dragonlord Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 daca ai roata originala de la YAmaha at e de 18" si teoretic ar trebuii sa ai 130/70 pe spate. Sunt multi care pun mai lat ca cica se tine mai bine in curbe. La RAR e asa si asa... daca nu observa, bine... daca da, nu te trece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 va cer o parere : ajungand azi in targ Vitan , am gasit niste proiectoare dragute la 70 ron perechea , unde ma sfatuiti sa le montez ? ma gandeam la 2 locuri pe care le-am subliniat in foto atasate , voi ce ziceti ? acum vreun an Jadeu spunea ca-si va monta proiectoare dar el nu e in tara de obicei . a montat careva la Diversion ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 aoleeeeeeeeeeeeeeeeeu nea vitore.....termina cu tigania frate! lasa diva asa cum a facuto jponezu nu o impopotzona cu shituri chinezesti luate din vitan. si unde mai pui ca o sa ai numa probleme cu ele ca se ard ccturile ealea d becuri intruna dar....daca tie-ti pace ...dai gauri man. spor la treaba :10: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 aoleeeeeeeeeeeeeeu nea vitore...c evrei sa faci??din vitan zici??? uita man.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 salut ! Pentru Paul. O problema asemanatoare am si eu cu carburatia ,am duso la mecanic si a zis ca problema se datoreaza clapetelor de acceleratie ,care spune el ca in timp ele se ovalizeaza si trag aer fals.La mine,cand stau la semafor,se tureaza pana pe la 2000 de ture (scoasa din viteza)iar cand introduc in preapta 1 si eliberez aceleratia coboara la loc in 1500 de ture. Ce poti sa faci, e sa reduci relantiul cand motorul este incalzit bine (stiu ca trebuie sa stea intre 1000 si 1500) sa nu reduci relantiul prea mult ca o sa porneasca greu.Eu fac un echilibru vara si iarna intre pornire si motor cald.Sper ca ai inteles. Nu stiu cum sa las un nr. de tel.sa vorbim sa ma fac inteles.Eu incerc sa gasesc o rampa de carburatoare mai buna.Motoru e din 96 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Nu stiu cum sa las un nr. de tel.sa vorbim sa ma fac inteles. Apesi "Reply to this topic", cauti in agenda numarul de telefon ( de regula este trecut la "Eu" sau "Numarul meu"), apoi cauti cifrele pe tastatura, vezi ca is deasupra literelor (nu te complica cu alea din dreapta, in alea bati de la 100 de posturi in sus), le apesi in ordinea in care le vezi si pe ecranul telefonului si apoi apesi butonul "Post" Sper ca ti-am fost de folos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 23, 2013 Admin Share Postat Martie 23, 2013 va cer o parere : ajungand azi in targ Vitan , am gasit niste proiectoare dragute la 70 ron perechea , unde ma sfatuiti sa le montez ? ma gandeam la 2 locuri pe care le-am subliniat in foto atasate , voi ce ziceti ? acum vreun an Jadeu spunea ca-si va monta proiectoare dar el nu e in tara de obicei . a montat careva la Diversion ? Ar putea merge montate foarte bine in ambele puncte, linga motor nu cred ca se incing, le poti face un suport sa stea mai departe de el. Daca nu are cine sa-ti faca suportii te trimit eu la cineva meserias. Idem si cu montajul la partea electrica.. aoleeeeeeeeeeeeeeeeeu nea vitore.....termina cu tigania frate! lasa diva asa cum a facuto jponezu nu o impopotzona cu shituri chinezesti luate din vitan. si unde mai pui ca o sa ai numa probleme cu ele ca se ard ccturile ealea d becuri intruna dar....daca tie-ti pace ...dai gauri man. spor la treaba Sa stii ca gasesti si in targ lucruri bune. Ca idee, eu le-am luat pe ale mele tot de acolo, decit ca m-au costat mai scump, 150 lei perechea. Din dural, cu lupa, le am de doi ani pe motor si nu am probleme: Sunt copiate foarte bine dupa Hella Micro De Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 merci Luigi , lumea e reticenta uneori la targul Vitan , multi cred ca-s numai vechituri acolo , de fapt la domeniul auto sunt nenumarate magazine cu preturi de site ! cand fac asigurare la xj te caut sa le monteze cineva electric ca la carte sa n-am surprize . m-am decis la pozitia 2 , pe carene risc sa nu se mai vada semnalul , am luat niste becuri "albe " ca xenon (h4 parca) . pana atunci fac si saua mai confortabila si ma dau cu Burgmanul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 24, 2013 Admin Share Postat Martie 24, 2013 Ai grije si unde le amplasezi, in general proiectoarele se pun in interiorul crash barurilor sau sub faruri, altfel in cazul in care scapi mobra sa nu le faci pilaf.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 n-am luat in calcul sincer si o cadere , macar sa se faca praf doar proiectoarele , am atasat o poza cu becurile ce le-am schimbat inainte de montaj . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 24, 2013 Admin Share Postat Martie 24, 2013 Alea cu led sunt fix/pix, mai mult ambientale, daca vroiai lumini iti puneai xenon.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Donez pinion mare( foaie) 48 dinti de diva 600.noua!!! Vind contact complet frina picior diversion 600...0723325611 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Salut, de anul trecut sunt posesor de diversion 600 s din '95 4lx si as avea nevoie de ceva sfaturi in legatura cu o problema, fiind incepator si in ale mecanicii si ale motoarelor. Problema este ca cilindrul 4 nu functioneaza in parametrii normali, adica, afuma bujia, evacuarea este doar calda nu fierbinte, plus ca daca stai in spatele ei te pisca ochii de mori, dar daca scot putin pipa din bujie cat sa faca un arc electric intre ele pret de cateva secunde, cilindrul isi revine ca prin minune. Am incercat sa o iau prin eliminare si am curatat si sincronizat carburatoarele, am pus bujii noi, fise noi, curatat si masurat pipe( intre 9,3 si 10,2 kohm), schimbat cui pontou, masurat nivelul de benzina in camera carburatorului(5mm peste semnul de pe capac, la limita). Ce nu i-am facut este testul de compresie si reglat valvele. Precizez ca porneste la prima cheie chiar daca a stat 1 saptamana, dar , in 3 pistoane si nu papa nici ulei, asa ca va rog sa va dati si voi cu parerea ca eu nu stiu ca sa-i mai fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Salut, de anul trecut sunt posesor de diversion 600 s din '95 4lx si as avea nevoie de ceva sfaturi in legatura cu o problema, fiind incepator si in ale mecanicii si ale motoarelor. Problema este ca cilindrul 4 nu functioneaza in parametrii normali, adica, afuma bujia, evacuarea este doar calda nu fierbinte, plus ca daca stai in spatele ei te pisca ochii de mori, dar daca scot putin pipa din bujie cat sa faca un arc electric intre ele pret de cateva secunde, cilindrul isi revine ca prin minune. Am incercat sa o iau prin eliminare si am curatat si sincronizat carburatoarele, am pus bujii noi, fise noi, curatat si masurat pipe( intre 9,3 si 10,2 kohm), schimbat cui pontou, masurat nivelul de benzina in camera carburatorului(5mm peste semnul de pe capac, la limita). Ce nu i-am facut este testul de compresie si reglat valvele. Precizez ca porneste la prima cheie chiar daca a stat 1 saptamana, dar , in 3 pistoane si nu papa nici ulei, asa ca va rog sa va dati si voi cu parerea ca eu nu stiu ca sa-i mai fac. Sal si mie imi facea ceva asemanator adica era cand mergea bine si din cand in cand mergea cand in 3 cand in 2 pistoane. La mine rezolvarea a fost cu bujii noi dar cu iridiu dupa specificatiile motorului. Sper sa te ajute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 poi da, dar la mine de fiecare data pleaca in 3 pistoane si pe pistonul 4 si afuma daca tragi de gaz dintr-o data.Inca o intrebare, este posibil sa fure curent pe la pipa chiar daca rezistenta e buna? Nu de alta dar, cand scot pipa de tot imi cam da socuri in mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakz Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 1. Uita-te in interiorul pipelor (daca nu le-au modificat la modele mai noi) ar trebui sa ai un sant pe contactul cilindric care face contact cu bujia. Baga o surubelnita potrivita si asigura-te ca contactul e strans (se strange prin insurubare). 2. Daca tot face probleme, desfa pipa 4 de pe fisa 4 si schimb-o cu pipa 3 si invers, pune pipa pe care o ai pe 3 acum pe fisa 4. Daca incepe sa faca probleme cilindrul 3, pipa e de schimbat. Poate fi si de la carburatie, dar incearca pct. 1 si 2 inainte. dar daca scot putin pipa din bujie cat sa faca un arc electric intre ele pret de cateva secunde, cilindrul isi revine ca prin minune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Nu stiu ce sa mai cred. Aseara am schimbat pipele intre ele (3 cu 4) tot cilindrul 4 facea figuri.Azi, cand am plecat la plimbare, parca mergea in 2 pistoane si nu depaseam 6000 de ture cu gazul la maxim plus ca intrerupea in mers. Am tras pe dreapta, am schimbat pipele la loc, am schimbat bujiile si, surpriza, mergea ok , rotund toate pistoanele. Pipele le-am curatat pe interior cand am cumparat-o, ca faceau figuri pistoanele pe rand. Cred ca ii trebuie forja pana la urma, ca eu am mers cu ea tot pana in 5500 de ture, deh fiind incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Nu stiu ce sa mai cred. Aseara am schimbat pipele intre ele (3 cu 4) tot cilindrul 4 facea figuri.Azi, cand am plecat la plimbare, parca mergea in 2 pistoane si nu depaseam 6000 de ture cu gazul la maxim plus ca intrerupea in mers. Am tras pe dreapta, am schimbat pipele la loc, am schimbat bujiile si, surpriza, mergea ok , rotund toate pistoanele. Pipele le-am curatat pe interior cand am cumparat-o, ca faceau figuri pistoanele pe rand. Cred ca ii trebuie forja pana la urma, ca eu am mers cu ea tot pana in 5500 de ture, deh fiind incepator. Pai nu tine sa muti fisele ca atunci alea schimbate primesc scanteie aiurea, cred ca prea tarziu pt 4 si prea devreme pt 3 in cazul in care ai pus 4-3... daca nu ma insel ordinea e 1-2-4-3-1-2-4-3-1-2-4-3-etc. De verificat dar, iar din ce imi aduc aminte, 1-4 si 2-3 dau scanteie simultan si ar putea fi schimbate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakz Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Pai nu tine sa muti fisele ca atunci alea schimbate primesc scanteie aiurea, cred ca prea tarziu pt 4 si prea devreme pt 3 in cazul in care ai pus 4-3... daca nu ma insel ordinea e 1-2-4-3-1-2-4-3-1-2-4-3-etc. De verificat dar, iar din ce imi aduc aminte, 1-4 si 2-3 dau scanteie simultan si ar putea fi schimbate... Cred ca a schimbat doar pipele intre ele (le-a dat jos de pe fise), ca asta ziceam eu. Fisele le poti interschimba doar 1 cu 4 si 2 cu 3, ca asa sunt imperecheate pe bobine. Nu stiu ce sa mai cred. Aseara am schimbat pipele intre ele (3 cu 4) tot cilindrul 4 facea figuri.Azi, cand am plecat la plimbare, parca mergea in 2 pistoane si nu depaseam 6000 de ture cu gazul la maxim plus ca intrerupea in mers. Am tras pe dreapta, am schimbat pipele la loc, am schimbat bujiile si, surpriza, mergea ok , rotund toate pistoanele. Pipele le-am curatat pe interior cand am cumparat-o, ca faceau figuri pistoanele pe rand. Cred ca ii trebuie forja pana la urma, ca eu am mers cu ea tot pana in 5500 de ture, deh fiind incepator. Nu era vorba de curatat ci de strans... dar poate ai alt model. La mine m-am plimbat 2 zile sa schimb o pipa pana mi-am dat seama ca facea figuri din cauza ca nu era insurubata magaria aia bine in interior. Urmatorul pas, incearca sa vezi daca ia aer fals pe undeva. Cand merge (ar fi ideal daca ar merge toti 4 cyl), ia un spray de curatat carburi si da cate un jet la imbinarile dintre carburator si intake-uri (in ambele parti ale booturilor de cauciuc) si la imbinarile dintre carburatoare si cutia de aer. Daca creste turatia la vre-un test inseama ca pe cilindrul ala ai aer fals care intra prin locul respectiv. Cand ai facut curatarea la carburi, ai veificat diafragmele? Ai curatat toate jeturile cu aer? Suruburile de mix cate ture le ai date inapoi? Sincronizarea ai facut-o doar pe banc? Sau ai facut si una pe motor cu un sincronizator? Alta intrebare care imi vine in minte e daca ai terminat rezervorul de benzina cu care ai iernat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 pipele le-am schimbat intre ele date jos de pe fise, daca am curatat pipele le-am si strans, carburile nu le-am curatat/sincronizat eu, am dus-o in service si benzina de iernat am terminat-o deja si am bagat si duralube in rezervor sa se curete un pic.Urmatorul pas ar fi sa ii schimb flansele de cauciuc dintre carburi si intake ca atunci cand se incinge se cam tureaza pana la 2000 la relanti. Pana atunci, benzina si kilometri.Si multumesc tuturor pentru sfaturi. Inca o intrebare, de curand am schimbat uleiul, cel vechi era de cand am cumparat motorul(iulie 2012) si era cam negru, iar acum am bagat motul 3000 20w50 si s-a inegrit dupa doar 100 km.E normal sau s-a inegrit de la uleiul vechi ce a ramas prin motor? Aer fals nu ia ca azi i-am dat pe la flanse cu spray si nu accelereaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 probabil ca uleiul mineral ce l-ai bagat era deja de culoare rosu inchis + ce a mai ramas din vechiul schimb , verific de obicei vascozitatea si daca are pelicula ( o picatura intre degete cum se desprinde ?) schimba-l tu la max 5000 km si nu conteaza culoarea , filtrul l-ai schimbat ? drumuri bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Mineralul era mai mult de culoarea mierii si da am schimbat si filtrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Am si eu o intrebare, a schimbat cineva rulmentii la ghidon (nu stiu exact cum ii spune, prinderea furci cu cadrul motorului), ma intereseaza daca mai are codurile de rulment sau dimensiunile. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobo_litoral Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 salut, baietii care au schimbat fise si pipe, va rog, daca se poate, sa-mi spuneti si mie cum se face operatiunea pentru ca am fisa de la pistonul 2 intrerupta si as vrea s-o schimb, am incercat sa demontez de la pipa dar nu am reusit si la bobina nu m-am bagat. de asemenea daca se poate sa-mi spuneti unde gasesc fise sa cumpar. multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 fise gasesti la metru(sau la 5) dar daca vine vorba de schimbat, treaba e cam maro. La mine cand le-am schimbat erau atat de coapte ca se lipisera de pipa si a trebuit sa le tai si sa scobesc pe acolo ca sa scot ramasitele.In partea cealalta cred ca erau lipite in bobina ca a fost si mai greu, dar tot pe metoda de mai sus. La pus e mai simplu prin infiletare. poate asta te ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.