Jarod Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Salut. De ceva timp observ la motocicleta mea Honda CB500, ca intre 5000 si 6000 de ture is pierde puterea, adica nu mai trage. Odata depasit pragul, motorul se manifesta "exploziv" (cat se poate pt o cb500), incercand parca se recupereze pauza facuta. In rest merge si trage normal, si sub acest prag de pierdere al puterii si peste el. La mersul solo problema nu e foarte deranjanta, in schimb se simte tare cu pasager, cand greutatea pe motocicleta este mai mare. Va rog sa va dati cu parerea ce ar putea fi. Merci si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 asa am patit si eu la cbr 600f, intre 6000-7000 nu mai tragea, am curatat filtru aer si am rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jarod Postat Noiembrie 8, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2009 asa am patit si eu la cbr 600f, intre 6000-7000 nu mai tragea, am curatat filtru aer si am rezolvat problema Multumesc de raspuns. S-ar putea sa fie filtrul, pentru ca nu l-am mai curatat din vara si toamna asta am umblat mult pe ploaie. Daca ar mai fi si alte pareri va rog sa postati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 bujii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jarod Postat Noiembrie 9, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2009 bujii Bujiile au fost schimbate acum 1500 km, asa ca as exclude aceasta varianta. Chiar merge mai bine de cand le-am schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Bujiile au fost schimbate acum 1500 km, asa ca as exclude aceasta varianta. Chiar merge mai bine de cand le-am schimbat. bujiile au anumite caracteristici Ce culoare are fumul la turatia aia? Eu nu cred ca isi revine peste... cred ca e autosugestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Asa am patit si eu la zx9 cand lam cumparat cred ca e din carburator trebuie curatat ,verifica filtru de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 filtrul de aer nu se curata, se schimba! la intervalul indicat de producator in manual. Asta daca nu ai K&N. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 (editat) trebuie refacuta carburatia din acea cauza probabil porneste si un pic mai greu Editat Noiembrie 9, 2009 de dublu JACK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 trebuie refacuta carburatiadin acea cauza probabil porneste si un pic mai greu si io zic - carburatie, schimbat filtru de aer si bujii (daca e cazul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jarod Postat Noiembrie 11, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2009 Multumesc pentru raspunsuri. Am suflat filtrul de aer la compresor. Era cu praf si nisip. ultima data l-am schimbat in aprilie si l-am mai verificat odata de atunci. Se pare ca drumurile prea mult prin ploaie presupun verificari mai dese. Motocicleta merge simtitor mai bine, disparand acea lipsa de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Multumesc pentru raspunsuri. Am suflat filtrul de aer la compresor. Era cu praf si nisip. ultima data l-am schimbat in aprilie si l-am mai verificat odata de atunci. Se pare ca drumurile prea mult prin ploaie presupun verificari mai dese. Motocicleta merge simtitor mai bine, disparand acea lipsa de putere. unele manuale spun ca filtrul trebuie curatat cam la 50 ore de functionare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 unele manuale spun ca filtrul trebuie curatat cam la 50 ore de functionare eu curat filtrul de aer la 7-8000 km in sens invers trecerii aerului prin el cand e pus pe motor si merge foarte bine dupa. e uscat, se aduna doar praf si muste prin el, nu se imbacseste cu tot felul de lichide/umezeala ca sa nu l mai pot curata. la 20 mii km ii iau unul nou si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.