Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

norok , am si eu o mare problema la fzr meu de 250din 89 , acum ceva vreme au incetat sa se mai aprinda pozitiile, atat fata cat si spatele, azi lam desfacut sa dau cu un spray de contact la toate contactele, am dat la cele care duc la becuri si tot degeaba, intrerupatorul e bun ca a fost curatat si ala si era lacrima inauntru , si fazele merg . dar pe fazam, pozitia din spate tot nu se aprinde, sigurantele sunt ok, stopul pe frana merge , bordul e luminat cand aprind pozitiile... ce sai fac ?! :disappointed: va rog frumos cei care au idee unde sa ma mai uit sami dea si mie un msg pls

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

norok , am si eu o mare problema la fzr meu de 250din 89 , acum ceva vreme au incetat sa se mai aprinda pozitiile, atat fata cat si spatele, azi lam desfacut sa dau cu un spray de contact la toate contactele, am dat la cele care duc la becuri si tot degeaba, intrerupatorul e bun ca a fost curatat si ala si era lacrima inauntru , si fazele merg . dar pe fazam, pozitia din spate tot nu se aprinde, sigurantele sunt ok, stopul pe frana merge , bordul e luminat cand aprind pozitiile... ce sai fac ?! :disappointed: va rog frumos cei care au idee unde sa ma mai uit sami dea si mie un msg pls

 

Nu am schema electrica a FZR'ului 250 insa eu as incepe prin a verifica prima data becurile si abia apoi intrerupatoarele si contactele mufelor...

 

Apropo, cum ai verificat sigurantele, la ochi? Daca da, ti'as recomanda sa o faci cu un instrument, de foarte multe ori ochiul te inseala.

 

Oricum ar fi, problema ta e cu siguranta simpla, daca nu'i dai singur de cap, mergi la un electrician, te va rezolva in 10 minute.

 

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Iata cum arata si FZR`ul meu cu cateva modificari dupa ce am avut un accident:) Kit carene de pista YZF 750, faruri lupa, semnalizari metalice led fata spate, pozitie led, (nu prea se vede ca nu am facut poza cu ele aprinse dar exista :D ), toba sport Delkevic, manere racing, capete ghidon fibra carbon, oglinzi racing, parbriz racing, aripa fata Suzuki GSX-R, crashpads. Nu am mai reparat`o cu piese originale pt ca ar fi costat mai mult si asa am avut bani si de extras`uri :rolleyes: Nu stiu daca e cea mai reusita motocicleta dar m`am straduit sa arate cat mai bine. Trebuie sa`i mai fac niste stickere ca sa bata in tandem cu coada si rezervorul dar asta cred ca o sa`o las pe primavara. Asphalt uscat ca inca mai e de mers putin!

 

AAityt720763-02.jpg

 

cWwKXT964782-02.jpg

 

cu9DXT017437-02.jpg

 

Eb8nR5277462-02.jpg

 

b1AiWu953130-02.jpg

 

r2x66i518428-02.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am si eu probleme de curand cu pornirea .Cand a aparut problema, mergea sa il pornesc dar caraia.Electromotorul l-am dus la un service si a zis ca e bun. Acum cateodata mai porneste dar caraie foarte tare. Impins porneste foarte bine. Coroana pe care intra electromotorul se invarte in gol. Este cineva care stie despre ce ii vorba si ma poate ajuta cu un sfat si niste piese?

 

Ii de vanzare, daca intereseaza pe cineva. :rolleyes:

Frate, cat e de frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

poate sa-mi spuna cineva ce grosime au discurile de frictiune la ambreiaj cand sunt noi?

 

mi-am desfacut ambreiajul ca patina si discurile au 2,9-3mm

 

La carte scrie 2.9 - 3.1mm.

 

In prima faza, poti schimba doar arcurile (spre exemplu "EBC sport" sunt mai tari decat cele originale) sau, in prima faza, doar pentru proba, sa adaogi niste saibe pe post de distantiere sub arcurile originale. Daca tot patineaza, atunci e nevoie sa inlocuiesti tot kitul (placute si arcuri).

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Asa cum, atunci cand am avut ZZR, am pornit topic dedicat ZZRicilor (copiind modelele de succes ale topicurilor GS500, Kawasaki GPZ.. si altele),

 

Acum ca am FZR incerc sa adun impreuna cat mai multe date utile posesorilor de asftel de "bestii".

 

A mea este din 1994, motor de 600cmc si 98 (cred) de cai.

 

Si incep cu un site beeton, www.fzrarchives.com

Forum, specificatii, tot felul de tutoriale... pentru toate modelele de FZR (250-400-600-750-1000).

Foarte util si forumul, daca ai rabdare sa extragi informatiile utile dintre miile de topicuri ("use the search luke"... mai valabila ca oricand)

 

Eu l-am gasit incercand sa gasesc un manual (de utilizator...de service... oricare), exista ceva online dar nu la nivelul "almanahului" Haynes pentru ZZR, pe care l-am gasit pe net surprinzator de usor.

Asa ca, poate va indurati si de mine cu niste manuale "adevarate" :bow: ;)

 

 

A..continuam cu informatiile utile!

 

Ulei: 10W40 (in manual), dar e recomandat pentru motoarele nitel mai vechi (ca al meu) un 15W50, semisintetic, ca acela de la Motul (gasit cu aprox.300.000 lei litrul, la reprezentanta din Bucuresti - str.Constantin Disescu, chiar pe langa gara (la un subsol de casa, fara insemne la strada).

 

Bujii: NGK CR8E sau CR9E (acestea din urma, fiind mai reci, sunt mai bune acum ca vine caldura - informatie care trebuie confirmata ca nu sunt sigur).

Gasit la Promotor International, pe str.Agricultorilor, bujii CR9E cu 260.000 bucata.

 

 

Rog posesorii de "fizzere" sa-si faca aparitia aici, si orice problema aparuta (de la consumabile pana la probleme tehnice) sa le dezbatem aici, iar daca ati gasit deja solutiile.... spuneti-ne si noua, nu tineti in voi, chitrelor :bow:

 

see ya'

salutare am si eu un fzr si nu stiu dak se potriveste releul de incarcare de la alt tip de motocicleta!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se potriveste sigur... parca era aici cineva care zicea si de la r6 daca nu ma insel. Si mie mi s`a ars releul si mecanicul care mi`a facut`o a pus de pe alta motocicleta dar nu stiu care :kiss: O sa`ti dea oricum cineva un raspuns mai prompt! Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare am si eu un fzr si nu stiu dak se potriveste releul de incarcare de la alt tip de motocicleta!!

 

Daca ne'ai spune si ce FZR ai, model/capacitate/an fabricatie... poate am putea incerca sa te ajutam.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La carte scrie 2.9 - 3.1mm.

 

In prima faza, poti schimba doar arcurile (spre exemplu "EBC sport" sunt mai tari decat cele originale) sau, in prima faza, doar pentru proba, sa adaogi niste saibe pe post de distantiere sub arcurile originale. Daca tot patineaza, atunci e nevoie sa inlocuiesti tot kitul (placute si arcuri).

 

Ride Safe!

 

In manualul de reparatii scrie ca se inlocuiesc discurile de frictiune la 2,8 mm, m-as mira sa aiba doar 2,9-3,1 de noi(ale mele au 2,9-3) . o sa-mi cumpar arcuri EBC , am vazut pe bay cu 15euro si o sa-mi rectific putin oala sau cosul

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualul de reparatii scrie ca se inlocuiesc discurile de frictiune la 2,8 mm, m-as mira sa aiba doar 2,9-3,1 de noi. o sa-mi cumpar arcuri EBC , am vazut pe bay cu 15euro si o sa va tin la curent

 

Atata au, si eu am fost mirat sa vad ca in noul kit EBC pe care l'am cumparat, discurile erau in realitate mai subtiri decat cele pe care le schimbam ca "uzate". In plus, si arcurile erau mai scurte decat cele originale, tot asa, pe care le consideram uzate.

 

Si totusi, cu noul kit ambreajul nu mai patineaza deloc (eu aveam probleme pe la 9500rpm, sub acceleratii puternice). Chestie de compozitie a discurilor si material mai dur al arcurilor...

 

Exista si un revers al medaliei, maneta ambreajului este mai tare si comportamentul este un pic ciudat la plecarea de pe loc.

 

Ride SAfe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Acum ca a venit frigul si ca ma plictisesc am inceput sa ma ocup de motocicleta. Mergea cam neregulat la viteze mici si turatiile erau neregulate la relanti, asa ca am dat jos carburatoarele, le-am desfacut si m-am apucat de curatat la ele. Sunt carburatoarele de fabrica Mikuni cu nicio modificare facuta la ele. Ce as vrea sa stiu este care sunt reglajele care trebuie facute pentru a fi setate ca iesite din fabrica.

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Acum ca a venit frigul si ca ma plictisesc am inceput sa ma ocup de motocicleta. Mergea cam neregulat la viteze mici si turatiile erau neregulate la relanti, asa ca am dat jos carburatoarele, le-am desfacut si m-am apucat de curatat la ele. Sunt carburatoarele de fabrica Mikuni cu nicio modificare facuta la ele. Ce as vrea sa stiu este care sunt reglajele care trebuie facute pentru a fi setate ca iesite din fabrica.

Va multumesc!

 

Daca nu ne spui si despre ce motor e vorba... chiar nu avem cum sa te ajutam!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba de FZR 600 3HE 1992. Totul stock pe ea.

 

Daca ai filtrul de aer si evacuarea standard, ar trebui sa mearga cu setarile de fabrica, cel putin ca punct de plecare.

 

Jiglerele originale, acele de dozaj la mijloc, inaltimea plutitoarelor (atentie, nu a benzinei) 20mm, iar suruburile pilot 3-3.5 ture deschise. Problema principala a carburatoarelor este uzura rapida a tuburilor emulsoare si/sau acelor de dozaj (de multe ori invizibile cu ochiul liber) ce duce la imbogatirea amestecului. Acest lucru poate fi partial compensat prin ridicarea plutitoarelor (coborarea nivelului benzinei) 1-4mm, prin teste, peste nivelul recomandat de producator. Acest reglaj influenteaza puterea in zona turelor mici-medii si acceleratiei din aceste zone. Suruburile pilot influenteaza relanti-ul si primul sfert de tura al manetei de acceleratie. Personal, cu motorul cald, le inchid progresiv pana incep sa apara semnele amestecului prea sarac si anume mici rateuri ca niste "stranuturi" in evacuare dupa care le deschid 1/2 tura.

 

Relantiul insa nu va putea fi niciodata perfect daca, pe langa uzuri in carburatoare exista si probleme la supape, jocuri termice sau segmenti uzati.

 

Sper sa'ti fie folositoare informatiile.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
post-40717-1259836906_thumb.jpgSe vinde una bucata fezerica de 1000 f ingrijita si accesorizata.Pt cei interesati..0765433789 :) (jenti Marvic,frane brembo,furca ud paioli,evacuare termignoni,amortizor spate WP,cauciucuri pilot 2ct ,buji iridiu,ulei motul 7100+filtru,filtru aer K&N,flanse carb,placute frana ebc,manere harris...toate noi.Si dau ca rezerva toba originala,sist de frana fata original,carene de rezerva..etc)Pt cei interesati sa ma sune Pret fix 1500E Editat de mad.alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-40717-1259836906_thumb.jpgSe vinde una bucata fezerica de 1000 f ingrijita si accesorizata.Pt cei interesati..0765433789 :) (jenti Marvic,frane brembo,furca ud paioli,evacuare termignoni,cauciucuri pilot 2ct ,buji iridiu,ulei motul 7100+filtru,filtru aer K&N,flanse carb,placute frana ebc,manere harris...toate noi.Si dau ca rezerva toba originala,sist de frana fata original,carene de rezerva..etc)Pt cei interesati sa ma sune
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
salut baieti, in caz ca va pot ajuta cu ceva piese de FZR 600 R va stau la dispozitie, am una din '96 pentru piese, in stare foarte buna, relatii pe pm :D

 

ma intereseaza amortizor spate complet + cablu ambreiaj asa dori un pret daca se poate ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai filtrul de aer si evacuarea standard, ar trebui sa mearga cu setarile de fabrica, cel putin ca punct de plecare.

 

Jiglerele originale, acele de dozaj la mijloc, inaltimea plutitoarelor (atentie, nu a benzinei) 20mm, iar suruburile pilot 3-3.5 ture deschise. Problema principala a carburatoarelor este uzura rapida a tuburilor emulsoare si/sau acelor de dozaj (de multe ori invizibile cu ochiul liber) ce duce la imbogatirea amestecului. Acest lucru poate fi partial compensat prin ridicarea plutitoarelor (coborarea nivelului benzinei) 1-4mm, prin teste, peste nivelul recomandat de producator. Acest reglaj influenteaza puterea in zona turelor mici-medii si acceleratiei din aceste zone. Suruburile pilot influenteaza relanti-ul si primul sfert de tura al manetei de acceleratie. Personal, cu motorul cald, le inchid progresiv pana incep sa apara semnele amestecului prea sarac si anume mici rateuri ca niste "stranuturi" in evacuare dupa care le deschid 1/2 tura.

 

Relantiul insa nu va putea fi niciodata perfect daca, pe langa uzuri in carburatoare exista si probleme la supape, jocuri termice sau segmenti uzati.

 

Sper sa'ti fie folositoare informatiile.

 

Ride Safe!

 

 

 

Coane parca era inginer electronist nu mecanic :love: :)

 

La multi ani tuturor!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand pt FZR 600 3HE bascula completa cu lagare, roata completa, cauciuc Bridgestone pe 150, ax roata, suportul pentru pinion+ tampoanele de cauciuc. Nu se vinde discul de frana. Am facut upgrade la o roata pe 17" cu guma de 180 si a trebuit sa schimb si bascula -nu sunt lovite

 

roata - 80 euro

impreuna 120 euro

bascula - 50 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...