robert_01 Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 @radu: pana la urma am dus-o la service si o sa inceapa joi sa lucreze la ea. De verificat scanteia am verificat doar la doua, la celelalte doua nu am mai apucat ca se descarcase bateria (m-am prins destul de tarziu sa verific si scanteia). Buton rosu era pe on... Si nici senzorul de cric nu e. Cand sta pe cric si e in viteza, poti sa tot apesi butonul de start ca nu se intampla nimic. Doar se aprinde becul de ulei si se stinge rapid. Acum imi amintesc ca am mai patit odata sa mi se opreasca in mers, in oras si sa dau la automat si desi invartea nu pornea (cam aceeasi simptoma ca si acum) si tot asa am descarcat bateria de cat am dat la automat. Motorul era cald. Pana acum am crezut ca aia era o eroare de exploatare (aveam motoreta de cateva zile, si e si prima, si stiti voi, la inceput e mai greu). Atunci am asteptat vreo 30 de minute, m-a impins cineva si a pornit... si a mers fara probleme. Sa fie un scurt? Baietii de la service banuiau CDI-ul... dar din cate am inteles ala cand pica, pica de tot, nu isi mai revine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Pare a fi o problema de contact electric, trebuie masurat cu rabdare si cu schema electrica din manual, daca nu ai am eu vreo doua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Pare a fi o problema de contact electric, trebuie masurat cu rabdare si cu schema electrica din manual, daca nu ai am eu vreo doua... Am manualul de la Haynes, daca ai cumva o schema mai clara decat aia, sau ceva informatii in plus, te rog trimite-mi. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Am manualul de la Haynes, daca ai cumva o schema mai clara decat aia, sau ceva informatii in plus, te rog trimite-mi. Mersi. daca ai baiuri pe electrica intreaba-ma! daca ai baiuri pe electrica intreaba-ma! nu ai nevoie de schema,daca nu ai scanteie numai pe 2 bujii verifica bobina sau finalul din aprindere.Eventual conexiunile. Nu-i nevoie de xenon, e suficient un H4 standard(personal am pus Osram, ceva mai scump) și rezultatul e net superior celui original (la mine Philips).Mai verifică și aliniamentul farului, dacă bagi mâna sub bord, în stânga, numai cu ghidonul bracat maxim, ai o roată dințată care-ți va beli degetele, dar de acolo poți ridica sau coborâ lumina, după caz...succes și bun venit! La mine cind iau pasager...pot sa pun si ultimul tip de xenon....tot luna si stelele le luminez.Eventual prin copaci.Tre sa imi rglez caderea farului din telescopul spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Man, tocmai ai dat reply la explicatia reglarii farului, sa stii ca e pe bune, si al meu batea in sus, mi-am zdrelit un pic degetele, dar s-a rezolvat...Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Cum se numeste piesa incercuita din imagine? Am observat ca sunt crepate garniturile alea de cauciuc si cred ca ar trebui inlocuite. Pe acolo am inteles ca poate primi aer fals in admisie. Ca sa le inlocuiesc trebuie date jos carburatoarele? Cat de usoara e operatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) Cum se numeste piesa incercuita din imagine? Am observat ca sunt crepate garniturile alea de cauciuc si cred ca ar trebui inlocuite. Pe acolo am inteles ca poate primi aer fals in admisie. Ca sa le inlocuiesc trebuie date jos carburatoarele? Cat de usoara e operatia? Salut , garniturile respective se pot inlocuii dar in primul rand demonteazale si uitate daca crapaturile respective sunt pana in interior , nu de altceva dar si la mine sunt doar ca am norocul sa fie superficiale adica garniturile respective sunt destul de groase , doar ca prezint fisuri pe exterior nu inseamna ca nu-s mai bune. Ca sa le demontezi trebuie sa dai saua jos , demontezi "maneta" de la robinetul de benzina , deconectezi furtunele de la rezervor la carburatoate , dai jos rezervorul dupaceia cutia filtrului de aer si au mai ramas carburatoarele acelea le ridici in sus si ai ajuns la garnituri, in manualul Haynes e explicata treaba , daca il ai nu ar trebuii sa ai probleme.Altceva , garniturile costa in jur de 20-30 euro 4 buc pt modelul de 45kw adica 61CP, ca sa-ti faci o idee de pret. Editat Iulie 6, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Cum se numeste piesa incercuita din imagine? Am observat ca sunt crepate garniturile alea de cauciuc si cred ca ar trebui inlocuite. Pe acolo am inteles ca poate primi aer fals in admisie. Ca sa le inlocuiesc trebuie date jos carburatoarele? Cat de usoara e operatia? Galeriile de adimisie daca le vezi fisurate nu inseamna ca au patruns pina dincolo.Eu am yamaha si din 1981 si au fisuri,adevarat dar nu trag aer fals.Lasa-le asa cum sint,n-au nici pe dreq. Daca chiar vrei sa le repari, e un deziv de prbrize de la wurth,le slefuiesti si dai cu adeziv (un fel de cauciuc ce rezista la produse petroliere).Tine ,garantat 100%.eu din asa ceva fac galerii de admisie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Pare a fi o problema de contact electric, trebuie masurat cu rabdare si cu schema electrica din manual, daca nu ai am eu vreo doua... Da, asta era. Se pare ca era un contact imperfect la mufa CDI-ului. O alta problema posibila a fost senzorul de neutral. Se pare ca un obiect strain (era de fapt un minitool din acela cu inbus si surubelnita) a ajuns in spatele acelui capac si a lovit in senzorul de neutral, "deranjandu-l" putin. Cine stie de cand era obiectul ala acolo si cat a umblat fostul proprietar cu el, si apoi eu. Bine ca s-a rezolvat si nu a fost nimic grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Da, asta era. Se pare ca era un contact imperfect la mufa CDI-ului. O alta problema posibila a fost senzorul de neutral. Se pare ca un obiect strain (era de fapt un minitool din acela cu inbus si surubelnita) a ajuns in spatele acelui capac si a lovit in senzorul de neutral, "deranjandu-l" putin. Cine stie de cand era obiectul ala acolo si cat a umblat fostul proprietar cu el, si apoi eu. Bine ca s-a rezolvat si nu a fost nimic grav. ok,asfalt uscat !Nu lasati uneltele in pacienti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mantzoni Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Xenon e cam frectie pe diversion. Am mers intr-o perioada cu un '94 cu xenon cat a mea era "decarenata" si fara far... prima impresie e ca "asta e, vad mai bine"... dupa, nu e chiar asa... xenon pe far cu disipare iti da doar senzatia de lumina din temperatura diferita... in realitate vezi mai bine cu lumina mai calda standard.... pe tenere am schimbat becurile cu alea cele mai smechere de la philips... e mai bine, daca merita diferenta in bani, depinde de fiecare... eu zic ca "mda" dar nu-s foarte sigur. Salut eu am pus 160/60/18 si sta foarte bine. Xenon e cam frectie pe diversion. Am mers intr-o perioada cu un '94 cu xenon cat a mea era "decarenata" si fara far... prima impresie e ca "asta e, vad mai bine"... dupa, nu e chiar asa... xenon pe far cu disipare iti da doar senzatia de lumina din temperatura diferita... in realitate vezi mai bine cu lumina mai calda standard.... pe tenere am schimbat becurile cu alea cele mai smechere de la philips... e mai bine, daca merita diferenta in bani, depinde de fiecare... eu zic ca "mda" dar nu-s foarte sigur. Imi cer scuze am postat gresit mesajul era pentru Jonny Laslo referitor la dimensiunile de anvelopa ce se poate pune pe roata din spate la Diversion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 ... Diva in weekend a implinit 90.000 Km !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 si la mai multi km ! daca vi s-ar strica melcul de la kilometraj , de unde l-ati lua ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 (editat) si la mai multi km ! daca vi s-ar strica melcul de la kilometraj , de unde l-ati lua ? Mersi! Pai incearca pe ebay... am vazut foarte multe piese de XJ. Sau la magazinele moto. Presupun ca nu este tocami unic la XJ ci compatibil si cu alte modele, dar aici nu mai pot sa bag mana in foc OK... am si gasit... se chema: Tachoschnecke (adica melc de kilometraj) ..intre 5 si 30 de euro http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=xj+600+Schnecke&_sacat=0&_dmpt=Motorrad_Kraftradteile&_odkw=xj+600+km+Schnecke&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313 Editat Iulie 21, 2011 de dragonlord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 ... Diva in weekend a implinit 90.000 Km !!! felicitari! Cu ocazia asta da-i si o spalare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 felicitari! Cu ocazia asta da-i si o spalare s-a fhacut shefu!!! spalat manual... cu spuma si perie.... am dat si cu polish pe rezervor si carene... in garaj i-am pus si husa!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 fratilor , va multumesc , m-am uitat , o sa iau unul , la noroc , sunt toate cu specificatia pt xj600 ori a mea e xj900 , sper sa se potriveasca . va tin la curent . pt moment am montat GPS-ul care are o varianta digitala de kilometraj spectaculoasa . asa pot vedea cu ce viteza merg si alte date ale calatoriei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 fratilor , va multumesc , m-am uitat , o sa iau unul , la noroc , sunt toate cu specificatia pt xj600 ori a mea e xj900 , sper sa se potriveasca . va tin la curent . pt moment am montat GPS-ul care are o varianta digitala de kilometraj spectaculoasa . asa pot vedea cu ce viteza merg si alte date ale calatoriei . mda... nu m-am mai uitat ca tu ai 900 http://cgi.ebay.de/Yamaha-XJ-900-Tachowelle-Schnecke-Tachoschnecke-/320724889976?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4aacb17178 nu stiu daca is la fel dear uite una la 12 euro Eu zic ca "teoretic" ar trebuii sa fie la fel caci motorul in general e la fel... difera constructia in spate: lant vs cardan Buna varianta cu GPS-ul BTW.... Mi-a trebuit mie spalat motor... azi ma facut praf ploaia... si o intrebare... care a-ti mai mers plin ploi serioase: dupa ce a stat motoru cam 2 ore in ploaie, a pornit destul de usor, becul de la ulei a ramas aprins cca 1 km, (da motoru raspundea bine la acceleratie) dupa ce m-am oprit la garaj (drum de cca 4 km) am observat ca ies aburi de jos (m-am uitat cu lanterna parea sa fie zona baii de ulei si dintre tevi). A-ti mai patit careva asa? Mai trebuie mentionat ca am trecut si prin vreo 3 balti adanci de 10 cm. Eu am patit o singura data cand am trecut acu 2 ani raul la Obarsia lotrului. Da at era de asteptat... motor incins, rau de munte... imi era teama sa nu crape baia de ulei sau blocul motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 @dragonlord - stai linistit ca n-are nimic... motoretele merg si pe ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) Probleme...probleme. Astazi am patit-o cu a mea Diversion. Veneam de la Timisoara catre Hunedoara cand am dat peste o groapa mai adanca. Am simtit eu ca dupa aceea lovea ceva, iar la viteza cand treceam peste vreun hop parea ca se franeaza oarecum roata. Bine...am ajuns acasa si m-am gandit sa mai las telescopul...o fi prea tensionat, m-am gandit eu. Cand ma uit sa fac cu nervii: suportul ala de pe bascula care tine telescopul s-a rupt. Am facut cu el vreo 100 de km asa.. No...acum... ce pot sa mai fac? Ati mai patit-o? Ii fier(tabla)? Se poate suda autogen? Sau este aluminiu? Daca nu, sa iau o bascula intreaga. Unde gasesc? Ce ciuda mi-i...cand aveam mai mult de umblat cu ea... PS. Este Diversion 4Br din 92. Asa arata locul si ruptura. Editat Iulie 25, 2011 de Gilbert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) Probleme...probleme. Astazi am patit-o cu a mea Diversion. Veneam de la Timisoara catre Hunedoara cand am dat peste o groapa mai adanca. Am simtit eu ca dupa aceea lovea ceva, iar la viteza cand treceam peste vreun hop parea ca se franeaza oarecum roata. Bine...am ajuns acasa si m-am gandit sa mai las telescopul...o fi prea tensionat, m-am gandit eu. Cand ma uit sa fac cu nervii: suportul ala de pe bascula care tine telescopul s-a rupt. Am facut cu el vreo 100 de km asa.. No...acum... ce pot sa mai fac? Ati mai patit-o? Ii fier(tabla)? Se poate suda autogen? Sau este aluminiu? Daca nu, sa iau o bascula intreaga. Unde gasesc? Ce ciuda mi-i...cand aveam mai mult de umblat cu ea... PS. Este Diversion 4Br din 92. Asa arata locul si ruptura. Salut, s-a mai intamplat sa cedeze, si da se poate suda este fier , demontezi bascula si o duci la cineva care sudeaza , eventual sa mai aplice intariri din platbanda. Uite aicea un link cum a iesit operatiunea a unui compatriot de pe forum! /index.php?/topic/44699-yamaha-xj/page__view__findpost__p__2864803 Materialul cedeaza datorita fenomenului de oboseala ajutat la un moment dat de o zguduitura buna! Editat Iulie 25, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Mi-ai luat o piatra de pe inima. Maine m-apuc de demontat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Mi-ai luat o piatra de pe inima. Maine m-apuc de demontat De multe ori piesele sudate homemade tin mai bine decat cele din fabrica!Depinde cine face sudura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Asa zic si eu. Astazi l-am sudat...Apai de se mai rupe si acu.......Ii mai solid ca-n fabrica. De maine din nou calare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Asa zic si eu. Astazi l-am sudat...Apai de se mai rupe si acu.......Ii mai solid ca-n fabrica. De maine din nou calare!!! Bine ca s-a rezolvat repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.