whi5ky_man Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Posed xj600 89-51j sunt total de acord cu baietii ce s-a scris cu carburatia , am avut si eu acceasi problema pana acum 3 sapt si s-a rezolvat prin curatare carburator(inclusiv sorb pahar"jigloare") ,rezervor si reglare relantiu, are o tija in spatele lor se ajunge mai greu la ea(cu o surubelnita mai lunga se rezolva);fiind relantiul prea mare sunt probleme la introducerea in viteza si scoaterea ei pe neutru. Din ce zona esti? Asta imi aminteste de o problema pe care am intalnit-o: nu reusesc sa ajung la surubul de sincronizare central (xj 600 Divesion '96). E nevoie de surubelnita speciala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zumzet Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Buna, ma intereseaza un far de diva din 98. De fapt, imi trebe numai sticla (da' sa fie EU standard, ca io am pt UK si bate cam pe stanga).Farul este trapezoid ( cel din poza) Merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) Buna, ma intereseaza un far de diva din 98. De fapt, imi trebe numai sticla (da' sa fie EU standard, ca io am pt UK si bate cam pe stanga).Farul este trapezoid ( cel din poza) Merci mult Salut, am eu unul intreg de vanzare, este de pe un fzr dar in proportie de 99% identic cu cel de pe diversion(dupa 97).Pret 150 lei + transport. Daca te intereseaza PM. O zi buna. Editat Iunie 4, 2012 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Asta imi aminteste de o problema pe care am intalnit-o: nu reusesc sa ajung la surubul de sincronizare central (xj 600 Divesion '96). E nevoie de surubelnita speciala? Daca vorbim de acelasi lucru adica de tija de relantiu care este plasata intre carburatoare, am rezolvat cu o surulbenita mai lunga ,tija are niste "striatii" si se poate regla relantiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whi5ky_man Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Daca vorbim de acelasi lucru adica de tija de relantiu care este plasata intre carburatoare, am rezolvat cu o surulbenita mai lunga ,tija are niste "striatii" si se poate regla relantiu. Nu, cel de sincronizare este undeva in spatele celui de relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Salutare. Azi am patit o chestie ciudata. Poate stiti despre ce ar fi vorba. Bag cheia in contact si dau buton de pornire. Se invarte motorul fara s-o ia, iar eu am tras putin acceleratia sa-i dau putin gaz. Apoi imi face un crrr.. si click. Dau din nou buton de pornire si face doar un click(ca un contact), dar fara sa invarta motorul. Ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 (editat) Salutare. Azi am patit o chestie ciudata. Poate stiti despre ce ar fi vorba. Bag cheia in contact si dau buton de pornire. Se invarte motorul fara s-o ia, iar eu am tras putin acceleratia sa-i dau putin gaz. Apoi imi face un crrr.. si click. Dau din nou buton de pornire si face doar un click(ca un contact), dar fara sa invarta motorul. Ce poate fi? Salut, verifica in urmatoarea ordine: 1. sa nu fie vreo siguranta arsa (sub sa, cutiuta mica neagra) 2. bateria descarcata (masoaro si vezi sa aibe peste 12V, caz contrar pune-o la un redresor pt. incarcare) 3. ai avut electromotorul desfacut/dat jos si/sau umblat la perii? (posibilitatea de a se fi blocat perile) Editat Iunie 10, 2012 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FastForWard Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Salutare. Azi am patit o chestie ciudata. Poate stiti despre ce ar fi vorba. Bag cheia in contact si dau buton de pornire. Se invarte motorul fara s-o ia, iar eu am tras putin acceleratia sa-i dau putin gaz. Apoi imi face un crrr.. si click. Dau din nou buton de pornire si face doar un click(ca un contact), dar fara sa invarta motorul. Ce poate fi? Salut! ai bateria terminata, motorul se invarte, dar bobinele de inductie nu mai pot ''suge'' suficient curent pentru a putea aprinde bujia cum trebuie. caraitul care il auzi vine de undeva de sub sa, bateria nu poate asigura suficient curent si tensiune si atunci releul de pornire caraie. Incearca sa incarci bateria cu un redresor, dar trebuie sa te gandesti ca daca te-a lasat la temperturile astea, avand in vedere ca nu e iarna, inseamna ca e dus. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Salut. Trebuie sa schimb garnitura de la baia de ulei. Se face vreo operatiune deosebita, gen aplicat vreun silicon pe garnitura sau mai stiu eu ce? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Salut! ai bateria terminata, motorul se invarte, dar bobinele de inductie nu mai pot ''suge'' suficient curent pentru a putea aprinde bujia cum trebuie. caraitul care il auzi vine de undeva de sub sa, bateria nu poate asigura suficient curent si tensiune si atunci releul de pornire caraie. Incearca sa incarci bateria cu un redresor, dar trebuie sa te gandesti ca daca te-a lasat la temperturile astea, avand in vedere ca nu e iarna, inseamna ca e dus. Bafta! Merci de sfaturi. Am incarcat bateria, m-am uitat la sigurante si am vazut ca una verde de 30 A(a doua de la stanga la dreapta) era topita. Am schimbat-o si am pus bateria incarcata sus. Dau sa pornesc...aceeasi treaba (un click si gata). Atunci am zis ca-i mai strang bornele si o las in pace. Inainte sa plec in casa am zis sa-mi mai incerc norocul o data, si surpriza...a pornit frumos. Habar n-am ce-o fi fost..vreun contact intrerupt, ceva...nu stiu. Acum ma bucur ca mere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Salut. Trebuie sa schimb garnitura de la baia de ulei. Se face vreo operatiune deosebita, gen aplicat vreun silicon pe garnitura sau mai stiu eu ce? Multumesc. Teoretic ar trebuii sa ajunga o garnitura noua, dar daca vrei poti sa pui un strat foarte subtire de silicon negru/rosu rezistent la caldura (pe ambele parti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Salut. Trebuie sa schimb garnitura de la baia de ulei. Se face vreo operatiune deosebita, gen aplicat vreun silicon pe garnitura sau mai stiu eu ce? Multumesc. nimic special... eu am luat o foaie de clingherita, am taiat forma veche si gata de obicei pui fie garnitura fie silicon negru/rosu ! Vezi sa fie rezistetnt la temperatura. Sunt siliconuri speciali pt garnitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Multumesc pentru raspunsuri. Deocamdata nu reusesc sa scot un surub, cel aflat in dreptul urechii pe care e prins cricul lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Multumesc pentru raspunsuri. Deocamdata nu reusesc sa scot un surub, cel aflat in dreptul urechii pe care e prins cricul lateral. Spor la lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 salut. cine are un parbriz de xj din 93 in stare cat de cat ok. adica nezgariat ,matuit, etc... ...nineni?????nu mai intra pe aici???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 pe ebay gasesti tone ! am comandat unul de 62 cm pt modelul meu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) La urmatorul schimb ma gandesc sa bag Motorex Formula 15W50 semi-sintetic. Ati bagat din asta? Ceva efecte negative? Momentan merg cu Motul 5100 10W40, la mers relaxat e ok, dar in turatii mari il cam mamanca. Mersi! Editat Iunie 29, 2012 de robert_01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 La urmatorul schimb ma gandesc sa bag Motorex Formula 15W50 semi-sintetic. Ati bagat din asta? Ceva efecte negative? Momentan merg cu Motul 5100 10W40, la mers relaxat e ok, dar in turatii mari il cam mamanca. Mersi! E ok uleiul metionat de tine , faza cu papat ulei la ture mari vine de la altceva si este permanent orice ulei ai baga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Salutare. Azi am patit o chestie ciudata. Poate stiti despre ce ar fi vorba. Bag cheia in contact si dau buton de pornire. Se invarte motorul fara s-o ia, iar eu am tras putin acceleratia sa-i dau putin gaz. Apoi imi face un crrr.. si click. Dau din nou buton de pornire si face doar un click(ca un contact), dar fara sa invarta motorul. Ce poate fi? aceeasi problema am avut o si eu. azi i am luat baterie noua si porneste la cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 salut.am facut rost de cras padul original de pe stinga. i-mi trebuie si cel de pe partea dreapta. il pot face artizanal dar nu e ca cel original...are cineva asa ceva????diva mea e din 93. ....nimeni...... La urmatorul schimb ma gandesc sa bag Motorex Formula 15W50 semi-sintetic. Ati bagat din asta? Ceva efecte negative? Momentan merg cu Motul 5100 10W40, la mers relaxat e ok, dar in turatii mari il cam mamanca. Mersi! eu merg cu 15 50 motul. semisintetic. ma gandeam sa incerc si 20 50 full sintetie pe caldurile astea dar.....m-am relaaxat. merg in continuare cu 15 50...i-am montat un ventilator deasupra chiulasei care face treaba de minune. la mersul din semafor in semafor e de minune o supra ventilare.sau la urcat pante ca transalpina de exemplu. respect. nimeni nimeni????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Slabe sanse sa gasesti crashpad original fix aici,dar poate ai noroc Am vazut aici pe forum niste flacaii care confectionau crashpaduri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 salut.am facut rost de cras padul original de pe stinga. i-mi trebuie si cel de pe partea dreapta. il pot face artizanal dar nu e ca cel original...are cineva asa ceva????diva mea e din 93. ....nimeni...... eu merg cu 15 50 motul. semisintetic. ma gandeam sa incerc si 20 50 full sintetie pe caldurile astea dar.....m-am relaaxat. merg in continuare cu 15 50...i-am montat un ventilator deasupra chiulasei care face treaba de minune. la mersul din semafor in semafor e de minune o supra ventilare.sau la urcat pante ca transalpina de exemplu. respect. nimeni nimeni????? Miercuri la Arc ne vedem si vorbim , sa-ti arat noul parbriz touring , mai inalt cu 22 cm ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu1977 Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Salut.Am o yamaha diversion din 93 (a userului Kreptor) si ma gandesc sa o dezmembrez.Motocicleta este complet functionala,dar piata este in cadere libera si iau in considerare si varianta vanzarii ei pentru piese.M-ar interesa daca sunt doritori de piese pentru acest model sa-mi dea si mie de veste,in caz ca se strang cateva cereri mai serioase sa ma apuc de desfacut mobra(nu ma apuc de dezmembrat doar pentru un semnal,o maneta,etc).Astept cereri pe ymess: silviu_77 sau la tel 0723.777.510 Atasez si cateva poze pentru a va putea face o parere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 (editat) Salut.Am o yamaha diversion din 93 (a userului Kreptor) si ma gandesc sa o dezmembrez.Motocicleta este complet functionala,dar piata este in cadere libera si iau in considerare si varianta vanzarii ei pentru piese.M-ar interesa daca sunt doritori de piese pentru acest model sa-mi dea si mie de veste,in caz ca se strang cateva cereri mai serioase sa ma apuc de desfacut mobra(nu ma apuc de dezmembrat doar pentru un semnal,o maneta,etc).Astept cereri pe ymess: silviu_77 sau la tel 0723.777.510 Atasez si cateva poze pentru a va putea face o parere. decit sa o strici mai bine da-o la cineva de pomana....pacat de ea.no ofense. a pus cineva pe spate caucicuri mai groase decit 130/70-18 63H? Editat August 15, 2012 de justme2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 Silviu : lasa tata motoru` intreg si plimba-te linistit , ca fost posesor de xj600 garantez ca nu te lasa la greu , te apuci s-o dezmembrezi cand o eventuala reparatie costa prea mult , pe ebay gasesti piese la greu pt modelul tau daca ai avea nevoie ! Just me : au calculat japonezii bine si au ales cauciuc cu dimensiunile date , un pneu mai lat iti da impresia de siguranta insa nu e asa , e doar un moft , se vede mai bine din spate , chestii d-astea .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.