yo4hgx Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Le strangi pana la capat, tensiunea arcurilor este pre-setata de distantiere. Mare atentie insa la pozitia capacului, vezi ca exista un ghidaj, daca nu il montezi corect o sa scoata niste zgomote ciudate la plecarea de pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Stranse de tot la un cuplu de 10/12nm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K8th Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 am inteles!!Multumesc mult de tot pentru sfat!!!...raman dator de cinste! salutare!Tot in priviinta ambreiajului,,,,inainte sa-l desfac eu,am gasit suruburile nestranse la maxim!...e posibil din cauza asta sa-mi patineze ambreiajul!??!m-am uitat la discuri fata spate nu sunt tocite mai au suficient pe ele,si tablele de separare la fel nu sunt uzate!!Acum dupa ce am verificat discurile am strans suruburile la maxim insa nu am reusitsa ies cu ea sa vad daca mai patineaza!!!ea nu patina tare,doar knd eram cu a 2a respectiv a -3a pe la 4000ture si ii dadeam cox atunci incepea un pic dar se redresa! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 E greu sa'ti dai seama daca discurile de ambreaj "mai au inca suficient" material pe ele ochiometric, pune mana pe un subler si masoara'le! Chiar daca discurile sunt inca in parametri, este posibil ca ambreajul sa patineze din cauza arcurilor care in timp isi pierd proprietatile (se decalesc) si nu mai ofera suficienta tensiune. O solutie temporara (mai mult pentru test) ar fi adaugarea unor saibe cu rol de distantier suplimentar. In alta ordine de idei, ai folosit cumva ulei auto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K8th Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 E greu sa'ti dai seama daca discurile de ambreaj "mai au inca suficient" material pe ele ochiometric, pune mana pe un subler si masoara'le! Chiar daca discurile sunt inca in parametri, este posibil ca ambreajul sa patineze din cauza arcurilor care in timp isi pierd proprietatile (se decalesc) si nu mai ofera suficienta tensiune. O solutie temporara (mai mult pentru test) ar fi adaugarea unor saibe cu rol de distantier suplimentar. In alta ordine de idei, ai folosit cumva ulei auto? Salut!Eu nu i-am pus ulei auto insa am gasit sub sa un bidon care era auto 10w40......doar s-o fi pus idotu de varamiu knd a fost la el!Oricum eu i-am schimbat uleiul cand am luat-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Uleiul auto nu este neaparat o problema, eu am peste 20mii de km de cand folosesc ulei auto (insa pur mineral si specificatie "API" SG/SH) si, cu un kit EBC (discuri si arcuri "sport") nu a patinat niciodata... si e vorba de EXUP1000, care are cuplu de "tractor". In mod normal ti-as recomanda sa schimbi tot chitul dar daca din diferite motive nu poti, probabil doar un set de arcuri aftermarket mai tari decat cele OEM te-ar aranja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 In pregatire de vopsire, schimbare lant distributie, facut joc supape, schimbat anvelope, lant transmisie si mici alte verificari. Scuzati calitatea pozelor dar au fost facute cu telefonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K8th Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 In pregatire de vopsire, schimbare lant distributie, facut joc supape, schimbat anvelope, lant transmisie si mici alte verificari. Scuzati calitatea pozelor dar au fost facute cu telefonul. da..da...e bn...!!colegu' nu-mi vinzi mie oglinzile?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Bate lantu de distributie sau il schimbi preventiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 da..da...e bn...!!colegu' nu-mi vinzi mie oglinzile?! Oglinzile NUUU sunt de vanzare e 130 de lei oglinda Bate lantu de distributie sau il schimbi preventiv? Preventiv fiindca nu cred ca a fost schimbat vreodata, in plus cam zornaie uneori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Azi am reusit sa-i pun furca la loc, dupa ce a stat pe burtica din decembrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 ai schimbat si simeringurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Azi am masurat jocu la supape - producatorul recomanda 0.11-0.20mm pe admisie si eu am avut valori intre 0.10-0.15 iar pe evacuare producatoru recomanda intre 0.21 si 0.30 - de asemenea am avut valori masurate intre 0.20-0.25! La acest capitol sunt super multumit Al 2lea punct a fost schimbatul lantului de distributie - totul a decurs aproape conform planului de bataie - am cam luat plasa insa cu presa de lant care s-a dovedit a fi putin prea mare pt lantul de distributie - mai mult dedicata lantului de transmisie Multumesc lui DUMNEZEU ca am reusit si MULTE MULTUMIRI DOMNULUI TNG pentru ca a stat la telefon de vorba cu mine P.S. Am uitat sa fac poze cu lantul nou pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K8th Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 bv bv!!....yo inca nu am curajul sa ma bag la asa operatiune!!...dar probabil ca o sa o verific si eu pt ca observ sa imi cam umezeste cu putin ulei undeva deasupra la capacul de la culbutori.....nu-mi dau seama exact unde...dar sper sa gasesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Cu placere ! Azi am masurat jocu la supape - producatorul recomanda 0.11-0.20mm pe admisie si eu am avut valori intre 0.10-0.15 iar pe evacuare producatoru recomanda intre 0.21 si 0.30 - de asemenea am avut valori masurate intre 0.20-0.25! La acest capitol sunt super multumit Al 2lea punct a fost schimbatul lantului de distributie - totul a decurs aproape conform planului de bataie - am cam luat plasa insa cu presa de lant care s-a dovedit a fi putin prea mare pt lantul de distributie - mai mult dedicata lantului de transmisie Multumesc lui DUMNEZEU ca am reusit si MULTE MULTUMIRI DOMNULUI TNG pentru ca a stat la telefon de vorba cu mine P.S. Am uitat sa fac poze cu lantul nou pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Motorul de FZR 600R, sau Thundercat, deoarece sunt unul si aceleasi lucru, il consider foarte usor de facut. Are sisteme anti prost in multe locuri. Distributia nu cred ca o poti gresi nici sa vrei ( am incercat asta odata special sa vedem daca se poate ) ai semne peste tot, totul este mura in gura pe romaneste. Singura buba, cutia de viteze. Oricate probleme imi face mobra mea, o sa renunt destul de greu la ea daca se va intampla asta vreodata. Fata de multe alte mobre, nu trebuie sa pierd timpul cu operatiuni simple, si mai ales fara sa am nevoie de cine stie ce scule speciale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 drept ii RedFox, dar daca te incapatanezi tot o pui gresit ) cat despre cutia de viteze Dumnezeu m-a ferit sa am probleme cu ea! ne auzim la urmatoru update! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny b Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 salut, caut si eu o carena frontala de yamaha fzr 600 r 4jh. Am gasit una insa proprietarul mi-a cam tras teapa pentru ca e decupata partea de sub faruri si mi-a promis alta insa n-am mai primit nimic. Sunt nou pe forum, dar am reusit sa citesc cam tot ce ati postat. Iarna asta i-am facut si eu o revizie totala motorului meu, vopsit cadru, urmeaza carenele dar mai am nevoie de cea frontala, reglat joc la supape (era la minim). Acum astept sa-mi vina amortizorul pe spate ca era distrus si ma apuc sa-l asamblez. Unde vine bascula prinsa de cadru sunt niste bucse, care arata cam rau, stiti cumva unde pot sa gasesc as ceva ca pe net nu prea am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysswald Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 sall baiety... am si eu un fzr 1000 si vreau sa il dezmenbrez ..... cine e intresat ma gaseste la nr de tel 0743513395... sau id de mes your_friend_guess.. trimit oriunde .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Salut dragii mei! Daca demontarea furcilor din juguri s-a dovedit a fi floare la ureche, ei bine demontarea lor e putin mai dificila. Se detensioneaza arcurile (pana cand tija urca maxim sus - se detensioneaza cu cheia de 10), se desface capacu se scoate parte din ulei si se arunca uleiul ce iese. Urmeaza desfacerea surubului din partea de jos a furcii, folosind un imbus de 8mm (parca). Aici intervine partea dificila, acest surub care il desfaci cu imbusu de 8 (sau de cat e) se invarte in gol cu un intreg ansamblu ce tine jamba in cupa furcii. In acest moment exista 2 optiuni un imbus de 32mm si lung de cel putin un metru - pentru a tine contra din interiorul furcii (scula facuta custom) sau un utilaj pneumatic/masina de gaurit cu bataie si cu imbusu de 8 mm se poate sa desfaci acel surub de jos. Dupa desfacerea lui, se da jos semeringu de praf, siguranta de peste semeringu de ulei si acum putem "brusca" jambele ca sa extragem jamba cu tot cu semeringu de ulei. Se vor degresa toate piesele si se sterg NUMAI CU CARPE DE BUMBAC. Specificatii tehnice: arcurile din furca - lungime nominala 421 mm, daca sunt sub 400mm necesita schimbare ulei pe furca - 431 ml indicativu producatorului 10W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 431 de amortizor nu?in total 862ml? si eu trebuie sa fac aceasta operatiune dar cand o fi mai cald.....am un set de roti pt fzr model 3he un cadru,juguri,schimbatoare cu tot cu scarite sofer cu cauciucurile ca noi, furca cu un amortizor stramb,finala stock(nu am scos nimic din ea) si vreau sa scap de ele.. am uiat de melc,cablu km,maneta ambreiaj,semighidoane,undertailul,bascula,axul roata spate , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Roata fata e pe 17 nu? M-ar cam tenta sa o schimb pe cea de tdm care e pe 18 si auzisem ca ar merge de pe fzr, dar sunt cam in pom cu banii dupa ce am bagat vreo 25 de milioane in reconditionarea motorulu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 431 de amortizor nu?in total 862ml? si eu trebuie sa fac aceasta operatiune dar cand o fi mai cald.....am un set de roti pt fzr model 3he un cadru,juguri,schimbatoare cu tot cu scarite sofer cu cauciucurile ca noi, furca cu un amortizor stramb,finala stock(nu am scos nimic din ea) si vreau sa scap de ele.. am uiat de melc,cablu km,maneta ambreiaj,semighidoane,undertailul,bascula,axul roata spate , da 431 ml pe amortizor - in total 862 ml. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan2011 Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Salutare tuturor . in sfarsit m-am hotarat sa ma apuc de reparat fzr`u dupa un accident ... am nevoie de o furca in primu rand sa o pot pune pe roti am gasit de pe un fzr 3he la un pret bun, dar eu am 4jh ..se potriveste ? m-am apucat azi sa demontez ...dar cu mecanica sunt cam paralel dar incerc ,,, nu reusesc sa scot contactul atasez niste poze cu furca Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.