radu_ Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Salut , cauciucul nou l-ai pus pe janta originală? Da! E ok, merge, mă pot înclina cu ea ca un om mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Salut , cauciucul nou l-ai pus pe janta originală? Da! E ok, merge, mă pot înclina cu ea ca un om mare! ok atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) eu am invatat geografie sambata trecuta cu niste "experimentati" , lacul Zetea , zona secuiasca , minunata tura de circa 660 km ! cauciuc nou pe fata , Pirelli Diablo ! alt moto , nu alta ! + priza bricheta , gprs navigation , touring nene ! ha ha ha Editat Iunie 8, 2011 de Vittore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Sunt proaspat posesorul unei Yamaha XJ 600 S 4BR din '93. Sunt curios daca ati incercat careva sa schimbati becul standard cu ceva mai puternic (poate xenon). Am impresia ca nu vad suficient cu becul din dotare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Nu-i nevoie de xenon, e suficient un H4 standard(personal am pus Osram, ceva mai scump) și rezultatul e net superior celui original (la mine Philips).Mai verifică și aliniamentul farului, dacă bagi mâna sub bord, în stânga, numai cu ghidonul bracat maxim, ai o roată dințată care-ți va beli degetele, dar de acolo poți ridica sau coborâ lumina, după caz...succes și bun venit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 (editat) Sunt proaspat posesorul unei Yamaha XJ 600 S 4BR din '93. Sunt curios daca ati incercat careva sa schimbati becul standard cu ceva mai puternic (poate xenon). Am impresia ca nu vad suficient cu becul din dotare Xenon e cam frectie pe diversion. Am mers intr-o perioada cu un '94 cu xenon cat a mea era "decarenata" si fara far... prima impresie e ca "asta e, vad mai bine"... dupa, nu e chiar asa... xenon pe far cu disipare iti da doar senzatia de lumina din temperatura diferita... in realitate vezi mai bine cu lumina mai calda standard.... pe tenere am schimbat becurile cu alea cele mai smechere de la philips... e mai bine, daca merita diferenta in bani, depinde de fiecare... eu zic ca "mda" dar nu-s foarte sigur. Editat Iunie 14, 2011 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Salut, Am si eu un xj600 diversion. Am pe spate cauciuc 130/70/18 si ar cam trebui schimbat. Pot sa pun si alte dimensiuni ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 (editat) @robert_01 bun venit intr-e noi , in leg cu becul daca te hotaresti sa il schimbi cu unul standard iti recomad bosch plus90 in loc de osram nightbreaker plus fiindca citisem pe alt forum ca osram-ul crapa repede gen intr-un an! daca te hotaresti pt xenon pe faza scurta o sa ajungi cam la acelasi pret ca si schimband becul doar ( in jur de 100 lei) user-ul dragonlord si-a pus bixenon pe D6 si din punctul meu de vedere e o diferenta de la cer la pamant fata de ce-l standard care il avea , lumina era deja galbena. @johnny laslo teoretic trebuie pus ce scrie in talon ca si dimeniune , practic pui ce vrei! pe janta originala nu as pune mai lat de 150 , o anvelopa care pusca bine pe janta originala este avon am26 roadrider cu dimensiunile 150/70-18 , daca vrei mai lat de 150 trb schimbata si janta ca anvelopa sa nu stea bombata pe janta (ca anvelopa sa fie lata trb si janta sa fie lata!) sau ce-l mai simplu ramai la dimensiunile originale atunci iti recomad BT45 apropo nou sau sh? Editat Iunie 15, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 @robert_01 bun venit intr-e noi , in leg cu becul daca te hotaresti sa il schimbi cu unul standard iti recomad bosch plus90 in loc de osram nightbreaker plus fiindca citisem pe alt forum ca osram-ul crapa repede gen intr-un an! daca te hotaresti pt xenon pe faza scurta o sa ajungi cam la acelasi pret ca si schimband becul doar ( in jur de 100 lei) user-ul dragonlord si-a pus bixenon pe D6 si din punctul meu de vedere e o diferenta de la cer la pamant fata de ce-l standard care il avea , lumina era deja galbena. @johnny laslo teoretic trebuie pus ce scrie in talon ca si dimeniune , practic pui ce vrei! pe janta originala nu as pune mai lat de 150 , o anvelopa care pusca bine pe janta originala este avon am26 roadrider cu dimensiunile 150/70-18 , daca vrei mai lat de 150 trb schimbata si janta ca anvelopa sa nu stea bombata pe janta (ca anvelopa sa fie lata trb si janta sa fie lata!) sau ce-l mai simplu ramai la dimensiunile originale atunci iti recomad BT45 apropo nou sau sh? Caut ceva SH. Deci din cele 3 numere pot modifica primul doar ? Adica sa iau si ceva de 140 150, dar sa ramana 70 si 18. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Caut ceva SH. Deci din cele 3 numere pot modifica primul doar ? Adica sa iau si ceva de 140 150, dar sa ramana 70 si 18. Poti modifica primele doua cifre , ultima adica 18 nu fiindca este diametrul jantei. Prima cifra reprezinta latimea cauciucului iar a 2 a inaltimea cauciucului. Daca iti iei sh cauta sa fie un cauciuc moale pt o aderenta mai buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Poti modifica primele doua cifre , ultima adica 18 nu fiindca este diametrul jantei. Prima cifra reprezinta latimea cauciucului iar a 2 a inaltimea cauciucului. Daca iti iei sh cauta sa fie un cauciuc moale pt o aderenta mai buna . Mersi mult. Cred ca prima dimensiune e in mm si a 3-a in inch, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Mersi mult. Cred ca prima dimensiune e in mm si a 3-a in inch, nu ? da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 (editat) Sunt proaspat posesorul unei Yamaha XJ 600 S 4BR din '93. Sunt curios daca ati incercat careva sa schimbati becul standard cu ceva mai puternic (poate xenon). Am impresia ca nu vad suficient cu becul din dotare s-o stapanesti sanatos , arata si tu o poza eu am avut bixenon si pe xj600 si am acum si pe xj900 , costa 250 ron in Buc dar noaptea se face ziua , nu alta ! la faza lunga zici ca fac poze cu blitz ! nu-i contrazic pe cei ce ti-au recomandat respectivele becuri in posturile anterioare , n-am folosit . cine doreste un suport (pt xj600)cu tot cu topcase Kappa 35 litrii/ 2 chei , pret de criza 400 ron insa face toti banii ! vandut ! Editat Iunie 17, 2011 de Vittore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 Diva mea s-a lasat pozata azi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 Diva mea s-a lasat pozata azi: Sa o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Salut, cateva intrebari (xj600s 4BR): 1. Intentionez sa fac service-ul la furca. Ce recomandati, 10W sau 15W (merg 95% in oras)? 2. Ceva pareri despre ghidonul asta? Aveti alte recomandari la un pret oarecum similar? 3. Stiti pe undeva filtru de aer mai ieftin decat asta ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobby_350 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Salutare,ca urmare a imprastierii mele pe asfalt cu Diva , din acest weekend , caut disperat o jamba de la furca de pe fata, sau poate chiar furca. Carena se lipeste, parbrizul se schimba, juliturile se vindeca , dar furca ramane stramba. ( Poate ma puteti ajuta careva cu asta sau macar cu sugestii, voi fi recunoscator. Asfalt uscat ...si luminat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Salutari. @diles pentru furca iti recomand 15W totusi arcurile sunt un pic "obosite" dupa anii astea! In legatura cu filtrul de aer si ghidonul as spune ca sunt la pretul corect spre exemplu anul trecut mi-am schimbat filtrul de aer si a costat 80 lei , ghidon mai ieftin de 120 lei nu am vazut niciunde pe langa asta mai trb adaugat transportul. @bobby 350 nasol ce ai patit! uite aicea niste "contacte" unde poti gasii piesele care iti trebuie. /index.php?/topic/556800-dezmembrez-yamaha-xj-600-diversion/ http://www.pro-bike.ro/forums/topic/77831-desmembrez-yamaha-xj-600/ http://www.pro-bike.ro/forums/topic/77514-dezmembrez-yamaha-xj600-diversion/ Recuperare rapida si spor la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobby_350 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Mersi mult, sper sa ma recuperez in acelasi timp cu motorul, si berea aia o putem "povestii" la terasa la Roma cand vom fi pietoni de buna voie. :cheers: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) Mersi mult, sper sa ma recuperez in acelasi timp cu motorul, si berea aia o putem "povestii" la terasa la Roma cand vom fi pietoni de buna voie. :cheers: Salut, ce-i de la crash-moto mai au un D6 la dezmembrat , asta primavara cereau 140 euro pe toata furca scump sau ieftin asta depinde de buzunarul fiecaruia. http://www.pro-bike.ro/forums/topic/76154-dezmembrez-yamaha-diversion-si-gpz-500s/ evident. Editat Iunie 21, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Salutare,ca urmare a imprastierii mele pe asfalt cu Diva , din acest weekend , caut disperat o jamba de la furca de pe fata, sau poate chiar furca. Carena se lipeste, parbrizul se schimba, juliturile se vindeca , dar furca ramane stramba. ( Poate ma puteti ajuta careva cu asta sau macar cu sugestii, voi fi recunoscator. Asfalt uscat ...si luminat! Daca iti trebuie unul din tuburi s-ar putea sa te pot ajuta, zi care e stramb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 @Bobby : imi pare rau , sanatate si recuperare grabnica . incearca si aici : http://www.piesemoto.ro/ro/index.php?lang=ro&id=10010 http://www.motorace.ro/ http://www.remusmoto.ro/ /index.php?/forum/183-piese-de-schimb-second-hand-si-dezmembrari-moto/ bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobby_350 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Multumesc, am dat de ceva furci insa trebuie si alea reconstruite, si acum ma gandesc daca sa indrept sau nu jamba dreapta, daca se merita sau cat e de safe. Am sa va tin la curent cu detaliile reconstruictiei, poate dau sau primesc sfaturi in legatura cu asta. Asfalt uscat si faru' aprins! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Multumesc, am dat de ceva furci insa trebuie si alea reconstruite, si acum ma gandesc daca sa indrept sau nu jamba dreapta, daca se merita sau cat e de safe. Am sa va tin la curent cu detaliile reconstruictiei, poate dau sau primesc sfaturi in legatura cu asta. Asfalt uscat si faru' aprins! Daca doar jamba dreapta e stramba si nu are "cute" se poate indrepta doar sa gasesti pe cineva care are aparatura de indreptat. Apropo o repari in regie proprie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobby_350 Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 (editat) Salut, stramb este cel din dreapta, nu stiu daca sunt identice amandoua. Trebuie sa verific si jugul sa nu fie stramb cumva, dupa ce ma pun putin la punct, mersi mult. Bafta! Editat Iunie 24, 2011 de bobby_350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.