Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

posibil sa fie de 4.5 janta de fzr 4jh. a mea la fzr500 a fost 3.5 si am pus de fzr 600 de 4j, posibil ca la fzr 4jh sa fie de 4.5. mie janta mia venit perfect pt ca jumate de j se duce doar de pe fanta unde vine balonul.la 5 j posibil sa fie mai lata din butuc si o sa fii nevoit sa pui alte distantiere.suportul de la etrier si sa aliniez pinionul de atac cu foaia.e mult de munca..si dupa sa constati ca iti atinge cauciucu in bascula sau in suportul de la etrier(acea teva care vine din fata)..poate gresesc dar eu am vazut aceste aspecte



utlimile piese de vanzare...repede ca vine caldura...piese foarte ieftine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare baieti! vin si eu cu o problema, poate gasesc rezolvarea impreuna cu voi. Am mai postat si la service si intretinere curenta. problema este cam asa: Deci...am ajuns acasa in sfarsit, m`am apucat si am montat motorul cat sa stea pe roti...Ce am observat momentan este: contact distrus, este la locul lui dar butucul e facut terci n`ai unde baga cheia (intra degetul) apoi la cutiuta cu sigurante, in jurul unei sigurante este prajit plasticul,...am mai vazut ca la CDI sunt inadite 2 fire pana sa intre in mufa...momentan atat pe azi, voi revenii si cu poze



Am mai descoperit inca ceva, am scanteie pe fiecare fisa doar cand pun plusul pe baterie...Adica in momentul in care ating plusul de baterie imi da cate o scanteie pe fiecare bujie si atat...cand dau la automat, nu mai am nimic...si alceva ar mai fii un ticait, atunci cand pun plusul pe baterie se aude un ticait intr`un releu...aveti idee cam ce ar putea fii?:-??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!!!....m-am reapucat si eu de motorisca......i-a schimbat gumele noi noutze......am reschimbat uleiul pt k ii pusesem ravenol 10w40...si nu-mi placea cum se aude motoru....i-am facut o aerisire la frane....mai am sa intaresc urechile de prindere la carene sa iau un spray ungere lant si sa fac rost de un set de oglinzi!!....in rest..sa vina caldurica....si asfaltul uscat...deja am dat o tura scurta de 5 km!:D...nu mai am rabdare......intre timp fac si niste cursuri pt a deveni instructor moto....sper sa fie de folos mai tz!!

Numai bine!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Poate sa-mi spuna si mie cineva cat de stranse trebuiesc sa fie suruburile de la ambreiaj.....adik trebuiesc stranse la maxim sau trebuiesc lasate mai slabut in tensiunea arcului?!?!....teoretic orice surub ar cam trebui sa fie STRANS insa ma gandesc ca aici fiind arcurile acelea..nu stiu cum ar trebui!?!?

Numai bine!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le strangi pana la capat, tensiunea arcurilor este pre-setata de distantiere. Mare atentie insa la pozitia capacului, vezi ca exista un ghidaj, daca nu il montezi corect o sa scoata niste zgomote ciudate la plecarea de pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles!!Multumesc mult de tot pentru sfat!!!...raman dator de cinste!;)



salutare!Tot in priviinta ambreiajului,,,,inainte sa-l desfac eu,am gasit suruburile nestranse la maxim!...e posibil din cauza asta sa-mi patineze ambreiajul!??!m-am uitat la discuri fata spate nu sunt tocite mai au suficient pe ele,si tablele de separare la fel nu sunt uzate!!Acum dupa ce am verificat discurile am strans suruburile la maxim insa nu am reusitsa ies cu ea sa vad daca mai patineaza!!!ea nu patina tare,doar knd eram cu a 2a respectiv a -3a pe la 4000ture si ii dadeam cox atunci incepea un pic dar se redresa!

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E greu sa'ti dai seama daca discurile de ambreaj "mai au inca suficient" material pe ele ochiometric, pune mana pe un subler si masoara'le!

 

Chiar daca discurile sunt inca in parametri, este posibil ca ambreajul sa patineze din cauza arcurilor care in timp isi pierd proprietatile (se decalesc) si nu mai ofera suficienta tensiune. O solutie temporara (mai mult pentru test) ar fi adaugarea unor saibe cu rol de distantier suplimentar.

 

In alta ordine de idei, ai folosit cumva ulei auto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E greu sa'ti dai seama daca discurile de ambreaj "mai au inca suficient" material pe ele ochiometric, pune mana pe un subler si masoara'le!

 

Chiar daca discurile sunt inca in parametri, este posibil ca ambreajul sa patineze din cauza arcurilor care in timp isi pierd proprietatile (se decalesc) si nu mai ofera suficienta tensiune. O solutie temporara (mai mult pentru test) ar fi adaugarea unor saibe cu rol de distantier suplimentar.

 

In alta ordine de idei, ai folosit cumva ulei auto?

Salut!Eu nu i-am pus ulei auto insa am gasit sub sa un bidon care era auto 10w40......doar s-o fi pus idotu de varamiu knd a fost la el!Oricum eu i-am schimbat uleiul cand am luat-o!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul auto nu este neaparat o problema, eu am peste 20mii de km de cand folosesc ulei auto (insa pur mineral si specificatie "API" SG/SH) si, cu un kit EBC (discuri si arcuri "sport") nu a patinat niciodata... si e vorba de EXUP1000, care are cuplu de "tractor". In mod normal ti-as recomanda sa schimbi tot chitul dar daca din diferite motive nu poti, probabil doar un set de arcuri aftermarket mai tari decat cele OEM te-ar aranja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In pregatire de vopsire, schimbare lant distributie, facut joc supape, schimbat anvelope, lant transmisie si mici alte verificari. Scuzati calitatea pozelor dar au fost facute cu telefonul.

da..da...e bn...!!colegu' nu-mi vinzi mie oglinzile?!:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da..da...e bn...!!colegu' nu-mi vinzi mie oglinzile?! :D

 

Oglinzile NUUU sunt de vanzare :) e 130 de lei oglinda :)

Bate lantu de distributie sau il schimbi preventiv?

Preventiv fiindca nu cred ca a fost schimbat vreodata, in plus cam zornaie uneori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am masurat jocu la supape - producatorul recomanda 0.11-0.20mm pe admisie si eu am avut valori intre 0.10-0.15 iar pe evacuare producatoru recomanda intre 0.21 si 0.30 - de asemenea am avut valori masurate intre 0.20-0.25! La acest capitol sunt super multumit :)

Al 2lea punct a fost schimbatul lantului de distributie - totul a decurs aproape conform planului de bataie - am cam luat plasa insa cu presa de lant care s-a dovedit a fi putin prea mare pt lantul de distributie - mai mult dedicata lantului de transmisie :)

Multumesc lui DUMNEZEU ca am reusit si MULTE MULTUMIRI DOMNULUI TNG pentru ca a stat la telefon de vorba cu mine :)

P.S. Am uitat sa fac poze cu lantul nou pus.

post-63118-0-74757800-1362856375_thumb.jpg

post-63118-0-63217200-1362856376_thumb.jpg

post-63118-0-50720700-1362856377_thumb.jpg

post-63118-0-43650700-1362856378_thumb.jpg

post-63118-0-26842500-1362856379_thumb.jpg

post-63118-0-12319100-1362856380_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...