Gilbert Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 (editat) Am rezolvat problema, si va explic si voua cum....Cel mai important lucru ptr. a deschide o incuietoare este sa folositi cheia originala. Nu ca mine care am incurcat cheia de la butucul meu cu o alta care semana...dar era de la fostul butuc. Si culmea ii ca nici macar n-am baut nimic... Si ca o completare...Vreau sa zic ca am o Diversion din 92 cu piese de pe una din 98. Daca mai tineti minte ca mi-o ars in iarna jumatate din el, acum a reanviat ca Phoenix. Acum asa-l si botez. My Phoenix...updatat, cu roata cu doua discuri de frana, saua originala, pompa electronica...etc. Parca am reinviat si eu... Drumuri bune si fara incidente de-amu-nainte! Editat Martie 19, 2012 de Gilbert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 bine ca s-a rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 @vittore: sorry, nu am piese de rezerva pt ea @robert_01: fara a demonta robinetul si rezervorul de pe mobra, verificarea se face asa: se scoate furtunul de alimentare a carburatoarelor din robinet, se pune o alta bucata de furtun in loc si se baga intr-o sticla, apoi se scoate furtunul de vacuum de la admisia cil 1 si se simuleaza vacuum-ul produs de motor. adica se ...suge... ... furtunul cu robinetul in pozitia ON sau RES benzina trebuie sa curga numai cand se face vacuum pe furtun. daca (nu)curge/pica (cu debit suficient), ai o problema trebuie demontat robinetul si verificata membrana sa nu fie gaurita/blocata sau prea multa mizerie depusa pe filtrele din rezervor in pozitia PRI a robinetului benzina trebuie sa curga oricum. mai exista o posibilitate, ce-i drept mai rara, dar merita amintita: gaurirea membranei si in acelasi timp etansarea incorecta a garniturii care inchide benzina. asta face ca benzina sa se scurga incetisor, pe furtunul de vacuum, in cilindru (in timp ce motorul e oprit, evident). fapt ce conduce la inecarea cilindrului respectiv si pornire proasta, cu fum mult. si in cele mai multe cazuri, benzina se infiltreaza in baia de ulei pa langa segmentii pistonului, dilueaza uleiul si.... de aici incolo va puteti imagina singuri ce inseamna o ungere proasta la un motor racit exclusiv cu aer stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Ma plangeam saptamanile trecute ca porneste motoreta greu. Nu stiu exact ce anume, dar ceva i-a priit. I-am schimbat filtrul de aer, filtrul de benzina, am ars un rezervor de benzina in care am pus tratament de benzina din ala ordinar din supermarket, si acum porneste cum n-a pornit ea cred ca nici cand ma-sa a facut-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Ma plangeam saptamanile trecute ca porneste motoreta greu. Nu stiu exact ce anume, dar ceva i-a priit. I-am schimbat filtrul de aer, filtrul de benzina, am ars un rezervor de benzina in care am pus tratament de benzina din ala ordinar din supermarket, si acum porneste cum n-a pornit ea cred ca nici cand ma-sa a facut-o. Cand a fost ultima oara al curatat si reglat carburatoare?? Se umple din cauza benzinei de calitate si a ruginei ce ai prin rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) Am rezolvat cu cheia busonului de benzina , am luat un buson nou , la Oradea l-am gasit , baieti seriosi ,MotoBikeShop , detalii cand doriti . Editat Martie 21, 2012 de Vittore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Cand a fost ultima oara al curatat si reglat carburatoare?? Se umple din cauza benzinei de calitate si a ruginei ce ai prin rezervor. Curatate nu stiu, dar un reglaj i-a fost facut anul trecut (dupa ce-am luat-o) (nu mai tin minte cu curatatul carb. care a fost faza de nu s-a mai facut inainte de reglaj). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 De lene sa caut pe zeci de pagini, va rog pe voi sa-mi spuneti ce ulei e cel mai bun la motor. Si cam la cati km ar trebui schimbat? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 De lene sa caut pe zeci de pagini, va rog pe voi sa-mi spuneti ce ulei e cel mai bun la motor. Si cam la cati km ar trebui schimbat? Merci 15w-50 sau 20w-50 mineral, max. semisintetic, marca o alegi tu! Intervalul la care se schimba este intre 4000-6500 km sau mai repede (preventiv) Sa nu uiti filtru de ulei nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Sintetic nu-i bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 (editat) Sintetic nu-i bun? Exista posibilitatea sa patineze ambreiajul la modelul nostru + ca la motor racit exclusiv pe aer uleiul mineral disperseaza cel mai bine caldura. Editat Martie 22, 2012 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 in functie de anul fabricatiei , daca e mai veche de 10 ani de ex , normal ar fi sa-i pui ulei mineral , caci nici nu existau pe atunci uleiuri full sau semi sintetice , constructorul a zis 20w 50 pe care probabil nu-l mai gasesti , deci poti merge pe 10w 40 , Motul 5100 sau chiar 7100 . Schimbi la 5000 cu filtru cu tot . drumuri bune . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 in functie de anul fabricatiei , daca e mai veche de 10 ani de ex , normal ar fi sa-i pui ulei mineral , caci nici nu existau pe atunci uleiuri full sau semi sintetice , constructorul a zis 20w 50 pe care probabil nu-l mai gasesti , deci poti merge pe 10w 40 , Motul 5100 sau chiar 7100 . Schimbi la 5000 cu filtru cu tot . drumuri bune . Ca veni vorba de filtrul de ulei, voi folositi ceva cheie speciala, sau cum il desfaceti? Erau smecherii de genul infasurat intr-o curea de alternator. Eu inca n-am incercat la mobra, urmeaza zilele astea. si ca veni vorba de chei speciale, folositi asa ceva pt reglajul telescopului spate? Am vazut pe youtube cum se face (nu la xj, era ceva enduro) cu dornul si ciocanul. Stiti operatie mai usoara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Ca veni vorba de filtrul de ulei, voi folositi ceva cheie speciala, sau cum il desfaceti? Erau smecherii de genul infasurat intr-o curea de alternator. Eu inca n-am incercat la mobra, urmeaza zilele astea. si ca veni vorba de chei speciale, folositi asa ceva pt reglajul telescopului spate? Am vazut pe youtube cum se face (nu la xj, era ceva enduro) cu dornul si ciocanul. Stiti operatie mai usoara? La XJ e pus destul de aiurea filtrul ca nu prea ai acces. Prima oara cand am schimbat uleiul am incercat varianta cu curea... am ajuns sa infig o surubelnita in filtru. At am reusit sa rup si busonul cu tot cu filet din baia de ulei... poveste lunga. cheied e filtru gasesti in orice magazin auto, ba chiar si supermarkete. eu personal o sa-mi cumpar unul ca acesta http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/988 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Ca veni vorba de filtrul de ulei, voi folositi ceva cheie speciala, sau cum il desfaceti? Erau smecherii de genul infasurat intr-o curea de alternator. Eu inca n-am incercat la mobra, urmeaza zilele astea. si ca veni vorba de chei speciale, folositi asa ceva pt reglajul telescopului spate? Am vazut pe youtube cum se face (nu la xj, era ceva enduro) cu dornul si ciocanul. Stiti operatie mai usoara? Este o cheie mai speciala, ca si cea de strans tobele...are o forma gen C cu un cioc in capat. Cred ca n-ar fi o idee prea buna cu dornul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Eu desfac filtrul de ulei ori cu surubelnita ori cu o cheie de "instalator" efectul fiind acelasi, deteriorarea filtrului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 iti recomand o cheie de forma unui "pahar" care are in capat un hexagon pt cheie fixa , inelara sau tubulara , astfel nu te lovesti de galeriile de evacuare , filtrele insa sunt diferite in diametru , un lucru e foarte important : mare grija cat strangi filtrul nou ! dai un deget de ulei pe garnitura aia de cauciuc inainte de infiletare . drumuri bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 .....doamneeeeeeeeeee... :disappointed: ...se desface simplu cu o cheie speciala ptr filtre d ulei. cea cu plagbanda. auzi surubelite...clesti de instalator....doamneeeeeeeeee...cu scuzele de rigoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 .....doamneeeeeeeeeee... :disappointed: ...se desface simplu cu o cheie speciala ptr filtre d ulei. cea cu plagbanda. auzi surubelite...clesti de instalator....doamneeeeeeeeee...cu scuzele de rigoare. Ma simt ca pe forumul crestin ortodox. Daca nu ai chei (pletosi) improvizezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Ma simt ca pe forumul crestin ortodox. Daca nu ai chei (pletosi) improvizezi. Pace voua ) . Am reusit cu una din asta http://www.louis.de/_20f8dbd25e40431dfbc1faca10a8ebdba7/index.php?topic=artnr&artnr=10003192 E ok dar nu prea. Cea mai buna solutie e cheia de care zice Vittore din cate am vazut. Restul sunt mai mult sau mai putin improvizatii care sa mearga pt filtru de orice diametru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talpespeed Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 salutare stie cineva daca merge montat motor de r6 pe xj 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 salutare stie cineva daca merge montat motor de r6 pe xj 600 Teoretic cu modificarile de viguare totul e posibil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) salutare stie cineva daca merge montat motor de r6 pe xj 600 asta-i din categoria "poti sa faci baie daca ai diaree? da, cu conditia sa ai destula" Editat Martie 28, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romanian_designer Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Exista posibilitatea sa patineze ambreiajul la modelul nostru + ca la motor racit exclusiv pe aer uleiul mineral disperseaza cel mai bine caldura. Salut, nu am urmarit discutiile pana acum dar offtopic - dezmembrez Yamaha XJ 600N (am piese noi si SH) pentru cei interesati lasati PM. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talpespeed Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 asta-i din categoria "poti sa faci baie daca ai diaree? da, cu conditia sa ai destula" poate daca taceai era mai bine tu ce zici?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.