c0sminel Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 posibil sa fie de 4.5 janta de fzr 4jh. a mea la fzr500 a fost 3.5 si am pus de fzr 600 de 4j, posibil ca la fzr 4jh sa fie de 4.5. mie janta mia venit perfect pt ca jumate de j se duce doar de pe fanta unde vine balonul.la 5 j posibil sa fie mai lata din butuc si o sa fii nevoit sa pui alte distantiere.suportul de la etrier si sa aliniez pinionul de atac cu foaia.e mult de munca..si dupa sa constati ca iti atinge cauciucu in bascula sau in suportul de la etrier(acea teva care vine din fata)..poate gresesc dar eu am vazut aceste aspecte utlimile piese de vanzare...repede ca vine caldura...piese foarte ieftine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Au venit in scurt timp are sa vina si vopseaua aplicata pe motocicleta si peste vopsea stickerele! DUPA DOAR LACUL!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 astept sa vad cum o sa dea cu stickerele te-as sfatui sa pui stickerele pe vopseaua matuita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 vopseaua o sa fie metalizata si peste cu MULT MULT MULT LAC!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 succes in noul proiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Salutare baieti! vin si eu cu o problema, poate gasesc rezolvarea impreuna cu voi. Am mai postat si la service si intretinere curenta. problema este cam asa: Deci...am ajuns acasa in sfarsit, m`am apucat si am montat motorul cat sa stea pe roti...Ce am observat momentan este: contact distrus, este la locul lui dar butucul e facut terci n`ai unde baga cheia (intra degetul) apoi la cutiuta cu sigurante, in jurul unei sigurante este prajit plasticul,...am mai vazut ca la CDI sunt inadite 2 fire pana sa intre in mufa...momentan atat pe azi, voi revenii si cu poze Am mai descoperit inca ceva, am scanteie pe fiecare fisa doar cand pun plusul pe baterie...Adica in momentul in care ating plusul de baterie imi da cate o scanteie pe fiecare bujie si atat...cand dau la automat, nu mai am nimic...si alceva ar mai fii un ticait, atunci cand pun plusul pe baterie se aude un ticait intr`un releu...aveti idee cam ce ar putea fii?:-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulnipru Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 salut.caut o carena lateral stanga pentru un fzr600 din 91.detalii pe pm.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burimarian Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Salutare FZR-risti Ca tot vine primavara i-am adaugat niste accesori FZR-icei mele cum ar fi o toba sport (scurta) kit bi-xenon,buji,filtru aer, filtru ulei+ulei. Mai am nevoie de o guma spate si de... Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K8th Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 salutare!!!....m-am reapucat si eu de motorisca......i-a schimbat gumele noi noutze......am reschimbat uleiul pt k ii pusesem ravenol 10w40...si nu-mi placea cum se aude motoru....i-am facut o aerisire la frane....mai am sa intaresc urechile de prindere la carene sa iau un spray ungere lant si sa fac rost de un set de oglinzi!!....in rest..sa vina caldurica....si asfaltul uscat...deja am dat o tura scurta de 5 km!...nu mai am rabdare......intre timp fac si niste cursuri pt a deveni instructor moto....sper sa fie de folos mai tz!! Numai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Cumpar TCI, Digital Ignitor YAMAHA FZR400, orice detaliu, poza e binevenita, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K8th Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Salut!Poate sa-mi spuna si mie cineva cat de stranse trebuiesc sa fie suruburile de la ambreiaj.....adik trebuiesc stranse la maxim sau trebuiesc lasate mai slabut in tensiunea arcului?!?!....teoretic orice surub ar cam trebui sa fie STRANS insa ma gandesc ca aici fiind arcurile acelea..nu stiu cum ar trebui!?!? Numai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Le strangi pana la capat, tensiunea arcurilor este pre-setata de distantiere. Mare atentie insa la pozitia capacului, vezi ca exista un ghidaj, daca nu il montezi corect o sa scoata niste zgomote ciudate la plecarea de pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Stranse de tot la un cuplu de 10/12nm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K8th Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 am inteles!!Multumesc mult de tot pentru sfat!!!...raman dator de cinste! salutare!Tot in priviinta ambreiajului,,,,inainte sa-l desfac eu,am gasit suruburile nestranse la maxim!...e posibil din cauza asta sa-mi patineze ambreiajul!??!m-am uitat la discuri fata spate nu sunt tocite mai au suficient pe ele,si tablele de separare la fel nu sunt uzate!!Acum dupa ce am verificat discurile am strans suruburile la maxim insa nu am reusitsa ies cu ea sa vad daca mai patineaza!!!ea nu patina tare,doar knd eram cu a 2a respectiv a -3a pe la 4000ture si ii dadeam cox atunci incepea un pic dar se redresa! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 E greu sa'ti dai seama daca discurile de ambreaj "mai au inca suficient" material pe ele ochiometric, pune mana pe un subler si masoara'le! Chiar daca discurile sunt inca in parametri, este posibil ca ambreajul sa patineze din cauza arcurilor care in timp isi pierd proprietatile (se decalesc) si nu mai ofera suficienta tensiune. O solutie temporara (mai mult pentru test) ar fi adaugarea unor saibe cu rol de distantier suplimentar. In alta ordine de idei, ai folosit cumva ulei auto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K8th Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 E greu sa'ti dai seama daca discurile de ambreaj "mai au inca suficient" material pe ele ochiometric, pune mana pe un subler si masoara'le! Chiar daca discurile sunt inca in parametri, este posibil ca ambreajul sa patineze din cauza arcurilor care in timp isi pierd proprietatile (se decalesc) si nu mai ofera suficienta tensiune. O solutie temporara (mai mult pentru test) ar fi adaugarea unor saibe cu rol de distantier suplimentar. In alta ordine de idei, ai folosit cumva ulei auto? Salut!Eu nu i-am pus ulei auto insa am gasit sub sa un bidon care era auto 10w40......doar s-o fi pus idotu de varamiu knd a fost la el!Oricum eu i-am schimbat uleiul cand am luat-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Uleiul auto nu este neaparat o problema, eu am peste 20mii de km de cand folosesc ulei auto (insa pur mineral si specificatie "API" SG/SH) si, cu un kit EBC (discuri si arcuri "sport") nu a patinat niciodata... si e vorba de EXUP1000, care are cuplu de "tractor". In mod normal ti-as recomanda sa schimbi tot chitul dar daca din diferite motive nu poti, probabil doar un set de arcuri aftermarket mai tari decat cele OEM te-ar aranja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 In pregatire de vopsire, schimbare lant distributie, facut joc supape, schimbat anvelope, lant transmisie si mici alte verificari. Scuzati calitatea pozelor dar au fost facute cu telefonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K8th Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 In pregatire de vopsire, schimbare lant distributie, facut joc supape, schimbat anvelope, lant transmisie si mici alte verificari. Scuzati calitatea pozelor dar au fost facute cu telefonul. da..da...e bn...!!colegu' nu-mi vinzi mie oglinzile?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Bate lantu de distributie sau il schimbi preventiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 da..da...e bn...!!colegu' nu-mi vinzi mie oglinzile?! Oglinzile NUUU sunt de vanzare e 130 de lei oglinda Bate lantu de distributie sau il schimbi preventiv? Preventiv fiindca nu cred ca a fost schimbat vreodata, in plus cam zornaie uneori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Azi am reusit sa-i pun furca la loc, dupa ce a stat pe burtica din decembrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 ai schimbat si simeringurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Azi am masurat jocu la supape - producatorul recomanda 0.11-0.20mm pe admisie si eu am avut valori intre 0.10-0.15 iar pe evacuare producatoru recomanda intre 0.21 si 0.30 - de asemenea am avut valori masurate intre 0.20-0.25! La acest capitol sunt super multumit Al 2lea punct a fost schimbatul lantului de distributie - totul a decurs aproape conform planului de bataie - am cam luat plasa insa cu presa de lant care s-a dovedit a fi putin prea mare pt lantul de distributie - mai mult dedicata lantului de transmisie Multumesc lui DUMNEZEU ca am reusit si MULTE MULTUMIRI DOMNULUI TNG pentru ca a stat la telefon de vorba cu mine P.S. Am uitat sa fac poze cu lantul nou pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.