binox Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 La concluzia asta am ajuns si eu,dar testerul spune ca poate face Yamaha cu vrificarea parametrilor de la motor live din cauza asta sunt interesat daca exista asa cevaAnumite instalatii electrice au niste conectori prinsi in matisare neaccesibili pina nu desfaci izolarea,ma tem sa pe acolo va fi ceea ce caut! In plus nu cred ca japonezul, nu are la mama lui un tester sa se conecteze undeva acolo si sa nu astepte datele pe display.... Chiar daca-i mai ascuns ar trebui sa fie mentionat in manualul de service ca deaia-i spune "de service" Cel mai simplu ar fi sa dai un mail sau telefon la o reprezentanta yamaha si sa-i intrebi pe ei sau la producatorul testerului care ar trebui sa stie exact daca merge la modelul respectiv sau nu, pt ca yamaha nu face doar R1 mai are si multe alte modele la care e posibil sa aiba conector. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted November 10, 2009 Author Share Posted November 10, 2009 Chiar daca-i mai ascuns ar trebui sa fie mentionat in manualul de service ca deaia-i spune "de service" Cel mai simplu ar fi sa dai un mail sau telefon la o reprezentanta yamaha si sa-i intrebi pe ei sau la producatorul testerului care ar trebui sa stie exact daca merge la modelul respectiv sau nu, pt ca yamaha nu face doar R1 mai are si multe alte modele la care e posibil sa aiba conector. [/quote Multumesc de raspuns dar ce reprezentanta crezi ca iti da informatia asta? La un moment dat am cerut o informatie banala pentru un model la care nu exista service manual pe net,raspunsul a fos:Nu stim ,veniti la noi si vedem ce putem face!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
binox Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Probabil nu reprezentanta de la noi dar una mai serioasa ar putea sa-ti dea raspunsul , dar trebuie sa fii atent la cum pui intrebarea, daca te dai drept client interesat de serviciile lor s-ar putea sa obtii informatia mai ales ca nu ceri detalii amanuntite , pe tine te intereseaza daca are sau nu conector. Totusi in primul rand ar trebui sa-ti spuna asta producatorul aparatului pe care l-ai cumparat, el are interes direct ca tu sa fii multumit de serviciile lui. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indian73 Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Sunt total de acord cu TNG din acelasi punct de vedere.Nu intotdeauna manualul e complet, din mai multe motive ,fiind mecanic de destula vreme am constatat asta. Evit sa mai dau sfaturi pe acest forum tot din aceasta cauza mai sus mentionata deoarece foarte multi care nu au fost vreodata intr-un servis si au vazut un vaccummetru doar in poze se dau mari mesteri si sfatuitori . PUNCT. Acea mufa am cautat si eu la un moment dat si nimic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATenT Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 TNG, prietene, daca vorbeai de la inceput asa, si explicai ptr ce ai nevoie, iti zic io ca nu se mai ajungea la caca,turile de mai sus, ca io nu vreau sa intru aici sa critic lumea si sa ma cert, si cred ca nu sunt singurul, dar pune un prieten de-al tau sa citeasca topicul facut de tine, si iti zic io, ca v-a vedea in exprimarea ta o atitudine de foarte mare superioritate si aroganta, deasta am zis ce am zis, dar, vad ca pana la urma esti un tip parolist, hai, sper sa iti dea cineva un raspuns si nu cauta mufa la roata ca am glumit,, (sau ai cautato deja ? ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted November 10, 2009 Author Share Posted November 10, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mig Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 tng-ule, un alt raspuns de nespecialist: M-am uitat in manual, am catat pe unde am mai stiut, nimic. In principiu confirm cam ce a zis binox, nu prea stie nimeni de el. Tu ai dreptate cind zici ca nu e neaparat sa fie in manual, ca doar si cum se rescrie epromul sau alte dude de le fac aia nu-s trecute acolo, dar pe de alta parte, daca ar fi ceva monitorizari live/testare/depanare, ar cam trebui sa fie in manual. Eu daca aflu ceva iti zic. Daca ai acces usor la el, uita-te sa nu fie direct ceva pe ecu, vreun conector usb ( gaura in ecu practic) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted November 10, 2009 Author Share Posted November 10, 2009 tng-ule, un alt raspuns de nespecialist: M-am uitat in manual, am catat pe unde am mai stiut, nimic. In principiu confirm cam ce a zis binox, nu prea stie nimeni de el. Tu ai dreptate cind zici ca nu e neaparat sa fie in manual, ca doar si cum se rescrie epromul sau alte dude de le fac aia nu-s trecute acolo, dar pe de alta parte, daca ar fi ceva monitorizari live/testare/depanare, ar cam trebui sa fie in manual. Eu daca aflu ceva iti zic. Daca ai acces usor la el, uita-te sa nu fie direct ceva pe ecu, vreun conector usb ( gaura in ecu practic) Multumesc de raspuns! Din ce ai spus se pare ca nu esti ""pe linga""mai precis ai idee despre diagnoza auto (asa cred eu) care nu este prea departe de cea moto Am cautat din pacate dar CDI-ul la R1 sa zicem este la mama dracu sub rezervor,cutia filtrului de aer si pe urma sub cadru,(ascuns bine de curiosi) Ca si unitate este intact nu are decit mufele de la cablajul moto fara nici un alt conector serial sau usb! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fesu' Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 ce tare! o groaza de analfabeti incearca sa o scalde ca stiu da' de fapt nu stiu. in frunte cu indianu' coishpe... super! tot sa va duceti la mecanici care nu stiu sa vorbeasca sau nici nu au idee despre ce vorbesc! auzi tu "vaccumetru"... vai de capul pwulii, pardon, nostru! p.s nu este asa ceva la er 1, este model de consum! @ tng, in stanga, sub coditza, e un manunchi mare, taie izoler-ul si gasesti o mufa goala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
livius_ereticus007 Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 (edited) Daca tot ai dat bani pe aparatul ala, da-le un mail si intreba i direct pe producatori. NU te costa nimic, iar daca nici ei nu stiu, atunci nici forumul nu prea are cu ce sa te ajute Off Topic> Forumul motociclism.ro face cheta de belet de avion pe ruta Iasi - Praga sau retur. Ori mere Bellbody la Iasi, ori se duce Calin in Cehia. Sa aveti bani de o bere la voi, baieti... Edited November 11, 2009 by livius_ereticus007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted November 11, 2009 Author Share Posted November 11, 2009 (edited) ce tare! o groaza de analfabeti incearca sa o scalde ca stiu da' de fapt nu stiu. in frunte cu indianu' coishpe... super! tot sa va duceti la mecanici care nu stiu sa vorbeasca sau nici nu au idee despre ce vorbesc! auzi tu "vaccumetru"... vai de capul pwulii, pardon, nostru! p.s nu este asa ceva la er 1, este model de consum! @ tng, in stanga, sub coditza, e un manunchi mare, taie izoler-ul si gasesti o mufa goala. Multumesc pentru raspuns! Edited November 11, 2009 by tng Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skandal Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Salut,ma adresez celor care stiu lucrul acesta, si imi poate da un raspunsc concret! Intrebarea mea este : Stie cineva unde este locatia si cum arata conectorul la diagnoza pentru tester la Yamaha? Ps .Stiu ca Yamaha are diagnoza pe display-ul de bord, eu ma refer la diagnoza pe calculator..... Multumesc frumos! yamaha nu are diagnoza pt tester decat pt atv si snowmobile....cand lucram la yamaha pusesem si noi mana pe un tester:D si ne am prins urechile incercand sa l conectam...si ne au lanurit aia mici si galbeni ce mananca orez ca nu e posibil...pana in 2008 inclusiv yamaha nu putea face diagnoza decat prin intermediul bordului Mesaj completat nici un model de yamaha nu permite diagnoza decat prin intermediul power commanderului ...daca motocicleta o are un astfel de tester nu merita achizitionat pt mecanica moto...valabil la toti producatorii moto...va spune baiatul..ca am incercat sa i gasim utilitatea dupa ce seful meu daduse multe mii de euro pe el:))concluzia :testerul s-a vandut si teapa s-a transferat catre noul propietar al lui:)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indian73 Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 ce tare! o groaza de analfabeti incearca sa o scalde ca stiu da' de fapt nu stiu. in frunte cu indianu' coishpe... super! tot sa va duceti la mecanici care nu stiu sa vorbeasca sau nici nu au idee despre ce vorbesc! auzi tu "vaccumetru"... vai de capul pwulii, pardon, nostru! p.s nu este asa ceva la er 1, este model de consum! @ tng, in stanga, sub coditza, e un manunchi mare, taie izoler-ul si gasesti o mufa goala. Auzi pustiu vezi ca te cauta maicata la pampers cand eu reparam motorete si o mai fac si acum legal si corect.Cred ca,conteaza ce faci si sti nu ce scri pe forum.Synchrontester poate te coafeaza mai bine si vezi sa nu faci pe tine.Chiar ti se nimereste porecla asa ca trage-l mai pe ochi sa nu te vada careva care te stie. Mesaj completat http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=276245 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThunderByte Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Pana la urma care e raspunsul la intrebare, are sau nu are ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu_vvu Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Salutare! stiu ca ai intrebat ceva si imi cer scuze ca vin si eu cu o intrebare dar am citit cam tot ce s-a scris pe aici si ma gandesc ca poate ma poti ajuta. Am si eu un Yamaha R1 2004-2006 (RN12) si am (din cate am inteles de la alte persoane mai pricepute sper) ceva probleme cu CDI-ul sau ceva din aceasta "zona de interes"(mi s-au spus termeni gen eprom,ecu,dar din pacate nu e chiar domeniul meu forte). Am inteles ca ar fi fost rescris un soft cu ceva gen racing si au fost anulate cateva functii (nu indica bordul viteza cu care ma deplasez,temperatura motorului,nr de kilometri parcursi,a fost anulata functia antenei care citeste cipul de siguranta din cheie,oprirea motorului in cazul in care cricul e coborat...). Mentionez ca bordul nu are nici o problema,toate caracterele pe care le indica sunt complete si toate LED-urile functioneaza (semnalizare,cand se intra pe rezerva cu benzina,ceasul,cronomentrul...). Te pricepi ce ar putea sa aiba? Se poate pune iarasi soft-ul original sau tre sa schimb o gramada de componente? Multumesc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.