jadeu69 Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 sper sa va placa abia astept luna august...am programat o tura la munte de vreo 1500km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Trebuie sa-ti spun ca arata FOARTE BINE poti sa pui o poza in detaliu cu etrierii? mi se pare foarte misto combinatia de culori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 din pacate ma aflu la 2500km departe de ea,dar promit sa fac asta in august cand ma intorc! nu am intervenit prea mult asupra designului deoarece am vrut sa pastrez nota de originalitate.doar mici artificii... i-am retapitat saua,pus manere incalzite,priza 12V,navigatie tom-tom si top-case,toate noi.urmeaza proiectoare(am vazut pe-aici ceva deosebit)si genti laterale. ce poze mai aveam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) In orice caz arata foarte bine, la cat mai multi km in luna august! Editat Iunie 2, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Super tare 900-le, la asta visez și eu, bravo pt munca depusă, merită! În altă ordine de idei, am revenit pe două roți datorită bunului meu prieten Korben Dallas (căruia îi mulțumesc până la loc comanda! ) și încerc să atașez nește poze before&after, sper să meargă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Super tare 900-le, la asta visez și eu, bravo pt munca depusă, merită! În altă ordine de idei, am revenit pe două roți datorită bunului meu prieten Korben Dallas (căruia îi mulțumesc până la loc comanda! ) și încerc să atașez nește poze before&after, sper să meargă... A iesit bine reparatia si o sa tina , plus ca acolo unde e amortizorul nici nu o sa se vada , bine ca esti iara motorizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 salutare! sunt si eu de vreo 6luni mandrul detinator al unei yamaha xj900s diversion.din pacate din cauza serviciului am facut cu ea doar vreo 200 km de cand o am.din momentul in care am luat-o am facut-o bucati(mai putin motorul)si am refacut-o asa,pentru sufletul meu.practic in ultimul concediu m-am dedicat 90% ei.este intr-adevar un tourer de exceptie dar pacat ca la noi sunt asa rare. toate cele bune si s-auzim de bine! esti fratele meu ! sunt aproape identice motoarele noastre , sambata am fost cu ea in 2Mai , am tranzitat Mangalia , probabil esti pe vas peste mari si tari , ne vedem in August ! mi-ar fi de mare folos o poza macro cu suportul de top case , l-ai confectionat sau e original ? salutari tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 salut,vittore da,motoarele sunt identice.suportul este original Hepco&Becker ptr modelul asta iar top-case-ul l-am adaptat eu ulterior.poze in august sau poate ne vedem la mare.ca idee uite o poza de pe net... toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Băieți, am upgradat guma spate, care era praf și am achiziționat un Michelin Pilot Road(ceva de genu) second, în stare excelentă, fab. 2010, de 160(!), se potrivește, deși am avut rețineri, motorul stă excelent, îmi place de numa, ITP-ul e de-abia la anul.Eu zic că la 100 de lei, guma aproape nouă e super ok, m-am dat ca prostu prin sensurile giratorii din oraș, merge ca pe șine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Revin cu problema "huruitului" la ambreiaj. Dupa cum ati citit se pare ca e vorba de o piesa din spatele ambreiajului. Am identificat piesa respectiva pe o microfisa yamaha cu piesele ambreiajului detaliate si se pare ca e vorba de piesa nr 29 care in manualul de reparatii haynes nu e mentionata. Se pare ca cilindrul acela metalic trebuie inlocuit cu unul mai mare in diametru si care sa intre fix astfel rezolvandu-se problema. Acest cilindru se poate realiza dintr-o bucata de burghiu de 5.5 mm taiata la dimensiune si eventual ajustata sa intre fix. In speranta ca v-am fost de ajutor Spor la treaba! (voi pune poze cu operatiunea imediat ce-mi fac un pic de timp sa desfac motorul) Toate cele bune! Stiu ca dau quote unui post din 2007.. insa poate ajuta. Exista pe stoc la Yamaha Romania (sos de centura) inca 4 astfel "cilindrei/shtifturi/cum_vreti_sa_le_ziceti". Vin la seturi de 5, iar pe primul l-am cuparat eu. Costa sub 10 ron bucata. In alta ordine de idei, se vinde diva ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Băieți, am upgradat guma spate, care era praf și am achiziționat un Michelin Pilot Road(ceva de genu) second, în stare excelentă, fab. 2010, de 160(!), se potrivește, deși am avut rețineri, motorul stă excelent, îmi place de numa, ITP-ul e de-abia la anul.Eu zic că la 100 de lei, guma aproape nouă e super ok, m-am dat ca prostu prin sensurile giratorii din oraș, merge ca pe șine! Salut , cauciucul nou l-ai pus pe janta originala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobby_350 Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Salutare, tocmai am gasit tura perfecta pt Diva...Clisura Dunarii cu plecare din Timisoara, retur pe la Orsova. Vreme buna, drum liber, dar merita ,spun eu, tura completa prin Serbia. Sper sa vad inspir cu asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Salut , cauciucul nou l-ai pus pe janta originală? Da! E ok, merge, mă pot înclina cu ea ca un om mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Salut , cauciucul nou l-ai pus pe janta originală? Da! E ok, merge, mă pot înclina cu ea ca un om mare! ok atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) eu am invatat geografie sambata trecuta cu niste "experimentati" , lacul Zetea , zona secuiasca , minunata tura de circa 660 km ! cauciuc nou pe fata , Pirelli Diablo ! alt moto , nu alta ! + priza bricheta , gprs navigation , touring nene ! ha ha ha Editat Iunie 8, 2011 de Vittore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Sunt proaspat posesorul unei Yamaha XJ 600 S 4BR din '93. Sunt curios daca ati incercat careva sa schimbati becul standard cu ceva mai puternic (poate xenon). Am impresia ca nu vad suficient cu becul din dotare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Nu-i nevoie de xenon, e suficient un H4 standard(personal am pus Osram, ceva mai scump) și rezultatul e net superior celui original (la mine Philips).Mai verifică și aliniamentul farului, dacă bagi mâna sub bord, în stânga, numai cu ghidonul bracat maxim, ai o roată dințată care-ți va beli degetele, dar de acolo poți ridica sau coborâ lumina, după caz...succes și bun venit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 (editat) Sunt proaspat posesorul unei Yamaha XJ 600 S 4BR din '93. Sunt curios daca ati incercat careva sa schimbati becul standard cu ceva mai puternic (poate xenon). Am impresia ca nu vad suficient cu becul din dotare Xenon e cam frectie pe diversion. Am mers intr-o perioada cu un '94 cu xenon cat a mea era "decarenata" si fara far... prima impresie e ca "asta e, vad mai bine"... dupa, nu e chiar asa... xenon pe far cu disipare iti da doar senzatia de lumina din temperatura diferita... in realitate vezi mai bine cu lumina mai calda standard.... pe tenere am schimbat becurile cu alea cele mai smechere de la philips... e mai bine, daca merita diferenta in bani, depinde de fiecare... eu zic ca "mda" dar nu-s foarte sigur. Editat Iunie 14, 2011 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Salut, Am si eu un xj600 diversion. Am pe spate cauciuc 130/70/18 si ar cam trebui schimbat. Pot sa pun si alte dimensiuni ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 (editat) @robert_01 bun venit intr-e noi , in leg cu becul daca te hotaresti sa il schimbi cu unul standard iti recomad bosch plus90 in loc de osram nightbreaker plus fiindca citisem pe alt forum ca osram-ul crapa repede gen intr-un an! daca te hotaresti pt xenon pe faza scurta o sa ajungi cam la acelasi pret ca si schimband becul doar ( in jur de 100 lei) user-ul dragonlord si-a pus bixenon pe D6 si din punctul meu de vedere e o diferenta de la cer la pamant fata de ce-l standard care il avea , lumina era deja galbena. @johnny laslo teoretic trebuie pus ce scrie in talon ca si dimeniune , practic pui ce vrei! pe janta originala nu as pune mai lat de 150 , o anvelopa care pusca bine pe janta originala este avon am26 roadrider cu dimensiunile 150/70-18 , daca vrei mai lat de 150 trb schimbata si janta ca anvelopa sa nu stea bombata pe janta (ca anvelopa sa fie lata trb si janta sa fie lata!) sau ce-l mai simplu ramai la dimensiunile originale atunci iti recomad BT45 apropo nou sau sh? Editat Iunie 15, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 @robert_01 bun venit intr-e noi , in leg cu becul daca te hotaresti sa il schimbi cu unul standard iti recomad bosch plus90 in loc de osram nightbreaker plus fiindca citisem pe alt forum ca osram-ul crapa repede gen intr-un an! daca te hotaresti pt xenon pe faza scurta o sa ajungi cam la acelasi pret ca si schimband becul doar ( in jur de 100 lei) user-ul dragonlord si-a pus bixenon pe D6 si din punctul meu de vedere e o diferenta de la cer la pamant fata de ce-l standard care il avea , lumina era deja galbena. @johnny laslo teoretic trebuie pus ce scrie in talon ca si dimeniune , practic pui ce vrei! pe janta originala nu as pune mai lat de 150 , o anvelopa care pusca bine pe janta originala este avon am26 roadrider cu dimensiunile 150/70-18 , daca vrei mai lat de 150 trb schimbata si janta ca anvelopa sa nu stea bombata pe janta (ca anvelopa sa fie lata trb si janta sa fie lata!) sau ce-l mai simplu ramai la dimensiunile originale atunci iti recomad BT45 apropo nou sau sh? Caut ceva SH. Deci din cele 3 numere pot modifica primul doar ? Adica sa iau si ceva de 140 150, dar sa ramana 70 si 18. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Caut ceva SH. Deci din cele 3 numere pot modifica primul doar ? Adica sa iau si ceva de 140 150, dar sa ramana 70 si 18. Poti modifica primele doua cifre , ultima adica 18 nu fiindca este diametrul jantei. Prima cifra reprezinta latimea cauciucului iar a 2 a inaltimea cauciucului. Daca iti iei sh cauta sa fie un cauciuc moale pt o aderenta mai buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Poti modifica primele doua cifre , ultima adica 18 nu fiindca este diametrul jantei. Prima cifra reprezinta latimea cauciucului iar a 2 a inaltimea cauciucului. Daca iti iei sh cauta sa fie un cauciuc moale pt o aderenta mai buna . Mersi mult. Cred ca prima dimensiune e in mm si a 3-a in inch, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Mersi mult. Cred ca prima dimensiune e in mm si a 3-a in inch, nu ? da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 (editat) Sunt proaspat posesorul unei Yamaha XJ 600 S 4BR din '93. Sunt curios daca ati incercat careva sa schimbati becul standard cu ceva mai puternic (poate xenon). Am impresia ca nu vad suficient cu becul din dotare s-o stapanesti sanatos , arata si tu o poza eu am avut bixenon si pe xj600 si am acum si pe xj900 , costa 250 ron in Buc dar noaptea se face ziua , nu alta ! la faza lunga zici ca fac poze cu blitz ! nu-i contrazic pe cei ce ti-au recomandat respectivele becuri in posturile anterioare , n-am folosit . cine doreste un suport (pt xj600)cu tot cu topcase Kappa 35 litrii/ 2 chei , pret de criza 400 ron insa face toti banii ! vandut ! Editat Iunie 17, 2011 de Vittore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.