Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

in functie de anul fabricatiei , daca e mai veche de 10 ani de ex , normal ar fi sa-i pui ulei mineral , caci nici nu existau pe atunci uleiuri full sau semi sintetice , constructorul a zis 20w 50 pe care probabil nu-l mai gasesti , deci poti merge pe 10w 40 , Motul 5100 sau chiar 7100 . Schimbi la 5000 cu filtru cu tot . drumuri bune .

Ca veni vorba de filtrul de ulei, voi folositi ceva cheie speciala, sau cum il desfaceti? Erau smecherii de genul infasurat intr-o curea de alternator. Eu inca n-am incercat la mobra, urmeaza zilele astea.

si ca veni vorba de chei speciale, folositi asa ceva pt reglajul telescopului spate? Am vazut pe youtube cum se face (nu la xj, era ceva enduro) cu dornul si ciocanul. Stiti operatie mai usoara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca veni vorba de filtrul de ulei, voi folositi ceva cheie speciala, sau cum il desfaceti? Erau smecherii de genul infasurat intr-o curea de alternator. Eu inca n-am incercat la mobra, urmeaza zilele astea.

si ca veni vorba de chei speciale, folositi asa ceva pt reglajul telescopului spate? Am vazut pe youtube cum se face (nu la xj, era ceva enduro) cu dornul si ciocanul. Stiti operatie mai usoara?

 

La XJ e pus destul de aiurea filtrul ca nu prea ai acces. Prima oara cand am schimbat uleiul am incercat varianta cu curea... am ajuns sa infig o surubelnita in filtru. At am reusit sa rup si busonul cu tot cu filet din baia de ulei... poveste lunga.

cheied e filtru gasesti in orice magazin auto, ba chiar si supermarkete.

eu personal o sa-mi cumpar unul ca acesta http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/988

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca veni vorba de filtrul de ulei, voi folositi ceva cheie speciala, sau cum il desfaceti? Erau smecherii de genul infasurat intr-o curea de alternator. Eu inca n-am incercat la mobra, urmeaza zilele astea.

si ca veni vorba de chei speciale, folositi asa ceva pt reglajul telescopului spate? Am vazut pe youtube cum se face (nu la xj, era ceva enduro) cu dornul si ciocanul. Stiti operatie mai usoara?

Este o cheie mai speciala, ca si cea de strans tobele...are o forma gen C cu un cioc in capat. Cred ca n-ar fi o idee prea buna cu dornul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu desfac filtrul de ulei ori cu surubelnita ori cu o cheie de "instalator" efectul fiind acelasi, deteriorarea filtrului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti recomand o cheie de forma unui "pahar" care are in capat un hexagon pt cheie fixa , inelara sau tubulara , astfel nu te lovesti de galeriile de evacuare , filtrele insa sunt diferite in diametru , un lucru e foarte important : mare grija cat strangi filtrul nou ! dai un deget de ulei pe garnitura aia de cauciuc inainte de infiletare . drumuri bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....doamneeeeeeeeeee... :disappointed: :disappointed: ...se desface simplu cu o cheie speciala ptr filtre d ulei. cea cu plagbanda. auzi surubelite...clesti de instalator....doamneeeeeeeeee...cu scuzele de rigoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....doamneeeeeeeeeee... :disappointed: :disappointed: ...se desface simplu cu o cheie speciala ptr filtre d ulei. cea cu plagbanda. auzi surubelite...clesti de instalator....doamneeeeeeeeee...cu scuzele de rigoare.

 

Ma simt ca pe forumul crestin ortodox.

 

Daca nu ai chei (pletosi) improvizezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma simt ca pe forumul crestin ortodox.

 

Daca nu ai chei (pletosi) improvizezi.

Pace voua :)) . Am reusit cu una din asta http://www.louis.de/_20f8dbd25e40431dfbc1faca10a8ebdba7/index.php?topic=artnr&artnr=10003192

E ok dar nu prea. Cea mai buna solutie e cheia de care zice Vittore din cate am vazut. Restul sunt mai mult sau mai putin improvizatii care sa mearga pt filtru de orice diametru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare stie cineva daca merge montat motor de r6 pe xj 600

 

asta-i din categoria "poti sa faci baie daca ai diaree? da, cu conditia sa ai destula"

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista posibilitatea sa patineze ambreiajul la modelul nostru + ca la motor racit exclusiv pe aer uleiul mineral disperseaza cel mai bine caldura.

Salut, nu am urmarit discutiile pana acum dar offtopic - dezmembrez Yamaha XJ 600N (am piese noi si SH) pentru cei interesati lasati PM.

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate daca taceai era mai bine tu ce zici??

 

zic ca nu... normal ca se poate daca chiar vrei... pana la urma tai cadrul, sudezi, refaci tot si tot mere... dar de ce? o sa schimbi si frane si ciclistica cumva?

 

da mi-ai dat o idee... motor de MAN o merge pe XJ?

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat m-ar costa 2 tobe mai sport pt un xj600s ? :) am tot cautat si carene laterale dar nu am gasit

 

Niste tobe mai smechere - cel mai probabil mai mult decat face motorul. Nu exista carene latereale, exista un fel de carena inferioara dar nu cred ca te-ar coafa dpdv al pretului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat m-ar costa 2 tobe mai sport pt un xj600s ? :) am tot cautat si carene laterale dar nu am gasit

Pentru evacuari vezi aici /index.php?/topic/669319-evacuari-moto-romania/

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat m-ar costa 2 tobe mai sport pt un xj600s ? :) am tot cautat si carene laterale dar nu am gasit

 

2 tobe de sport porbabil o sa te coste intre 300-500 de euro bucata!!!

 

Carene laterale... exista numai pt XJ900... nu stiu daca se potrivesc. Se gasesc foarte greu si sunt foarte scumpe.

Posbil e mai ieftin sa adaptezi ceva. Am un priten si--a facut carene pt un GS 500. Deci se poate dac vrei.

 

@talpespeed: ... probabil ca o sa trebuiasca sa modific tot motorul. XJ e un motor facut pt 61 de CP. Daca vrei sa fie si street-legal cum s-ar spune ai nevoie de cunostinte bune de mecanica caci trebuie sa faci o documentatie pt autorizarea RAR. Eu am vrut sa pun motor de R1 in Trabant.

Orice piesa facuta trebuia sa aiba desen tehnic si calcule de rezistenta asa ca am renuntat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@talpespeed: ... probabil ca o sa trebuiasca sa modific tot motorul. XJ e un motor facut pt 61 de CP. Daca vrei sa fie si street-legal cum s-ar spune ai nevoie de cunostinte bune de mecanica caci trebuie sa faci o documentatie pt autorizarea RAR. Eu am vrut sa pun motor de R1 in Trabant.

Orice piesa facuta trebuia sa aiba desen tehnic si calcule de rezistenta asa ca am renuntat .dragon mecanica mai cunoastem problema este de rar ca ai nostrii parca sant batuti in cap . cel putin cadrul va rezista si de aceea am intrebat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mecanica mai cunoastem problema este de rar ca ai nostrii parca sant batuti in cap . cel putin cadrul va rezista si de aceea am intrebat

 

Sunt batuti in cap. Aici in Tm este un mecanicn de motoare care si-a facut un trike. Si acolo sta in gara ca nu a reusit sa rezolve cu autorizatia.

La noi legile nu sunt facute pt tuning. Teoretic orice modificare serioasa: gen schimb motor, furca, frane, de cadru sa nu mai vb trebuie avizat de RAR.

 

Daca vrei ciclistica de Xj cu putere de R6 ... poate o solutie medie ar fii un Fazer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau mai astepti pana se schimba legislatia

sau inscrii/cumperi moto din germania unde e voie tunnig-ul, respectiv faci acolo modificarile, ti le scrie in talon , si dupaceia inmatriculezi moto la noi si e totul legal!

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat m-ar costa 2 tobe mai sport pt un xj600s ? :) am tot cautat si carene laterale dar nu am gasit

Nu inteleg de ce ti-ai pune carene. Eu cand mi l-am luat a fost tocmai ca este naked. Am avut Cbr si m-am saturat de carene vopsite reparate....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...