armandot55 Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 La o mica plimbare si la cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 (editat) Tot la o "mica" plimbare... de peste 2000km in 4 zile. Cheia, Sighi-Tg.Mures, Meses, Tihuta, Siriu.... Noile achizitii, cauciucurile Dunlop SportMax "SmartSport" si amortizorul de directie au facut toti banii. Editat Iunie 20, 2012 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 @armandot am auzit ca ti-ai schimbat toba, foarte faina! @yo4ghy (nu stiu nick-ul corect) e "sportsmart" si am si eu unul pe fata; foarte buna anvelopa; ma incanta tehnologie ntec pe care o are. Cat e de mare diferenta intre "cu amortizor" si "fara"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Si eu am fost curios care'i treaba cu NTEC-ul ala... Dupa ce am ajuns la munte am redus presiunea la 1.9 spate si 2.1 fata si intr'adevar, asa cum reclama si producatorul, gumele nu s'au supra-incalzit si nici nu am avut probleme cu "feed-back"-ul. Mi'a placut si profilul, desi e nevoie sa tragi un pic mai tare de motocicleta in special in acele de par, inclinarea este parca mai liniara, fara senzatia aia de supra-virare pe care o dau gumele ascutite. Apropo, mare grija la manometrele de prin PECO-uri, am avut la mine un manomentru industrial si am constatat erori de masurare de pana la 0.5 atmosfere... Amortizorul de ghidon nu face minuni, ajuta insa foarte mult daca abordezi virajele agresiv, putand intarzia cu frana de fata si dupa inceperea inclinarii, mai ales daca asfaltul nu este chiar perfect. I'am simtit insa utilitatea pe Meses cand, dupa deschiderea cam prea brusca a gazului la iesirea dintr'un viraj de viteza am dat de un damb foarte abrupt si care m'a aruncat efectiv in aer cativa centimetri... nu stiu cum as fi reusit sa ma redresez dupa "aterizare" fara... Mai am de lucrat un pic la suspensii, in special pe fata, sunt multumit de rata de "rebound" (ulei de furca MOTOREX 10W) insa cursa e cam prea mica, o sa incerc sa mai scot putin din ulei sa vad cum se comporta, daca nu iese bine va trebui sa incerc cu vascozitate o idee mai redusa. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Am observat ca cele de la Petrom dau erori nasoale (manometrele). Cele de la OMV par a fi mult mai ok. Guma e foarte ok. M-a salvat dintr-o situatie nasoala, franare foarte brusca de la 100 km/h si abia ce plecasem de pe loc dupa ce motorul a stat 2 ore, deci guma rece. Treaba cu NTEC-ul e putin dubioasa. Daca producatorul sustine ca la o presiune mai scazuta obtin o anvelopa de circuit care are insa uzura scazuta, precum o anvelopa de strada, atunci ce ma opreste sa ma dau zilnic cu presiune scazuta, deci aderenta +, uzura -? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 NTEC-ul reclama posibilitatea maririi amprentei de contact prin scaderea presiunii fara deformarea carcasei si a formei petei de contact. In plus, zic ei cel putin, NTEC-ul asigura o functionare optima si la temperaturile sporite rezultate de presiunea mai redusa. Uzura insa nu are cum sa fie mai redusa, sau poate fi o idee mai redusa dar in comparatie cu alte gume "normale", gandite sa functioneze optim doar cu presiunea normala pentru strada. Nu le poti avea pe toate! Cum ziceam, una peste alta mi se par in regula... desi sunt convins ca sunt capabile de mult mai mult fata de ce sunt eu in stare sa cer de la ele. Ce mi'a placut in mod special este modul gradual in care te avertizeaza cand te apropii de zona periculoasa, nu stiu sa explic senzatia dar, cand le fortezi incep sa faca un zgomot deosebit, cu mult inainte sa inceapa sa patineze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcarsto Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 (editat) YAMAHA FZR 600 3HE 1150 euro Vand Yamaha FZR 600 3HE inmatriculat. an fabricatie 1991 599 cmc 66 kW Toba carbon Leo Vince SBK. Ulei schimbat la inceputul lunii Iunie. Asigurarea pana in 01.11.2012 la Astra, ITP pana in 25.05.2013. Scarite sport, furtune frana fata sport, alarma, parbriz Puig negru si alte imbunatatiri. La acelasi pret ofer inca o motocicleta, acelasi model nefunctionala, pentru piese (cadru, motor, carburatoare, roti, galerie evacuare, bord, carene laterale, toba originala, melc kilometraj cu cablu) Mai multe poze de la ambele motoare pe mail alexcarsto@yahoo.com Pretul este negociabil in limita bunului simt! Editat Iunie 24, 2012 de alexcarsto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 pfff... m-am pus sa verific frana spate ca simteam ca nu mai am frana deloc, ma pun sa dau jos toba sa am vizibilitate mai buna, desfac capacelu de vizitare si vad acolo plin de span... am zis wtf!? scot sigurantele... vad ca nu vor placutele sa iasa, dau jos etrieru de pe suport, si cu stupefiere constat faptul ca placuta dinspre interior era perforata si frana o facea direct pistonasul! Norocul meu ca am mai avut un etrier de rezerva care maine il voi monta, m-a incurcat si practic mi-a furat 1 ora de munca ploaia asta nenorocita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Pfff. Ia zi, frana bine pistonasul? *Am scazut presiunea in anvelope, mai spre un 1.9-2.0 si m-am dat pe curbe si pot zice ca se vede diferenta si inca foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 skvj - frana ca CIAPA ) azi am pus placute aproape noi (ce le-am avut de la fostu proprietar) pistonas aproape nou de la un etrier de rezerva si am bagat lichid de frana DOT4 BOSCH nou nout! - aerisire frane si rupe cum apas pedala cum blocheaza roata scartzzzzzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmw_ursul3tz Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Salutare baieti ! De 2 saptamani am inceput sa ies cu motoru ,totu bine si frumos vis ceva de nedescris ,nu se compara cu nimic mersul cu motocicleta insa de cateva zile au inceput sa apara problemele. Acum 4 luni am cumparat o baterie noua VOLT-ON 12N14 am facut tot ce trebuia ca sa o activez a pornit imedit totul ok .Am mai pornit-o din cand in cand nu am avut probleme, dar acum 2 saptamanai in prima zi cand sa plec cu ea nimic moarta bateria.Am luat un redresor, am incarcat-o a mers dar dupa cateva zile a murit dinou.Iarasi am pus-o la redresor si in ultimele 4 zile am facut in jur de 200 de kilometri timp in care am zis ca s-a incarcat destul si nu o sa am probleme ,chiar i-am luat borna + dupa ce am parcurs kilometrii acestia ca sa nu imi fure pe undeva curent,azi insa dupa o tura am oprit-o si cand sa o pornesc nimic moarta.Nu mai stiu ce sa fac am fost la 3 electricieni unu mi-a masurat bateria cu motorul pornit avea 12,50 la relantiu cand o acceleram in jur de 14,50 si mi-a zis ca bateria nu are nimic ca e releul de incarcare .Al doilea mi-a zis ca bateria nu este buna ca este slaba si nu are putere sa invarta, al treilea mi-a spus ca poate sa fie electromotorul .Offf ca nu mai stiu ce sa mai zic si ce sa fac .Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat ceva ce ar putea fi eu ma gandeam la releul de incarcare varianta ce-a mai plauzibila voi ce ziceti?Daca are cineva sa puna o poza cu un releu de incarcare yamaha fzr 2LA sa vad macar cum este ca eu sincer nu l-am gasit pe nicaieri la motor . Va salut, va urez o seara buna si va multumesc pentru intelegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Imagineaza-ti ce se intampla daca pateai asa la sistemul de franare fata. Imagineaza-ti ce se intampla daca pateai asa la sistemul de franare fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 alutare . am si eu o problema cu un FZR de 600 din 91 . a venit la mine pt un schimb banal de simeringuri furca si garnitura de chiuloasa . am rezolvat si dupa aprox o saptamana ma suna amicu si imi spune ca ceva suna urat in motor . vine inapoi si da are dreptate . ceva huruie in partea dreapta ( ambreaj+ bendix ) a mai avut cineva aceste simptome si ce piesa ar putea fi defecta ? Tin sa precizez ca in momentu in care trag ambreaju sunetul Nu se mai aude la fel de tare . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) Salutare baieti ! De 2 saptamani am inceput sa ies cu motoru ,totu bine si frumos vis ceva de nedescris ,nu se compara cu nimic mersul cu motocicleta insa de cateva zile au inceput sa apara problemele. Acum 4 luni am cumparat o baterie noua VOLT-ON 12N14 am facut tot ce trebuia ca sa o activez a pornit imedit totul ok .Am mai pornit-o din cand in cand nu am avut probleme, dar acum 2 saptamanai in prima zi cand sa plec cu ea nimic moarta bateria.Am luat un redresor, am incarcat-o a mers dar dupa cateva zile a murit dinou.Iarasi am pus-o la redresor si in ultimele 4 zile am facut in jur de 200 de kilometri timp in care am zis ca s-a incarcat destul si nu o sa am probleme ,chiar i-am luat borna + dupa ce am parcurs kilometrii acestia ca sa nu imi fure pe undeva curent,azi insa dupa o tura am oprit-o si cand sa o pornesc nimic moarta.Nu mai stiu ce sa fac am fost la 3 electricieni unu mi-a masurat bateria cu motorul pornit avea 12,50 la relantiu cand o acceleram in jur de 14,50 si mi-a zis ca bateria nu are nimic ca e releul de incarcare .Al doilea mi-a zis ca bateria nu este buna ca este slaba si nu are putere sa invarta, al treilea mi-a spus ca poate sa fie electromotorul .Offf ca nu mai stiu ce sa mai zic si ce sa fac .Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat ceva ce ar putea fi eu ma gandeam la releul de incarcare varianta ce-a mai plauzibila voi ce ziceti?Daca are cineva sa puna o poza cu un releu de incarcare yamaha fzr 2LA sa vad macar cum este ca eu sincer nu l-am gasit pe nicaieri la motor . Va salut, va urez o seara buna si va multumesc pentru intelegere! imprumuta alta baterie! Salutare . am si eu o problema cu un FZR de 600 din 91 . a venit la mine pt un schimb banal de simeringuri furca si garnitura de chiuloasa . am rezolvat si dupa aprox o saptamana ma suna amicu si imi spune ca ceva suna urat in motor . vine inapoi si da are dreptate . ceva huruie in partea dreapta ( ambreaj+ bendix ) a mai avut cineva aceste simptome si ce piesa ar putea fi defecta ? Tin sa precizez ca in momentu in care trag ambreaju sunetul Nu se mai aude la fel de tare . Multumesc Desfa capacu de la ambreiaj si vezi ce are! Spune-ne si noua Probabil s-o fi spart ceva pe acolo! Editat Iunie 26, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmw_ursul3tz Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Ma gandeam si la baterie cs 05 hho ca este de calitate proasta si sa fie acesta motivul penru care nu porneste.Mi-a spus cineva ieri ca si-a luat aceiasi marca de baterie a pus-o pe un atv si l-a lasat in padure sugerandu-mi sa iau o Varta s-au ceva mai bun.Aseara am pus bateria la incarcata si am lasat-o in jur de 8 ore, azi sunt curios sa vedem cum se manifesta si cat o sa ma tina . Va salut baieti si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 vineri o desfac si va tin la curent cu informatii . credeam ca a mai avut cineva problema de genu .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcarsto Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Ma gandeam si la baterie cs 05 hho ca este de calitate proasta si sa fie acesta motivul penru care nu porneste.Mi-a spus cineva ieri ca si-a luat aceiasi marca de baterie a pus-o pe un atv si l-a lasat in padure sugerandu-mi sa iau o Varta s-au ceva mai bun.Aseara am pus bateria la incarcata si am lasat-o in jur de 8 ore, azi sunt curios sa vedem cum se manifesta si cat o sa ma tina . Va salut baieti si asfalt uscat ! Si eu am avut aceiasi problema cu bateria.Am dat vina pe releul de incarcate. Din moment ce ai 14V cu motorul pornit/turat, parerea mea e ca releul nu are nici o problema. Si la mine era lafel. Pana la urma am luat o baterie noua EXIDE (cu Varta am tot avut probleme la masina, asa ca m-am lecuit de Varta). Si pana acum am avut Exide pe motor si nu am avut probleme. Prostia a fost la mine ca am luat bateria jos de pe motor anul trecut in noiembrie si am uitat-o in curte pana pe la sfarsitul lui ianuarie si asa a murit. In Brasov se gasesc baterii Exide, pe a mea am dat in jur de 160 de lei, dar sunt multumit. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Recomand si eu Exide, acum 2 ani am cumparat una ptr. motorul de atunci, din motive tehnice, motorul e bucati, si bateria a stat vreun an si ceva pe tusa, am mai incarcat-o la un moment dat ca sa fie ok, iar acuma am dat-o cuiva ca avea nevoie de una si n-are nici o problema cu ea, ba chiar merge mai ok decat bateriile care le mai avea pe acasa....... sunt foarte curios cat mai tine dupa ce a stat atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmw_ursul3tz Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Asa voi face baieti ,pana la urma imi iau o baterie calumea dau mai multi bani dar stiu ca nu ma lasa la greu.O sa caut marca mentionata de voi daca spuneti ca nu ati avut probleme. Va multumesc baieti ca m-ati mai luminat putin ca nu mai stiam ce sa fac, ce sa iau releu ,alternator sau baterie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Azi am fost sa-i fac ITP-u - l-am trecut cu bine :X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcarsto Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Asa voi face baieti ,pana la urma imi iau o baterie calumea dau mai multi bani dar stiu ca nu ma lasa la greu.O sa caut marca mentionata de voi daca spuneti ca nu ati avut probleme. Va multumesc baieti ca m-ati mai luminat putin ca nu mai stiam ce sa fac, ce sa iau releu ,alternator sau baterie . Nu stiu sa iti zic pretul exact ptr EXIDE, dar iti pot spune sigur ca e mai ieftina decat Varta. Iti pot da sfaturi ca exact in situatia ta am fost si eu la inceputul lunii mai, incarcam bateria....a doua zi era moarta (7-8 V)...initial am dat vina pe releu dar am zis ca intai incerc sa schimb bateria si daca nici asa nu merge voi schimba releul. Am vorbit la o rerezentanta moto din Brasov si un releu de incarcare ptr FZR 600 era 603 lei. BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmw_ursul3tz Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Nu stiu sa iti zic pretul exact ptr EXIDE, dar iti pot spune sigur ca e mai ieftina decat Varta. Iti pot da sfaturi ca exact in situatia ta am fost si eu la inceputul lunii mai, incarcam bateria....a doua zi era moarta (7-8 V)...initial am dat vina pe releu dar am zis ca intai incerc sa schimb bateria si daca nici asa nu merge voi schimba releul. Am vorbit la o rerezentanta moto din Brasov si un releu de incarcare ptr FZR 600 era 603 lei. BAFTA Am gasit baterie Exide in jurul pretului de 170 ,nu mi se pare scumpa in comparatie cu asta care o am de 3 luni pe care am dat 140 de lei si deja m-a lasat.Pe mie asta ma cam dadea inapoi, ca nu e bateria ca am zis ca e noua si nu are ce probleme sa aibe dar se pare ca bateria este problema dupa cum spuneti si voi . Bafta baieti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 cine stie de la ce e acest arc? vine prins intr-o ureche de pe suportu de la scarita din dreapta! NU ESTE ARCU CARE ACTIONEAZA FRANA ESTE AL ARC MAI MARE IN DIAMETRU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 cine stie de la ce e acest arc? vine prins intr-o ureche de pe suportu de la scarita din dreapta! NU ESTE ARCU CARE ACTIONEAZA FRANA ESTE AL ARC MAI MARE IN DIAMETRU! Pai ar trebui sa fie 2 arcuri: unul care iti ridica pedeala sa nu iti stea frana apasata si unul la contactul pentru stopul pe frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Sa va arat ceva frumos: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.