Sari la conținut

Statistici


marius_stp
 Share

Postări Recomandate

daca exista ceva statistici cu felul in care se intampla accidentele va rog sa dati un link, daca nu exista ar fi cazul sa faca cineva o statistica. genul viteza motocicistului, zi/noapte, cine e vinovatul (motociclistul sau conservarul), greutatea si capacitatea cilindrica a motociletei, echipamentul sau lipsa de echipament a celui care a suferit accidentul si nu in ultimul rand experienta motociclistului.

cred ca daca cineva o sa vada ca se incadreaza in profilul unei victime se va gandi de doua ori inainte de sa traga de acceleratie.. va rog sa va documentati sa sa spuneti cum s-au comportat cei care au suferit accidente, chiar daca nu toate pot fi oprite, majoritatea sunt din motive gen viteza, neatentie etc. si trebuie sa le deschidem (inca o data) ochii inconstientiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca exista ceva statistici cu felul in care se intampla accidentele va rog sa dati un link, daca nu exista ar fi cazul sa faca cineva o statistica. genul viteza motocicistului, zi/noapte, cine e vinovatul (motociclistul sau conservarul), greutatea si capacitatea cilindrica a motociletei, echipamentul sau lipsa de echipament a celui care a suferit accidentul si nu in ultimul rand experienta motociclistului.

cred ca daca cineva o sa vada ca se incadreaza in profilul unei victime se va gandi de doua ori inainte de sa traga de acceleratie.. va rog sa va documentati sa sa spuneti cum s-au comportat cei care au suferit accidente, chiar daca nu toate pot fi oprite, majoritatea sunt din motive gen viteza, neatentie etc. si trebuie sa le deschidem (inca o data) ochii inconstientiilor.

e o idee buna..cel putin din pct meu de vedere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca exista asa ceva!!!

 

da' nu-ti dau link ca nu stiu cum ! B)

baga si tu un search!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Statisticile sunt inutile atata timp cat comentariile pe care le-am vazut aici sunt:

"nu conteaza cat de repede mergea/mergeam, celalalt trebuia sa vada si sa cedeze trecerea"

 

Ca grupa de risc cei mai expusi, dupa cei fara carnet, in conditii de purtare a echipamentului si fara alcool sunt cei cu experienta de 1 - 2 ani. Este exact perioada in care nu te mai consideri incepator, iti asumi mai multe riscuri si in care inca nu ai experienta necesara sa iesi din rahat cand se intampla.

Si ca sa nu existe dubii si eu fac parte din statistica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt un conservar!

 

Cand plec la drum, mi-e mai frica de inspectorii de asigurari si de cozile la politie decat unora pentru viata lor.

 

Cand depasesc pe cineva ma uit de zece ori cu coada ochiului sa vad daca cel depasit ca nu se baga in mine. Cand sunt in oras, oricine e unul care vrea sa-mi faca rau. Toti ma vaneaza, nu din rautate, ci pentru ca asa s-a incetatenit la noi in tara.

 

Apas frana cu mult inainte de a fi cazul. Incerc sa prevad faptul ca tipul din fata mea nu m-a vazut. In Romania nimeni nu te vede la timp. Trebuie sa ma pazesc singur. Trebuie sa conduc si pentru ceilalti. Adica trebuie sa am instinct de conservare.

 

Deci am decis: sunt conservar! Indiferent cate roti am la vehicol.

Editat de big_ipaq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt un conservar!

 

Cand plec la drum, mi-e mai frica de inspectorii de asigurari si de cozile la politie decat unora pentru viata lor.

 

Cand depasesc pe cineva ma uit de zece ori cu coada ochiului sa vad daca cel depasit ca nu se baga in mine. Cand sunt in oras, oricine e unul care vrea sa-mi faca rau. Toti ma vaneaza, nu din rautate, ci pentru ca asa s-a incetatenit la noi in tara.

 

Apas frana cu mult inainte de a fi cazul. Incerc sa prevad faptul ca tipul din fata mea nu m-a vazut. In Romania nimeni nu te vede la timp. Trebuie sa ma pazesc singur. Trebuie sa conduc si pentru ceilalti. Adica trebuie sa am instinct de conservare.

 

Deci am decis: sunt conservar! Indiferent cate roti am la vehicol.

B) Pentru unii a fi participant la trafic a devenit o chestie banala, uita ca strada e plina de idioti.

Si la topic: eu zic ca cea mai buna statistica e bunul simt.

Editat de kcuf_di
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nice. cine chiar nu vrea sa faca accidentu are toate sansele sa scape. daca nu sunteti in stare sa sacrificati viteza si mersul pe o roata fara echipament, sa fiti pregatiti pt ce e mai rau. mai bine esti paranoic si scapi decat.... alternativa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca grupa de risc cei mai expusi, dupa cei fara carnet, in conditii de purtare a echipamentului si fara alcool sunt cei cu experienta de 1 - 2 ani. Este exact perioada in care nu te mai consideri incepator, iti asumi mai multe riscuri si in care inca nu ai experienta necesara sa iesi din rahat cand se intampla.

Si ca sa nu existe dubii si eu fac parte din statistica.

Cred ca mai sunt factori favorizanti pentru accidente, cum ar fi:

- varsta mai putin inaintata, sa zicem sub 30, dar, mai degraba, sub 25.

- lipsa de experienta cat. B, experienta de trafic

- motociclete foarte puternice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...