-alex- Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 (editat) Posibil să fie de la guma nouă, acuma că începe să-Âşi facă uzura se poate să fie un 10 -15 gr. diferență pe roată, dă-o jos Âşi fă o echilibrare, mie la guma față(!) mi-au trebuit 60 de grame , într-adevăr e spre final de "carieră". ...Âşi nu mă întreabă nimeni cum am venit cu Diva din Italia 1700 de km... a consumat ceva ulei ? auzisem ceva de genu 100g la 1000km! p.s. stie careva un cod rulmenti roata fata ? Danke. Editat August 31, 2010 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Nu chiar atât, cam 50 gr./1000, ceea ce e ok, benzină a cam luat, 5 jumate spre 6 la 120-130 constant...Urmează un poponeataățat Âşi sincronizat carbelitoare Âşi un filtru de aer nou (ăsta a depăÂşit 20000 km. Âşi a cam văzut nisip pe lângă plajă ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 a consumat ceva ulei ? auzisem ceva de genu 100g la 1000km! Crede-ma ca daca mergi blana iti papa 100 in 100 ... 100g la mie nu cred ca-i mult daca e si autostrada si viteza. p.s. stie careva un cod rulmenti roata fata ?Danke. presupun ca nu vrei reperul Yamaha, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Crede-ma ca daca mergi blana iti papa 100 in 100 ... 100g la mie nu cred ca-i mult daca e si autostrada si viteza. presupun ca nu vrei reperul Yamaha, nu? rezolvat , am luat rulmenti SKF 6203 Z de la un magazin autohton , astazi i-am montat , cu ocazia asta am inlocuit si placutele de frana , era si timpul ,m-ai aveau vreo 0,5 mm placutele au costat 120 lei de la motodiscount , marca carbone lorraine (sinter) , daca totusi am schimbat atatea , am schimbat si semeringurile si uleiul din furca ( m-a costat in jur de 45 lei) , telescopul drept scapa deja ulei de acum cateva luni cand am luat un gropoi de vreo 30 cm adancime cu 50 km/h , se putea si mai rau , puteau sa puste ambele ! Asfalt uscat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 salut ! Caut in disperare un suport pentru top case;un suport doar pentru top case-ul de deasupra. Poate fii sh sau nou. Am un top-case cum ai tu Vittore. Daca poate cineva sa ma ajute , multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 salut ! Caut in disperare un suport pentru top case;un suport doar pentru top case-ul de deasupra. Poate fii sh sau nou. Am un top-case cum ai tu Vittore. Daca poate cineva sa ma ajute , multumesc anticipat. Eu am avut norocul sa-l iau SH la un an dupa ce mi-am luat motorul tocmai de la Hanover DE cu 35 euro , avand drum p-acolo in zona . Pe Louis e 139 euro , daca nu contine si suporti pt genti laterale e cam scump . Maine comand kit de lant DID , la ce mecanic ma trimiteti sa-l monteze ? ma refer la cei ce ati trecut prin momentul asta , va multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 salut !Caut in disperare un suport pentru top case;un suport doar pentru top case-ul de deasupra. Poate fii sh sau nou. Am un top-case cum ai tu Vittore. Daca poate cineva sa ma ajute , multumesc anticipat. Eu am avut norocul sa-l iau SH la un an dupa ce mi-am luat motorul tocmai de la Hanover DE cu 35 euro , avand drum p-acolo in zona . Pe Louis e 139 euro , daca nu contine si suporti pt genti laterale e cam scump . Maine comand kit de lant DID , la ce mecanic ma trimiteti sa-l monteze ? ma refer la cei ce ati trecut prin momentul asta , va multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Maine comand kit de lant DID , la ce mecanic ma trimiteti sa-l monteze ? ma refer la cei ce ati trecut prin momentul asta , va multumesc . Kitul de lantz nu-i mare filosofie de inlocuit. Poate doar daca ai parte de ceva piulite blocate sa se complice treaba si sa fie util ceva pneumatic - in lipsa merge si un arzator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Asa cum am promis vin cu detalii despre Diversionul de 900... Plusuri: - f stabila in curbe - confortabila la drum lung - rapida, dar fara sa smuceasca (te trezesti fara sa vrei la 140 la ora) - cardan Minusuri: - cam greu la manevrarea pe loc (dupa ce l-ai pornit nu-l mai simti) - cam mare pentru oras Inca ceva... il vand! Il vand pentru ca l-am luat ca sa-l fac streetfigfhter (rat-fighter) si mi-am dat seama ca menirea lui e sa fie touring si e pacat sa ma apuc sa tai la el. I-am facut schimbul de ulei si simeringuri la furca si urmeaza schimbul de ulei. Motorul se aude super, nu bate, nu rontaie, are crashpad-uri montate si termometru de ulei. Pretul este de 1200 de euro negociabil sau schimb cu ceva care se preteaza pt streetfighter (naked-uri de la 750 cc in sus sau sportive). Pentru orice alte detalii va raspund oricand pe PM sau la telefoanele 0727 44 02 47, 0749 66 94 50. Poze voi pune maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Salutare. Si eu sunt un nou posesor de Diversion 600s din 92. Am trecut de pe un cbr din 89 pe asta. Toate-mi plac la el in afara de telescoapele fata si luatul curbelor. Mi se pare foarte instabil. Citeam undeva ca se poate face o smecherie pentru a inlatura efectul asta. Dar n-am vazut inca concret cum se face. Daca imi puteti da o indicatie... vi-as multumi foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Salutare. Si eu sunt un nou posesor de Diversion 600s din 92. Am trecut de pe un cbr din 89 pe asta. Toate-mi plac la el in afara de telescoapele fata si luatul curbelor. Mi se pare foarte instabil. Citeam undeva ca se poate face o smecherie pentru a inlatura efectul asta. Dar n-am vazut inca concret cum se face. Daca imi puteti da o indicatie... vi-as multumi foarte mult. Salut , bine ai venit in randurile noastre Si a mea e din 92 S da nu am problemele mentionate de tine , nu ar trebuii sa existe daca totul este in ordine .... eventual detaliaza fenomenul , Cauzele pot fi multiple , verifica urmatoarele : -presiunea in anvelopa -anvelopa sa fie ok , vezi sa nu aibe galme , uzura , etc -rulmentii roata fata sa nu aibe joc (la mine era cazul si dupa ce le-am schimbat zici ca a intinerit ...mult mai manevrabila) -rulmentii jug sa nu aibe joc -si/sau schimbat uleiul din telescoape , posibil sa nu mai fie aceeasi cantitate de ulei in amandoua p.s. pune o poza cu mobra sa o vedem si noi . Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Ii vorba de aceleasi neajunsuri de care pomeneau toti la diversion: telescoape moi pe fata si greutate de a lua curbe care au galme sau denivelari. Undeva am citit tot pe forumul asta ca s-a rezolvat cu ceva adaos in furca la arc. Despre asta as vrea sa stiu mai multe. Se pot intari arcurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 (editat) Deci nu este o problema ci un neajuns! la a mea sincer nu simt nici o problema cand ma inclin in curbe , prefer sa am furca si mai moale , tot timpul am avut impresia ca e prea tzeapana , aveam un 15W in ele , recent cand am schimbat uleiul , am pus 10W(recomandat de manual) si este foarte ok. Posibil sa rezolvi problema asta printr-un ulei mai gros gen 20W , nu este foarte costisitor (trb sa cumperi doar uleiul) si merge repede schimbatul fiindca ai suruburi de drenaj , deci nu trb sa demontezi nimic... p.s. arcuriile se pot intarii , da eu nu stiu cum... Mesaj completat M-am uitat peste manualul de reparatie si s-ar putea intarii arcurile inlocuind piesa nr 3 din poza de jos cu o piesa mai lunga astfel se comprima mai mult arcul...este doar o idee , nu stiu daca altii la fel au procedat. Bafta! Editat Septembrie 16, 2010 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Aia trebuie sa fie. Cineva era foarte multumit cum mergea dupa ce o schimbat-o cu ceva de 70 mm(zicea el). Nu stiam la ce se refera, da acum se vede clar. Merci fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Aia trebuie sa fie. Cineva era foarte multumit cum mergea dupa ce o schimbat-o cu ceva de 70 mm(zicea el). Nu stiam la ce se refera, da acum se vede clar. Merci fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 No problem. Sa te bucuri de mobra si la cati mai multi km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raptoru_alb Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Aveti o furca fata de yamaha xj 650 sau 750 completa astept raspuns de la voi cei care nu va mai trebuie unele piese ,si pt cei care doresc un ban in plus in visterie.. ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Când am schimbat uleiul în telescoape am găsit și eu niște bucșe adăugate peste cele originale, deasupra arcurilor, cu rolul de a le ține mai comprimate și la fel, mi se pare că stă foarte bine pe curbe, eu am băgat 15W și e super ok. Baftă cu noul motor, nu arată rău deloc! Mesaj completat ...adică piesa 3 e compusă din două bucăți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Si cam la ce lungime are adaosul? Ulei cam cat trebuie sa-i bag? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Si cam la ce lungime are adaosul? Ulei cam cat trebuie sa-i bag? Salut , 379 ml per telescop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 cam 5 cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 (editat) Asa cum am promis vin cu detalii despre Diversionul de 900...Plusuri: - f stabila in curbe - confortabila la drum lung - rapida, dar fara sa smuceasca (te trezesti fara sa vrei la 140 la ora) - cardan Minusuri: - cam greu la manevrarea pe loc (dupa ce l-ai pornit nu-l mai simti) - cam mare pentru oras Inca ceva... il vand! Il vand pentru ca l-am luat ca sa-l fac streetfigfhter (rat-fighter) si mi-am dat seama ca menirea lui e sa fie touring si e pacat sa ma apuc sa tai la el. Cerea 1200 pe el. I-am facut schimbul de ulei si simeringuri la furca si urmeaza schimbul de ulei. Motorul se aude super, nu bate, nu rontaie, are crashpad-uri montate si termometru de ulei. Pretul este de 1200 de euro negociabil sau schimb cu ceva care se preteaza pt streetfighter (naked-uri de la 750 cc in sus sau sportive). Pentru orice alte detalii va raspund oricand pe PM sau la telefoanele 0727 44 02 47, 0749 66 94 50. Poze voi pune maine. Daca te intereseaza stiu eu un CBR F1 facut streetfighter. Arata ceas motoru. Tipu mi l-o recomandat mie inainte sa-mi iau diversionul, dar mie nu-mi trebuia streetfighter. Eu vroiam ceva comod de mers prin oras. Cerea 1200 pe el. Editat Septembrie 18, 2010 de Gilbert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Asa cum am promis vin cu detalii despre Diversionul de 900...Plusuri: - f stabila in curbe - confortabila la drum lung - rapida, dar fara sa smuceasca (te trezesti fara sa vrei la 140 la ora) - cardan Minusuri: - cam greu la manevrarea pe loc (dupa ce l-ai pornit nu-l mai simti) - cam mare pentru oras Inca ceva... il vand! Il vand pentru ca l-am luat ca sa-l fac streetfigfhter (rat-fighter) si mi-am dat seama ca menirea lui e sa fie touring si e pacat sa ma apuc sa tai la el. I-am facut schimbul de ulei si simeringuri la furca si urmeaza schimbul de ulei. Motorul se aude super, nu bate, nu rontaie, are crashpad-uri montate si termometru de ulei. Pretul este de 1200 de euro negociabil sau schimb cu ceva care se preteaza pt streetfighter (naked-uri de la 750 cc in sus sau sportive). Pentru orice alte detalii va raspund oricand pe PM sau la telefoanele 0727 44 02 47, 0749 66 94 50. Poze voi pune maine. OK m-ai facut curios. Niste poze si detalii at despre moto... ma c-am tenteaza un 900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 1200 euro pt una de 900 aproape moka , bafta la vanzare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 ma ajuta si pe mine cineva cu un manual pentru o yamaha xj900 diversion an 1995,multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.