b374 Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Si inca o intrebare, moto ma forteaza sa i schimb vitezele pe la 3 sau 4 mii de ture ca altfel huruie ingrozitor...asta ar trebui sa fie carburatia nu ? Da-o la careva care a avut diversion sau ceva in genu' sa dea o tura... altfel, treaba e subiectiva... de schimbat la 3-4k se schimba doar daca n-ai baut cafeaua de dimineata si inca dormi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 @ biancocelleste ai rezolvat ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Diva mea a gasit un nou proprietar acum 4 zile.la multi km impreuna!De azi sunt proprietarul unui Hornet,Diva m-a slujit cu credinta,desi pe o perioada scurta din luna mai pana acum si doar 5000km.Salutari celor de aici si multumiri celor care m-au ajutat cu diverse sfaturi!Sa ne auzim cu bine in viitorul sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whi5ky_man Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Salutare! Am schimbat garnitura de la capacul de chiulasa (era imbatranita si dadea ulei). A mers totul OK pana la punctul in care a trebuit sa pun la loc furtunele si vacumurile(pe cele de banzina le stiu este voba de cele doua furtune care vin de jos de la carter plus cele de la incalzirea carburatoarelor). Problema mea este ca nu mai stiu exact care unde vine. Ma poate ajuta cineva cu o scurta explicatie sau cu o poza? Moto - XJ 600 diversion 1996. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Salutare! Am schimbat garnitura de la capacul de chiulasa (era imbatranita si dadea ulei). A mers totul OK pana la punctul in care a trebuit sa pun la loc furtunele si vacumurile(pe cele de banzina le stiu este voba de cele doua furtune care vin de jos de la carter plus cele de la incalzirea carburatoarelor). Problema mea este ca nu mai stiu exact care unde vine. Ma poate ajuta cineva cu o scurta explicatie sau cu o poza? Moto - XJ 600 diversion 1996. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whi5ky_man Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Multumesc -Alex-! Aveti idee unde pot gasi suruburi pentru capac? Ale mele sunt un pic fortate si cred ca data viitoare nu se vor putea desface? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Multumesc -Alex-! Aveti idee unde pot gasi suruburi pentru capac? Ale mele sunt un pic fortate si cred ca data viitoare nu se vor putea desface? dezmembrari, reprezentanta yamaha sau improvizatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Salut. Daca nu imi mai incarca un XJ 900F ar fii mai probabil releul sau statorul? carbunii i-a schimbat raposatu proprietar (am bonul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 verifica statorul , care , daca e in scurt este vinovat pt arderea releului ! deci ambele , da un semn poate ne vedem cu mobrele surori xj900 ! Johane ! ati facut acte sau noul proprietar umbla tot cu vechile mele numere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Multumesc foarte mult, termin cafeaua si ma duc sa verific. De vazut nu cred, sunt cam 2600km pana in bucuresti, si e cam frig pentru un asemenea drum. Poate la vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 verifica statorul , care , daca e in scurt este vinovat pt arderea releului ! deci ambele , da un semn poate ne vedem cu mobrele surori xj900 ! Johane ! ati facut acte sau noul proprietar umbla tot cu vechile mele numere ? La xj releul de incarcare mai are si un plus care vine de pe contact ca sa alimenteze excitatia,verifica daca ai curent pe el cind pui contactul.Ai 7 fire: 3 faze galbene sau albe 2 fire plus si minus 2 fire subtiri care duc la excitatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Am verificat statorul e ok, releul insa nu e. E bine totusi intr-un fel ca releul e mai ieftin si statorul nu pot sa il scot afara ca am crash-cage la motor si este prins cu niste imbusuri monstru de care nu am. Asta e vagabontu' Astia sunt carbunii care sunt noi cum a zis raposatu' Si asta e crash-cage-u care ma incomodeaza de cand m-am urcat prima oara pe ea. Va multumesc tuturor pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 bafta , la tine scrie Bucuresti , chiar , pe unde bantui ? e un domn aici pe forum cu un motor la fel ca al tau , merge impecabil , Dan1954 il cheama , cu bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Gata am reusit sa schimb, Si a mea mergea foarte bine pana sa nu mai incarce, apoi nu prea mai puteam sa o turez peste 4000-4500 pentru ca nu avea bateria suficienta putere sa dea atata scanteie, in rest nu am probleme cu ea in ceea ce priveste motorul cu toate ca am filtre de aer conice, porneste si merge foarte ok (dupa urechea mea). Am mai avut o problema cu ea ca aveam rezervorul un pic ciupit dar am rezolvat cu niste poxipol (cel cu 2 tuburi care le amesteci) si tine chiar si acum si portiunea unde e lipitura este in permanenta cu benzina pentru ca este chiar jos de tot. In rest merge totul pe ea si eu zic ca pentru unele motociclete se pot lauda cu kilometrajul, asta are 80.000 de mile la bord adica 128000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Salut am avut si eu acceasi problema cu rezervorul si l-am cositorit dupa lungi lipiri cu diferite paste. -mai am si eu problema cu incarcatul sunt perioade cand nu imi incarca dupa care isi revine,unde se gasesc acei carbuni,sau cum este la mine sistemul de incarcare mentionez ca am o yamaha xj600 1989 51j p.s verificarea cu privire la incarcare s-a facut cu aparatul de masura si indica 13,ceva Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Salut am avut si eu acceasi problema cu rezervorul si l-am cositorit dupa lungi lipiri cu diferite paste. -mai am si eu problema cu incarcatul sunt perioade cand nu imi incarca dupa care isi revine,unde se gasesc acei carbuni,sau cum este la mine sistemul de incarcare mentionez ca am o yamaha xj600 1989 51j p.s verificarea cu privire la incarcare s-a facut cu aparatul de masura si indica 13,ceva Multumesc anticipat! Pai daca e 13, ceva e de bine daca indica 12 sau sub atunci nu incarca. Cu privire la piese poti incerca sa vezi daca livreaza www.wemoto.com in romania au o gama larga de piese pentru mai orice. p.s. mie de cositorit mi-a fost cam "asa" din cauza vaporilor de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Am verificat statorul e ok, releul insa nu e. E bine totusi intr-un fel ca releul e mai ieftin si statorul nu pot sa il scot afara ca am crash-cage la motor si este prins cu niste imbusuri monstru de care nu am. Asta e vagabontu' Astia sunt carbunii care sunt noi cum a zis raposatu' Si asta e crash-cage-u care ma incomodeaza de cand m-am urcat prima oara pe ea. Va multumesc tuturor pentru ajutor! Pe cei doi carbuni cind pui contactul tre sa ai undeva peste 8v care vin din releu.Statorul daca bine retin undeva 6 ohm.Daca ai astea poti monta alernatorul inapoi.Verifica mufa de la releu care e undeva sub sa spre rezervor.Tre sa ai 2 fire subtiri in ea,pe langa cele 3 albe,rosu,negru....Vezi pe unu din ele tre sa ai 12v cind pui contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Gataaa... Ieri mi-a venit releul si aseara l-am montat, acum incarca, toate bune... mai putin simeringurile de la furca, dar pentru alea nu prea am curaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Gataaa... Ieri mi-a venit releul si aseara l-am montat, acum incarca, toate bune... mai putin simeringurile de la furca, dar pentru alea nu prea am curaj. Servisarea furcii nu este extraordinar de greu! depinde cat de indemanatic este fiecare.Din pacate nu am un exemplu cum se face la modelul tau DAR se merge pe principiul din link. http://yamahadiversionclub.creazioneforum.com/t43-schinbare-semeringuri-furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 (editat) Sincer nu pare chiar asa de greu, daar, in mintea mea survoleaza gandul saschimb doar aparatorile de praf, cat sa trec de inspectia tehnica (pe partea stanga este un pic ciupit si m-a reuzat de la intrarea pe poarta). Si inca o treaba, voi ati vazut asta? http://youtu.be/Jf0tbFc5Ubs Oare de unde au baietii astia carenele alea intregi ca de 2 saptamani de cand am dat peste video-ul asta tot caut si pe ebay.co.uk si pe *.de si pe *.fr si nu am gasit nimic. Nu cred ca sunt custom made ca prea seamana intre ele. Imi daduse gugalu.fr ceva de genu Yamaha XJ900F GT, dar era de vanzare toata motocicleta. Editat Noiembrie 18, 2011 de lestatlioncourte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 (editat) Sincer nu pare chiar asa de greu, daar, in mintea mea survoleaza gandul saschimb doar aparatorile de praf, cat sa trec de inspectia tehnica (pe partea stanga este un pic ciupit si m-a reuzat de la intrarea pe poarta). Si inca o treaba, voi ati vazut asta? http://youtu.be/Jf0tbFc5Ubs Oare de unde au baietii astia carenele alea intregi ca de 2 saptamani de cand am dat peste video-ul asta tot caut si pe ebay.co.uk si pe *.de si pe *.fr si nu am gasit nimic. Nu cred ca sunt custom made ca prea seamana intre ele. Imi daduse gugalu.fr ceva de genu Yamaha XJ900F GT, dar era de vanzare toata motocicleta. Carenele respective sunt foarte rare fiindca nu se mai fabrica si cine le are nu prea le da , singura solutie este sa tot cauti pe ebay pana apare un set la vanzare si atuncea sa le achizitionezi, eventual si rupte/sparte si le repari. De asemenea si pretul carenelor concureaza cu ce-l al aurului! Editat Noiembrie 18, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Pacat ca nu se mai fabrica, oricum stau la panda pe e-bay-uri, dar o sa ma duc si la un parc de dezmembrari cu motoru si sa compar carenele de mijloc de la FZxS sa vedem daca se lovesc daca nu poate intra carena superioara... Sincer mie imi place foarte tare motocicleta din punct de vedere tehnic si al comportamentului pe strada, dar si al pozitiei si a fiabilitatii, singurul dezavantaj al ei ar fii farul ala patrat care ii da de gol varsta. Vad eu si va tin la curent, apropo azi am schimbat o-ringurile de la conductele de frana pentru ca pierdeam un pic de lichid pe la mai toate. Maine ma apuc sa schimb becurile din bord ca merge numai cel de la turometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Pacat ca nu se mai fabrica, oricum stau la panda pe e-bay-uri, dar o sa ma duc si la un parc de dezmembrari cu motoru si sa compar carenele de mijloc de la FZxS sa vedem daca se lovesc daca nu poate intra carena superioara... Sincer mie imi place foarte tare motocicleta din punct de vedere tehnic si al comportamentului pe strada, dar si al pozitiei si a fiabilitatii, singurul dezavantaj al ei ar fii farul ala patrat care ii da de gol varsta. Vad eu si va tin la curent, apropo azi am schimbat o-ringurile de la conductele de frana pentru ca pierdeam un pic de lichid pe la mai toate. Maine ma apuc sa schimb becurile din bord ca merge numai cel de la turometru. Daca gasesti carene de FZS ,FZR sau ce pusca , atunci poti sa-i transplantezi si farul de la modelul care gasesti carenele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Salut baieti, Din ciclul daca nu e una e alta, acuma cand pornesc vaca ca e calda ca e rece, ca e frig afara sau ca e cald, ca are socul tras sau nu, daca e in mers sau pe loc, daca e in accelerare sau nu, daca e in frana de motor sa nu imi da niste rateuri in evacuare, nu puternice, dar suficient cat sa ma enerveze ca nu merge chiar rotund. Treaba e ca nu le da ritmic, da asa cand si cand, nu "da in nas" cand le da, e doar un pac.... 1-2 min pac. Treaba e ca eu nu am filtru de benzina si rezervorul nu arata chiar impecabil si am si filtre conice pentru ca raposatu i-a taiat air-boxu ca nu a reusit sa il scoata intreg. Sugestii? P.S. imi e un pic frica sa nu ma refuze astia la inspectia tehnica iar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Salut baieti, Din ciclul daca nu e una e alta, acuma cand pornesc vaca ca e calda ca e rece, ca e frig afara sau ca e cald, ca are socul tras sau nu, daca e in mers sau pe loc, daca e in accelerare sau nu, daca e in frana de motor sa nu imi da niste rateuri in evacuare, nu puternice, dar suficient cat sa ma enerveze ca nu merge chiar rotund. Treaba e ca nu le da ritmic, da asa cand si cand, nu "da in nas" cand le da, e doar un pac.... 1-2 min pac. Treaba e ca eu nu am filtru de benzina si rezervorul nu arata chiar impecabil si am si filtre conice pentru ca raposatu i-a taiat air-boxu ca nu a reusit sa il scoata intreg. Sugestii? P.S. imi e un pic frica sa nu ma refuze astia la inspectia tehnica iar. Bujiile cum se prezinta , le-ai schimbat recend / cat de vechi sunt ? Scoatele pe rand si uita-te ce culoare au negru/gri/caramiziu sau daca (cate) sunt ude cu benzina, pipele pe bujii stau bine nu face una contact imperfect? Rateul poate sa vina doar de la un piston. Alta varianta s-a dereglat amestecul de aer/benzina adica problema de carburator. Rateuri mai apar daca se schimba filtrul de aer sau toba fara a calibra carburatoarele pe aceste schimbari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.