Sari la conținut

Lipsa putere intre 5000 si 6000 rot/min ....Honda cb500


Jarod
 Share

Postări Recomandate

Salut.

 

De ceva timp observ la motocicleta mea Honda CB500, ca intre 5000 si 6000 de ture is pierde puterea, adica nu mai trage. Odata depasit pragul, motorul se manifesta "exploziv" (cat se poate pt o cb500), incercand parca se recupereze pauza facuta.

In rest merge si trage normal, si sub acest prag de pierdere al puterii si peste el. La mersul solo problema nu e foarte deranjanta, in schimb se simte tare cu pasager, cand greutatea pe motocicleta este mai mare.

Va rog sa va dati cu parerea ce ar putea fi.

 

Merci si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am patit si eu la cbr 600f, intre 6000-7000 nu mai tragea, am curatat filtru aer si am rezolvat problema

 

 

Multumesc de raspuns. S-ar putea sa fie filtrul, pentru ca nu l-am mai curatat din vara si toamna asta am umblat mult pe ploaie.

Daca ar mai fi si alte pareri va rog sa postati.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile au fost schimbate acum 1500 km, asa ca as exclude aceasta varianta. Chiar merge mai bine de cand le-am schimbat.

bujiile au anumite caracteristici

Ce culoare are fumul la turatia aia? Eu nu cred ca isi revine peste... cred ca e autosugestie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie refacuta carburatia

din acea cauza probabil porneste si un pic mai greu :)

 

si io zic - carburatie, schimbat filtru de aer si bujii (daca e cazul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri.

 

Am suflat filtrul de aer la compresor. Era cu praf si nisip. ultima data l-am schimbat in aprilie si l-am mai verificat odata de atunci. Se pare ca drumurile prea mult prin ploaie presupun verificari mai dese. Motocicleta merge simtitor mai bine, disparand acea lipsa de putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri.

 

Am suflat filtrul de aer la compresor. Era cu praf si nisip. ultima data l-am schimbat in aprilie si l-am mai verificat odata de atunci. Se pare ca drumurile prea mult prin ploaie presupun verificari mai dese. Motocicleta merge simtitor mai bine, disparand acea lipsa de putere.

unele manuale spun ca filtrul trebuie curatat cam la 50 ore de functionare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unele manuale spun ca filtrul trebuie curatat cam la 50 ore de functionare

eu curat filtrul de aer la 7-8000 km in sens invers trecerii aerului prin el cand e pus pe motor si merge foarte bine dupa. e uscat, se aduna doar praf si muste prin el, nu se imbacseste cu tot felul de lichide/umezeala ca sa nu l mai pot curata. la 20 mii km ii iau unul nou si gata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...