vinkator Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 (editat) multumesc mult pt sfaturi si acum: am verificat uleiul la gemulet nu am vazut un semn de minim sau maxim dar este undeva imediat sub jumatate, uleiul este motul 5w40 cred nu imi amintesc schimbat cu 2 luni in urma si cam 500 km in plus am pus un tratament de motor duralube am auzit ca este ff bun am incercat treaba cu bateria si chiar si cu farul stins cand am desfacut + la borna sa oprit instantaneu care este piesa pe care trebui sa o schimb stanga sau dreapta credeti ca firele astea au vreo vina eu cred ca au atins pe lant nu par sa fie rupte oricum va multumesc inca o data si sunt dator cu sper sa ne vedem cat de curand PS la dracu nu am aparat de masura sper sa gasesc pe la cineva Daca se opreste si fara far e clar ca alternatorul nu incarca.Daca o turezi tot se opreste? Poate fi alternatorul(schimba carbunii) sau releul regulator de tensiune.Din poza aia nu cred k e nici unul releul.Oricum cel cu scris pe el sigur nu e pt ca trebuie sa aiba vreo 4 fire minim. In poza cu firele nu imi dau seama exact..trebuie sa fi atent sa nu se fi distrus izolatia si sa iti faca scurt un fir si normal ca nu mai incarca. Ia un aparat de masura ---> scoti bateria,pui contactul si masori rezistenta intre + si - ar trebui sa iti dea o valoare cel putin de ordinul kiloohmilor.Daca da mai putin ai un scurt. P.S. stie cineva o vulcanizare buna??. M-am trezit cu un cui in roata,nu am facut pana,dar trebuie scos si pus dop. Editat Aprilie 11, 2007 de vinkator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 sherifelu - bikerboy-iuliano a cazut cu ea, de aceea ii trebuie un nr mare de piese eu maine sau poimaine plec dupa fzr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badbeats Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 pozele nu sunt reale oricum sa o stapanesti sanator. despre oglinzi putem ceva de pe louis daca gasim ceva... dor sa imi pui poza cu sistemul de prindere. despre finala... daca nu ai cash, mrge una sh.... vezi pe bazar. sa o stapanesti sanatos si fara incidente. ms mult se pare k in privinta oglizilor am noroc cu neo dar oricum voi mai avea cateva chestii in care va voi cere ajutorul ....dar deocamdata lucram pe rupte....intradevar pozele nu-s reale dar vroiam sa ilustrez doar motorul(acelasi an, model, vopsea) ...nu ai vrea sa vezi cum arata motorul in stadiul actual .......ms ink odata si asfalt uscat salut iti dau eu gratis oglinzile cand sosesc ale mele sper sa iti placa vezi poza mai sus (cred ca sunt de fzr 250 nu stiu sigur) multumesc si pentru sfaturi un mecanic bun pentru carburatoare? ms mult...nu-mi place sa primesc gratis...nu ma simt bine asa ...le faci un pret si-mi dai un pm sau dak vrei hai la pecica la intrunire si ma revansez ...oglinzile sunt ok dar dc le schimbi? dak ai ajuns la faza de tuning e ok eu ink sunt la faza de pus pe picioare ....ms ink odata si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 ma nene nu gasesc senzorul de aprindere(cititorul) pt fzr 600 din 91 3he ... ma ajuta cineva ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherifelu Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 salut sherifelu, nu-ti lipseste vreun distantier la axul rotii si se strange prea tare? nu-ti ruleaza roata putin intr-o parte ? verifica distantele jugurilor pe telescoape, eventual schimba uleiul in telescoape , poate nu lucreaza la fel ai schema rotii fata ? referitor la etrieri: demonteaza-i si honuieste cilindrii de frana, poate iti tre si garnituri, dar incearca dupa ce ai curatat bine si interiorul etrierului spor la treaba... mersi frumos, am facut tot dupa schema... intr-un final azi am ajuns la concluzia ca e de la ax... are putina burta si e si uzat, in sensul ca are deja joc camasa de rulment pe el... totul a inceput cand am facut buc-pitesti si nu saream de 230 pentru ca imi intra in vibratii, acolo s-a descentrat si s-a ros axul, rulmentii au inceput sa ii bata in tratament si asta e... altceva nu mai stiu ce poate fi... am masurat axul si l-am pus pe sticla, si se vede caut ax si sper mai departe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 Daca se opreste si fara far e clar ca alternatorul nu incarca.Daca o turezi tot se opreste?Poate fi alternatorul(schimba carbunii) sau releul regulator de tensiune.Din poza aia nu cred k e nici unul releul.Oricum cel cu scris pe el sigur nu e pt ca trebuie sa aiba vreo 4 fire minim. In poza cu firele nu imi dau seama exact..trebuie sa fi atent sa nu se fi distrus izolatia si sa iti faca scurt un fir si normal ca nu mai incarca. Ia un aparat de masura ---> scoti bateria,pui contactul si masori rezistenta intre + si - ar trebui sa iti dea o valoare cel putin de ordinul kiloohmilor.Daca da mai putin ai un scurt. P.S. stie cineva o vulcanizare buna??. M-am trezit cu un cui in roata,nu am facut pana,dar trebuie scos si pus dop. This post has been edited by vinkator: Today, 11:03 AM multumesc mult de tot pentru sfaturi am fost astazi la electrician si neam rupt creieri 3 ore cand sa vezi ce avea: siguranta nu erea arsa dar nu facea contact bine si uite asa am desfacut juma' de motor iar la ambreiaj am bagat ca ....... tratament de motor duralube si am inteles ca nu trebui la ambreiajul in baie de ulei tratament de motor acum am gasit kit de ambreiaj cu totul la 250 ron si am sa il schimb oglinzile nu au nici o problema si nici la tuning nu am ajuns dar eu am comandat la louis unele cu brat mai lung pentru ca sunt mare rau si nu vad de umeri in spate cum imi ajung cele noi cred in 7-8 zile iti pun colet la posta sau cargus (care este mai ieftin? ) si am sa fiu multumit daca te pot ajuta (doar nu o sa pun 4 oglinzi la moto si nici sa stau sa le vand nu ma vad asa ca sunt bucuros sa ajut) PS pentru vulcanizare in comuna catelu la iesirea pe A2 spre constanta este o vulcanizare al carei patron este motociclist te ajuta cu mare placere mie mereu imi face presiune ma ajutat si cu intinsul lantului iar la motociclisti nu ia bani super baiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 (editat) PS pentru vulcanizare in comuna catelu la iesirea pe A2 spre constanta este o vulcanizare al carei patron este motociclist te ajuta cu mare placere mie mereu imi face presiune ma ajutat si cu intinsul lantului iar la motociclisti nu ia bani super baiat. Da' bere ia de la motociclisti? Azi mi-am luat si eu fibra,chit de fibra,chit normal,smirghel,vopsea,lac si ma apuc sa repar o carena(are o crapatura) si sa ii fac coditza. O sa fac eu tot de la 0 pana la vopsit. Sper sa-mi iasa. C numai in "coltzul comunistelor" sa-ti faci singur motocicleta?Japonezele ce au? O sa am nevoie de sticker-e cu Yamaha dupa vosire...de unde? Editat Aprilie 12, 2007 de vinkator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanLudus Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 de unde ai luat alea ??? ca m-ar interesa si pe mine... merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badbeats Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 multumesc mult de tot pentru sfaturi am fost astazi la electrician si neam rupt creieri 3 ore cand sa vezi ce avea: siguranta nu erea arsa dar nu facea contact bine si uite asa am desfacut juma' de motor iar la ambreiaj am bagat ca ....... tratament de motor duralube si am inteles ca nu trebui la ambreiajul in baie de ulei tratament de motor acum am gasit kit de ambreiaj cu totul la 250 ron si am sa il schimb oglinzile nu au nici o problema si nici la tuning nu am ajuns dar eu am comandat la louis unele cu brat mai lung pentru ca sunt mare rau si nu vad de umeri in spate cum imi ajung cele noi cred in 7-8 zile iti pun colet la posta sau cargus (care este mai ieftin? ) si am sa fiu multumit daca te pot ajuta (doar nu o sa pun 4 oglinzi la moto si nici sa stau sa le vand nu ma vad asa ca sunt bucuros sa ajut) PS pentru vulcanizare in comuna catelu la iesirea pe A2 spre constanta este o vulcanizare al carei patron este motociclist te ajuta cu mare placere mie mereu imi face presiune ma ajutat si cu intinsul lantului iar la motociclisti nu ia bani super baiat. oky dak ai oglinzile da-mi te rog un pm si ne intelegem....numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 Si eu tot singur am vopsito cu sprei din vitan din targ face ce culuare vrei la comanda in rest este usor iar de stikere este la brasov un baiat de pe forum anotimpub sau bruneticabv si iti face ce modele vrei tu dar am sa pun eu pentru toti fzr isti si niste modele mai am multe dar nu am rabdare sa pun tot daca aveti vreo idee spunetimi si caut eu cand leam facut pe ale mele le am mutat in paint si le am dat ce culori am vrut multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 eu am in plan sa imi fac singura accesoriile de genul asta. idei si mana am. si cred ca am gasit si material aproape la fel ca cel de stikere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 de unde ai luat alea ??? ca m-ar interesa si pe mine... merci In targ la Vitan gasesti tot ce trebuie. Fibra si rashina--35 ron (cam 1mp) Chit de fibra--10 ron cutia Filler--7,5 ron un tub Vopsea -- 16 ron spay-ul Lac -- 15 ron spray-ul Eu mi-am luat fibra si chit pentru ca am de reparat si niste crapaturi in carene. Coditza care am adaptat-o e de la R1 cred.Se potriveste destul de bine. Inainte: Dupa: Momentan nu e definitivat,mai am de pus si stopul,maine poate reusesc sa si vopsesc...si revin cu poze. Deci vand coditza originala,cu sa pasager,stop,aparatoare.E in stare impecabila fara zgarieturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 asta vreau si eu sa fac!!! sa ii pun codita de R1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherifelu Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 Deci vand coditza originala,cu sa pasager,stop,aparatoare.E in stare impecabila fara zgarieturi. nu-mi dai si mie un surub cu carligul de sub seaua pasager, carligul de stanga, cel care se prinde de cadru cand asezi seaua? ... ziceam si eu asa e frumoasa codita dar parca nu are acelasi aspect cu restul motorului, cel putin al meu nu il vad cu o codita asa de subtire.. oricum respect pentru efort! ps: ati uitat de intalnirea aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 nu-mi dai si mie un surub cu carligul de sub seaua pasager, carligul de stanga, cel care se prinde de cadru cand asezi seaua? ... ziceam si eu asa e frumoasa codita dar parca nu are acelasi aspect cu restul motorului, cel putin al meu nu il vad cu o codita asa de subtire.. oricum respect pentru efort! ps: ati uitat de intalnirea aia? Nu e pusa si partea de jos cu stopul si nici sheile...si nici carenele...Cand le pun pe toate o sa se echilibreze ca proportii(sper) .Oricum decat coditza veche, mi se pare si daca as lasa-o asa mult mai ok...parerea mea. Si la partea cu carligul....Sa vedem dak ai noroc.eu am folosit un carlig pe care l-am adaptat la saua noua.Sa vad care e st sau dr??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 E de admirat ca unii se baga singuri la operatiuni mai complicate (cum e chestia cu codita). Mie personal (e o chestiune de gusturi pana la urma) imi place mai mult cum arata cu codita (si chiar si cu stopul) originala. Parca se potriveste mult mai bine cu aspectul ei general. Si ii mai da si un aer asa, clasic. Ma gandesc peste inca vreo 10 ani cum o sa fie privite FZR-urile... Cert este ca vor fi mai apreciate cele stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 @vinkator: tot respectul man Eu n-am avut curaj sa ma apuc de ea. Ce voiam sa te intreb: cu saua cum rezolvi pana la urma, iei una de 600? Si vasul de expansiune mai are loc unde era (culcat?), sau il muti in alta parte. Oricum, foarte tare, spor la treaba cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 vikantor e tare tata sa o stapanesti sanatos baga si tu niste costuri cand o termini si de pe unde ai rezolvat cu piesele (sa codita etc) PS daca iese frumos incep si eu la ea acum zici ca este r6 foarte tare man bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanLudus Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 In targ la Vitan gasesti tot ce trebuie. Fibra si rashina--35 ron (cam 1mp) Chit de fibra--10 ron cutia Filler--7,5 ron un tub Vopsea -- 16 ron spay-ul Lac -- 15 ron spray-ul Eu mi-am luat fibra si chit pentru ca am de reparat si niste crapaturi in carene. Coditza care am adaptat-o e de la R1 cred.Se potriveste destul de bine. Inainte: Dupa: Momentan nu e definitivat,mai am de pus si stopul,maine poate reusesc sa si vopsesc...si revin cu poze. Deci vand coditza originala,cu sa pasager,stop,aparatoare.E in stare impecabila fara zgarieturi. Arata fain... fzru meu are codita... nu stiu asa l-am luat, arata fain. oricum faina treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 (editat) E de admirat ca unii se baga singuri la operatiuni mai complicate (cum e chestia cu codita). Mie personal (e o chestiune de gusturi pana la urma) imi place mai mult cum arata cu codita (si chiar si cu stopul) originala. Parca se potriveste mult mai bine cu aspectul ei general. Si ii mai da si un aer asa, clasic. Ma gandesc peste inca vreo 10 ani cum o sa fie privite FZR-urile... Cert este ca vor fi mai apreciate cele stock. M-am bagat singur pentru k am fost la un service si au zis ca lejer ma costa vreo 250 euroi "la cheie" (reparat cateva crapaturi la carene,montat si adaptat coditza,si vopsit tot intergral din nou)....asa ca pe mine m-au costat materiale cam 50 euroi si vreo 3 zile de munca....si de diferentza mai bine bag benzina si ma plimb. Multumesc de incurajari....mai am de dat cu lac si e gata. @shorty-->Vasul de expansiune pt antigel incape mai sus sub saua pasagerului,iar saua pilotului e cea originala pentru ca cea de 600 in loc sa se aseze pe cadru,se aseaza pe coditza(si toata greutatea sta pe coditza).Iar la saua pasagerului am adaptat un suport pentru ca se aseze pe cadru motocicletei,ci nu coditza sa suporte greutatea. Problema e sa vad cum fac cu semnalizatoarele spate. Editat Aprilie 13, 2007 de vinkator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 niste oglinzi ca alea de fzr 1000 din 95 are cineva la vanzare sau macar ceva cu bratul mai lung decat cele originale in astea de pe modelul de 92 nu vad nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliano Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 (editat) M-am bagat singur pentru k am fost la un service si au zis ca lejer ma costa vreo 250 euroi "la cheie" (reparat cateva crapaturi la carene,montat si adaptat coditza,si vopsit tot intergral din nou)....asa ca pe mine m-au costat materiale cam 50 euroi si vreo 3 zile de munca....si de diferentza mai bine bag benzina si ma plimb. Multumesc de incurajari....mai am de dat cu lac si e gata. @shorty-->Vasul de expansiune pt antigel incape mai sus sub saua pasagerului,iar saua pilotului e cea originala pentru ca cea de 600 in loc sa se aseze pe cadru,se aseaza pe coditza(si toata greutatea sta pe coditza).Iar la saua pasagerului am adaptat un suport pentru ca se aseze pe cadru motocicletei,ci nu coditza sa suporte greutatea. Problema e sa vad cum fac cu semnalizatoarele spate. de unde ai luat codita de R1? ca poate o fac si eu ca a ta daca zici ca nu depaseste 50 euro, aptitudini tehnice am ,deci .. ma apuc de ea cat inca e cald. Pune si tu cateva poze te rog cu ea terminata, adika la stadiu la care se afla acum, multumesc auzi, mai bine vinzi ce ai si iesi mai ieftin si eu care ma gandeam ca mie imi trebuie multe... da ce-ai patit frate de e asa descompletata? nu o vand pentru ca are 20 000 km si merge motoru impecabil! o repar ca tin la ea uite aici ce am patit: /index.php?showtopic=854 Editat Aprilie 14, 2007 de bikerboy-iuliano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 de unde ai luat codita de R1? ca poate o fac si eu ca a ta daca zici ca nu depaseste 50 euro, aptitudini tehnice am ,deci .. ma apuc de ea cat inca e cald. Pune si tu cateva poze te rog cu ea terminata, adika la stadiu la care se afla acum, multumesc Coditza de R1 am primit-o bonus de la shorty cand am cumparat Fezerica...trebuie sa se gaseasca si de cumparat sh. Azi am terminat-o in mare... ...atentia la protectia muncii ca mi-am zdrelit si degetul Locul gasit pt vasul de expansiune pt antigel(am pus un vas de lichid de frana de Dacia..cel original era prea mare).Suportul pentru saua pasagerului a trebuit ridicat ---> Maine montez carenele pe care le-am vopsit si reparat...nu prea a iesit cum mi-as fi dorit...dar asta e...nu m-am nascut vopsitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 de o intalnire nu mai spune nimeni nimic? eventual in afara bucurestiului sa mai vina si din alte orase hai propuneti si voi ceva PS vikantor ai r6 sa o stapanesti sanatos si multa bafta sa nu fie probleme cu vasul ala de dacie parca se inchide ermetic si nu ar trebui (zic si eu sa ma aflu in treaba:)) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 de o intalnire nu mai spune nimeni nimic? eventual in afara bucurestiului sa mai vina si din alte orase hai propuneti si voi ceva PS vikantor ai r6 sa o stapanesti sanatos si multa bafta sa nu fie probleme cu vasul ala de dacie parca se inchide ermetic si nu ar trebui (zic si eu sa ma aflu in treaba:)) ) Nu se inchide ermetic...pe deasupra lui e furtunasul pentru evacuare,dar nu prea se vede in poza.Oricum merci pentru sugestie.Daca mai observati vreo greseala,sau o eventuala imbunatatire pe care sa o fac spuneti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.