jenifer Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 Eu am un xj 650 din 82 limitat la 50 de cai...shi pot sa spun k "fuge" maxim 170...testat de mine pe autostrada...in forma actuala...(drag bar wide)... In rest toate bune despre ele...m-am intalnit p autostrada cu un nene cu una aproape identica cu 130000 la bord fara interventii la motor...A mea are 43 de mii shi ceva...3000 facuti de mine fara probleme shi e luata de la prim propietar ...are tobe 4 in unu shi dublu disc fata...shi la peste 3000 d ture se aude super fain ...asfalt uscat salut...e foarte frumoasa si mai ales e de la primul proprietar... e prima ta motoreta?...e vestita pentru fiabilitate....spune-mi te rog suspensia dupa spate ''marzzochi''' face treaba buna? inca o data felicitari pentru motoreta ...e din categori clasicelor , care ajutate de pneuri moderne, rulmenti de precizie si elementew de amortizare moderne , bat multe din modernele invelite in plastic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 salut...e foarte frumoasa si mai ales e de la primul proprietar... e prima ta motoreta?...e vestita pentru fiabilitate....spune-mi te rog suspensia dupa spate ''marzzochi''' face treaba buna? inca o data felicitari pentru motoreta ...e din categori clasicelor , care ajutate de pneuri moderne, rulmenti de precizie si elementew de amortizare moderne , bat multe din modernele invelite in plastic.... Motorul e super...problema apare atunci cand testezi shi altceva...Nu,nu e prima mea motocicleta,am trecut pe rand de pe mobra pe mz 150... pe nipru(de la tico ) iar acum...de aproape un an o am pe d-ra din poze...de care de altfel vreau sa ma despart pt k ma bate gandul sa-mi iau ceva mai mare(in kg sau in cai...vdm)...K trecere de pe comunista pe japan e super...cei "doar" 50 de cai limitati fac fata cu brio...desigur asta pana te plictisesti shi vrei ceva mai...mai ...greutate e...maricica...se cam simte la parcari...in rest da ceata la orice comunista...sunetul tobei finale e demential...se strange lumea k la circ la peste 3 mii de ture...pe scurt face toti banii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naked Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 in legatura cu schimatul uleiului... eu am pus ulei Repsol 15w50 si am facut cam 2000 de km si acuma de cateva zile mi se tot aprinde becul de ulei mai ales la prima pornire dimineata dar si in timpul zilei cand mai merg si sta 2-3 minute aprins dupa care se stinge. sa fie ceva senzor sau mananca ulei. este vorba de o Yamaha XJ 600 S Diversion din 1992. astept raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zerg Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 acelas lucru am patit si eu mia mincat ulei de la forja cam300 grame am complectat si de atunci nu sa mai aprins becu de ulei. probabil asa e facut sa te avertizeze ca lipseste ulei din motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clopu Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 salut, am si eu diversion din 95, il am de ceva vreme deja da numai acuma am gasit si eu topicul asta :PP deocamdata avatarul are poza cu fosta motoreta, dar il schimb negresit sper sa mai discutam si pe viitor caci am si eu cateva nalamuriri. Drum intins si multa sanatate. P.S. Vin si poze mai incolo ca tre sa le fac mici sa incapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naked Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 am completat si eu ulei si acum nu se mai aprinde becul. multi km fara probleme la toti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 Salut am shi eo o intrebare...d unde pot sa-mi cumpar shi yo o maneta de ambreiaj,o husa pt motor...etc...? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyyy84 Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 va salut pe toti... sunt si eu un fericit posesor a unei frumoase JX600s din 94...merge super tare... dar....am 2 intrebari... 1.ce rol are comutatorul acela de benzina....on,pri si res??????acum sta pe pri...nu stiu daca e ok sau nu...(porneste la sfert) 2.dupa ce se incalzeste si sta la relantii.......daca apas ambreajul se aude perfect...daca ii dau drumul...are un mic croncanit....e normal...???asa face si la voi... mersi...vreau si eu un cauciu pe spate de 150/70/18.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpeedR1_2004 Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 sa-ti traiasca si drum uscat ...faza cu ambreaju nu am verificat-o dar si la mine se aude un croncanit la relanti..cred ca e normal a mea e din 95 nu-i diferenta cat ai dat pe ea man ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zerg Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 sal nu stiti cunva cit ulei se pune la telescoapele de pe fata ca mi sau dus semeringurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyyy84 Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 1750 euro nu am habar cat ulei trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naked Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 haideti mai fi-ti mai activi si in topicul acesta ! mai povestiti si voi cum se comporta motocicletele voastre. la cate ture schimbati viteza ca sa mergeti cat mai economicos. a mea se simte bine la 5500 ture. se pare ca acel croncanit se aude la toate Yamahele. am un vecin aici cu Fz6 si de noua se aude si la el usor croncanitul de care e vorba. nu stiu ce sa zic.oare daca schimb ambreiajul se va remedia sau e alta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyyy84 Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 pe mine chiar nu ma deranjeaza...sincer ...vroiam sa stiu daca am de ce sa ma ingrijorez...atat... am schimbat si eu azi uleiul si filtrul,si am curatat si uns lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 se aude un croncanit la relanti Se pare ca a gasit cineva solutia... Diversion 600 (Clutch Death Rattle) The Cure I bought a lovely 600 divvy last year and fell in love with it, easy to ride and maintain. The only thing was it rattled very badly on tick over (1100 rpm). Being an engineer I was not happy to accept this as the norm and promptly ripped the clutch out and renewed the thrust bearing which was worn out. Slight improvement but still rattly. Stripped even further into the clutch and replaced the driven plates, as reccomended by a friend in the trade. Changed the oil to silkolene, massive improvement in gear changing but still rattling. Out came the clutch, cage and all. BINGO!!!! on the back of the cage is the drive for the oil pump, a quick check of this showed a 5mm dowel pin that held the drive in place had worn out. This allowed 2 - 4 mm of play on the outside edge of the gear causing the rattle on tickover. After ordering new parts from yamaha I was amazed to find that even with a new drive and pin fitted there was still significant play ?. I sent them back with a letter pointing out the problem, no response from yamaha to date. So I have devised a cure that costs the price of a 5.5mm dowel pin. You could also cut the shaft of a 5.5mm engineering drill bit and make that fit. Using the 5.5mm dowel pin fit it in place of the worn 5mm dowel pin. If it is tight use a small swiss file carefully to open the slot until it fits. It must be a snug fit allowing very little or no movement. The tighter the better. If the original 5mm hole in the shaft on the bike doesnt fit the 5.5 dowel then use a grinder to lap one end of the pin to fit. Reassemble the clutch an hey presto NO RATTLE!!. I have ridden 14,000 miles on mine now and the rattle has not returned. Any motorcycle shop or competent engineer should be able to do this mod for you. Since putting the modification onto my own bike I have cured four other friends bikes. Care se pricepe mai bine la tehnica sa explice mai exact ce a facut nenea asta, eventual o schema sau o poza ceva ... eu am cautat in manualul de reparatii si n-am reusit sa identific piesa respectiva. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 cred ca zice de inlocuirea (sau mai precis "manufacturarea") piesei nr 6 (dowel) din poza de mai jos desi, daca ma uit cu atentie, ala pare a fi doar un stift de centrare si nu este in miscare mai repede ar fi vorba de piesa nr 4..... (in descrierea din stanga, se pare ca este o mica greseala, nr 3 este inversat cu nr 4) PS Atentie, este vorba despre pompa de ulei de XJ600S Diversion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Imi vand bestia...dupa tranta primita acum 3 sapt are usor strambe aripa fata shi tobe finala...iar maneta de ambreiaj a cedat multumita transportului impecabil...e in stare tehnica super...fara jocuri...etc...are uleiul filtrul shi bateria schimbate acum 2000 km(4 luni)...e luata de la prim propietar shi are 43000la bord...3000 facuti de mine in Germania...pret 600 e discutabil...0742859287 Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Septembrie 9, 2007 Share Postat Septembrie 9, 2007 Salut! Acum aproape 3 saptamani am reusit sa-mi cumpar primul meu motor. Yamaha Diversion 600 (XJ 600 S) din 2000. Sunt foarte multumit pana in prezent. Am facut aproape 2000 km fara probleme, dar am o dilema in ceea ce priveste kitul de lant. Vreau sa il schimb, insa in manual nu gasesc absolut nici o specificatie sau cod legate de lant. Cautand pe site-uri cu piese moto am gasit ceva de genul: http://www.paulas-bikershop.com/catalog/pr...roducts_id=5942 e ok? sunt incepator, asa ca mai pun o intrebare "ciudata": unde pot schimba lantul si pinioanele? Multumesc anticipat! Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Revin cu problema "huruitului" la ambreiaj. Dupa cum ati citit se pare ca e vorba de o piesa din spatele ambreiajului. Am identificat piesa respectiva pe o microfisa yamaha cu piesele ambreiajului detaliate si se pare ca e vorba de piesa nr 29 care in manualul de reparatii haynes nu e mentionata. Se pare ca cilindrul acela metalic trebuie inlocuit cu unul mai mare in diametru si care sa intre fix astfel rezolvandu-se problema. Acest cilindru se poate realiza dintr-o bucata de burghiu de 5.5 mm taiata la dimensiune si eventual ajustata sa intre fix. In speranta ca v-am fost de ajutor Spor la treaba! (voi pune poze cu operatiunea imediat ce-mi fac un pic de timp sa desfac motorul) Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyahmed Postat Septembrie 14, 2007 Share Postat Septembrie 14, 2007 (editat) oaaaa, a inviat topicul de cand n-am mai dat pe aici. sunetul la relanti e perfect normal, asa "face" ele e carcasa ambreajului care are putin joc. se poate regla cablul de ambreaj in asa fel incat sa nu mai faca, dar daca motocicleta are multi km parcursi (cam peste 50kkm), iar voi reglati cablul in asa fel incat sa nu mai croncane la relanti, o sa patineze ambrajul la peste 6/7000 de turatii. in cazul in care va deranjeaza, schimbati doar arcurile ambreajului. noi cu xj-urile n.avem alte probleme, motoarele sunt recunoscute ca merg si merg, si merg... eu am avut alte probleme: mi se parea prea moale suspenia fata, asa ca am schimbat arcurile din furca cu unele pt xj900. se potrivesc la fix, e mai greu de montat, dar merita aici vb de 51j, 4bra nu stiu. 4 bra pun niste saibe, daca exista amatori va pot da detalii. la robinetul de benzina, on inseamna curgere libera de benzina in carburi, pe pri carburile sug benzina din rezervor (aspira- pt mers) , iar res e rezerva (cam 3l) --- Mesaj completat în 14 Sep 2007 04:01 ------------- Imi vand bestia...dupa tranta primita acum 3 sapt are usor strambe aripa fata shi tobe finala...iar maneta de ambreiaj a cedat multumita transportului impecabil...e in stare tehnica super...fara jocuri...etc...are uleiul filtrul shi bateria schimbate acum 2000 km(4 luni)...e luata de la prim propietar shi are 43000la bord...3000 facuti de mine in Germania...pret 600 e discutabil...0742859287 Alex pune-mi o poza te rog, sau pm. sunt interesat. --- Mesaj completat în 14 Sep 2007 04:08 ------------- Salut! Acum aproape 3 saptamani am reusit sa-mi cumpar primul meu motor. Yamaha Diversion 600 (XJ 600 S) din 2000. Sunt foarte multumit pana in prezent. Am facut aproape 2000 km fara probleme, dar am o dilema in ceea ce priveste kitul de lant. Vreau sa il schimb, insa in manual nu gasesc absolut nici o specificatie sau cod legate de lant. Cautand pe site-uri cu piese moto am gasit ceva de genul: http://www.paulas-bikershop.com/catalog/pr...roducts_id=5942 e ok? sunt incepator, asa ca mai pun o intrebare "ciudata": unde pot schimba lantul si pinioanele? Multumesc anticipat! Adi vad ca esti din buc. am eu un lant (cu pinioane) pt divesion (din germania) care nu.mi mai trebuie, da-mi un pm daca nu te descurci, montajul il faci singur cu putin curaj mobra mea n-a vazut service pe din.auntru de cand o am, lantul e chiar simplu. Editat Septembrie 14, 2007 de crazyahmed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyyy84 Postat Septembrie 14, 2007 Share Postat Septembrie 14, 2007 la robinetul de benzina, on inseamna curgere libera de benzina in carburi, pe pri carburile sug benzina din rezervor (aspira- pt mers) , iar res e rezerva (cam 3l) eu daca il pun pe on...si o las cateva ore nu mai porneste ...nu stiu care e faza...din cate am vazut in carte ...ei spun ca se merge pe on Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Septembrie 14, 2007 Share Postat Septembrie 14, 2007 La mine e pe ON... PRI il folosesc doar atunci cand vreau sa ii vina benzina direct in carburatoare (de obicei dupa ce sta mai mul timp fara sa o pornesc) Referitor la arcurile de la furca fata Diversion-ul sta cam prost la faza asta si se simte (mai ales in curba). La mine am pe fiecare telescop cate o bucata de teava lunga de 70 mm si la diametrul arcului care comprima in plus arcul. Diferenta e semnificativa, mai ales cu doua persoane si bagaje. Eu asa am luat-o si sunt foarte multumit - mersesem si cu alte xj-uri inainte si am fost surprins de cat de buna e suspensia la a mea... asta pana am schimbat uleiul la furca si am descoperit "secretul". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zerg Postat Septembrie 14, 2007 Share Postat Septembrie 14, 2007 sal imi spuneti si mie cit cit ulei se pune la telescoapele de pe fata ca mi sau dus semeringurile daca stie careva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyyy84 Postat Septembrie 14, 2007 Share Postat Septembrie 14, 2007 vreau sa-mi cumpar si eu un cauciuc mai lat pe spate...il am pe 130 si ma gandeam sa il pun pe 160...merge???adik intra in furca???sau 150 mi-ar trebui 15 sau 16/70/18 daca are cineva chiar si SH va rog sa ma anuntati...sau de unde imi pot lua ...dar mai ieftin multumesc --- Mesaj completat în 14 Sep 2007 20:55 ------------- Salut! Acum aproape 3 saptamani am reusit sa-mi cumpar primul meu motor. Yamaha Diversion 600 (XJ 600 S) din 2000. Sunt foarte multumit pana in prezent. Am facut aproape 2000 km fara probleme, dar am o dilema in ceea ce priveste kitul de lant. Vreau sa il schimb, insa in manual nu gasesc absolut nici o specificatie sau cod legate de lant. Cautand pe site-uri cu piese moto am gasit ceva de genul: http://www.paulas-bikershop.com/catalog/pr...roducts_id=5942 e ok? sunt incepator, asa ca mai pun o intrebare "ciudata": unde pot schimba lantul si pinioanele? Multumesc anticipat! Adi zamolxed te rog spune-mi si mie ce dimensiune au cauciucurile tale...mi se par mai groase...mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Septembrie 15, 2007 Share Postat Septembrie 15, 2007 Conform cu specificatiile din manual... uleiul pt telescoape: Cat despre cauciucuri mai late pe Diersion, cel putin in cazul meu, pot spune ca am avut 150 pe spate si acum am pus 130. Diferenta e semnificativa, cu 130 manevrabilitatea si stabilitatea pe curbe au crescut semnificativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyahmed Postat Septembrie 15, 2007 Share Postat Septembrie 15, 2007 eu daca il pun pe on...si o las cateva ore nu mai porneste ...nu stiu care e faza...din cate am vazut in carte ...ei spun ca se merge pe on scuze, am incurcat eu pri si on. deci se merge pe on, acolo "suge" benzina din rezervor, pe pri curge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.