marius_stp Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 daca exista ceva statistici cu felul in care se intampla accidentele va rog sa dati un link, daca nu exista ar fi cazul sa faca cineva o statistica. genul viteza motocicistului, zi/noapte, cine e vinovatul (motociclistul sau conservarul), greutatea si capacitatea cilindrica a motociletei, echipamentul sau lipsa de echipament a celui care a suferit accidentul si nu in ultimul rand experienta motociclistului. cred ca daca cineva o sa vada ca se incadreaza in profilul unei victime se va gandi de doua ori inainte de sa traga de acceleratie.. va rog sa va documentati sa sa spuneti cum s-au comportat cei care au suferit accidente, chiar daca nu toate pot fi oprite, majoritatea sunt din motive gen viteza, neatentie etc. si trebuie sa le deschidem (inca o data) ochii inconstientiilor. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 daca exista ceva statistici cu felul in care se intampla accidentele va rog sa dati un link, daca nu exista ar fi cazul sa faca cineva o statistica. genul viteza motocicistului, zi/noapte, cine e vinovatul (motociclistul sau conservarul), greutatea si capacitatea cilindrica a motociletei, echipamentul sau lipsa de echipament a celui care a suferit accidentul si nu in ultimul rand experienta motociclistului. cred ca daca cineva o sa vada ca se incadreaza in profilul unei victime se va gandi de doua ori inainte de sa traga de acceleratie.. va rog sa va documentati sa sa spuneti cum s-au comportat cei care au suferit accidente, chiar daca nu toate pot fi oprite, majoritatea sunt din motive gen viteza, neatentie etc. si trebuie sa le deschidem (inca o data) ochii inconstientiilor. e o idee buna..cel putin din pct meu de vedere Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 vezi ca exista asa ceva!!! da' nu-ti dau link ca nu stiu cum ! baga si tu un search! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Statisticile sunt inutile atata timp cat comentariile pe care le-am vazut aici sunt: "nu conteaza cat de repede mergea/mergeam, celalalt trebuia sa vada si sa cedeze trecerea" Ca grupa de risc cei mai expusi, dupa cei fara carnet, in conditii de purtare a echipamentului si fara alcool sunt cei cu experienta de 1 - 2 ani. Este exact perioada in care nu te mai consideri incepator, iti asumi mai multe riscuri si in care inca nu ai experienta necesara sa iesi din rahat cand se intampla. Si ca sa nu existe dubii si eu fac parte din statistica. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_ipaq Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 (editat) Sunt un conservar! Cand plec la drum, mi-e mai frica de inspectorii de asigurari si de cozile la politie decat unora pentru viata lor. Cand depasesc pe cineva ma uit de zece ori cu coada ochiului sa vad daca cel depasit ca nu se baga in mine. Cand sunt in oras, oricine e unul care vrea sa-mi faca rau. Toti ma vaneaza, nu din rautate, ci pentru ca asa s-a incetatenit la noi in tara. Apas frana cu mult inainte de a fi cazul. Incerc sa prevad faptul ca tipul din fata mea nu m-a vazut. In Romania nimeni nu te vede la timp. Trebuie sa ma pazesc singur. Trebuie sa conduc si pentru ceilalti. Adica trebuie sa am instinct de conservare. Deci am decis: sunt conservar! Indiferent cate roti am la vehicol. Editat Mai 11, 2006 de big_ipaq Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 (editat) Sunt un conservar! Cand plec la drum, mi-e mai frica de inspectorii de asigurari si de cozile la politie decat unora pentru viata lor. Cand depasesc pe cineva ma uit de zece ori cu coada ochiului sa vad daca cel depasit ca nu se baga in mine. Cand sunt in oras, oricine e unul care vrea sa-mi faca rau. Toti ma vaneaza, nu din rautate, ci pentru ca asa s-a incetatenit la noi in tara. Apas frana cu mult inainte de a fi cazul. Incerc sa prevad faptul ca tipul din fata mea nu m-a vazut. In Romania nimeni nu te vede la timp. Trebuie sa ma pazesc singur. Trebuie sa conduc si pentru ceilalti. Adica trebuie sa am instinct de conservare. Deci am decis: sunt conservar! Indiferent cate roti am la vehicol. Pentru unii a fi participant la trafic a devenit o chestie banala, uita ca strada e plina de idioti. Si la topic: eu zic ca cea mai buna statistica e bunul simt. Editat Mai 11, 2006 de kcuf_di Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_stp Postat Mai 12, 2006 Autor Share Postat Mai 12, 2006 nice. cine chiar nu vrea sa faca accidentu are toate sansele sa scape. daca nu sunteti in stare sa sacrificati viteza si mersul pe o roata fara echipament, sa fiti pregatiti pt ce e mai rau. mai bine esti paranoic si scapi decat.... alternativa.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Mai 14, 2006 Share Postat Mai 14, 2006 Ca grupa de risc cei mai expusi, dupa cei fara carnet, in conditii de purtare a echipamentului si fara alcool sunt cei cu experienta de 1 - 2 ani. Este exact perioada in care nu te mai consideri incepator, iti asumi mai multe riscuri si in care inca nu ai experienta necesara sa iesi din rahat cand se intampla. Si ca sa nu existe dubii si eu fac parte din statistica. Cred ca mai sunt factori favorizanti pentru accidente, cum ar fi: - varsta mai putin inaintata, sa zicem sub 30, dar, mai degraba, sub 25. - lipsa de experienta cat. B, experienta de trafic - motociclete foarte puternice Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Mai 14, 2006 Share Postat Mai 14, 2006 Statistici exista aici: Jurnalul negru Din ianuarie '06 pana in prezent Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate