zamolxed Postat Septembrie 16, 2007 Share Postat Septembrie 16, 2007 vreau sa-mi cumpar si eu un cauciuc mai lat pe spate...il am pe 130 si ma gandeam sa il pun pe 160...merge???adik intra in furca???sau 150 mi-ar trebui 15 sau 16/70/18 daca are cineva chiar si SH va rog sa ma anuntati...sau de unde imi pot lua ...dar mai ieftin multumesc <small>-<br/> zamolxed te rog spune-mi si mie ce dimensiune au cauciucurile tale...mi se par mai groase...mersi spate 130 fata 110... exact ca in talon. oricum am sa ma ocup si de cauciucuri in curand, ca cel de pe fata e papat. toate bune, Adi PS- incepe sa ma enerveze vibratia de la 4000 rpm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
libelula Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 Salut, tocmai ce fac si eu primele drumuri cu un Diversion 600 S. Am observat cu bucurie ca are 6 trepte si am mai obsevrta ca la orice viteza, daca iau mainile de pe ghidon incepe sa vobleze roata (nu stiu daca e corect termenul). Ghidonul prinde un tremur si se misca stanga - dreapta imediat. O fi roata moale? Moto nu a fost cazuta, are 17000 km.. deci nici rulmentul de la jug nu ar trebui sa fie uzat. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyyy84 Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 ce presiune trebuie sa fie in pneuri la xj 600??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 (editat) Salut, tocmai ce fac si eu primele drumuri cu un Diversion 600 S. Am observat cu bucurie ca are 6 trepte si am mai obsevrta ca la orice viteza, daca iau mainile de pe ghidon incepe sa vobleze roata (nu stiu daca e corect termenul). Ghidonul prinde un tremur si se misca stanga - dreapta imediat. Si eu am depistat acelasi fenomen, cu toate ca nu tot timpul face asa. Pe autostrada unde am prins asfalt f bun nu a inceput sa tremure. In schimb, daca drumul nu e perfect si las mainile foarte moi sau le iau de pe ghidon incepe sa vobleze. Presiunea am sa o verific din nou, cu toate ca facea asa si la o zi dupa ce am bagat exact cat zice la carte (am sa ma uit in manual si am sa postez presiunea specificata de Yamaha). EU m-am mai gandit ca poate am roata fata usor dezechilibrata.... ADi Am verificat presiunea, scrie asa: Load pana in 95 kg Fata 2.00 BAR Spate 2.25 peste 95 kg Fata 2.00 Spate 2.50 Editat Octombrie 1, 2007 de zamolxed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 Voblajul rotii fata poate aparea din cauza rulmentilor uzati si presiunii mici in pneuri. Inainte sa schimb rulmentii aveam aceasta tremuratura atunci cand mergeam fara maini. Initial nu am bagat in seama acest aspect dar cu timpul s-a accentuat asa ca am cumparat doi rulmenti si intr-o ora i-am schimbat. Problem solved! Nu mai are nici o tremuratura mersul "fara maini" devenind o placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 Mai apar cu o intrebare... de unde se regleaza farul? Al meu bate putin spre stanga... In manual nu am gasit nimic de asta, si as vrea sa stiu daca terbe data carena jos pentru manevra asta, sau se pot accesa suruburile de reglaj si fara a dezbraca motorul... Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 Salut! Am si eu o intrebare pt. voi. Vreau sa-mi cumpar si eu un xj 600, si de aceea vreau sa va intreb cam cit ati dat voi pe ele? Va salut cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 2600 euro anul trecut - un pret de care am fost multumit si o motocicleta bibelou... acum cred ca mai mult de 1500 nu iau pe ea, dar nu intentionez sa o vand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
libelula Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 io am dat 1500 euro in germania. are cutii laterale marfa, 17000 km..e nou noutza.. vreau s-o vand si sa castig ceva la ea ca sa imi iau iar enduro.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 Salut! Caut urgent in bucuresti un electrician sa ma ajute cu o problema la baterie/releu... banuiesc ca si un electrician auto poate sa vada ce si cum, insa as prefera sa merg la un atelier moto... va rog asadar dati-mi niste contacte "de incredere" Multumesc anticipat, Adi --- Mesaj completat în 15 Oct 2007 21:04 ------------- Salut! Caut urgent in bucuresti un electrician sa ma ajute cu o problema la baterie/releu... banuiesc ca si un electrician auto poate sa vada ce si cum, insa as prefera sa merg la un atelier moto... va rog asadar dati-mi niste contacte "de incredere" Multumesc anticipat, Adi Am rezolvat pana la urma singur... Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Salutare, Dupa toate estimarile (bugetare si preferentiale) din Februarie voi fi si eu posesor de Yamaha Diversion. Vreau sa imi din germania ori un Divy 600 dupa 98 ( are dublu disc frana fata, si alte imbunatatiri) ori un Divy de 900 chiar si mai vechi. Vreau sa fac touring cat incape asa ca ma uit dupa motoare cu tot cu cutii si bari de protectie. Tot informandu-ma de pe net.. am dat si eu peste niste info. Poate ii folosesc cuiva Pret: Divy 600 mai vechi ( 93 - 98 ) gasesti chiar si pe la 1000 eu acolo + transport & inmatriculare (inca vreo 4-500 eu) Divy 600 dupa 98 gasesti de pe la 1800 - 2000 + transport Divy 900 >10 ani gasesti incepand de la 2300 eur Dicy 900 <10 ani gasesti incepand de la 3000 eur ...asta in germania. Tehnic: - Divy 900 - 89 CP - cardan, dublu disc fata - Divy 600 - 50 sau 61 CP(sunt amandoua, si nu depinde neaparat de an) - single sau double disc fata (depinde de >98 dublu disc - mai cititi aici despre Divy 600 (engleza) - mai cititi aici despre Divy 900 (engleza) Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 daca vrei sa faci plimbari multe si lungi fara probleme, ia-ti de 900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Mersi de sfat! am sa tin cont.. oricum imi cam tragea cu ochiu cel de 900 Vinzi Divy-u mai drakule ? iei ceva mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 am deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpeedR1_2004 Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 (editat) Am un preten dezmembreaza un xj600 din 95 are inca totul pe el vrea cineva ceva? e modelul cucarena la far toate sunt ok. daca aveti nevoie de ceva specificati nu are netu si de aceea ma roaga sa-l ajut io am luat de la el husa have fun Editat Octombrie 24, 2007 de SpeedR1_2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 azi am inceput ziua foarte foarte prost.. M-am trezit la ora 8.00, foarte devreme pentru mine, asadar eram buimac rau de tot. Cobor din bloc, intru in garaj sa vad daca porneste motorul ca stiam ca bateria nu e prea ok si aveam treaba azi toata ziua prin oras. Dau cheie, abia invartea... zic hai sa o imping (iarasi, a suta oara, fi-ar bateria a draq si capul meu de prost..).. o imping bagata intr-a 2-ua, ridic ambreiajul, porneste si nu stiu cum naiba imi aluneca mana pe acceleratie.. concluzie? MI-a sarit instantaneu din maini, a daramat usa garajului si a cazut imediat dupa... Mentionez ca am garaj la subsol de bloc, e un spatiu mare de tot, asa ca de-aia o tot impingeam in garaj. Azi se pare ca somnolenta si lipsa atentiei si-a spus cuvantul. Motorul nu a patit mai nimic (carena langa sa e zgariata, in rest ABSOLUT NIMIC), a cazut pe partea dreapta (am si crash-baruri) DAR s-a intamplat ceva ori la cutia de viteze ori la ambreiaj. Daca o pun pe neutru pot sa o imping, daca bag in orice treapta, chiar si cu ambreiajul cuplat abia se misca, nu e mare diferenta intre ambreiat si debreiat. Are cineva idee ce poate fi? Ambreiajul? ceva in cutie de viteze? motorul se invarte ca am mai testat s-o pornesc de la buton si invarte putin, dar n-are vana sa-l dea peste cap sa-l porneasca! Si totusi in viteza, cu ambreiajul apasat o misc foarte foarte greu. Cum fac s-o rezolv? Multumesc, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpeedR1_2004 Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 Se Dezmembreaza yamaha xj Intrati aici daca va intereseaza ceva din si de pe motocicleta preturi accesibile /index.php?showtopic=147968 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 azi am inceput ziua foarte foarte prost.. M-am trezit la ora 8.00, foarte devreme pentru mine, asadar eram buimac rau de tot. Cobor din bloc, intru in garaj sa vad daca porneste motorul ca stiam ca bateria nu e prea ok si aveam treaba azi toata ziua prin oras. Dau cheie, abia invartea... zic hai sa o imping (iarasi, a suta oara, fi-ar bateria a draq si capul meu de prost..).. o imping bagata intr-a 2-ua, ridic ambreiajul, porneste si nu stiu cum naiba imi aluneca mana pe acceleratie.. concluzie? MI-a sarit instantaneu din maini, a daramat usa garajului si a cazut imediat dupa... Mentionez ca am garaj la subsol de bloc, e un spatiu mare de tot, asa ca de-aia o tot impingeam in garaj. Azi se pare ca somnolenta si lipsa atentiei si-a spus cuvantul. Motorul nu a patit mai nimic (carena langa sa e zgariata, in rest ABSOLUT NIMIC), a cazut pe partea dreapta (am si crash-baruri) DAR s-a intamplat ceva ori la cutia de viteze ori la ambreiaj. Daca o pun pe neutru pot sa o imping, daca bag in orice treapta, chiar si cu ambreiajul cuplat abia se misca, nu e mare diferenta intre ambreiat si debreiat. Are cineva idee ce poate fi? Ambreiajul? ceva in cutie de viteze? motorul se invarte ca am mai testat s-o pornesc de la buton si invarte putin, dar n-are vana sa-l dea peste cap sa-l porneasca! Si totusi in viteza, cu ambreiajul apasat o misc foarte foarte greu. Cum fac s-o rezolv? Multumesc, Adi In spatiu inchis sa nu mai faci dinastea ca se umple foarte repede cu monoxid de carbon si poti sa mori, fara nici o gluma. Si eu aveam garaj subteran pentru 30 masini la fostul servici, da in 1 minut, cat o porneam si ma echipam se simteau destul de tare noxele de la motor desi era permanent usa de la garaj deschisa iar eu parcam fix langa usa. Te-ai uitat sa vezi daca nu cumva a sarit lantul ? bafta! JP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 In spatiu inchis sa nu mai faci dinastea ca se umple foarte repede cu monoxid de carbon si poti sa mori, fara nici o gluma. Si eu aveam garaj subteran pentru 30 masini la fostul servici, da in 1 minut, cat o porneam si ma echipam se simteau destul de tare noxele de la motor desi era permanent usa de la garaj deschisa iar eu parcam fix langa usa. Te-ai uitat sa vezi daca nu cumva a sarit lantul ? bafta! JP. lantul e ok, motorul se misca daca e pus pe liber. Cum terc in orice treapta nu mai misca. M-am uitat mai atent si am observat ca crash-bar-ul din dreapta e indoit si a si lovit capacul de la ambreiaj. Deci acolo cred ca e buba. M-am programat pentru luni la Service Kaore, sper sa nu fie nimic grav. Cat despre monoxid de carbon, ce sa zic.. ai mare dreptate. Dar avand in vedere ca nu pornea evident nici fum nu scotea. Imi e imposibil sa o pornesc afara din garaj deoarece toata hala e subterana si ca sa ies afara am de urcat o panta abrupta si lunga, si sa imping un motor de 200 kg la deal nu vad a fi o solutie. De regula o pornesc, o las cam 2 minute cat ma echipez cu casca manusi & stuff, apoi ies pe prima usa (cea pe care am rupt-o), o incui, urc dealul, ies afara, incui si usa exterioara si deja motorul e caldutz... Toate bune, Adi PS- recomandati pe cineva care transporta moto ori in remorca ori cu un van ceva? Luni ar trebui s-o bag in service. Chiar daca schimb bateria si o pornesc, ma indoiesc ca pot merge cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 Ce bujii de calitate recomandati pentru divi 600 s din 92? Hai primavara hai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyyy84 Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 nasoala intamplare... ..... va informez ca mi-am montat un cauciuc de 160/60/18 pe janta standard, pe xj nostru si arata mai mult decat belea....tare rau de tot...manevrabilitatea este f buna...sunt extrem de multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 De wee asta .. posesor de Yamaha Diversion M-am dus personal dupa el in germania. E un Diversion de 600 cmc cu 61 CP, cu 25.000 km reali ( am facturile service pt el ). Rosu ca focul si foarte frumos.. Dar mai bine ziceti si voi ... pozele de pe mobile.de: intarcata pt transport: urmeaza cea mai lunga iarna din viata mea sa vina primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 bravos, s-o calaresti sanatos si fara probleme s-ar putea sa se incinga un pic la vara din cauza carenei, dar avand in vedere ca e modelul de dupa '98 are radiator de ulei.... PS hmmm, arata cam ...ciudat asa, carenata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Pana la urma mi-am facut niste calcule si mi-am zis ca nu mai dau 400 eur pt inca un disc de frana , ma gandesc sa schimb placutele de frana cu unele mai bune daca n-am sa fiu satisfacut de cum franeaza. Asa ca Diversionul meu e din '96... din cate am citit in manualul Haynes ar trebui sa aiba si asta racirea pe ulei, si multe alte imbunatatiri... adica aproape tot inafara de frana dublu disc pe fata si lumini de avarii de care sper sa nu fie nevoie . Momentan carenele sunt date jos, sincer nustiu ce o sa fac cu ele... daca le pun sau nu.. am timp sa ma gandesc pana la primavara. I-as cam pune crash bar.. si crash bar-ul nu se intelege cu carenele ... asa ca probabil tot naked o sa il fac . Singurele "probleme" pe care le am ... sunt ca cheile sunt cam vechi si uzate si trebuie sa ii dai cheie mai cu skill ... cel putin asa a zis neamtul... sper sa fie chiar asta si sa nu trebuiasca sa schimb contactul. Si in timpul transportului a trebuit sa dau jos roata fata... si cand am pus-o la loc n-am avut timp sa o centrez calumea.. asa ca freaca putin frana fata. se rezolva in 5 min cu o cheie ..numai sa vina primavara tu ce ti-ai luat drakule? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 Salutare, Vreau sa-mi iau si eu o Yamaha XJ 600 Diversion de la baietii din Bistrita (adusa din afara). Aveti ceva sfaturi, sugestii, laude sau critici legate de fiabilitate, intretinere, pilotat etc.? Cam ce i-ar fi de folos unui om aflat la prima motocicleta... O sa fie un model de prin 92-94, pana in 40.000Km (am rasfoit topicul, deci ceva in plus fata de ce s-a spus pana acum) Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.