prea tzeapana , aveam un 15W in ele , recent cand am schimbat uleiul , am pus 10W(recomandat de manual) si este foarte ok.

Posibil sa rezolvi problema asta printr-un ulei mai gros gen 20W , nu este foarte costisitor (trb sa cumperi doar uleiul) si merge repede schimbatul fiindca ai suruburi de drenaj , deci nu trb sa demontezi nimic...

 

p.s. arcuriile se pot intarii , da eu nu stiu cum...

Mesaj completat

M-am uitat peste manualul de reparatie si s-ar putea intarii arcurile inlocuind piesa nr 3 din poza de jos cu o piesa mai lunga astfel se comprima mai mult arcul...este doar o idee , nu stiu daca altii la fel au procedat.

Bafta!

post-40195-1284645780_thumb.jpg

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aia trebuie sa fie. Cineva era foarte multumit cum mergea dupa ce o schimbat-o cu ceva de 70 mm(zicea el). Nu stiam la ce se refera, da acum se vede clar. Merci fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia trebuie sa fie. Cineva era foarte multumit cum mergea dupa ce o schimbat-o cu ceva de 70 mm(zicea el). Nu stiam la ce se refera, da acum se vede clar. Merci fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când am schimbat uleiul în telescoape am găsit și eu niște bucșe adăugate peste cele originale, deasupra arcurilor, cu rolul de a le ține mai comprimate și la fel, mi se pare că stă foarte bine pe curbe, eu am băgat 15W și e super ok.

Baftă cu noul motor, nu arată rău deloc!

Mesaj completat

...adică piesa 3 e compusă din două bucăți.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am promis vin cu detalii despre Diversionul de 900...

Plusuri:

- f stabila in curbe

- confortabila la drum lung

- rapida, dar fara sa smuceasca (te trezesti fara sa vrei la 140 la ora)

- cardan

 

Minusuri:

- cam greu la manevrarea pe loc (dupa ce l-ai pornit nu-l mai simti)

- cam mare pentru oras

 

 

Inca ceva... il vand!

 

Il vand pentru ca l-am luat ca sa-l fac streetfigfhter (rat-fighter) si mi-am dat seama ca menirea lui e sa fie touring si e pacat sa ma apuc sa tai la el. Cerea 1200 pe el.

 

I-am facut schimbul de ulei si simeringuri la furca si urmeaza schimbul de ulei. Motorul se aude super, nu bate, nu rontaie, are crashpad-uri montate si termometru de ulei.

 

 

Pretul este de 1200 de euro negociabil sau schimb cu ceva care se preteaza pt streetfighter (naked-uri de la 750 cc in sus sau sportive).

 

Pentru orice alte detalii va raspund oricand pe PM sau la telefoanele 0727 44 02 47, 0749 66 94 50.

 

Poze voi pune maine.

Daca te intereseaza stiu eu un CBR F1 facut streetfighter. Arata ceas motoru. Tipu mi l-o recomandat mie inainte sa-mi iau diversionul, dar mie nu-mi trebuia streetfighter. Eu vroiam ceva comod de mers prin oras. Cerea 1200 pe el.

Editat de Gilbert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am promis vin cu detalii despre Diversionul de 900...

Plusuri:

- f stabila in curbe

- confortabila la drum lung

- rapida, dar fara sa smuceasca (te trezesti fara sa vrei la 140 la ora)

- cardan

 

Minusuri:

- cam greu la manevrarea pe loc (dupa ce l-ai pornit nu-l mai simti)

- cam mare pentru oras

 

 

Inca ceva... il vand!

 

Il vand pentru ca l-am luat ca sa-l fac streetfigfhter (rat-fighter) si mi-am dat seama ca menirea lui e sa fie touring si e pacat sa ma apuc sa tai la el.

 

I-am facut schimbul de ulei si simeringuri la furca si urmeaza schimbul de ulei. Motorul se aude super, nu bate, nu rontaie, are crashpad-uri montate si termometru de ulei.

 

 

Pretul este de 1200 de euro negociabil sau schimb cu ceva care se preteaza pt streetfighter (naked-uri de la 750 cc in sus sau sportive).

 

Pentru orice alte detalii va raspund oricand pe PM sau la telefoanele 0727 44 02 47, 0749 66 94 50.

 

Poze voi pune maine.

 

OK m-ai facut curios. Niste poze si detalii at despre moto... ma c-am tenteaza un 900 :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati diversionisti va anunt ca ultimul pret este de 1000 de EUR din care nu mai scad un cent pentru ca deja prietenii ma intreaba daca sunt cu capu' sau ceva de genu asta... Probabil ca daca nu il vand pana vine frigul ma bag la modificat si asta e... streetfighter (de fapt ratfighter) scrie pe el.

Toate cele bune si benzina in rezervor!

PS: Datorita faptului ca am aparatul foto stricat voi face poze cu telefonul meu de 3 lei. Incerc sa pun pozele azi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati diversionisti va anunt ca ultimul pret este de 1000 de EUR din care nu mai scad un cent pentru ca deja prietenii ma intreaba daca sunt cu capu' sau ceva de genu asta... Probabil ca daca nu il vand pana vine frigul ma bag la modificat si asta e... streetfighter (de fapt ratfighter) scrie pe el.

Toate cele bune si benzina in rezervor!

PS: Datorita faptului ca am aparatul foto stricat voi face poze cu telefonul meu de 3 lei. Incerc sa pun pozele azi.

 

Imprumuta una :D

astept pozele si detaliile tehnice. Mangalia e c-am departe... dar dupa ce o vad ma pun pe ganduri cateva zile si poate facem o afacere. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-750-1285170147_thumb.jpg

 

Restul pozelor aici: poze

 

Imi cer scuze moderatorilor pentru link-ul catre "celalalt" site, dar merge destul de greu atasamentul pozelor aici.

Mesaj completat

Se pare ca de cand am postat eu a cam murit topicul asta... sau probabil ca lumea se plimba la greu...

Toate cele bune si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Mda... c-am liniste pe aici.

Eu ma mai plimb din cand in cand...

 

@faraonu... ai reusit sa-l vinzi. Din pacate CT e prea departe. Nu-mi permit acum sa fac un drum pana acolo numai sa incerc motorul si inca una daca i-mi place sau sa pierd aia daca nu-mi place.

In rest arata foarte fain si merita toti banii zic eu... daca erai din zona vestica poate deja se lasa cu o afacere. Oricum spor la vanzare (sper sa se vinda ca sincer mi-ar parea rau sa fie taiata pt ratbike)

 

p.s: asa ca fapt divesr Opelul e al tau?... ca at ne-am nimerit... caci si eu am o Vectra de aceasi culoare doar ca de 1.6 + Diva de 600 :blink:)) :)

Editat de dragonlord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ma mai dau pana vine geru. Dup-aia cred ca-i fac o aerografie calumea. Va arat si voua dupa ce-i fac. Daca sunteti amatori, cand vine frigu eu ma retrag in atelier si m-apuc de pictat. O sa am timp si pentru altii.

Puteti vedea ce-am mai facut pana acum AICI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ooo, felicitări!Și nu te sfii să dai detalii-model, preț, de unde etc...Îmi pare mai lată de 130 :D

 

Banii mei de gume s-au dus pe domșoara din imagine :D

 

Felicitari si tie pt noua achizitie! :D

Da intradevar cauciucul este mai lat , mai exat este de 160/60-18 :D pe o janta de fzr 600 tip 3HE , ambele le-am achizitionat de pe forum , modificari nu exista se potriveste 1 la 1 , costurile au fost in jur de 400 Ron cu transport cu tot.

post-40195-1287332844_thumb.jpg

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare! Zi-ne cum o simți la drum, cum se înclină, e mai stabilă pe frânare etc...Bănuiesc că ai păstrat janta originală pt. itp...

Mesaj completat

Janta nu avea și pinionul spate de pe fzr, bănuiesc că are alte rapoarte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare! Zi-ne cum o simți la drum, cum se înclină, e mai stabilă pe frânare etc...Bănuiesc că ai păstrat janta originală pt. itp...

Mesaj completat

Janta nu avea și pinionul spate de pe fzr, bănuiesc că are alte rapoarte...

 

Nu exista nici un dezavantaj , n-am probleme la viraje/inclinat (testat), nici nu se mai simt denivelarile sau gropile asa pronuntat , ce-i drept cauciucul vechi era uzat , intarit deja , acuma am un metzler Z4 , franarea de asemenea e mult mai ok fiindca si discul de frana este de pe fzr (este identic cu cel de D6) doar ca nu este asa uzat ca al meu. Da janta originala o pastrez. Pinionul spate este de pe janta originala , deci este aceeasi raport .Janta de fzr este identica cu cea de Diversion doar ca este de 4 inci x 18 (original 3.5 inci x 18 ) deci merita schimbarea, nu e doar de aspect dar trb sa recunosc ca arata bine :D

p.s. datorita cauciucului de 160 pe spate , fata are acuma de 120.

Acuma urmeaza sa vopsesc jentiile.

Asfalt uscat!

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buey, voi cat ati da pe un XJ600S '99 ( dublu disc fatza, radiator suplimentar de ulei, soc la mana si, ma rog, carena updatata, sa design nou etc ) cu in jur de 45K la bord, suport de top case, top case kappa de 42, crash bars, revizionata acu 50km - inclusiv furca, gume noi, alarma scorpio cu pager?

 

Adica, motoreta asta:

 

/index.php?...t&id=529406

 

/index.php?...t&id=502482

 

/index.php?...t&id=527052

 

Vreau s-o scot la vanzare, de cand am Tenere-ul e pe dreapta, m-am obisnuit prea mult cu el :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...